Auteur Topic: MARIA (SPAANSE)  (gelezen 45423 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MARIA (SPAANSE)
« Gepost op: 23 september 2017, 10:43:46 »
Na ruim een half uur met hem gesproken te hebben, ging ik nogmaals een rondje door de club maken en daar zag ik haar ineens. Ze stond bij de danspaal. Toen ze mij zag, kwam er een brede lach op haar gezicht. Met 3 zoenen groette ik haar en na een kort gesprekje zijn we buiten op het terras gaan zitten. Daar hebben we zeker een uur met elkaar gesproken. Haar naam is Maria. Lang geleden dat ik haar voor het laatst in een club heb gezien.

We zijn daarna naar een kamer gegaan. Het was wel een beetje onwennig na zo'n lange tijd, maar toch een erg goede sessie met haar gehad. Later op de dag nam ik nog een kamer met haar en toen verliep het al weer wat natuurlijker. Na deze sessie nog een hele tijd met haar binnen en buiten gezeten en bijgepraat. Een erg leuk weerzien, wat zeker herhaald zal worden. Zeker nu ik via RB een vrijkaartje en een drankkaart heb gewonnen.

Maria
Nationaliteit/Taal: Spaanse / Engels, Duits en Spaans
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte: Donkerblond
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 55 Kg, maat 36/ B-cup

[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MARIA (SPAANSE)
« Reactie #1 Gepost op: 30 september 2017, 11:35:23 »
Na een tijdje kwam ze dan. Met een innige omhelzing en een paar zoenen begroetten we elkaar. We hebben een tijdje aan de bar en buiten op het terras met elkaar gesproken en vervolgens een kamer gepakt. Op de kamer voelde het al weer een stuk natuurlijker met Maria tov de vorige keer. Toen was het even wennen van beide kanten. 2 kamers heb ik die dag genomen met Maria en beide sessies waren voortreffelijk. Het gewonnen drankkaartje hebben we tussendoor gezamenlijk gebruikt, wat de gezelligheid zeker ten goede kwam. En het is niet alleen bij dat kaartje gebleven. De gehele avond heb ik met Maria doorgebracht, op en buiten de kamer. Het was weer niet erg druk s'avonds, net als de vorige keer.

Maria
Nationaliteit/Taal: Spaanse / Engels, Duits en Spaans
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte: Donkerblond
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 55 Kg, maat 36/ B-cup

[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MARIA (SPAANSE)
« Reactie #2 Gepost op: 9 oktober 2017, 21:30:37 »
Met Maria afgelopen zaterdag 3 uitstekende sessies gehad. Tussendoor met haar gebabbeld, Tequila gedronken en Roemeens gegeten. Weer een een topdag met haar, alleen jammer dat ze s'avonds ziek naar huis is gegaan.

Maria
Nationaliteit/Taal: Spaanse / Engels, Duits en Spaans
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte: Donkerblond
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 55 Kg, maat 36/ B-cup

[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MARIA (SPAANSE)
« Reactie #3 Gepost op: 22 oktober 2017, 21:06:07 »
Rond een uur of 4 kwam ik aan in H7. €30,-- betaald en een badjas meegekregen. Op weg naar de kleedkamer, kwam ik gelijk Maria al tegen. Met een innige zoen begroette ze me. Ik kleedde me snel om en ging opzoek naar haar. Ze zat inmiddels in de bar en ben naast haar gaan zitten. Na een uitgebreid praatje en wat gedronken te hebben, zijn we naar een kamer gegaan. Zoals altijd, was de kamer weer perfect. Met meiden als Maria heb ik helemaal geen behoefte om andere dames te proberen. Misschien de angst dat het mindere kamers zullen worden, maar ook zeker omdat wanneer je vaker met dezelfde dame gaat (en met wie de klik zeer goed is), de kamergangen steeds beter en beter worden.Je leert de meiden beter kennen en zij jou ook. Ze weten na verloop van tijd wat je lekker vind en hoe je het wilt hebben en de beste dames komen af en toe met verrassingen, waardoor het niet saai begint te worden.

Met Maria. had ik die dag ook nog een tweede kamer. Ja, wat moet ik nog over haar zeggen... Niet voor niets ga ik met haar een tweede keer op dezelfde dag.

Maria
Nationaliteit/Taal: Spaanse / Engels, Duits en Spaans
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte: Donkerblond
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 55 Kg, maat 36/ B-cup

[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MARIA (SPAANSE)
« Reactie #4 Gepost op: 26 november 2017, 21:00:26 »
Na deze sauna Maria opgezocht. Met haar een tijdje bijgepraat aan de bar en daarna een kamer opgezocht. Op de kamer hadden we een combinatie van GFE en kinky. Maria is altijd een garantie voor een goede kamer.

[attachimg=1]

Nationaliteit/Taal: Spaanse / Engels, Duits en Spaans
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte: Donkerblond
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 55 Kg, maat 36/ B-cup
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MARIA (SPAANSE)
« Reactie #5 Gepost op: 21 januari 2018, 00:22:47 »
Na mijn eerste saunagang van vandaag eens gekeken of Maria al aanwezig was. Die bleek inderdaad beneden te zitten aan de bar. Met haar een poos gesproken in een sofa en na een tijdje een kamer opgezocht. Met Maria weet ik dat het altijd goed zit. Leuke meid en zeer goede service. In totaal 3 keer met haar een kamer opgezocht. Tussen de kamers door een paar Tequilas met haar en haar vriendinnen gedronken, waaronder Maya.

[attachimg=1]

Nationaliteit/Taal: Spaanse / Engels, Duits en Spaans
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte: Donkerblond
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 55 Kg, maat 36/ B-cup
« Laatst bewerkt op: 21 januari 2018, 00:32:23 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
MARIA (SPAANSE)
« Reactie #6 Gepost op: 21 januari 2018, 08:48:23 »
Maria een leuke kleine meid.
Een litteken van een keizersnede, verraad dat ze een mama is. ;)
Ooit een keertje met haar gekamert, de service is goed, geduldig en lief.
Vaak stockings aan, maar om persoonlijke reden , ga ik niet meer met haar op de kamer.
Ja, vaak lang geboekt door andere rakkers, voelt zich als een vis(of engel) in H7.
Toppertje!!!!!!!!

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MARIA MARIA
« Reactie #7 Gepost op: 7 maart 2018, 00:01:49 »
Na de sauna naar de bar gegaan, waar ik Firehawk trof. Met hem even bijgekletst. Maria zag ik ook zitten in één van de sofa's in de bar. Een tijdje bij Maria gezeten en vervolgens een kamer opgezocht. Met Maria een leuke kamer gehad. Een echt wilde kamer, want na afloop bleek ze me een souvenirtje meegegeven te hebben. Ik kwam daar later pas achter toen ik met Firehawk wat ben gaan eten in de avond. M'n hele borstkas zat onder de krassen van de nagels van Maria :-P Ja, Maria is van veel markten thuis. Van GFE tot kinky aan toe. Later op de avond nog een tweede kamer met haar gedaan, maar deze ging er wat rustiger aan toe. Meer een GFE, maar wel met een kinky twist  :-P s'Avonds nog een paar keer met Maria gesproken, buiten en in de bar.

[attachimg=1]

Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels, Duits en Spaans
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte: Donkerblond
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 55 Kg, maat 36/ B-cup

« Laatst bewerkt op: 7 maart 2018, 00:08:31 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
MARIA (SPAANSE)
« Reactie #8 Gepost op: 10 maart 2018, 21:54:52 »
Na een lekkere sauna, rust in de lounge een mixdrank en wat eten kwam een leuke dame naast me zitten. Het bleek Maria  te zijn. Een romige dame en daar hou ik wel van. Ik had goede dingen over haar gelezen en mijn keuze was snel gemaakt. Op de kamer werd ik niet teleurgesteld. Ik ga voor haar terugkomen! Wat een heerlijke dame. Geil, sensueel en daarnaast nog een vlotte communicatie in het Engels. Ze vertrekt eind volgende week voor Pasen naar Roemenië om pas half april weer terug te komen.

Overigens is Maria een Roemeense. Er staat Spaanse bij het topic.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
MARIA (SPAANSE)
« Reactie #9 Gepost op: 19 maart 2018, 22:43:46 »
Uit het bijbehorende clubverslag: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,5225.msg117163.html#msg117163

Maria was voor mij de enige kameroptie van de dag. Ze was één van de weinigen die goed Engels sprak, en ze zag er lekker romig uit. Ze vertoont lichte sporen van een zwangerschap. Met de tijd is mijn smaak verbreed en begin ik ook de charmes van jonge moeders in te zien. Moeders zijn in het algemeen liever en zorgzamer op de kamer dan de kinderloze exemplaren. En wat is het toch heerlijk om tegen dat overtollige babyvet te pletsen. (Een nog diepere fantasie van me is seks hebben met een zwangere vrouw).
 
Ik wierp een hongerige blik over haar wulpse blanke lichaam. Ze liet er geen gras over groeien, en nadat ik ocharme nog geen half uur binnen was in Heaven 7 belanden we al op de kamer.

De service van Maria is uitmuntend te noemen. Alles erop en eraan. Ikzelf daarentegen kon niet zo goed mee. Ik ga geen klaagzang afsteken, maar de avond hiervoor had ik in Living Room weer een energie-terugval opgelopen (wel niet zo dramatisch als in Samya drie weken daarvoor). Burn-out perikelen, ouderdomsverschijnselen? Ik weet het niet. Met mijn laatste krachten had ik gisterenavond in Living Room er nog twee fenomenale kamergangen weten uit te persen (met Ami). Maar nu was mijn bobijn echt wel af.

De laatste tijd laat Piemelmans het geregeld afweten op de kamer. De topneuker van welleer is niet meer... :o

Tel daar ook nog eens het overvloedige glijmiddel bij. Ter info, de eerste hoofdwet van Shakir: "Een veelvoud aan glijmiddel resulteert altijd in een slappe lul".

Uiteindelijk werd de kamer dan maar handmatig afgemaakt. Mijn kwakje schoot (per ongeluk) in haar gezicht, een primeur voor mij! (Ja, ik ben een deftige jongen, ik heb zelfs nog nooit een FT gedaan).

In elk geval, Heaven 7 ziet me zeker nog wel eens terug als ik (en mijn trouwe vriend) in scherpere staat zijn. Hopelijk is Maria dan aanwezig om nog eens te herkansen!
« Laatst bewerkt op: 19 maart 2018, 23:25:23 door Shakir »

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MARIA (SPAANSE)
« Reactie #10 Gepost op: 2 mei 2018, 20:38:16 »
Vorige maand in Heaven 7 geweest. Zoals gebruikelijk was het in Heaven Seven niet erg druk. Ik schat zo'n 15 dames en iets meer manlijke gasten. Het was mooi weer en na het omkleden gelijk maar buiten bij het nieuwe zwembad gaan zitten. Hier zaten ook de meeste dames, zoals Maria, Maja, Helen, Viktoria, Isa, Melanie en wat andere nieuwe dames, waaronder Carla en Sissie. Maria gelijk maar opgezocht. Ze zat in een schommelstoel te relaxen. Ze was net terug uit Roemenië. Ik had haar zeker anderhalve maand niet meer gezien. Een flinke tijd met haar bijgekletst, alvorens we een kamer hebben opgezocht. Op de kamer vlogen de vonken er weer af, zoals gewoonlijk. Erg goede sessie met alles erop en eraan.

Aan het eind van de avond nog een tweede sessie met haar gehad. Deze sessie was niet minder, integendeel, maar wel de kortste sessie die ik ooit met Maria heb gehad in Heaven Seven. Ze voelde zich niet helemaal lekker aan het eind van de avond, waardoor ze eerder van de kamer wilde en vroeg naar bed wilde gaan.

[attachimg=1]

Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels, Duits en Spaans
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte: Donkerblond
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 55 Kg, maat 36/ B-cup
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MARIA (SPAANSE)
« Reactie #11 Gepost op: 15 juli 2018, 22:38:25 »
Na het eten een kamer opgezocht met Maria. Kamer 12, een kamer waar we 9 van de 10 keer belanden. Haar favoriete kamer :D Over Maria hoef ik niet veel meer te vertellen. Haar service is gewoon erg goed en daarnaast een erg leuke en relaxte dame om mee te vertoeven.



Maria
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels, Duits en Spaans
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte: Donkerblond, maar nu roodachtig
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 55 Kg, maat 36/ B-cup
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MARIA (SPAANSE)
« Reactie #12 Gepost op: 4 oktober 2018, 23:47:29 »
Na mijn saunagang was Maria reeds op mij aan het wachten in de bar. Met haar een tijdje gesproken. De laatste keer dat ik haar zag, was al zo'n 3 maanden geleden. Het was weer leuk om haar te zien en het was nog leuker op de kamer. Vooral de eerste kamer die ik met haar deed, was weer zoals van ouds. De laatste keer met haar viel het me iets tegen. Ik merkte dat ze toen toe was aan een brake. Nu ze weer terug is van haar brake, is ze weer vol energie.

De tweede kamer met Maria was ook erg goed, maar net even iets minder dan de eerste sessie. Deze kamer was ook wat later op de avond, wat er mee te maken kon hebben, maar nog steeds was het een erg goede sessie.

Tussen de sessies door nog verscheidene keren met haar gesproken. Het blijft gewoon een erg leuke en spontane meid. Alles gaat lekker relaxt bij haar en ze neemt de tijd voor je. Een echte aanrader in Heaven Seven en er zijn meer gasten die daar zo over denken, waaronder dus Scrotum.

Opvallend aan Maria was/is dat ze nu zwart haar heeft. Ik ken haar voornamelijk met blond haar en heb haar ook een paar keer gezien met roodachtig haar. Dat blonde staat haar toch het beste, vooral als ze het lang heeft, met iets wat krullen.



Maria
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels, Duits en Spaans
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte: Donkerblond, maar nu zwart
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 55 Kg, maat 36/ B-cup
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.