Auteur Topic: Christina (Roemeense)  (gelezen 3627 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Christina (Roemeense)
« Gepost op: 12 september 2017, 11:34:17 »
[box title=CHRISTINA]
Land:             Roemenië
Taal:              T
Leeftijd:         23
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            normaal
BH:                A
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken Vingeren GFE PSE
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Christina (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 12 september 2017, 12:37:26 »
Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst, en voor het laatst, gekamerd met Roemeense Christina.

Christina is een Roemeense, 23 jaar jong, beetje GND type. Ze heeft een leuk gezicht, lang zwart haar en bruine ogen. Christina is 1,60m groot, heeft een A-cup en een vollere, maar lekkere kont. Geen piercings of tattoo's.

De presales waren uitgebreid en héél aangenaam.

De kamergang was tem de laatste minuten super: veelvuldig en lekker tongzoenen, een stevige en gevarieerde pijpbeurt en zalig neuken in alle mogelijk standjes en snelheden ;D.

En toen... vond madame het plots nodig het neuken te onderbreken, en wou ze me kost wat kost al aftrekkend klaarkrijgen :o. Zoals ik haar had aangegeven, lukt dat niet bij mij, gevolg: mijn goesting en erectie verdwenen als sneeuw voor de zon, en er zat niets anders op dan de kamergang te beëindigen :banghead:.

Wat bleek toen: we waren exact 32 minuten op kamer, waardoor ik bereid was haar een kleine extra te betalen (ook omwille van de uitstekende eerste 25 minuten van de kamergang). Volgens Christina waren we echter 40 minuten op kamer, en moest ik haar 100€ betalen.

Wat volgde was een lange discussie, en pas toen ik voorstelde om samen naar de receptie te gaan en het daar verder uit te praten, hoefde ik plots niet meer voor een uur te betalen, maar volstond de voorgestelde kleine extra.

Boeltjes bijeen gepakt, en ik heb de kamer (uiteraard) met een gefrustreerd gevoel verlaten.

Herhalingsgevaar met deze griet, met nochtans een potentieel uitstekende service, is wat mij betreft totaal onbestaande. Doodzonde, want ze had zomaar 1 van mijn favorietjes uit het circuit kunnen worden. Domme meid... ::)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum