Auteur Topic: Welke fkk voor beginner?  (gelezen 16359 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Welke fkk voor beginner?
« Reactie #30 Gepost op: 1 oktober 2017, 21:16:26 »
Het is al lang geleden dat in vanuit Dbg richting Bochum/Castrop gereden ben, maar het was daar altijd een file van heb ik jou daar. Afhankelijk van de verkeerssituatie ben je haast net zo gauw in Elsdorf. De laatste keer dat ik in Great Palace was, heette het nog Amnesia en die viel me zwaar tegen. Ik werk ook vaak in Duisburg, maar de Vulkaan gebruik ik alleen als appetizer. Even een rondje lopen om honger te krijgen en dan naar een of andere club om te eten. Dat heeft met het servicelevel te maken. Al zijn er spesjalisten die er weer anders over denken.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Jazzman

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Welke fkk voor beginner?
« Reactie #31 Gepost op: 1 oktober 2017, 23:36:47 »
Leuke vergelijking, maar ik weet niet of ik aan al dat vlees zou kunnen weerstaan als ik nog een uurtje moet rijden om ander schoon op te zoeken. Eén restaurant zal volstaan 😋

Het is al lang geleden dat in vanuit Dbg richting Bochum/Castrop gereden ben, maar het was daar altijd een file van heb ik jou daar. Afhankelijk van de verkeerssituatie ben je haast net zo gauw in Elsdorf. De laatste keer dat ik in Great Palace was, heette het nog Amnesia en die viel me zwaar tegen. Ik werk ook vaak in Duisburg, maar de Vulkaan gebruik ik alleen als appetizer. Even een rondje lopen om honger te krijgen en dan naar een of andere club om te eten. Dat heeft met het servicelevel te maken. Al zijn er spesjalisten die er weer anders over denken.

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Welke fkk voor beginner?
« Reactie #32 Gepost op: 2 oktober 2017, 07:42:20 »
Het is al lang geleden dat in vanuit Dbg richting Bochum/Castrop gereden ben, maar het was daar altijd een file van heb ik jou daar. Afhankelijk van de verkeerssituatie ben je haast net zo gauw in Elsdorf. De laatste keer dat ik in Great Palace was, heette het nog Amnesia en die viel me zwaar tegen. Ik werk ook vaak in Duisburg, maar de Vulkaan gebruik ik alleen als appetizer. Even een rondje lopen om honger te krijgen en dan naar een of andere club om te eten. Dat heeft met het servicelevel te maken. Al zijn er spesjalisten die er weer anders over denken.

Ja maar als je dan toch naar babylon rijdt kom je langs Livingroom en da's minstens 30 minuten minder rijden. Minimaal net zoveel meiden als in babylon en als ik de verhalen hoor de laatste tijd zelfs 60. Keuze genoeg. Zou eens kijken wat de reisafstand daarnaar toe is. Als dat minder is dan great palace is het zeker meer de moeite waard. Zowel optisch als in aantal dames beter.

Ze hebben hier eerder berochrjes over deze optiw geveegd omdar de titel het over fkk heeft en LR een sauna club is. Verschil de dames lopen niet volledig naakt maar in lingerie. Dat is alles maar als ik zie dat je de vulkaan overweegt dan mag dit geen probleem vormen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Welke fkk voor beginner?
« Reactie #33 Gepost op: 2 oktober 2017, 07:50:52 »
En gezien je beperkte tijdsframe, lijkt Villa Venus mij ook een absolute aanrader voor je: ligt in Duisburg, is een echte FKK, toch altijd een paar heel mooie meiden aanwezig, spotgoedkoop (30€ inkom + 30€/half uur kamergang), en vooral: gemiddeld uitstekende service!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Jazzman

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Welke fkk voor beginner?
« Reactie #34 Gepost op: 2 oktober 2017, 18:46:50 »
Ja, qua prijs ziet het er heel goed uit, maar ik twijfel toch wat aan de algemene kwaliteit... Links en rechts negatieve opmerkingen over properheid... 🤔🤔
Iemand recente ervaringen nog??
Grtn
Jazzman
En gezien je beperkte tijdsframe, lijkt Villa Venus mij ook een absolute aanrader voor je: ligt in Duisburg, is een echte FKK, toch altijd een paar heel mooie meiden aanwezig, spotgoedkoop (30€ inkom + 30€/half uur kamergang), en vooral: gemiddeld uitstekende service!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Welke fkk voor beginner?
« Reactie #35 Gepost op: 2 oktober 2017, 19:00:29 »
Babylon .... gewoon doen, als eerste ervaring kan dat nooit mislopen .... familiair, leuk, gezellig, en door de band allemaal servicekanonnen, en je kan er tussendoor nog een gratis Leffe drinken met de Chef ....

Je eerste keer is altijd heel intens, je gaat zowiezo je ogen niet geloven, je gaat alles willen neuken wat je ziet ....    :lol

Mijn raad: niet zoals die jonge stier, die snel naar de wei holt en er eentje knipt, maar de oude stier, die rustig de wei betreedt en ze allemaal knipt  ;D

En vooral opletten voor verslavingsgevaar .... neuk, maar met mate(n), en in Bab vind je altijd wel iemand om een babbeltje mee te slaan ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Welke fkk voor beginner?
« Reactie #36 Gepost op: 2 oktober 2017, 19:06:53 »
Ik ben er vaak geweest, ook dit jaar nog, en ik heb er nooit te klagen gehad over de properheid. Ja, dit is een verouderde 'poef', maar het is er wel degelijk heel proper, properder zelfs dan in sommige veel hoger aangeschreven saunaclubs. Ook de meiden zijn er heel hygiënisch. Daar ziet de theke streng op toe.

Ja, qua prijs ziet het er heel goed uit, maar ik twijfel toch wat aan de algemene kwaliteit... Links en rechts negatieve opmerkingen over properheid... 🤔🤔
Iemand recente ervaringen nog??
Grtn
Jazzman
En gezien je beperkte tijdsframe, lijkt Villa Venus mij ook een absolute aanrader voor je: ligt in Duisburg, is een echte FKK, toch altijd een paar heel mooie meiden aanwezig, spotgoedkoop (30€ inkom + 30€/half uur kamergang), en vooral: gemiddeld uitstekende service!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Jazzman

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Welke fkk voor beginner?
« Reactie #37 Gepost op: 2 oktober 2017, 19:53:50 »
Hahaha... Ik hou wel van de manier waarop je dit zegt, en je hebt waarschijnlijk gelijk 😎. Toegegeven, als bepaalde meiden er in het echt even sexy uitzien als op de website... zal afzien worden voor kleine Jazzman!!

Verslavingsgevaar zal beetje speciaal liggen: praktisch gezien ben ik er nu twee keer op twee weken tijd, en dan vermoedelijk maanden niet meer... Goed voor de financiën, slecht voor het verlangen... Dus maar zorgen dat het... aheum... spetterende avonden worden 😋
Grtn
Jazzman

 
Babylon .... gewoon doen, als eerste ervaring kan dat nooit mislopen .... familiair, leuk, gezellig, en door de band allemaal servicekanonnen, en je kan er tussendoor nog een gratis Leffe drinken met de Chef ....

Je eerste keer is altijd heel intens, je gaat zowiezo je ogen niet geloven, je gaat alles willen neuken wat je ziet ....    :lol

Mijn raad: niet zoals die jonge stier, die snel naar de wei holt en er eentje knipt, maar de oude stier, die rustig de wei betreedt en ze allemaal knipt  ;D

En vooral opletten voor verslavingsgevaar .... neuk, maar met mate(n), en in Bab vind je altijd wel iemand om een babbeltje mee te slaan ....

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
Welke fkk voor beginner?
« Reactie #38 Gepost op: 2 oktober 2017, 19:56:41 »
Je eerste keer is altijd heel intens, je gaat zowiezo je ogen niet geloven, je gaat alles willen neuken wat je ziet ....    :lol

Mijn raad: niet zoals die jonge stier, die snel naar de wei holt en er eentje knipt, maar de oude stier, die rustig de wei betreedt en ze allemaal knipt  ;D

En vooral opletten voor verslavingsgevaar ....

Komt ie nu mee..... Als ik dit begin september had geweten.....  ;)
Mijn debut bij Babylon was meer dan intens en ik moet nog altijd uit de droom wakker worden.
Wat een lekkere meiden en dat allemaal helemaal open en bloot, gewillig, geil: heerlijk, hemels!

Dit stierkalfje ging als een dolle tekeer en neukte er tijdens zijn debuut in de groene weide drie in vier sessies.
Voor de rest van de koetjes komt dit aan uiers verslaafde stiertje graag terug.
Want dat ik alles wat ik wilde dekken niet op één dag zou kunnen doen, was me bij binnenkomst en het zien van al dat lekkers al meteen duidelijk.

Let vooral niet op het verslavingsgevaar. Dat wat je niet kunt keren, kun je beter gewoon accepteren en vol over je heen laten komen.  :lol
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Welke fkk voor beginner?
« Reactie #39 Gepost op: 2 oktober 2017, 20:00:28 »
Hahaha... Ik hou wel van de manier waarop je dit zegt, en je hebt waarschijnlijk gelijk 😎. Toegegeven, als bepaalde meiden er in het echt even sexy uitzien als op de website... zal afzien worden voor kleine Jazzman!!

Verslavingsgevaar zal beetje speciaal liggen: praktisch gezien ben ik er nu twee keer op twee weken tijd, en dan vermoedelijk maanden niet meer... Goed voor de financiën, slecht voor het verlangen... Dus maar zorgen dat het... aheum... spetterende avonden worden 😋
Grtn
Jazzman
Ik heb "waarschijnlijk" gelijk, Waarschijnlijk? IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK? Ik heb ALTIJD gelijk  :-\ :-\ :-\ :-\ ;D ;D ;D ;D ;D
Ze hebben een heel slechte fotograaf, , en van fotoshoppen heeft ie nog nooit gehoord ...   :dance2 :lol
WYSIWYG .... dat geldt zeker voor de foto's van de Imps ... geen gefoefel .... alleen zijn de meesten veel heter en geiler dan de foto's doen uitschijnen  ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Welke fkk voor beginner?
« Reactie #40 Gepost op: 2 oktober 2017, 20:23:03 »
Neem een goeie gids mee naar Babylon..... :pica
Chef rondleidingen en Chef FT tegenwoordig! Voor noppes! Nou ja, een bel wijn misschien?!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Jazzman

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Welke fkk voor beginner?
« Reactie #41 Gepost op: 2 oktober 2017, 20:28:42 »
Guys
Ik kan niet wachten... Woensdag 11 oktober wordt... njah... 'interessant' 😂😂😂😂
Ik houd jullie op de hoogte... En als er nog bezoekers zijn, laat het maar weten. Ik betaal met plezier een glas 😉... of is dat inbegrepen??? 😋😋😎😎

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Welke fkk voor beginner?
« Reactie #42 Gepost op: 3 oktober 2017, 02:08:17 »
Ga naar Babylon maat! Bier is daar overigens gratis...  :cheer:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Welke fkk voor beginner?
« Reactie #43 Gepost op: 16 oktober 2017, 05:48:59 »
Guys
Ik kan niet wachten... Woensdag 11 oktober wordt... njah... 'interessant' 😂😂😂😂
Ik houd jullie op de hoogte... En als er nog bezoekers zijn, laat het maar weten. Ik betaal met plezier een glas 😉... of is dat inbegrepen??? 😋😋😎😎

En en en? Hoe is je eerste saunaclub bezoek verlopen? :))
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum