Auteur Topic: BY NIGHT - Oedt  (gelezen 47476 keer)

Offline mentholbear

• rakker
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #39 Gepost op: vrijdag 14 december 2018, 01u14 »
Op de 3e woensdag van de vorige maand weer een tripje gewaagt richting Oedt. En deze keer ging Joker mee. Wat daar nu bijzonder aan is? Wel... we gingen niet naar de Tuin, maar bij de buren langs. Jawel, echt waar. Vraag me niet hoe het gelukt is om The One And Only Joker By Night in te krijgen. Echt waar. Nee echt.

Ik was er al vroeg bij. Er wordt volgens mij voor de show nog steeds gevraagd of ik een VIP pasje heb, en mag vervolgens over de rode loper de locker ruimte in.
Na een snelle opfrisbeurt de bar in gelopen voor een drankje, om vervolgens het restaurant in te gaan voor een simpel, doch net ontbijtje met wat beleg, spiegeleitjes en wat roerbak ei. Aan de bar staan de mand met sinasappels en de vruchtenpers er niet meer. Die bleken te zijn verhuisd naar de sapjes bar in het restaurant. Maar dat niet alleen, je hoeft ook niet meer zelf te persen. Op verzoek komt iemand je een vers glaasje brengen... je voelt je een ware VIP.

Na het ontbijt even lekker op de massagestoel even de ruggenwervels weer rechtzetten na zo een lange rit. Ik hoor en lees menig bericht dat het ding meer op een pijnbank lijkt, maar na een paar keer wen je er aan.

Zoals verwacht komt Joker net voor het einde van Happy Hour als een VIP de club binnen. Even opfrissen en ik begeleide hem langs de bar met 'monsters' (althans volgens de gekke eend), langs de kino, zo het restaurant in. En warempel, de club viel hem niet tegen. Ik denk dat een jaartje geleden ie gillend over de heg sprong, zo de Tuin van de buren in.
Maar hij liet het ontbijt em smaken en probeerde de massagestoel uit. Ook hij vond het een marteling, maar kon zich wel voorstellen dat het na een poos zou wennen. Even gekeuveld en met de gedachte zitten spelen om eens voor de Happy Hour een bezoekje aan de Villa te wagen. Voor 3 tientjes leek het em wel wat.
En terwijl we in de ligbankjes zo aan het keuvelen waren, komt ineens de theke met een paar nieuwe dames binnen. 1 had een geinig pakje aan, en daar werd onze Jokertje wel hitsig van... wie had dat zien aankomen?

Ik eerst nog even de sauna in, en hij ging de voederbakken van het middag eten plunderen. En ook dat beviel hem wel. Ben even vergeten wat voor vlees er was, maar dat smaakte em niet verkeerd en we hadden geluk dat er nog spareribs was. Waarschijnlijk voorraadje over van de dagen ervoor.
Na m'n opwarmronde ook erbij een hapje gaan eten, en moest wel even lachen om zijn oordeel over de keuken. Die vond hij dus niet verkeerd, maar hij klaagde ook telkens dat het eten bij H7 niks was. Wel, die kok kookt dus nu in By Night  ^_^

Maar hoewel het bezoekje em niet tegenviel, voelde ie zich toch niet helemaal op z'n gemak. Een hele dag zou ie hier niet uithouden en wilde dus nog naar de Villa
Voorruit dan... Hoewel ik makkelijk een dag in By Night kan blijven, besloot ik mee te gaan. Me herinnerende dat Anais weer terug in de Villa is.
Maar ik zou niet zoals vorige keer ongekamerd de club verlaten. Wij dus nog even op verkenning in de bar, aangezien de dames in de lounge niet mogen jagen. Lekker rustig  :)
Eenmaal in de bar, leek het Joker toch niks van zijn gading te zijn. Zelfs niet die meid in dat pakje, en al helemaal niet al die andere Rumbuls.
Ik zag wel een slanke dame, en knoopte een praatje aan. Alexia blijkt ze te heten en een lekker kamertje met haar gedaan.

Na het douchen terug de bar in, om m'n partner in crime te zoeken. Wat blijkt, staat ie daar als een verliefde tiener met die meid in dat pakje te dansen. En ja hoor, het onvoorstelbare gebeurde. Hij ging in By Night de kamer op. De wonderen zijn blijkbaar de wereld nog niet uit...

Daarna wel flink opschieten om richting de Villa te vertrekken. Happy hour zou daar immers om 16:00 aflopen.

Al met al een leuk uitje geweest. De club was aangenaam vol, met circa 12 dames beschikbaar. Er waren telkens wel ligbedden vrij. Het eten was weer in orde. Kom er graag weer eens een kijkje nemen.

En wie had dat van the Joker gedacht. Van in Villa neuken, naar budget beuken  ;)

The following users thanked this post: Kwakje

Offline Firehawk

• rakker
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #38 Gepost op: zondag 09 december 2018, 18u00 »
Gisteren ByNight weer eens bezocht. Parkeerplaats stond aardig vol maar binnen viel het wel mee. Zag dat veel Duitsers zich op de ligbedjes hadden neergelegd en daar ook niet vanaf kwamen.
Wou eerst even wat gaan eten en bestelde aan de bar een cappuccino, daar had ik al gelijk een meid aan mij hangen. Ze liet er geen gras overgroeien maar was net een paar minuten hier en eerst eens even wat gaan eten. Het was Bulgaarse Monica. Niet helemaal mijn type en wou eerst eens rustig alles bekijken.
De dans kunnen ontspringen en even wat broodjes met roerei naar binnen gewerkt. Er kwamen nog 2 meiden bij en volgens een stamgast waren dit nieuwe meiden. Een wat oudere meid en kon heel goed Frans maar was ook gewoon Bulgaars en een heel skinny blond meisje, net een skeletje ook Bulgaars.

Na goed gegeten te hebben terug de bar in, bestel nog een cappuccino en de volgende meid zat al aan mij vast geplakt. Ditmaal was het Bella werkt er schijnbaar al een tijd maar had haar nog nooit gezien. Optisch kon het ervoor mij net wel door. Met haar mee gegaan naar een sta tafeltje en ze liet er geen gras over groeien. Schijnbaar was ze blij dat ze mij te pakken had, want ze begon mij te tongzoenen op hele ordinaire wijze, zodat de meiden gingen kijken. Ook begon ze aan mijn pik te zitten die ze ook wou laten zien aan de meiden. Ik ben ook niet van steen en als een meid zo te keer gaat word ik daar ook wel geil van. Met moeite mijn koffie kunnen opdrinken en naar de kamer gegaan met deze geile meid. Op de kamer werd het niet veel anders. Ik stond nog voor het bed en ze was mij al aan het pijpen. Uiteindelijk toch op het bed terecht gekomen en daar nog volle bak tongen. Daarna ging ze op mij zitten en uiteindelijk in missio geëindigd. Ze lustte er wel pap van. Daarna nog samen gedoucht en voor dit half uurtje inclusief fooi heeft het mij €30 gekost met alles erop en eraan. Ik verbaas mij er nog altijd over dat de meiden zo’n goede service geven voor dat geld.

Na even bijkomen en kletsen met de gasten kwam Magda er later na bij zitten. Het was nog te vroeg voor een kamer maar een tijdje met haar gekletst. Ze zegt dat ze de 16e stopt met dit werk. Hoeveel waarde je hier aan moet hechten laat ik in het midden.
Het personeel kwam weer melden dat het eten klaar was dus maar eens gaan kijken, zag er weer goed uit. Terug in de bar kwam Monica het weer eens proberen. Ze heeft wel een mooie zachte huid maar haar gezicht vind ik niet zo. Voor de prijs in BN kun je er geen bult aan vallen dus laat ik het maar proberen.  Eigenlijk was het meer een pity fuck om haar een plezier te doen.
Ik zeg ik ga nog wel even naar de wc, is goed zegt en ze zou vast de sleutel gaan halen. Ze stond netjes te wachten en op naar de kamer. Ik werd gelijk op bed gelegd en ik dacht dat ze mijn pik wel eerst schoon zou maken met een doekje omdat ik net van de wc afkwam maar ze begon gelijk aan mijn zoute stengel te likken. Op zich was het een goede kamer, deed alles vol overgave en ben nog klaar gekomen ook. Gedoucht en weer terug de club in.

Beetje met een stamgast kletsen en zijn meid waar hij eerder die dag mee naar de kamer was geweest kwam tussen ons in zitten. Een meid met een mooi gezicht wel ietsjes voller. Vanessa ook uit Bulgarije. Hele lieve knuffelende meid. Was eigenlijk nog niet klaar voor een 3e kamer maar ze bleef lang bij mij en uiteindelijk dacht ik wel dat het ging lukken. Af en toe gaf ze ook al wat tongzoentjes. Dus wederom naar de kamer gegaan. Lekker gfe kamertje gehad met deze meid ik zag dat het over het half uurtje ging dus maakte haast maar ze zei doe maar rustig geen probleem. Bij het afrekenen inderdaad geen problemen gemaakt over de tijd. Mooie meid en hele goede service. Gaf ook aan te stoppen met dit werk. Maar wederom hoeveel waarde ik er aan moet hechten weet ik niet.

Nog een beetje rustig nagenieten aan de bar. Werd wat Bulgaarse muziek gedraaid en de meiden gingen dansen. Hier een beetje van genieten en had Bella en Monica nog aan mijn nek hangen. Maar de zak was toch echt leeg. De 2 nieuwe meiden kwamen nu ook een beetje los en waren in de middag nog heel schuchter. Heb mij goed vermaakt. 2 meiden die er goed uitzagen maar nog niet heb gedaan zijn Magda (alweer niet) en Melek die ik voor het eerst zag en echt een mooie meid is.
Op zich waren er niet zoveel meiden gisteren, ik denk net over de 10 maar zat genoeg voor mij tussen. Ben dik tevreden. Personeel ook weer heel aardig en behulpzaam. Mooie wat donkere meid achter de bar.

Rond 21:00 uur er maar een einde aangemaakt, ik was op. Moe en voldaan vertrokken. Zag ook dat ze buiten het bord hadden vervangen. Nu mooie dikke lichtgevende letters.
De schoolbus zou ook een vervolg krijgen, was schijnbaar wel geslaagd geweest volgens de chef.
BN ziet mij zeker binnenkort nog een keer terug.

The following users thanked this post: Kwakje, Sjeufke, Shakir, mentholbear

Offline mentholbear

• rakker
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #37 Gepost op: vrijdag 07 december 2018, 18u47 »
A FIRST TIME FOR EVERYTHING

Op de 1e woensdag van vorige maand me weer richting Oedt begeven. Niet voor de wintertuin, maar voor een nachtelijk avontuurtje overdag bij de buren. Ik moest als een ware Dagobear immers 10 bezoekjes maken, om m'n kosten van het halen van de pas er weer uit te halen  ;)
Doordat het verkeer mee zat, kwam ik al rond 10 uur aan. Nog even in de buurt wat inkopen gedaan, getankt wat zowat evenveel koste als in Nederland, en uiteindelijk stond ik nog zo 10:30 voor de club.
Ik zag daardoor de MPV van Happy een zestal dames afleveren. En die laatste dame uit het rijtje kwam me bekend voor. Zou ze werkelijk terug in het vak zitten...?

Niet veel later ging By Night open en werd ik door een andere receptioniste ontvangen dan ik had verwacht. Me snel omgetoverd tot ijsbeer en eerst maar even ontbijten. Deze wordt nu met een warmhoudbak voorzien van spiegel en roerbak ei. Jammer, ik vond dat a la minute eitje net wat fijner. Maar hey, de club groeit en dan moeten er concessies gedaan worden om de hongerige horde te voeden.
Ik dacht eerst dat net als een vorige keer een groep VIP gasten al snel de ligbankjes zouden gaan bezetten, dus ik alvast claimen met een handdoek er op. Maar blijkbaar was er die ochtend niemand anders die er interesse in had.

Ook de massagestoel was vrij. Dus besloten die maar eerst eens uit te testen. En beviel me niet verkeerd. Okay, hij had geen massage voor armen en voetzool, maar is wel uitgebreider dan de ene die ik had.
Alleen met een paar rondjes op die massagestoel en je hebt je VIP entree er alweer uit  ;)
De wordt nu overigens bedekt met een handdoek voor extra hygiëne, daar zag de chief op toe.

De massage op de stoel kon m'n onrust echter niet wegnemen. In m'n hoofd spookte de hele tijd de dame in m'n hoofd die ik volgens mij bij Happy binnen had zien gaan.
Wat te doen, hier een kamer doen, en daarna pas door? Maar eigenlijk wilde ik er gelijk vandoor. Bij rondvraag bleek Flori te zijn vertrokken en Barbara ziek te zijn. Balen, omdat bij mijn vorige bezoek even bij Flori gezeten en die leek me de moeite waard om eens nader kennis mee te maken.
En zo m'n goede voornemens dan uiteindelijk gebroken om bewust te kiezen om zonder een kamergang voor het eerst een SC te verlaten. De chief vroeg me verbaasd nog of alles in orde was. Ja hoor, ik moest alleen elders nog 'wat anders' gaan doen  ^_^'

De club en line up was verder voldoende voor me, en ik had er de hele dag kunnen uithouden, ware het niet dat ik elders wilde wezen.

Ik gauw bij de buren aangeklopt om te polsen of een zekere dame aanwezig was. Achteraf blij dat ik dat eerst gevraagd had, anders had ik op 1 dag 2 clubs ongekamerd verlaten...
Want zowel de theke als papi kennen de gezochte dame niet. En de bar in glurend zag ik haar ook niet. Ik was al bijna van plan om entree te betalen en op haar te gaan wachten. Mijn redding was een manusje van alles in de Tuin, die me vertelde dat ie in de ochtend wel een zekere dame met die werknaam naar de Villa had gebracht. Dat gecombineerd met wat ik eerder van een dvp hoorde dat ze naar de Villa zou gaan, deed me besluiten om de tuin te verlaten voor een kort ritje naar haar zuster club...

The following users thanked this post: manureva, Shakir

Offline mentholbear

• rakker
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #36 Gepost op: zondag 25 november 2018, 01u14 »
Een knappe theke ontving me vriendelijk, en vroeg 15 euro entrée. Ze gaf een uitleg waarom het geen 30 was, maar ik begreep haar niet goed. Ook de Bademantel was blijkbaar in die 15 inbegrepen.

Om op te warmen na de koude douche, wou ik een buitensauna meepikken, maar die is blijkbaar al in winterslaap. Gelukkig ontdekte ik de grote binnensauna in de public sex ruimte achter de bar. Lekker warm en netjes. Wanneer ik 10 minuten binnen zat, kwam iemand van het personeel me in de sauna een vers geperst sinaasappelsap brengen. Een service die ik nog niet meegemaakt heb in andere clubs!

Die 15 euro entree, is omdat ze een soort after work happy hour hebben met 50% korting op de normale entree van 30 euro.

Die ruimte wat eerst de publieke sex ruimte was, is nu omgetoverd tot restaurant en lounge ruimte. Hier mogen de dames niet jagen en mag er niet gerookt worden. Publieke sex is daar dus ook niet meer mogelijk. De bosporus party wordt nu in de kino gehouden, welke afgesloten kan worden met een deur.

The following users thanked this post: Pedro Zoe

Offline mentholbear

• rakker
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #35 Gepost op: zondag 25 november 2018, 01u02 »
VIP

Kom ik rond middernacht de laatste dag van vorige maand moe, maar voldaan van een dagje Babylon in de mentholcave aan. Zie ik daar tot mijn verbazing op het forum de advertentie van By Night over de VIP pas. Die zou nog op te halen zijn tot en met... jawel, de laatste dag van die maand.
Arghhhh!
Vervloekte mobieltjes ban in Babylon. Anders was ik op de terugweg wel langs Oedt gereden.
Ik had een afspraak staan en kon die niet verzetten. Wat te doen, nadien nogmaals naar BN te gaan of hopen dat ze de volgende week de pasjes nog uitdelen?
Als een ware Dagobear besloot ik toch nog voor het pasje te gaan.
Gelukkig verliep m'n afspraak voorspoedig, en kon ik niet al te laat in de rammelbak richting Duitsland vertrekken.

Iets na 17 uur kwam ik aan en geluk bij een ongeluk, ik kon gebruik maken van de after work 17-19 uur 50% korting. Had ik niets eens bij stilgestaan en was dus even verbaasd toen de theke me om 15 euro vroeg voor de entree.
Die prachtige brunette theke, welke ik van elders ken, stond klaar om me alle spullen te overhandigen. Voor die prijs zat ook een badjas bij inbegrepen.
En de chief stond al klaar om me een VIP pasje toe te schuiven. Yesss, mission accomplished!
En weer naar huis...

Just kidding, mentholbear verlaat geen club zonder te kameren. Bovendien zou ik op deze manier de files in rijden. Wijselijk besloten om in BN wat te eten en te relaxen.

Na het omkleden de bar in gelopen voor een drankje en een vluchtige blik naar de line up. Dat zag er veelbelovend uit met Dorina, Barbara en slanke blondine Flori.
Vervolgens richting het restaurant gegaan. Tot m'n vreugde staat de binnen sauna aan, stonden er een rij ligstoelen in de lounge ruimte en een gratis massagestoel aan toe. Blij dat ik m'n VIP pasje heb voor toekomstige bezoekjes om van al dat moois te genieten  :)
Het warme avond eten stond al klaar. Zie ik daar ineens een bekend gezicht. Niet een dvp of ijsbeer, maar kok Olly. De chef had blijkbaar staan kokkerellen voor een warme hap.
Ik liet me dat goed smaken. Het personeel kwam attent als altijd rond met een glaasje drank voor de dorstige beren.
Het viel me op dat er enkele mannen (VIP gasten?) de gehele tijd de ligbankjes bezet hielden. Bang dat opgestaan is plaatsje vergaan betekent bleven ze er aan vastgekleefd. Ook de massagestoel was bezet.

Dan maar eerst even opwarmen in de nieuwe binnensauna. Ze hebben naast de binnen sauna een kastje met handdoeken geplaatst. Die lijken me groter om lekker in de sauna mee te kunnen gaan liggen. Hebben ze weer goed geregeld. Ook heeft deze sauna van die houten hoofdsteuntjes in tegenstelling tot de buiten sauna.

Na een lekkere opwarmbeurt richting de bar gegaan voor wat 'cardio training'. Barbara zat alleen op een krukje. Ideaal momentje om er even bij te gaan staan voor een praatje. M'n ego weer een deuk opgelopen, want ze bleek onze ontmoeting in de sauna 3 weken geleden helemaal te zijn vergeten. Domper!
Even een kort bijgepraat en hoperdehop na een kamertje. We liepen met de sleutel door de gang tussen bar en kino. Wat blijkt, hebben ze daar extra lockers geplaatst. Wel wat krap, maar zo kunnen meer klanten hun spullen kwijt op een drukke dag.
Op de kamer een lekkere sessie met Barbara beleefd. De dame in kwestie is wel wat passief, dus je moet zelf meer de touwtjes in handen nemen. Verder een vriendelijke en correcte dame.

De tijd vliegt wanneer je zo laat pas aankomt. Nog even een snelle hap en een drankje fris de weg terug aanvaard.

Het was me wel een dagje. En maandje ook. Mijn goeie voornemen om SC bezoek te beperken tot 1x per week, is me slechts 1 week gelukt. Mede door zo een last minute actie van die VIP pas ook deze week 2 clubs bezocht.
Bovendien 100 euro verbruikt om em op te halen, dus moet minstens 10 bezoekjes halen om break even uit te komen...  ^_^'

Wat ik wel fijn is dat het VIP pasje best discreet is. Niet zo eentje met zowat neon verlichting, en 1000 gewillige sletten erop zodat iedereen kan zien dat je een hoerenloper bent.
Alsof je met een Magnum aansteker en Heaven 7 zonnebril rond loopt...
Ieder z'n ding, maar mij niet gezien.

The following users thanked this post: Kwakje, manureva, Pedro Zoe

Offline Pedro Zoe

• rakker
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #34 Gepost op: zaterdag 24 november 2018, 12u44 »
By Night 7/11:

Na 2,5 uur rijden vanuit omgeving Frankfurt, had ik blijkbaar nog meer dan 2uren voor de boeg naar huis, dit door allerlei werken en ongevallen. :steeringwheel:
Het was rond 6 uur ’s avonds en na mijn bezoek de dag ervoor aan H7, waar ik na mijn 1ste kamer gestopt was met kamers en enkel nog gerelaxt had, voelde ik het onderaan nog steeds kriebelen.  Gestopt voor een koffie en mijn GPS geraadpleegd. Ik was op een half uurtje verwijderd van Oedt, maar moest dan wel een stuk door Köln rijden in de spits.  What to do? als ik nu daar sta aan te schuiven, of hier op de autostrade, wat maakt het uit?  Dus, terug in de wagen en hopla richting By Night. 
Het verkeer viel toch nog tegen, maar allez, na 1 uur draaide ik de parking op van BN. Er stonden toch wel een 15 tal auto’s op hun parking. Niet slecht qua aantal (en zeker 3x meer dan op de piekdrukte bij H7 de dag ervoor).
Een knappe theke ontving me vriendelijk, en vroeg 15 euro entrée. Ze gaf een uitleg waarom het geen 30 was, maar ik begreep haar niet goed. Ook de Bademantel was blijkbaar in die 15 inbegrepen.
Na de lange autorit (en de voormiddag vergaderen) wou ik eerst toch wel douchen. Een Duitse beer kwam lichtblauw uitgeslagen van kou van onder de douche, en waarschuwde me dat de boiler stuk was, maar dat er aan gewerkt werd. Het werd dus maar een kattenwasje, maar daarmee was ik toch netjes voor de club.  :sex
De techniekers van Vaillant liepen op en af en voelden zich duidelijk in hun nopjes met hun herstelopdracht (hopelijk werken ze toch wel door en laten ze zich niet te veel afleiden !). Maar na een kwartiertje ging het bericht rond dat alles weer OK was, enkel moest de boiler nu wat tijd krijgen om op temperatuur te komen. Het avondbuffet was open, en de baas trakteerde de techniekers op eten. Attente man, zo ken ik hem wel.
De line up viel wat meer tegen dan bij mijn vorige bezoek, maar ik zag Dorina rondfloreren, en wist dat dit toch wel minstens een goede kamer zou zijn.  :bud
Om op te warmen na de koude douche, wou ik een buitensauna meepikken, maar die is blijkbaar al in winterslaap. Gelukkig ontdekte ik de grote binnensauna in de public sex ruimte achter de bar. Lekker warm en netjes. Wanneer ik 10 minuten binnen zat, kwam iemand van het personeel me in de sauna een vers geperst sinaasappelsap brengen. Een service die ik nog niet meegemaakt heb in andere clubs!
Na de sauna, effie chillen in de nieuwe zachte ligzetels die in de publieke sex ruimte zijn opgesteld, en aansluitend gedoucht, ditmaal met warm water.  :pica
Tijd om te eten:  keuze uit koud buffet (oeps, kaas, groenten), kippensoep, een soort blanquette de veau en chili con carne , met rijst of pasta . Basic, but honest food. Voor 15 euro krijg je langs de snelweg restos zeker niet beter.   Tussendoor komt het personeel steeds checken of je iets wil drinken en of het smaakt. Een groepje Hollandse beren, maken plezier aan een andere tafel, samen met een jonge Bulgaarse, ook eventueel wel ok voor een kamer naar mijn normen (Flori , als me goed herinner). Leuke troep.
Nog wat rondjes gelopen, en buiten in de tent wat gaan GSM’en om wat te mailen en om het thuisfront te verwittigen dat ik opgehouden was.
Het was chilly en regenachtig, dus terug gaan opwarmen in de sauna; opnieuw na 10 minuten een glas vers appelsiensap in de sauna! Een van de dames was me gevolgd, in de sauna en ging op de grond zitten. Ze noemde zich Mendy, en is een Turkse dame, ik schat 35 jaar, not bad looking voor BN standaarden. Ze kwam niet naast me zitten, want het was te warm op de bankjes. Ze had zich wel zo geplaatst dat ik een vrije inkijk op haar poesje had en na een tijdje begon ze zichzelf te strelen om mij op te geilen. Wat nog redelijk lukte ook.  :cheer: Natuurlijke probeerde ze ma naar de kamer te lokken.  Aan de BN tarieven, kan je gerust al eens wat experimenteren, en - hoewel ze niet 100% mijntype is -  beloofde ik dat ik na sauna, chillen en douchen met haar naar de kamer zou gaan. En hop, weg was ze,  mission accompli…

Ik hield woord en na een halfuurtje ging ik naast haar zitten in de bar in een zeteltje. Ze haalde mij wat te drinken aan de bar, en begon met een leuke presales: tongzoenen, nipple twitching en mijn toverstafje in verstijving brengen. Na een kwartiertje zochten we een kamer op, nogmaals douchen op de kamer, en het ging verder op het elan van de pre-sales, ook beffen was ok, en pijpen ook, maar de 2 samen in 69 bleek niet te kunnen …??..  En met de hand met haar pussy lips spelen of aanraken lag moeilijk, maar neuken kon dan wel weer. Vreemd, wat goed begon als een leuke service begon steeds meer af te glijden naar een zeer matige performance, en er ontstonden gaandeweg meer en meer ‘ no-go’ zones.  Uiteindelijk eindigde het dat ze met haar gezicht naar mij  op de knieën tussen mijn benen zat, veilig buiten bereik, voor een stevige , maar niet efficiënte handjob. Na een half uur afgebroken en de schade van 25 Euro netjes voldaan. HG: 0%, ondanks de veelbelovende start.    ::)

Na een douche en een sauna (weer met vers fruitsap), zocht ik Dorina op. Ze strekte net even haar benen in het theke gedeelte en de gang naar buiten.  Ik verraste haar langs achteren, en met een knuffel en een zoen werd het een leuk weerzien. We zochten de bar op om eventjes bij te praten, maar al snel verdwenen we naar de kamer. Het hoeft geen betoog dat het een fantastische GFE kamer werd en na een uurtje stapten we allebei voldaan (@ Barti:  jawel, ik denk ook dat ze niet ge-faked heeft) onder de douche.  t4533

Nog een alcoholvrij biertje en een espresso en hop de kleertjes aan en naar huis. Intussen was de rust op de wegen hersteld en op minder dan 90 minuten reed ik thuis de oprit op. Met een goed gevoel van mijn bezoek aan BN, het vriendelijke en attente personeel (en baas) en de lieve Dorina.
 :olaaaa :1rij: :olaaaa :1rij:
Dank je wel allemaal in BN, tot in den draai.
Ciao, Pedro

Korte vergelijking tussen Heaven 7 en By Night (op basis van een bezoek op rep. 6 en 7 November):

H7      BN
orde en netheid                     8/10         7/10
lockerruimte                     9/10         5/10
buitengebied                     8/10         6/10 (geen zwembad; minder mooi en zen; wel een whirlpool)
Theke’ s & ontvangst                  9/10         8/10
binnensauna                     6/10 (klein)   8/10
vers fruitsap buiten sauna               0/10         10/10
vers fruitsap in de sauna               0/10         10/10  :))
betalen voor alcoholvrij bier?            ja          4 consumpties incl. in entree
betalen voor pils?                  neen         4 consumpties incl. in entree
buffet                        8/10         7/10   
aanwezigheid bartender               2/10         9/10
attent personeel                     8/10         10/10
attente en vriendelijke eigenaar            2/10         9/10
line up                        8/10 (dalend)   6/10 (maar enkele 8/10)
kamers                        9/10         7/10 (incl. 1 punt extra voor douche en grote klok)
vriendelijkheid van DvP’s               9/10         9/10
geschikt voor ganse dag te clubben         8/10         6/10
prijs                               H7 dubbel zo duur als BN

Al bij al een zeer positieve outcome voor BN in vergelijk met een dubbel zo dure H7;  niettegenstaande ik een frequent H7 bezoeker geworden was dit jaar, ga ik toch nog enkele nieuwe horizonten verkennen.
No dinero, no amor.

The following users thanked this post: Kwakje, mentholbear

Offline Firehawk

• rakker
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #33 Gepost op: zondag 18 november 2018, 16u57 »
Gisteren ByNight bezocht. Was nog rustig rond 12:00 uur. Zo’n 7 meiden.
Omgekleed een rondje lopen en wat gaan eten. Omeletjes, roerei, zag er goed uit.
In het bargedeelte op een bankje gaan zitten, waar een mevrouw op leeftijd langs mij kwam zitten. Ze stelde zich voor als Sofia.  Proberen vriendelijk duidelijk te maken dat zij niet mijn type was en uiteindelijk ging ze.

Daarna een praatje gemaakt met een gast die ik vaker in H7 ben tegengekomen. Een meid begon te wenken dat ik naar haar toe moest komen. Niet op in gegaan en uit eindelijk kwam ze zelf naar mij toe. Ze heet Jasmin, Roemeense, 29 jaar. Wel een leuk gezichtje maar ze was nogal fors.
Je kon wel met haar lachen en geilde mij goed op. Als ze zo op de kamer is komt het wel goed en voor de prijs in BN wil ik het wel eens proberen dus met haar naar de kamer gegaan. Op de kamer ging het gelukkig zo door en begon allemaal geile poses aan te nemen. Verder was het gewoon een goede kamer en een leuke meid.

In bar weer een tijdje gekletst en het personeel kwam melden dat het eten klaar stond. Zag er echt goed uit. Schnitzels, kip, rijst, aardappelen, verschillende sauzen en nog veel meer. Uiteindelijk kwam Dorina en een andere meid ook aan het tafeltje erbij zitten om te eten. Tijdje mee gekletst en uiteindelijk in de bar weer bij haar gezeten en na een tijdje met haar naar de kamer gegaan. Goede kamer al was ze wel een beetje gehaast, ik zei nog rustig aan maar haar programma moest schijnbaar afgewerkt worden. De handelingen zelf op de kamer waren goed.

Terug in club even bijkomen, bij een rondje lopen hoorde ik veel lawaai uit de kino komen. Even kijken en zag daar een donkere meneer, 2 oudere mevrouwen uit elkaar trekken. Maar snel doorgelopen. Beetje relaxen in de hoop dat mijn lust weer terugkwam om Magda eens te nemen. De lust kwam niet terug. Ook nog een paar programma’s in de massagestoel geprobeerd. Is meer een pijnbank als die kogels over je ruggengraat gaan.
Uiteindelijk waren er totaal 9 meiden in de avond. Beetje karig maar voor mij was het nog wel ok.
Personeel weer super, die werken echt keihard daar. Blijven je maar bedienen en of alles naar wens is. Niets dan lof voor het personeel.
Rond 20:30 uur vond ik het wel weer welletjes geweest en vertrokken.

The following users thanked this post: Kwakje, Sjeufke, Shakir

Offline Firehawk

• rakker
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #32 Gepost op: zondag 11 november 2018, 15u13 »
Gisteren na een lange tijd weer eens BN bezocht. Rond 12:30 uur kwam ik aan. Het viel mee met het aantal bezoekers. Niet te druk. Wel een badjas erbij gevraagd met dit weer. Al scheelt happy hour dan bijna niets met de reguliere prijs. €20 entree + €5 euro badjas. Reguliere prijs €30. Alsnog nog goed te doen voor het geboden.
Kwam gelijk al een paar bekende tegen, Rmjhexe en Spritzer. Ook veel gasten die ik vaker in H7 tegenkwam.

Beetje praten en eens gaan kijken wat ze te eten hebben. Zag er goed uit. Lag ook roerei en spiegeleitjes. Tijdens het eten zag ik al een mooie meid. Bleek Barbara te zijn. Mooie Bulgaarse maar kreeg er moeilijk contact mee, ze kon amper Duits of Engels, maar ze was ook heel passief of verlegen leek het wel. Wel heel vriendelijk en altijd lachen en je aan blijven kijken maar zei niks.
In de bar nog eens geprobeerd en uiteindelijk met haar naar de kamer gegaan. De kamer was ok, op zich deed ze alles en geen gezeur en is vriendelijk. Tongzoenen deed ze ook al was het heel minimaal. Technisch was het allemaal ok, maar op een of andere manier bleef er een afstand. Maar voor het geld wat je BN kwijt bent is er niks over te klagen.

Daarna weer even gaan eten om bij te tanken. Barbara en een andere meid kwamen ook bij mij aan het tafeltje zitten. Ze bleken in zigeuner taal met elkaar te babbelen verstond er ook niks van. En Barbara is Bulgaars en deze andere meid Roemeens. Deze meid stelde zich voor als Jasmin(a).
Aardige meid en kon je goed mee kletsen. Mooi lingeriesetje had ze aan, leuk gezichtje en lange zwarte haren. Wel was ze best vol. Ze was pas 3 dagen in BN en kwam van een privéhuis ergens in Dortmund. Na het eten ging ik terug de bar in en ging op een bankje zitten, Jasmin kwam er ook bij zitten. Ik was een beetje aan het twijfelen met mijzelf of ik het zal doen of niet. Ze was heel aardig en bleef bij me zitten en begon langzaamaan aan mij te zitten. Werd er toch best geil van en ze had zolang de tijd genomen, besloten om met haar naar de kamer te gaan. Op de kamer wou ze eerst douchen en wou dat ik dat ook deed. Aangezien ik niet van de “nieuwe” generatie ben dit gedaan. Sowieso ook leuk want we gingen samen onder de douche en zij sopte mij in. Even afdrogen en toen het bed op. Goede kamer, verder niets op aan te merken. Ze deed tongzoenen, goed pijpen en met die dikke kont was ik zo klaar tijdens het neuken. Was echt een goede kamer.

Terug in bar met Rmjhexe staan kletsen en Magda kwam er ook bij, ze was mij goed aan het opgeilen. Tegen mij aan het rijden, moest haar tieten vastpakken maar ik was pas net van de kamer moest nog herstellen maar wou nog wel een kamer met haar maken.

Helaas later op de avond was ze bezet. Later op de avond nog met Dorina gepraat. Maar ze had last van haar rechterbil, geïrriteerd door de handdoeken zei ze. Beetje met haar gepraat en erom lachen. Magda kwam er later ook bij en wou gaan eten met Dorina. Toen maar besloten om naar huis te gaan en ze voor een ander bezoekje eventueel te boeken.

De drukte viel wel mee, alleen rond 17:00 tot 19:30 werd het wat drukker maar rond 20:00 uur liep dat al af. Ik heb het goed naar mijn zin gehad. Ben rond 20:30 uur vertrokken. Personeel nog altijd heel vriendelijk en behulpzaam. Komen je vragen wat je wilt drinken en brengen het ook nog eens.

The following users thanked this post: Kwakje, Shakir

Offline mentholbear

• rakker
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #31 Gepost op: zaterdag 10 november 2018, 02u57 »
BAD TIMING

3e dinsdag van vorige maand weer richting Oedt getrokken. De week ervoor heb ik namelijk laat op de avond in de sauna ene Barbara leren kennen. Een vriendelijke Bulgaarse dame met een leuk snoetje, donker blond tot bruin haar en normaal postuur. Mijn interesse was gewekt om eens wat intiemer met deze dame kennis te maken.

Na een lange rit m'n wrak eerst volgetankt (die benzine wordt zowat duurder dan in de lage landen...) en weer voor de club geparkeerd. Ruim voor Happy Hour binnen gekopt voor een tientje. Sauna spullen zitten toch al standaard in m'n tas, dus spaarde weer 1/5 kamergang uit. Door de normale sauna bezoeken ter vervanging van sc, wel geleerd hoe ik zuiniger en beter met handdoeken om kan gaan. Voorheen versleet ik ze zowat als wc papier wanneer ze voor het grijpen waren, zoals in Happy, VV, H7.
Niet bij BN. Zo dicht bij de grens leek het net YY, waar je telkens aan de receptioniste om een nieuwe moet vragen.
Maar tja, met 10€ inkom snap ik wel dat er ergens gesneden moet worden.
Enfin, genoeg gedagobe(a)rt. Fris als een hoentje en hongerig als... als een ijsbeer naar onschuldige zeehondjes, bestelde ik m'n spiegel eitjes dubbel gebakken bij het manusje van alles (Pret vond em vorige week een zuurpruim...), verse jus gaan persen en eerst maar effe lekker brunchen.

Zit daar een Duitse beer aan m'n tafel een kopje koffie te nuttigen. Zegt ie ineens, ik ken jou volgens mij van de Villa... Potverdorie, als zelfs de beren je gaan kennen, dan kom je toch echt te vaak in de SC...
Maar hij had dus gelijk. Hij had het oa over z'n makker met die aparte gele of rooie badjas. Ja, die ken ik wel, met z'n eigen meegebrachte drankjes. Moesten effe lachen. En wel verdraaid, als je het over de duvel hebt, trap je em op z'n staart.
Want daar kwam die celebrity himself binnen komen, en jawel met z'n felgekleurde badjas.

We kennen elkaar alleen van gezicht en het enige wat we gemeen en gedeeld hadden was de Russische Jasmin. Dus vroeg, u bent toch Elton John?
Hij corrigeerde me resoluut SIR Elton John.
Oh, duizend maal zweepslagen en excusezzz... ;)

Me even terug getrokken in de tent op een ligbankjes. Zie ik daar tot m'n verbazing Magda op me af komen. Die klapekster zei dat ze was vertrokken en niet meer terug zou komen. Nou, ze was dus door omstandigheden waar ik niet over ga uitweiden, weer terug in BN. Lekker beetje liggen dollen, maar ik had m'n pijlen op Barbara gericht. Waar is ze toch??
Kreeg ik doodleuk van haar te horen dat Barbara vandaag niet werkt.
Goed gloeiende hete kolen, vorige week in de sauna vroeg ik nog of ze een bepaalde dag vrij nam. Nee zei ze, ze zou voor enkele weken dagelijks werken, om vervolgens terug naar huis te gaan. Nog zo een klapekster.
Ik balen, want dan was ik liever naar Bella in H7 gegaan en de week er op pas naar BN gekomen voor Barbara.

Maar ja, het was niet anders. Even overwogen om dan maar met Magda te kameren, maar liet het even begaan. Het was nog vroeg, dus misschien zou er nog een verrassing binnen kunnen komen. Dus lekker op m'n bedje liggen werken.
Komt daar Melanie de tuin ingelopen met haar sexy glimlachje waarbij haar mondhoekjes omhoog staan en een blik alsof ze een binnenpretje heeft of denkt aan iets moois of dat ze iets ondeugends in gedachte heeft met jou...
Ze kwam recht op me af dacht ik. Maar nee, ze ging naar de Duitse jongeman naast me die ze al leek te kennen. En daar had ze wel een klik mee, die 2 konden het zichtbaar goed met elkaar vinden en een waar gfe voltrok zich. Leuk om te zien dat niet alle dvps alleen maar aan het jagen zijn, maar soms ook even kunnen genieten bij een klant. Tuurlijk is ze aan het werk. Maar volgens mij wel met plezier.

De dag lekker doorgekomen met wat relaxen, werken, hapje van hun BBQ die op 2 momenten op een dag aan staat, en de sauna bezoekjes om het luie zweet eruit te krijgen.
Terug in m'n ligbedjes raakte ik aan de praat met die Duitse jongeman naast me over van alles en nog wat, maar bovenal het clubben. En zo kwam Bella van H7 ter sprake. Wat een fraaie jongedame dat toch is. En dat ik een beetje baalde dat Barbara er niet is, en dan liever vandaag bij Bella in H7 had gezeten. Nu zou ik volgende week pas haar gaan bezoeken.
Wel, dan had hij effe slecht nieuws voor me. Voor Bella zou dit de laatste week worden en ze zou waarschijnlijk niet terugkomen. Duizend bommen en granaten nog an toe... Het zat me ook niet mee. Wat een slechten timing... Hij wou haar ook nog bezoeken voor ze zou vertrekken. Mijn enigste kans zou misschien donderdag worden als ik het 1 en ander kon verzetten. Hij zou ook donderdag na werk kunnen, dus misschien dat we elkaar dan nog in H7 zouden treffen.

Beetje ontgoocheld zitten dobben hoe de komende dagen het 1 en ander passend te krijgen. En met wie deze dag te kameren.
Er is maar 1 manier om daar achter te komen en dat was een rondje door de bar te maken. Zie daar een slanke tot normaal postuur dame op een krukje zitten. MeLi/Melly ofzo heette deze brunette. Na een praatje de gok gewaagd met een lekker kamertje als resultaat.

Onderweg naar huis bleef maar 1 gedachte rondspoken, zou ik nog een laatste keer met die heerlijke Bella kunnen kameren...?

Offline mentholbear

• rakker
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #30 Gepost op: zaterdag 10 november 2018, 00u53 »
De 2e donderdag van vorige maand was het lekker wakker worden met een warme kruik in m'n tuinbedje.
Na wat ondeugende dingen, een snelle douche en uitgebreid samen ontbeten, en daarna gauw de weg op naar By Night om Happy Hour te halen.
Na een lange rit van maar liefst een minuut, m'n auto iets voorbij de deur geparkeerd. Er was namelijk zo rond het middag uur al aardig wat volk binnen.
In afwachting van m'n partner in crime, ben ik maar vast begonnen met m'n spiegeleitjes bij het manusje van alles te bestellen. Terwijl hij bezig was om ze dubbelzijdig gaar te bakken, ging ik even m'n verse jus regelen. Zo iets simpels, maar toch zo lekker bij een ontbijtje. Pluim voor de club.

Nog even een akkefietje meegemaakt tussen de blonde theke die ook als receptioniste moest fungeren en een kamer sleutel liet vallen en de dvp die het mocht oprapen. Oh oh, ondervond ter plekke een voorproefje van wat Brad Clitt en menig ander zeggen dat de rapen gaar zijn wanneer een Roemeense dame not amused is...
Die dvp, Laura als ik het correct geluistervinkt had, zag er niet verkeerd. You look beautiful when you'Re angry zeg maar...
Hoopte haar nog es in een betere stemming. Maar met hind sight van nu, is het er niet meer  an gekomen. Heb haar erna niet meer gezien.

Enfin, ik maar even m'n best doen om 2 broodjes met spiegel ei naar binnen werken. Dat viel niet mee na een uitgebreid Happy ontbijt met roerbak ei, zalm, hard gekookt eitje, diverse luxe broodjes als gevulde croissantjes en een activia yogurt toe... Maar tja, moest met alle geweld alles uit die 10€ entree halen heh...

Niet veel later kreeg ik berichtje dat die prettig gestoorde was aangekomen. Hem even bij de lockers begroet om een kleine tour te geven. Zo groot is de club nou ook weer niet, om hem uiteindelijk richting het manusje te sturen om ook 2 eitjes te fixen. Ondertussen perste ik als welgemanierde gastheer een glaasje jus d'orange voor em. En gezellig met hem en een Belg (als ik me niet vergis) buiten in de tuin zitten kletsen.
Pret baalde dat ik hem met valse voorwendselen naar Oedt had gelokt. Want tot ook mijn teleurstelling was Ami er helaas niet.
Met de grootst mogelijk moeite probeerde hij nog te kijken (of juist niet...) of hij nog ergens mee kon kameren. Want hij spotte wel een slanke dame strak in vel, maar d'r snoetje stond hem niet aan. En wat iemand eerder al opmerkte, als je nou es een zak over d'r  hoofd mocht doen, Maar daar zag ie wijselijk van af.

Ikzelf had intussen al een geschikte kandidate gevonden. Ik wist alleen niet of het me zou gaan lukken. Eerder had ik in een andere club deze dame proberen te 'versieren' voor een kamertje. Maar ze bleef afstandelijk en hield de boot af, waardoor een kamergang er niet van kwam.
Vandaag zou ik het nog een keer proberen. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Zo ver was het nog niet, want door de dag heen met Pret vertoefd.  Zo hadden we ook van de Jacuzzi hebben we gebruik van gemaakt, maar het leek alsof we in een muf beekje doken. Dat was wel effe een minpuntje. Gauw al die viezigheid er uit zweten in de sauna. Die was lekker op temperatuur en dat lukte dus aardig. Pret gooide er behoorlijk wat schepjes water over heen, waarna het ff doorbijten was.

Al met al viel de club zelf volgens mij em niet tegen, dat smoezelige bed in het restaurant gedeelte was toen al vervangen door de bankjes, en was met de hanglampen wat meer verlicht. Ook de binnensauna was al bijna klaar. En natuurlijk de nieuwe kleedruimte. Met het destijds nog redelijke weer was het in de tuin ook best goed vertoeven. En met die heater leek de opgezette tent ook voor de winter klaar te zijn. En de lunch en BBQ waren ook best okay. Al met al geven al die veranderingen toch een hele andere indruk dan hoe het er een jaar geleden uit zag.
Maar dan de line up... dat was dus niet bepaald zijn ding. Ik bedoel, ik heb Melanie wel es goeie pre- of aftersales zien geven als het ware je vriendinnetje. En Dorina kan er ook wat van. Helaas viel geen van de dames echt bij hem in de smaak. Zelfs niet met 50% korting ;)

Tegen de avond begon het bij hem te borrelen om zijn geluk elders te proberen. Ik grapte voorheen al dat mocht er in BN niks voor hem tussen zitten, hij nog naar zijn Deja Vu back up club kon gaan.
Dat wou ie dus ook, en probeerde me mee te slepen. Maar met 2 clubs in 1 week was al over m'n brave voornemens. Nog een club zou em niet gaan worden. Bovendien wilde ik een poging wagen bij Melanie. Dus Pret even laten sudderen, en contact leggen met die Bulgaarse. Een echte klik ontstond er niet, maar we waagden het er ditmaals toch op. Zoals te verwachten ontstond er geen vuurwerk, maar haar service was wel voldoende en zodoende een lekker kamertje gehad.

Even later van Pret afscheid genomen en nog wat van de grill genomen. De service is toch wel top in de club. De theke kwam rond met stukje meloen en later met een ijsje als desert toe.
Na al dat lekkers even liggen uitbuiken in de tuin. En voor ik er erg in had was ik ingedut.
Bad move, want de zomer was wel degelijk voorbij en de avond was koud. Met kloppende hoofdpijn wakker geworden en gauw de sauna in om op te warmen.
Eenmaal binnen in de warmte zat ik nog te shaken met kippenvel. Gelukkig kwam daar tot mijn verbazing een fraaie afleiding binnen. Een vriendelijke dame en een leuk doch met handen en voeten werk conversatie ontstond er, aangezien Duits en Engels niet de sterkste kanten waren. Maar de dame bleek Barbara te heten en uit Bulgarije te komen. Moet behalve dat Roemeens toch ook maar een cursus Bulgaars voor Dummies gaan doornemen ;)
Energie voor een kamergang zat er niet meer in. Bovendien was ik al met Melanie geweest, dus budget was op. Maar m'n interesse was wel gewekt om nog es voor haar terug te komen. Het werd haar letterlijk te heet onder de voeten, en even later verliet ze de sauna.
Dat was nog net een beetje m'n redding geweest om niet met koppijn de rit terug te ondernemen.

Of misschien toch weer terug naar m'n tuinbedje met een warme kruik...

Nehhh!  :)

Offline mentholbear

• rakker
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #29 Gepost op: woensdag 03 oktober 2018, 01u13 »
Op de 4e dinsdag van augustus weer richting Oedt getrokken. Niet naar de blije tuin, maar bij de buren. In de hoop dat Ami alweer terug zou zijn.

Terwijl de fraaie theke m'n tientje omruilde voor 2 handdoeken, zag ik een ander prachtig plaatje van een slanke blondine. Een fotomodel fraai plaatje zou je kunnen zeggen. We keken elkaar aan, en keken nog eens en zagen de herkenning in elkaars ogen.
Het moest er vroeg of laat een keer van komen. Een voormalige dvp van elders nu als theke tegengekomen. Of eigenlijk bardame.
Nu nog andersom meemaken, dvp die ik als theke/personeel heb gekend...
Enfin, ze toont nu wel meer inzet dan als dvp. Ze had een hele andere energie. Misschien omdat het nieuw voor dr is en ze nog aan het inwerken ofzo. Als ze met deze energie als dvp op de kamer zou zijn, zou ik wel vaker met dr willen kameren.

Eenmaal van tenue gewisseld te zijn, gauw door naar de kok, voordat de eieren op zijn. Lekker broodje mee gevuld. Er was zelfs verse jus beschikbaar, wel zelf service, maar vind het wel een goeie set. Kistje pers sinasappelen kost enkele euro's als je scherp in koopt. Maar ik ben het nog bij geen enkele andere club tegengekomen. Of het was me iig niet opgevallen.
Voor 10 euro happy hour van 11 tot 13 ben je echt spekkoper bij deze club.

Summerjam is voorbij in de club. Het strandje is vervangen voor een grote party tent. Slim, omdat die de wind een beetje tegen houdt, zodat het een beetje uit te houden is buiten. Ook staat er een kacheltje voor wanneer het frisser wordt.
Mij waarschijnlijk toch te koud, maar we zullen tzt wel zien...

Na m'n buikje weer vol getankt te hebben, een verkenningsrondje gemaakt. Helaas geen Ami gespot. En verdere navraag leerde dat ze (nog?) niet is teruggekomen.
Klapekster die me vertelde dat ze een slechts een weekje weg zou blijven...

Dan maar alternatieven overwegen. Een dame met een soort kattenoortjes diadeem leek me een potientele kandidaat. Door als luistervink te spelen ving ik op dat ze Monica heet.
En dat was een naam die forumlid Bullmate op een groen licht lijstje had gezet, toen ik op het forum vroeg naar de AWL.

Het werd echter Magda. Dolle meid waar ik de vorige keer lol mee had en een leuke klik. Was wel vergeten iets aparts voor haar mee te nemen. Hopelijk komt het er ooit nog es van, na een presentje van haar te hebben gekregen.
Ons samen teruggetrokken en van een heerlijk kamertje genoten.

Verder door de dag heen wat gewerkt, gezond uhm gezont... Nou ja, beetje liggen bakken tussen de wolkjes door. En paar keer sauna genomen en een dip in jacuzzi.

Tijdens 1 van de bezoekjes aan de sauna kwam Monica er met een gast bij.
In sauna kwam Monica met een gast erbij. Na een poosje vertrok Monica weer uit de zweethok. Gezellig wat verder gekletst met de heer tot het tijd werd om de sauna te verlaten.

Grappig was dat bij zijn vertrek hij vroeg of ik toevallig ook lid was van het forum en wat mijn nickname dan wel niet was. Nou ja, Mb dus.
Ik zag hem een Asjemenou momentje hebben en hij stelde zich voor als Bullmate. Toen was voor mij het Asjemenou momentje. Hadden we online wat heen en weer geschreven, zaten we zonder dat we het wisten even geleden in de sauna te ouwehoeren.

It's a small SC world after all...

Online Kwakje

• rakker
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #28 Gepost op: dinsdag 18 september 2018, 22u25 »
Op een Woensdag naar ByNight.

Om 11.00 gearriveerd en 15€ afgetikt want het weer was wat matig en wou dus een ijsberenvel.
Het blijft natuurlijk een gok om hier iets naar je gading te vinden. De sfeer heeft me hier nog niet in de steek gelaten dus dat zat wel snor.

Bij binnenkomst zag ik alvast een niet onaardig grietje die wel een optie was. Later zou ik ontdekken dat dit Magda was.

Dorina blijft ook nog steeds een optie en wat later op de dag kwam er nog een nieuwe dame bij waarmee ik niet meer de kans gehad heb om kennis te maken.

Service weer super. Is volgens mij de enige club waar ze zo dikwijls vragen of je nog wat te drinken wil of waar ze rondkomen met meloen en ijsjes.
BBQ is super voor de entree prijs en dessertje nadien kan je kiezen tussen 2 soorten vla.

Sfeer in de club weer positief. Geen enkele club waar ik de dames zoveel hoor lachen en funny grappen zie uithalen.

Sauna prima en de whirlpool lekker warm.

Het werd dus 2maal Magda. 18 naar eigen zeggen en Roemeens. Ja het verloopt niet allemaal vloeiend op de kamer maar dat heeft ook zijn charme.
Inzet zeer goed en het werd een uurtje en nadien nog een dik half uurtje en tussendoor wat lekker bank geneuzel.
Graag nog eens herhalen.

Gehoopt op Ami maar blijkbaar deze nog steeds met de noorderzon verdwenen.

The following users thanked this post: Sjeufke, brombeerzuid, Pedro Zoe

Offline seksenfun

• prospector
  • rakker
  • gfe+speurbeertje
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #27 Gepost op: maandag 03 september 2018, 21u13 »
Ik moet het getroffen hebben met die HWP want ik lees regelmatig dat die te koud zou zijn.  Toen ik er was, was die lekker warm  :douchen.

Sakura?  Sinds de nieuwe Duitse wetgeving moet ik zo ver niets meer gaan zoeken.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

The following users thanked this post: Sjeufke, Shakir

Offline mentholbear

• rakker
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #26 Gepost op: vrijdag 31 augustus 2018, 22u53 »
3e donderdag van augustus weer naar het strand getrokken, in de hoop daar Amy te treffen.

Helaas bleek ze op vakantie te zijn. Dan maar even wat bijtanken. Voor zo ver ik door de dag heen heb kunnen zien hebben naast hun koude buffet tot 13 uur gebakken eitjes, 15 grill lunch en 20 uur avond maal met dezelfde bbq. En side dishes. Als ze dat een klein beetje aan zouden passen, voelt het misschien alweer wat meer gevarieerd aan ipv 2x dezelfde bbq.

Dit lelijk eendje heeft niet echt #iAlso ervaringen gehad. 1 dame die me bij de bar aanklampte. Eentje die ik de vorige keer een massage had gegeven kwam naast zitten. Toen ik duidelijk maakte dat ik op Dorina wachten geen 'last' van gehad.
Ik denk dat het met zoveel clubs hetzelfde is. Als nieuwe vis in het water, heb je alle sharks achter je aan. Als ze eenmaal weten dat je toch niet te vangen bent laten ze je vanzelf wel met rust, niet waar?

Kwam uiteindelijk Dorina tegen waar Ami geregeld samen zat. Ami zou een weekje met vakantie zijn en volgende week terug komen. Want dan zou zijzelf met vakantie gaan. Dus nu nog de gelegenheid om intiemer met deze dames kenner te maken. Het was even genieten van een lekker kamertje.

Daarna lekker ontspannen in de sauna. Die was goed op temperatuur, en fijn dat ze aufgus water hebben staan. Alleen dan weer jammer geen houten hoofdsteun om er even bij te liggen. Verder vind ik de bankjes persoonlijk wat hoog voor een klein mannetje als ik. Voelde me net een jonge bengel met mn bungelende beentjes...
De jacuzzi liet ik maar voor wat het was. Ik bedoel met het warme weer misschien een lekkere afkoeling voor even. Maar liever heb ik ze gewoon lekker warm.
Even afspoelen onder de koude douche buiten. Dat ging prima, alleen jammer dat de water druk niet genoeg is om te genieten van de full body massage stralen. Bij PSR komt dergelijk installatie wel goed tot hun recht.

Verder was alles goed geregeld, waarbij thekes drinken, fruit, cake en ijs langs kwamen. Heerlijke versnaperingen zo tussendoor.

Kwam ook een Koreaanse beer tegen, die was eveneens speciaal voor Ami, maar kreeg net als ik het deksel op z'n neus.
Samen maar wat geouwehoerd en na wat sauna en eten rond 21 uur de tent weer verlaten.

Oh ja, nog een laatste pluspunt, ze hebben nu eindelijk gratis wifi voor klanten ook.
Nadeel echter, ik had geregeld wifi verbinding maar geen internet. Gelukkig is roaming in de EU nu verleden tijd...

The following users thanked this post: Kwakje, Sjeufke, Pedro Zoe

Offline Vazkor

• De zwarte wolf
  • ONRECHTVAARDIGE RECHTER
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #25 Gepost op: vrijdag 31 augustus 2018, 22u27 »
Is het dan zo'n ramp geworden in Sakura, SeF? Herinner me er goede sessies te hebben beleefd, is alweer 3 jaar geleden. Over 'Paradise' zullen we maar zwijgen?

The following users thanked this post: Sjeufke

Board: S I X S E N S - Vaals/Lemiers
Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
door mentholbear
[Vandaag om 00:36]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Aanwezigheidslijst
door Sjeufke
[Gisteren om 23:25]
Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: Verversrui 04/2, Jessica (Dom. Rep.)
door sexmachine
[Gisteren om 23:08]
Board: HET GROTE RELAXXXBOARD TOMBOLA- / VRIJKAARTJESTOPIC
Topic: HET GROTE RELAXXXBOARD TOMBOLA- EN VRIJKAARTJESTOPIC: DECEMBER 2018
door Giodude
[Gisteren om 19:56]
Board: S A M Y A - Köln
Topic: Samya belevenissen
door Giodude
[Gisteren om 19:52]
Topic: Schippersstraat 38/2, Maria (dagshift)
door sexmachine
[Gisteren om 18:05]
Topic: Villa Tinto 04, Sabrina/Severine (avond/nachtshift)
door bet(d)weter
[Gisteren om 17:30]
Topic: Verversrui 11/5, Felicia (Roemeense/dagshift)
door Kippenneuker
[Gisteren om 17:26]
Topic: Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse/dagshift)
door bet(d)weter
[Gisteren om 17:26]
Board: NOMINATIES NUTTIGE RECENSIES
Topic: NOMINATIES december 2018
door Klatergoud
[Gisteren om 10:58]
Board: VILLA VERTIGO - Grefrath
Topic: VERBODEN VERHAALTJES
door mentholbear
[Gisteren om 00:23]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
door TAFKAP
[vrijdag 14 december 2018, 18u22]
Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
door sexmachine
[vrijdag 14 december 2018, 17u31]
Topic: Schippersstraat 40/2, Tyna (dagshift)
door bet(d)weter
[vrijdag 14 december 2018, 17u24]
Board: FAQ / HANDLEIDING
Topic: Pillen
door sexmachine
[vrijdag 14 december 2018, 08u54]
Board: DEVENTER
Topic: Bokkingshang 15, Lorena/Meriam
door Rolly
[vrijdag 14 december 2018, 05u57]
Board: DEVENTER
Topic: Bokkingshang 15,K1, Julia
door Rolly
[vrijdag 14 december 2018, 05u56]
Board: ANDERE (SAUNA)CLUBS
Topic: BY NIGHT - Oedt
door mentholbear
[vrijdag 14 december 2018, 01u14]
Topic: Villa Tinto 13, Celina (Bra) (dagshift)
door sexmachine
[donderdag 13 december 2018, 19u27]
Topic: Schippersstraat 35/2, Tahlia (Roe- avond/nachtshift)
door bet(d)weter
[donderdag 13 december 2018, 17u39]