Auteur Topic: Aarschotstraat 82, Coco (Roemeense)  (gelezen 9875 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 82, Coco (Roemeense)
« Gepost op: 6 september 2017, 10:21:59 »
[box title=COCO]
Land:             Roemenië
Taal:              Frans (beperkt)
Leeftijd:         19
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            normaal
BH:                 B
Kontje:           rond, strak en lekker
Haarkleur:      blondbruin
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Vingeren GFE PSE
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 82, Coco (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 6 september 2017, 10:43:03 »
Vandaag heb ik in de Aarschotstraat een kamertje gemaakt met Roemeense Coco (op nummertje 82: Le Tunnel).

Deze mooie GND van 1,60m is amper 19 lentes jong, en heeft een mooi, guitig kopje met lang blondbruin haar en 2 bruine, verlegen ogen. Coco is normaal gebouwd, heeft een leuke naturelle B-cup en een ronde, lekkere kont. Geen piercings, wel een kleine tattoo op 1 van haar polsen.

Coco, die sinds 4 maand in Brussel werkt, zit er meestal wat verlegen bij, waardoor ik tot op heden nog niet bij haar was binnen gestapt, maar vandaag, mede omdat mijn andere voorkeuren op de slechtst mogelijke momenten  'onbereikbaar' bleken, zou het dus eindelijk toch tot een samenzijn komen. En gelukkig maar...

De kamergang was, naar vitrinenormen, heel goed te noemen. Ondanks de afwezigheid van zoenen, kreeg ik een leuke 'GFE' behandeling: dicht tegen me aankruipen, overal zoentjes en streeltjes geven...

Het wond me danig op, en Coco kon dan ook een Piet op volledige oorlogssterkte beginnen pijpen. Dat pijpen deed ze heel goed, en tijdens de pijpbeurt mocht ik overvloedig met Coco haar borsten en poes spelen, een kleine (en zou niet veel later blijken: strakke) poes, die vanaf de eerste beroering al heel vochtig was :-\ ;D.

Na wat orale verwenning hield ik het niet meer, en wou ik deze leuke meid neuken. En dat neuken was heel goed, uitstekend zelfs ;D. Coco deed goed mee, en leek er oprecht van te genieten.

3 traditionele standjes doorlopen, waarop ik het tijdens hondjes niet meer kon houden, en het condoom bevredigd volspoot.

Coco nam vervolgens nog de tijd om zichzelf en mij op te frissen en een moeizaam (wegens beperkte kennis van het Frans) praatje te slaan.

Na een dik kwartier stond ik terug op straat, een heel leuke ervaring met een mooie, schattige en lieve meid, rijker.

Herhalingsgevaar: heel groot! Dit zou wel eens een absoluut favorietje in de straat kunnen worden :-\.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Stipo

  • Gast
Aarschotstraat 82, Coco (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 21 maart 2018, 14:49:41 »
Mijn favorietje. Vorig jaar drie keer langs geweest (op een wandeling of zes-zeven). Dit jaar nog niet door goede voornemens, maar ik heb zo'n gevoel dat dat niet te lang meer gaat duren.

Heel lief meisje, ondanks het feit dat communicatie vrijwel onmogelijk is met haar en mijn beperkte Frans (is ook niet zo nodig - ben geen fan van smalltalk voor of na de daad).

Heel leuk lichaam, lolitafiguur, ietsie pietsie mollig en kleine borstjes. Prima pijptechniek en er bij de seks echt op gericht je te plezieren. Doet niet moeilijk over van houding veranderen en je mag haar overal aanraken.

Herhalingsgevaar ondanks goede voornemens niet meer te wandelen: 99%.