Auteur Topic: Sandy (Hongaarse)  (gelezen 6329 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
Sandy (Hongaarse)
« Gepost op: 24 september 2017, 17:24:10 »
Sandy (7,5)
Land: Hongarije
Haarkleur: Brunette
Lengte: 162-165 cm
Leeftijd: circa 23-25 jaar
Kleur ogen: Bruin/Groen
Cup-maat: A
Postuur: Slank
Tatoeage: Nee
Service: Pijpen, Neuken, Zoenen en Beffen

Op aanraden van een Vlaamse bezoeker had ik Sandy al op de reserve lijst gezet. Een lange Duitse had eigenlijk de voorkeur, totdat Sandy naast mij plofte. Ze heeft een mooi gezicht, half lang stijl bruin haar een mooi geproportioneerd lijf. Ze draagt nauwelijks make-up (lees je mee Taylor?  ;)), alleen het wettelijke minimum zeg maar. Ik moet zeggen dat ze super leuk overkwam: vriendelijk, spontaan en vooral vrolijk. Een enorm contrast met Trinity. Ik vroeg of ze ook zoende? En dat bevestigde ze ook. "Dat hoort toch bij de sex"?, vulde ze nog even aan. Kijk eindelijk een vrouw naar mij hart.

Ze zocht een mooi blokhutje uit die met het grote bed een plafondspiegels en het feest kon beginnen. We begonnen staand te zoenen en langzaam ontdeed ze zich van haar lingerie. Ik masseerde haar lekkere kont terwijl wij elkaar omarmden. We verplaatsten ons naar het bed en zoende daar heerlijk verder. Ik lag op mijn rug en kon in een ooghoek naar het spiegelplafond kijk hoe ze met haar mooie lijf half bovenop mijn lag. Na een ouderwets potje zoenen verlegde ze haar aandacht naar beneden en begon mij lekker te pijpen. Ook het klokkenspel kreeg wat aandacht. Ik vroeg haar in 69 te komen zodat ik haar poesje ook aandacht kon geven. Na 10 minuten werd het tijd om te neuken kwam ze cowgirl bovenop mij. Geen wilde rodeo rit, maar ze bewoon haar bekken geil en met gevoel over mijn kruis. We wisselden naar missio en we neukten zo al zoenend verder. Ook mijn oorlellen sabbelde ze af wat ik vervolgens ook bij haar deed. Na een tijdje hield ik het niet meer en kwam ik klaar.




'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline wwoobb

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Sandy (Hongaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 25 september 2017, 17:52:20 »
Heeft ze krullen? Afgelopen zaterdag zag ik een dame die voldoet aan jouw omschrijving met grijze lingerie, zeer vriendelijk en haar Duits was vele mate beter dan Engels. Ben alleen haar naam vergeten helaas  :banghead:

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
Sandy (Hongaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 25 september 2017, 19:13:21 »
Heeft ze krullen? Afgelopen zaterdag zag ik een dame die voldoet aan jouw omschrijving met grijze lingerie, zeer vriendelijk en haar Duits was vele mate beter dan Engels. Ben alleen haar naam vergeten helaas  :banghead:
Nee ze had woensdag geen krullen. Ze had half lang stijl haar.
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline wwoobb

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Sandy (Hongaarse)
« Reactie #3 Gepost op: 25 september 2017, 21:19:07 »
Nee ze had woensdag geen krullen. Ze had half lang stijl haar.

Dan is het niet dezelfde. Jammer want wil graag haar naam weten :)