Auteur Topic: Vanderdoncktdoorgang 23, Jessy (Club 23)  (gelezen 11102 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TheWalkingRed

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Vanderdoncktdoorgang 23, Jessy (Club 23)
« Gepost op: 14 september 2017, 23:48:35 »
Vandaag als allereerste ervaring met DVP en de ramen tout court een bezoek aan Jessy gebracht in Club 23, vermoedelijk links. Liep door de buurt en merkte haar op met spontane glimlach in tegenstelling tot de meeste andere meisjes. Heb dan maar 50€ service genomen, betaald en meteen naar achter. Ze merkte snel dat ik een first timer was maar stelde me snel op mijn gemak. Kort gesprek waarbij ze zei dat ze 26 was en van Spaanse afkomst waar ik overigens niet zeker van ben. Zeer mooi figuur, kleine zachte ronde kont en stevige B-cup borsten.

Legde me op bed en ze bracht condoom al pijpend aan, dit duurde helaas niet lang. ze ging snel op de rug liggen, bracht glijmiddel aan en nodigde me uit voor missio. Ging wel vlot en ze keek me geil en uitdagend aan en likte de lippen, masseerde ook ondertussen zachtjes de ballen. Na redelijk monotone sessie doggiestyle gevraagd en was echt een fantastisch uitzicht maar vrees dat er teveel glijmiddel was want voelde zeker niet strak. Greep wel stevig haar achterste vast wat ze wel wist te waarderen, ik stootte eerst wat te diep waarop een kleine \'au\' klonk. Was maar van korte duur en daarna wel goed kunnen genieten. Daarna met de hand afgewerkt maar dit ging aan een veel te hoog tempo, wel mooi zicht en kon nog voort met haar achterste spelen. Ze bleef doorgaan ondanks mijn lichte nervositeit als eerste bezoeker.

Kreunen was wat over the top tijdens het bezoek, heel veel \'yeah baby\' na elkaar. Had als beginner helaas niet door dat de bh en stockings heel het bezoek waren aangebleven. Dat zal een les zijn voor volgende bezoeken. Niet slecht maar redelijk routineus en snel afgewerkt. Tijdens het aankleden liep ze naar buiten om aan het raam nieuwe klanten te lokken en had ik opeens door dat er net 15 minuten waren verstreken, jammer.

Ik zou graag zo een korte fiche invullen maar heb geen zekerheid over nationaliteit. Eerder Oost-Europees dan Spaans.

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
Vanderdoncktdoorgang 23, Jessy (Club 23)
« Reactie #1 Gepost op: 15 september 2017, 08:13:54 »
Herkenbare berichtgeving.
De eerste keer is meestal niet een doorslaggevend succes.
Een first timer die gaat rollebollen met een door de wol geverfde meid.
Je wordt door elke ervaring geslepen en er komt een moment dat je net zo geslepen bent als de meiden.
Dan zijn er bepaalde zaken die je niet meer overkomen (en soms toch en daar leer je weer van).

Dus onthoud de goede dingen, leer van de verbeterpunten en besef dat er nog een hele wereld te verkennen valt.  :bud
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Vanderdoncktdoorgang 23, Jessy (Club 23)
« Reactie #2 Gepost op: 15 september 2017, 16:50:10 »
Iemand die van zijn woord is.
En de beloofde review ook daadwerkelijk schrijft.
Dat zie ik graag gebeuren.
Ik ben al blij dat ik niet meer "zo goed als" alleen reviews neerpen in de Gentse sectie van dit forum.
Een goeie raad wel,
Hoe je geldbeugel in de gaten.
Ik wil hiermee zeggen, betaal niet te veel extras en zeker al niet bij je eerste bezoek aan de dame. Wacht rustig af om te zien welk "vlees" je in de kuip hebt.

Offline TheWalkingRed

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Vanderdoncktdoorgang 23, Jessy (Club 23)
« Reactie #3 Gepost op: 15 september 2017, 18:38:55 »
Ik zal regelmatig wat neerschrijven. Op die geldbeugel ga ik idd moeten opletten, dus best bij verschillende dames voor basisaanbod (50€) langsgaan en nog geen andere diensten vragen? Zal sowieso moeten oppassen met het budget als enthousiaste jongeling ;)

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
Vanderdoncktdoorgang 23, Jessy (Club 23)
« Reactie #4 Gepost op: 15 september 2017, 19:02:38 »
Doe wat je wil op de manier die je wil. We willen je alleen maar adviseren.
Kenmerk van een advies is dat je er mee mag doen wat je denkt dat goed voor je is.

Als ik het zou moeten doen, ging ik eerst een gewoon aan de slag. Dus de normale dingen voor de normale prijzen.
Eerst eens allerlei meisjes ervaren, proeven en beleven. Kijken wat je lekker vindt, wat niet, enz. enz.
Dat op zich is al een hele belevingstocht. Eerst de meisjes ervaren.
Vervolgens krijg je voor jezelf een beter beeld bij wat je zoekt, wie wat wel en niet kan leveren als je bijzondere wensen hebt.
En doordat je meisjes krijgt waar je vaker bij terugkomt, leren jullie elkaar kennen.
Je kunt dan beter inschatten of ze haar beloftes na zal komen en of het een succes zal worden.

Je bent nog jong, hebt nog vele jaren en nog veel meer wandelingen voor de boeg.
Spring niet meteen in het diepe, maar begin bij het pierenbad.
Let maar eens op: je zult jezelf over een jaar nauwelijks meer terug herkennen als het je lukt om de rem los te gooien.   ;)
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline TheWalkingRed

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Vanderdoncktdoorgang 23, Jessy (Club 23)
« Reactie #5 Gepost op: 15 september 2017, 20:08:31 »
Ik denk dat ik eerst eens wat ga rondkijken en idd mijn eigen voorkeuren wat bepalen. Ook op gebied van standjes enz. moet ik nog veel experimenteren en verschillende dames, lichaamstypes, afkomst, leeftijd, karakter, nog zoveel te ontdekken :P Het kweken van een persoonlijke band met een dame lijkt me een aantrekkelijk idee. Een soort van kort ontsnappen van de dagelijkse zorgen en een luchtig praatje slaan naast het fysieke werk met iemand die je voorkeuren dan ook al wat kent. Misschien bekijk ik het nu erg romantisch want uiteindelijk blijft het betalend. Toch is het iets anders dan de gewone relaties die ik daarvoor had, voelt veel vrijer aan.

Offline hbl

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Vanderdoncktdoorgang 23, Jessy (Club 23)
« Reactie #6 Gepost op: 14 augustus 2021, 02:19:55 »
Heeft er al iemand na de heropening Jessy gespot ? Werkte steeds in de dag tot 20 uur voor de Corona. Ben nu nog niet geweest in de dag.