Auteur Topic: Kim (Ned.) - House of Dreams - Soesterweg 271 - Amersfoort  (gelezen 9489 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SMF

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Kim (Ned.) - House of Dreams - Soesterweg 271 - Amersfoort
« Gepost op: 20 september 2017, 23:46:29 »
Tijdje terug alweer met de vrolijke nuchtere Hollandse Kim gesext. Was op een zaterdag, dan is het wat rustiger in het privehuis en zo had ik ook ditmaal een mooie grote kamer met jacuzzi te pakken, en groot bed. Nou was een geil uur, want Kim wist er wel een feestje van te maken. Vol tongzoenen, goede standjes en een toppie pijpbeurt. Helemaal goedddd ;D

fotos kim via http://www.privehuishod.nl/kim/

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
Kim (Ned.) - House of Dreams - Soesterweg 271 - Amersfoort
« Reactie #1 Gepost op: 23 september 2017, 18:20:03 »
nou net bij Kim geweest, ze is er niet heel vaak, en was nu een paar weken niet geweest begreep ik van haar, maar volgende week zaterdag zou ze er ook weer zijn, en ik weet waar Donald dan ook is, want wauwww wat een sex, wat een topper. Deze nuchtere Hollandse blondine verslindt je tijdens de sex. Ik heb de zweetdruppeltjes nog op mijn voorhoofd staan.

Helemaal goed! neuken standjes pijpen zoenen, alles vol overgaaf en aktie, we hebben zelfs even de airco aan moeten zetten. en ook nog een leuk mens! oei het wordt nog een hele verslaving die meiden bezoeken. Gelukkig heeft Donald zijn zaakjes goed voor elkaar, dus ik kan het doen ;D

guest21214

  • Gast
Kim (Ned.) - House of Dreams - Soesterweg 271 - Amersfoort
« Reactie #2 Gepost op: 28 februari 2018, 13:10:18 »
ze meldden dat Kim gestopt is tot medio september dit jaar