Auteur Topic: 'Goede huisvaders' gaan niet meer naar de hoeren in Brussel uit schrik voor pv's  (gelezen 6807 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
'Goede huisvaders' gaan niet meer naar de hoeren in Brussel uit schrik voor pv's
« Reactie #2 Gepost op: 28 september 2017, 01:03:03 »
Ik ga de uitleg niet doen.

Hier vind je het antwoord :

http://www.gasboetes.be/wat-is-gas/

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
'Goede huisvaders' gaan niet meer naar de hoeren in Brussel uit schrik voor pv's
« Reactie #3 Gepost op: 28 september 2017, 01:08:48 »
Ik ga de uitleg niet doen.

Hier vind je het antwoord :

http://www.gasboetes.be/wat-is-gas/
Wat daar beschreven staat zal voor een Goede Huisvader toch geen reden zijn om bang te zijn voor een GAS-boete of een PV:

Gemeentereglement

Deze reglementen verschillen van gemeente tot gemeente. Bij ‘nuttige documentatie’ vind je de politiereglementen.

Reglementering betreffende openbare rust (grasmaaien, ijsventer, vuur maken, …),
openbare veiligheid (honden aan leiband, werken die hinder veroorzaken, …),
openbare gezondheid (sluikstorten, wildplassen, voetpad sneeuwvrij houden, …)
Strafrechtelijke inbreuken

het spuiten van graffiti
vechtpartijtjes zonder gewonden
taartgooien
nachtlawaai
vandalisme
lichte beledigingen of gewelddaden
dragen van kleding die het gezicht bedekt (zoals nikab)

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
'Goede huisvaders' gaan niet meer naar de hoeren in Brussel uit schrik voor pv's
« Reactie #4 Gepost op: 28 september 2017, 01:19:48 »
Mechelen en LellebeL,

Dank voor de reacties.
Wat mij triggert in het verhaal is, dat een PV wordt thuis gestuurd en de gebreide broek dan weet dat manlief naar de madammen gaan. Ik begrijp er uit dat dat bij een GAS-boete niet is. Hoe werkt dat dan?

Ik vraag misschien iets doms....dat is dan maar zo  ;)

Gr,
Sjeuf
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
'Goede huisvaders' gaan niet meer naar de hoeren in Brussel uit schrik voor pv's
« Reactie #5 Gepost op: 28 september 2017, 12:41:01 »
Wel, ik vermoed :

bij een PV krijg je een brief van de gerechtelijke instanties (in de praktijk : de politie) met daarbij de hele uitleg van wat er gebeurd is,  dat je een minnelijke schikking kan krijgen, dat bij niet-betaling je wordt doorverwezen naar een rechtbank etc etc.

Bij een GAS-boete krijg je een eerder anonieme brief van de gemeente met een overschrijvingsformulier, maar daar staat dan geen extra uitleg bij en je wordt ook niet doorverwezen naar een rechtbank.

Dénk ik dus.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
'Goede huisvaders' gaan niet meer naar de hoeren in Brussel uit schrik voor pv's
« Reactie #6 Gepost op: 28 september 2017, 13:12:04 »
Wel, ik vermoed :

bij een PV krijg je een brief van de gerechtelijke instanties (in de praktijk : de politie) met daarbij de hele uitleg van wat er gebeurd is,  dat je een minnelijke schikking kan krijgen, dat bij niet-betaling je wordt doorverwezen naar een rechtbank etc etc.

Bij een GAS-boete krijg je een eerder anonieme brief van de gemeente met een overschrijvingsformulier, maar daar staat dan geen extra uitleg bij en je wordt ook niet doorverwezen naar een rechtbank.

Dénk ik dus.
Nope, bij een PV krijg je een uitnodiging om uit te gaan leggen op het plaatselijk politiekantoor wat er is gebeurd, dat gebeurt aan de hand van een achterlijke oude briefkaart (die de politie persoonlijk in de brievenbus komt droppen, ze moeten iets om de dag te vullen), waar dan op vermeld staat wanneer (datum en uur) dat je op het flikkenbureel moet zijn om uitleg te verschaffen.
Er staat helemaal geen reden vermeld voor het "verhoor", want zo staat het op de uitnodiging ....
Verder durven die kwakzalvers er dezer dagen ook bij vermelden dat je niet zal gearresteerd worden en bla bla bla ...

Ik kan begrijpen dat een goede huisvader er problemen mee heeft, maar je kan net zo goed tegen die gebreide sok zeggen dat je tegen een kerkmuur of langs de kant van de weg hebt geplast .... alleen zien dat die sok niet mee naar het kantoor gaat voor het verhoor, maar als ik het goed voorheb mag die er zelfs niet bij zijn, tenzij het een advokate is

Dus de moraal van het verhaal .... trouw nooit met een advokate als je vreemd gaat, en zeg tegen die gebreide sok dat je de laatste tijd toch last hebt van je blaas ....   ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
'Goede huisvaders' gaan niet meer naar de hoeren in Brussel uit schrik voor pv's
« Reactie #7 Gepost op: 28 september 2017, 14:38:40 »
Dat is dan best nog een eind fietsen voor zo'n koddebeier naar Olland met z'n pv onder z'n snelbinders !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
'Goede huisvaders' gaan niet meer naar de hoeren in Brussel uit schrik voor pv's
« Reactie #8 Gepost op: 28 september 2017, 15:48:31 »
Dat is dan best nog een eind fietsen voor zo'n koddebeier naar Olland met z'n pv onder z'n snelbinders !
Ik was vergeten te vermelden dat Ollanders die betrapt worden een strafblad krijgen wegens zedenschennis  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
'Goede huisvaders' gaan niet meer naar de hoeren in Brussel uit schrik voor pv's
« Reactie #9 Gepost op: 28 september 2017, 17:30:23 »
Dat is dan best nog een eind fietsen voor zo'n koddebeier naar Olland met z'n pv onder z'n snelbinders !
Ik was vergeten te vermelden dat Ollanders die betrapt worden een strafblad krijgen wegens zedenschennis  :lol

Een eervolle vermelding zul je bedoelen!!! :13:

Overigens snap ik nog steeds niet waar dit over gaat: betrapt worden waarop?: op het bezoeken van raamprostituees? Is dat illegaal in den Belgique ?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
'Goede huisvaders' gaan niet meer naar de hoeren in Brussel uit schrik voor pv's
« Reactie #10 Gepost op: 28 september 2017, 17:31:46 »
Dat is dan best nog een eind fietsen voor zo'n koddebeier naar Olland met z'n pv onder z'n snelbinders !
Ik was vergeten te vermelden dat Ollanders die betrapt worden een strafblad krijgen wegens zedenschennis  :lol

Een eervolle vermelding zul je bedoelen!!! :13:

Overigens snap ik nog steeds niet waar dit over gaat: betrapt worden waarop?: op het bezoeken van raamprostituees? Is dat illegaal in den Belgique ?
Neen, dat is gewoon vies, en dat is in je broek schijten ook, dus een GAS-boete  ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
'Goede huisvaders' gaan niet meer naar de hoeren in Brussel uit schrik voor pv's
« Reactie #11 Gepost op: 28 september 2017, 23:21:06 »
Ik vroeg naar het verschil tussen een PV en een GAS boete.
Alles gelezen hebbende, krijg ik wel heel vieze beelden voor me......... .
Gelukkig ben ik een goede huisvader, althans dat vind ik zelf.  ;D
Laat geen scheten bij de meisjes. Als ik het goed bergrijp kan ik alleen een PV (prettige vagina) krijgen  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke