Auteur Topic: BONNY  (gelezen 24008 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BONNY
« Gepost op: 25 september 2017, 20:50:23 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BONNY
« Reactie #1 Gepost op: 15 oktober 2017, 00:15:58 »
[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BONNY
« Reactie #2 Gepost op: 2 november 2017, 19:33:47 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
BONNY
« Reactie #3 Gepost op: 3 november 2017, 00:15:25 »
Mooie meid, maar lousy inzet en service (ervaring 2016)

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BONNY
« Reactie #4 Gepost op: 4 november 2017, 14:07:18 »
Mooie meid, maar lousy inzet en service (ervaring 2016)

inderdaad, mooi meid. Ik heb deze dame eind 2013 mee mogen maken. Destijds werkte ze in Pauschalclub Münster. Haar inzet en service was destijds blijkbaar beter, want ik had verder geen klachten over haar zover ik me kan herinneren. Pijpen, neuken en tongzoenen was allemaal goed. Maar een echte topper is het ook niet voor mij, waardoor ik niet echt de drang heb om haar snel in Bochum te bezoeken. Het was leuk voor een keertje.
Als ik haar een cijfer moest geven destijds zou ze een [attachimg=1] of een [attachimg=2] hebben gehad.

Maar ja, in 3 jaar tijd kan er veel veranderen. Wel vaker meegemaakt, dat sommige dames kwa service wat achteruitgaan naar mate ze langer in het vak zitten. Kan ook zijn dat Bonny een mindere dag had.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BONNY
« Reactie #5 Gepost op: 23 december 2017, 10:48:52 »
[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
BONNY
« Reactie #6 Gepost op: 22 maart 2018, 18:05:41 »
Ik dacht ik voor het sletterige en arrogante. Ze ziet ze eruit en zo gedraagt ze zich ook. Optisch in ieder geval in orde.
Op de kamer matig, niet slecht maar enkel wat basis handelingen.
Spijtig genoeg gedroeg ze zich niet arrogant op de kamer want dat had ik nog wel fijn gevonden om zo een tiny arrogante tattoe chick eens tegen de billen te kletsen.