Auteur Topic: ANGELIQUE - Nederlandse  (gelezen 29674 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SMF

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
ANGELIQUE - Nederlandse
« Gepost op: 1 september 2017, 13:56:24 »
Gisteren was ik even bij House of Dreams aangewipt. Ik dacht laat ik slim zijn als Oranje speelt, nou ja, spelen, het was niet om aan te gluren. Daarintegen de meiden bij House of Dreams wel. Het was er wat rustiger dus ik heb op mijn gemak nadat ik door de gastvrouw Alexandra was binnen gelaten een keuze maken na het voorstellen van 6 meiden.

Ik liet mijn oog vallen op de zeer slanke Hollandse Angelique. Leuk gezichtje, krullend haar en zwarte kouzen aan. In bed beland bleek zij een gepassioneerd type te zijn met een leuke babbel en veel aandacht. Tongzoenen, neuken en pijpen was gewoon top met dit girl next door typje. Ik had het naar mijn zijn ;)

Offline verkennertje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Angelique (Ned.) - House of Dreams - Soesterweg 271 - Amersfoort
« Reactie #1 Gepost op: 14 november 2017, 21:20:10 »
Op het moment van schrijven heeft deze verkenner in totaal een keer of tien een kamer gehad. Niet allen met evenveel succes. Mijn achtergrond is: ooit gelovig maar nu geheel van god los, ooit 15 jaar gehuwd en gefrustreerd en nu een nieuw (en veel beter) leven ontwikkelend. Ooit onzeker, maar dat gaat rap over. Dit lijkt mij zinvolle achtergrond informatie om mijn ervaring op de juiste waarde te kunnen schatten.

Angelique!

Bij deze kampioen ben ik op aanraden van Feline terecht gekomen. Zij doen ook samen wel eens trio's, maar wellicht is dat iets voor in mijn toekomst, topsport moet je niet ongetraind gaan proberen.

Angelique is bijzonder slank, maar heeft toch de juiste vormen! Een kleine cup. Heerlijk gevormd. Zoenen en knuffelen. Samen gedouched en gevreeƫn zoals ik in mijn leven nog niet gedaan had. We kronkelden over het bed en ik genoot. Dit was sex waarvan ik tevreden zou zijn geweest zelfs zonder hoogtepunt, zo goed.

Maar sex zonder hoogtepunt zou bij deze dame onmogelijk zijn. Want mijn god wat is zij een kanjer. Bij mijn volgende bezoek aan Angelique (en dat zit absoluut in mijn korte termijn planning) zal ik niet voor mijn kennismakings half uurtje gaan, maar zeker voor langer. Want bij haar kan ik eindeloos genieten.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
ANGELIQUE - Nederlandse
« Reactie #2 Gepost op: 21 februari 2018, 14:13:48 »





















"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
ANGELIQUE - Nederlandse
« Reactie #3 Gepost op: 29 juni 2019, 17:12:37 »
Vanmiddag ff bij House of Dreams binnen gewipt. Angelique werd het. We hadden een kamer met airco en grote douche dus qua temperatuur zat het voor Donald wel goed. Onder de douche met zijn tweetjes begonnen, wat opgeilen, strelen en zoenen, en dat was ook weer eens wat anders en beviel Donald wel. Daarna op het bed verder gegaan met Donalds seks capiciteiten en lekker door haar gepijpt en haar in 2 standjes ongeremd kunnen neuken en dankzij de airco kon ik dat wel ff volhouden :D