Auteur Topic: BY NIGHT - Oedt  (gelezen 123046 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #30 Gepost op: 10 november 2018, 02:57:33 »
BAD TIMING

3e dinsdag van vorige maand weer richting Oedt getrokken. De week ervoor heb ik namelijk laat op de avond in de sauna ene Barbara leren kennen. Een vriendelijke Bulgaarse dame met een leuk snoetje, donker blond tot bruin haar en normaal postuur. Mijn interesse was gewekt om eens wat intiemer met deze dame kennis te maken.

Na een lange rit m'n wrak eerst volgetankt (die benzine wordt zowat duurder dan in de lage landen...) en weer voor de club geparkeerd. Ruim voor Happy Hour binnen gekopt voor een tientje. Sauna spullen zitten toch al standaard in m'n tas, dus spaarde weer 1/5 kamergang uit. Door de normale sauna bezoeken ter vervanging van sc, wel geleerd hoe ik zuiniger en beter met handdoeken om kan gaan. Voorheen versleet ik ze zowat als wc papier wanneer ze voor het grijpen waren, zoals in Happy, VV, H7.
Niet bij BN. Zo dicht bij de grens leek het net YY, waar je telkens aan de receptioniste om een nieuwe moet vragen.
Maar tja, met 10€ inkom snap ik wel dat er ergens gesneden moet worden.
Enfin, genoeg gedagobe(a)rt. Fris als een hoentje en hongerig als... als een ijsbeer naar onschuldige zeehondjes, bestelde ik m'n spiegel eitjes dubbel gebakken bij het manusje van alles (Pret vond em vorige week een zuurpruim...), verse jus gaan persen en eerst maar effe lekker brunchen.

Zit daar een Duitse beer aan m'n tafel een kopje koffie te nuttigen. Zegt ie ineens, ik ken jou volgens mij van de Villa... Potverdorie, als zelfs de beren je gaan kennen, dan kom je toch echt te vaak in de SC...
Maar hij had dus gelijk. Hij had het oa over z'n makker met die aparte gele of rooie badjas. Ja, die ken ik wel, met z'n eigen meegebrachte drankjes. Moesten effe lachen. En wel verdraaid, als je het over de duvel hebt, trap je em op z'n staart.
Want daar kwam die celebrity himself binnen komen, en jawel met z'n felgekleurde badjas.

We kennen elkaar alleen van gezicht en het enige wat we gemeen en gedeeld hadden was de Russische Jasmin. Dus vroeg, u bent toch Elton John?
Hij corrigeerde me resoluut SIR Elton John.
Oh, duizend maal zweepslagen en excusezzz... ;)

Me even terug getrokken in de tent op een ligbankjes. Zie ik daar tot m'n verbazing Magda op me af komen. Die klapekster zei dat ze was vertrokken en niet meer terug zou komen. Nou, ze was dus door omstandigheden waar ik niet over ga uitweiden, weer terug in BN. Lekker beetje liggen dollen, maar ik had m'n pijlen op Barbara gericht. Waar is ze toch??
Kreeg ik doodleuk van haar te horen dat Barbara vandaag niet werkt.
Goed gloeiende hete kolen, vorige week in de sauna vroeg ik nog of ze een bepaalde dag vrij nam. Nee zei ze, ze zou voor enkele weken dagelijks werken, om vervolgens terug naar huis te gaan. Nog zo een klapekster.
Ik balen, want dan was ik liever naar Bella in H7 gegaan en de week er op pas naar BN gekomen voor Barbara.

Maar ja, het was niet anders. Even overwogen om dan maar met Magda te kameren, maar liet het even begaan. Het was nog vroeg, dus misschien zou er nog een verrassing binnen kunnen komen. Dus lekker op m'n bedje liggen werken.
Komt daar Melanie de tuin ingelopen met haar sexy glimlachje waarbij haar mondhoekjes omhoog staan en een blik alsof ze een binnenpretje heeft of denkt aan iets moois of dat ze iets ondeugends in gedachte heeft met jou...
Ze kwam recht op me af dacht ik. Maar nee, ze ging naar de Duitse jongeman naast me die ze al leek te kennen. En daar had ze wel een klik mee, die 2 konden het zichtbaar goed met elkaar vinden en een waar gfe voltrok zich. Leuk om te zien dat niet alle dvps alleen maar aan het jagen zijn, maar soms ook even kunnen genieten bij een klant. Tuurlijk is ze aan het werk. Maar volgens mij wel met plezier.

De dag lekker doorgekomen met wat relaxen, werken, hapje van hun BBQ die op 2 momenten op een dag aan staat, en de sauna bezoekjes om het luie zweet eruit te krijgen.
Terug in m'n ligbedjes raakte ik aan de praat met die Duitse jongeman naast me over van alles en nog wat, maar bovenal het clubben. En zo kwam Bella van H7 ter sprake. Wat een fraaie jongedame dat toch is. En dat ik een beetje baalde dat Barbara er niet is, en dan liever vandaag bij Bella in H7 had gezeten. Nu zou ik volgende week pas haar gaan bezoeken.
Wel, dan had hij effe slecht nieuws voor me. Voor Bella zou dit de laatste week worden en ze zou waarschijnlijk niet terugkomen. Duizend bommen en granaten nog an toe... Het zat me ook niet mee. Wat een slechten timing... Hij wou haar ook nog bezoeken voor ze zou vertrekken. Mijn enigste kans zou misschien donderdag worden als ik het 1 en ander kon verzetten. Hij zou ook donderdag na werk kunnen, dus misschien dat we elkaar dan nog in H7 zouden treffen.

Beetje ontgoocheld zitten dobben hoe de komende dagen het 1 en ander passend te krijgen. En met wie deze dag te kameren.
Er is maar 1 manier om daar achter te komen en dat was een rondje door de bar te maken. Zie daar een slanke tot normaal postuur dame op een krukje zitten. MeLi/Melly ofzo heette deze brunette. Na een praatje de gok gewaagd met een lekker kamertje als resultaat.

Onderweg naar huis bleef maar 1 gedachte rondspoken, zou ik nog een laatste keer met die heerlijke Bella kunnen kameren...?
  
  

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #31 Gepost op: 11 november 2018, 15:13:19 »
Gisteren na een lange tijd weer eens BN bezocht. Rond 12:30 uur kwam ik aan. Het viel mee met het aantal bezoekers. Niet te druk. Wel een badjas erbij gevraagd met dit weer. Al scheelt happy hour dan bijna niets met de reguliere prijs. €20 entree + €5 euro badjas. Reguliere prijs €30. Alsnog nog goed te doen voor het geboden.
Kwam gelijk al een paar bekende tegen, Rmjhexe en Spritzer. Ook veel gasten die ik vaker in H7 tegenkwam.

Beetje praten en eens gaan kijken wat ze te eten hebben. Zag er goed uit. Lag ook roerei en spiegeleitjes. Tijdens het eten zag ik al een mooie meid. Bleek Barbara te zijn. Mooie Bulgaarse maar kreeg er moeilijk contact mee, ze kon amper Duits of Engels, maar ze was ook heel passief of verlegen leek het wel. Wel heel vriendelijk en altijd lachen en je aan blijven kijken maar zei niks.
In de bar nog eens geprobeerd en uiteindelijk met haar naar de kamer gegaan. De kamer was ok, op zich deed ze alles en geen gezeur en is vriendelijk. Tongzoenen deed ze ook al was het heel minimaal. Technisch was het allemaal ok, maar op een of andere manier bleef er een afstand. Maar voor het geld wat je BN kwijt bent is er niks over te klagen.

Daarna weer even gaan eten om bij te tanken. Barbara en een andere meid kwamen ook bij mij aan het tafeltje zitten. Ze bleken in zigeuner taal met elkaar te babbelen verstond er ook niks van. En Barbara is Bulgaars en deze andere meid Roemeens. Deze meid stelde zich voor als Jasmin(a).
Aardige meid en kon je goed mee kletsen. Mooi lingeriesetje had ze aan, leuk gezichtje en lange zwarte haren. Wel was ze best vol. Ze was pas 3 dagen in BN en kwam van een privéhuis ergens in Dortmund. Na het eten ging ik terug de bar in en ging op een bankje zitten, Jasmin kwam er ook bij zitten. Ik was een beetje aan het twijfelen met mijzelf of ik het zal doen of niet. Ze was heel aardig en bleef bij me zitten en begon langzaamaan aan mij te zitten. Werd er toch best geil van en ze had zolang de tijd genomen, besloten om met haar naar de kamer te gaan. Op de kamer wou ze eerst douchen en wou dat ik dat ook deed. Aangezien ik niet van de “nieuwe” generatie ben dit gedaan. Sowieso ook leuk want we gingen samen onder de douche en zij sopte mij in. Even afdrogen en toen het bed op. Goede kamer, verder niets op aan te merken. Ze deed tongzoenen, goed pijpen en met die dikke kont was ik zo klaar tijdens het neuken. Was echt een goede kamer.

Terug in bar met Rmjhexe staan kletsen en Magda kwam er ook bij, ze was mij goed aan het opgeilen. Tegen mij aan het rijden, moest haar tieten vastpakken maar ik was pas net van de kamer moest nog herstellen maar wou nog wel een kamer met haar maken.

Helaas later op de avond was ze bezet. Later op de avond nog met Dorina gepraat. Maar ze had last van haar rechterbil, geïrriteerd door de handdoeken zei ze. Beetje met haar gepraat en erom lachen. Magda kwam er later ook bij en wou gaan eten met Dorina. Toen maar besloten om naar huis te gaan en ze voor een ander bezoekje eventueel te boeken.

De drukte viel wel mee, alleen rond 17:00 tot 19:30 werd het wat drukker maar rond 20:00 uur liep dat al af. Ik heb het goed naar mijn zin gehad. Ben rond 20:30 uur vertrokken. Personeel nog altijd heel vriendelijk en behulpzaam. Komen je vragen wat je wilt drinken en brengen het ook nog eens.
  
  

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #32 Gepost op: 18 november 2018, 16:57:36 »
Gisteren ByNight bezocht. Was nog rustig rond 12:00 uur. Zo’n 7 meiden.
Omgekleed een rondje lopen en wat gaan eten. Omeletjes, roerei, zag er goed uit.
In het bargedeelte op een bankje gaan zitten, waar een mevrouw op leeftijd langs mij kwam zitten. Ze stelde zich voor als Sofia.  Proberen vriendelijk duidelijk te maken dat zij niet mijn type was en uiteindelijk ging ze.

Daarna een praatje gemaakt met een gast die ik vaker in H7 ben tegengekomen. Een meid begon te wenken dat ik naar haar toe moest komen. Niet op in gegaan en uit eindelijk kwam ze zelf naar mij toe. Ze heet Jasmin, Roemeense, 29 jaar. Wel een leuk gezichtje maar ze was nogal fors.
Je kon wel met haar lachen en geilde mij goed op. Als ze zo op de kamer is komt het wel goed en voor de prijs in BN wil ik het wel eens proberen dus met haar naar de kamer gegaan. Op de kamer ging het gelukkig zo door en begon allemaal geile poses aan te nemen. Verder was het gewoon een goede kamer en een leuke meid.

In bar weer een tijdje gekletst en het personeel kwam melden dat het eten klaar stond. Zag er echt goed uit. Schnitzels, kip, rijst, aardappelen, verschillende sauzen en nog veel meer. Uiteindelijk kwam Dorina en een andere meid ook aan het tafeltje erbij zitten om te eten. Tijdje mee gekletst en uiteindelijk in de bar weer bij haar gezeten en na een tijdje met haar naar de kamer gegaan. Goede kamer al was ze wel een beetje gehaast, ik zei nog rustig aan maar haar programma moest schijnbaar afgewerkt worden. De handelingen zelf op de kamer waren goed.

Terug in club even bijkomen, bij een rondje lopen hoorde ik veel lawaai uit de kino komen. Even kijken en zag daar een donkere meneer, 2 oudere mevrouwen uit elkaar trekken. Maar snel doorgelopen. Beetje relaxen in de hoop dat mijn lust weer terugkwam om Magda eens te nemen. De lust kwam niet terug. Ook nog een paar programma’s in de massagestoel geprobeerd. Is meer een pijnbank als die kogels over je ruggengraat gaan.
Uiteindelijk waren er totaal 9 meiden in de avond. Beetje karig maar voor mij was het nog wel ok.
Personeel weer super, die werken echt keihard daar. Blijven je maar bedienen en of alles naar wens is. Niets dan lof voor het personeel.
Rond 20:30 uur vond ik het wel weer welletjes geweest en vertrokken.
  
  

Offline Pedro Zoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 71
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
    • Bekijk profiel
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #33 Gepost op: 24 november 2018, 12:44:55 »
By Night 7/11:

Na 2,5 uur rijden vanuit omgeving Frankfurt, had ik blijkbaar nog meer dan 2uren voor de boeg naar huis, dit door allerlei werken en ongevallen. :steeringwheel:
Het was rond 6 uur ’s avonds en na mijn bezoek de dag ervoor aan H7, waar ik na mijn 1ste kamer gestopt was met kamers en enkel nog gerelaxt had, voelde ik het onderaan nog steeds kriebelen.  Gestopt voor een koffie en mijn GPS geraadpleegd. Ik was op een half uurtje verwijderd van Oedt, maar moest dan wel een stuk door Köln rijden in de spits.  What to do? als ik nu daar sta aan te schuiven, of hier op de autostrade, wat maakt het uit?  Dus, terug in de wagen en hopla richting By Night. 
Het verkeer viel toch nog tegen, maar allez, na 1 uur draaide ik de parking op van BN. Er stonden toch wel een 15 tal auto’s op hun parking. Niet slecht qua aantal (en zeker 3x meer dan op de piekdrukte bij H7 de dag ervoor).
Een knappe theke ontving me vriendelijk, en vroeg 15 euro entrée. Ze gaf een uitleg waarom het geen 30 was, maar ik begreep haar niet goed. Ook de Bademantel was blijkbaar in die 15 inbegrepen.
Na de lange autorit (en de voormiddag vergaderen) wou ik eerst toch wel douchen. Een Duitse beer kwam lichtblauw uitgeslagen van kou van onder de douche, en waarschuwde me dat de boiler stuk was, maar dat er aan gewerkt werd. Het werd dus maar een kattenwasje, maar daarmee was ik toch netjes voor de club.  :sex
De techniekers van Vaillant liepen op en af en voelden zich duidelijk in hun nopjes met hun herstelopdracht (hopelijk werken ze toch wel door en laten ze zich niet te veel afleiden !). Maar na een kwartiertje ging het bericht rond dat alles weer OK was, enkel moest de boiler nu wat tijd krijgen om op temperatuur te komen. Het avondbuffet was open, en de baas trakteerde de techniekers op eten. Attente man, zo ken ik hem wel.
De line up viel wat meer tegen dan bij mijn vorige bezoek, maar ik zag Dorina rondfloreren, en wist dat dit toch wel minstens een goede kamer zou zijn.  :bud
Om op te warmen na de koude douche, wou ik een buitensauna meepikken, maar die is blijkbaar al in winterslaap. Gelukkig ontdekte ik de grote binnensauna in de public sex ruimte achter de bar. Lekker warm en netjes. Wanneer ik 10 minuten binnen zat, kwam iemand van het personeel me in de sauna een vers geperst sinaasappelsap brengen. Een service die ik nog niet meegemaakt heb in andere clubs!
Na de sauna, effie chillen in de nieuwe zachte ligzetels die in de publieke sex ruimte zijn opgesteld, en aansluitend gedoucht, ditmaal met warm water.  :pica
Tijd om te eten:  keuze uit koud buffet (oeps, kaas, groenten), kippensoep, een soort blanquette de veau en chili con carne , met rijst of pasta . Basic, but honest food. Voor 15 euro krijg je langs de snelweg restos zeker niet beter.   Tussendoor komt het personeel steeds checken of je iets wil drinken en of het smaakt. Een groepje Hollandse beren, maken plezier aan een andere tafel, samen met een jonge Bulgaarse, ook eventueel wel ok voor een kamer naar mijn normen (Flori , als me goed herinner). Leuke troep.
Nog wat rondjes gelopen, en buiten in de tent wat gaan GSM’en om wat te mailen en om het thuisfront te verwittigen dat ik opgehouden was.
Het was chilly en regenachtig, dus terug gaan opwarmen in de sauna; opnieuw na 10 minuten een glas vers appelsiensap in de sauna! Een van de dames was me gevolgd, in de sauna en ging op de grond zitten. Ze noemde zich Mendy, en is een Turkse dame, ik schat 35 jaar, not bad looking voor BN standaarden. Ze kwam niet naast me zitten, want het was te warm op de bankjes. Ze had zich wel zo geplaatst dat ik een vrije inkijk op haar poesje had en na een tijdje begon ze zichzelf te strelen om mij op te geilen. Wat nog redelijk lukte ook.  :cheer: Natuurlijke probeerde ze ma naar de kamer te lokken.  Aan de BN tarieven, kan je gerust al eens wat experimenteren, en - hoewel ze niet 100% mijntype is -  beloofde ik dat ik na sauna, chillen en douchen met haar naar de kamer zou gaan. En hop, weg was ze,  mission accompli…

Ik hield woord en na een halfuurtje ging ik naast haar zitten in de bar in een zeteltje. Ze haalde mij wat te drinken aan de bar, en begon met een leuke presales: tongzoenen, nipple twitching en mijn toverstafje in verstijving brengen. Na een kwartiertje zochten we een kamer op, nogmaals douchen op de kamer, en het ging verder op het elan van de pre-sales, ook beffen was ok, en pijpen ook, maar de 2 samen in 69 bleek niet te kunnen …??..  En met de hand met haar pussy lips spelen of aanraken lag moeilijk, maar neuken kon dan wel weer. Vreemd, wat goed begon als een leuke service begon steeds meer af te glijden naar een zeer matige performance, en er ontstonden gaandeweg meer en meer ‘ no-go’ zones.  Uiteindelijk eindigde het dat ze met haar gezicht naar mij  op de knieën tussen mijn benen zat, veilig buiten bereik, voor een stevige , maar niet efficiënte handjob. Na een half uur afgebroken en de schade van 25 Euro netjes voldaan. HG: 0%, ondanks de veelbelovende start.    ::)

Na een douche en een sauna (weer met vers fruitsap), zocht ik Dorina op. Ze strekte net even haar benen in het theke gedeelte en de gang naar buiten.  Ik verraste haar langs achteren, en met een knuffel en een zoen werd het een leuk weerzien. We zochten de bar op om eventjes bij te praten, maar al snel verdwenen we naar de kamer. Het hoeft geen betoog dat het een fantastische GFE kamer werd en na een uurtje stapten we allebei voldaan (@ Barti:  jawel, ik denk ook dat ze niet ge-faked heeft) onder de douche.  t4533

Nog een alcoholvrij biertje en een espresso en hop de kleertjes aan en naar huis. Intussen was de rust op de wegen hersteld en op minder dan 90 minuten reed ik thuis de oprit op. Met een goed gevoel van mijn bezoek aan BN, het vriendelijke en attente personeel (en baas) en de lieve Dorina.
 :olaaaa :1rij: :olaaaa :1rij:
Dank je wel allemaal in BN, tot in den draai.
Ciao, Pedro

Korte vergelijking tussen Heaven 7 en By Night (op basis van een bezoek op rep. 6 en 7 November):

                            H7      BN
orde en netheid                     8/10         7/10
lockerruimte                     9/10         5/10
buitengebied                     8/10         6/10 (geen zwembad; minder mooi en zen; wel een whirlpool)
Theke’ s & ontvangst                  9/10         8/10
binnensauna                     6/10 (klein)   8/10
vers fruitsap buiten sauna               0/10         10/10
vers fruitsap in de sauna               0/10         10/10  :))
betalen voor alcoholvrij bier?            ja          4 consumpties incl. in entree
betalen voor pils?                  neen         4 consumpties incl. in entree
buffet                        8/10         7/10   
aanwezigheid bartender               2/10         9/10
attent personeel                     8/10         10/10
attente en vriendelijke eigenaar            2/10         9/10
line up                        8/10 (dalend)   6/10 (maar enkele 8/10)
kamers                        9/10         7/10 (incl. 1 punt extra voor douche en grote klok)
vriendelijkheid van DvP’s               9/10         9/10
geschikt voor ganse dag te clubben         8/10         6/10
prijs                               H7 dubbel zo duur als BN

Al bij al een zeer positieve outcome voor BN in vergelijk met een dubbel zo dure H7;  niettegenstaande ik een frequent H7 bezoeker geworden was dit jaar, ga ik toch nog enkele nieuwe horizonten verkennen.
  
  
No dinero, no amor.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #34 Gepost op: 25 november 2018, 01:02:32 »
VIP

Kom ik rond middernacht de laatste dag van vorige maand moe, maar voldaan van een dagje Babylon in de mentholcave aan. Zie ik daar tot mijn verbazing op het forum de advertentie van By Night over de VIP pas. Die zou nog op te halen zijn tot en met... jawel, de laatste dag van die maand.
Arghhhh!
Vervloekte mobieltjes ban in Babylon. Anders was ik op de terugweg wel langs Oedt gereden.
Ik had een afspraak staan en kon die niet verzetten. Wat te doen, nadien nogmaals naar BN te gaan of hopen dat ze de volgende week de pasjes nog uitdelen?
Als een ware Dagobear besloot ik toch nog voor het pasje te gaan.
Gelukkig verliep m'n afspraak voorspoedig, en kon ik niet al te laat in de rammelbak richting Duitsland vertrekken.

Iets na 17 uur kwam ik aan en geluk bij een ongeluk, ik kon gebruik maken van de after work 17-19 uur 50% korting. Had ik niets eens bij stilgestaan en was dus even verbaasd toen de theke me om 15 euro vroeg voor de entree.
Die prachtige brunette theke, welke ik van elders ken, stond klaar om me alle spullen te overhandigen. Voor die prijs zat ook een badjas bij inbegrepen.
En de chief stond al klaar om me een VIP pasje toe te schuiven. Yesss, mission accomplished!
En weer naar huis...

Just kidding, mentholbear verlaat geen club zonder te kameren. Bovendien zou ik op deze manier de files in rijden. Wijselijk besloten om in BN wat te eten en te relaxen.

Na het omkleden de bar in gelopen voor een drankje en een vluchtige blik naar de line up. Dat zag er veelbelovend uit met Dorina, Barbara en slanke blondine Flori.
Vervolgens richting het restaurant gegaan. Tot m'n vreugde staat de binnen sauna aan, stonden er een rij ligstoelen in de lounge ruimte en een gratis massagestoel aan toe. Blij dat ik m'n VIP pasje heb voor toekomstige bezoekjes om van al dat moois te genieten  :)
Het warme avond eten stond al klaar. Zie ik daar ineens een bekend gezicht. Niet een dvp of ijsbeer, maar kok Olly. De chef had blijkbaar staan kokkerellen voor een warme hap.
Ik liet me dat goed smaken. Het personeel kwam attent als altijd rond met een glaasje drank voor de dorstige beren.
Het viel me op dat er enkele mannen (VIP gasten?) de gehele tijd de ligbankjes bezet hielden. Bang dat opgestaan is plaatsje vergaan betekent bleven ze er aan vastgekleefd. Ook de massagestoel was bezet.

Dan maar eerst even opwarmen in de nieuwe binnensauna. Ze hebben naast de binnen sauna een kastje met handdoeken geplaatst. Die lijken me groter om lekker in de sauna mee te kunnen gaan liggen. Hebben ze weer goed geregeld. Ook heeft deze sauna van die houten hoofdsteuntjes in tegenstelling tot de buiten sauna.

Na een lekkere opwarmbeurt richting de bar gegaan voor wat 'cardio training'. Barbara zat alleen op een krukje. Ideaal momentje om er even bij te gaan staan voor een praatje. M'n ego weer een deuk opgelopen, want ze bleek onze ontmoeting in de sauna 3 weken geleden helemaal te zijn vergeten. Domper!
Even een kort bijgepraat en hoperdehop na een kamertje. We liepen met de sleutel door de gang tussen bar en kino. Wat blijkt, hebben ze daar extra lockers geplaatst. Wel wat krap, maar zo kunnen meer klanten hun spullen kwijt op een drukke dag.
Op de kamer een lekkere sessie met Barbara beleefd. De dame in kwestie is wel wat passief, dus je moet zelf meer de touwtjes in handen nemen. Verder een vriendelijke en correcte dame.

De tijd vliegt wanneer je zo laat pas aankomt. Nog even een snelle hap en een drankje fris de weg terug aanvaard.

Het was me wel een dagje. En maandje ook. Mijn goeie voornemen om SC bezoek te beperken tot 1x per week, is me slechts 1 week gelukt. Mede door zo een last minute actie van die VIP pas ook deze week 2 clubs bezocht.
Bovendien 100 euro verbruikt om em op te halen, dus moet minstens 10 bezoekjes halen om break even uit te komen...  ^_^'

Wat ik wel fijn is dat het VIP pasje best discreet is. Niet zo eentje met zowat neon verlichting, en 1000 gewillige sletten erop zodat iedereen kan zien dat je een hoerenloper bent.
Alsof je met een Magnum aansteker en Heaven 7 zonnebril rond loopt...
Ieder z'n ding, maar mij niet gezien.
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #35 Gepost op: 25 november 2018, 01:14:55 »
Een knappe theke ontving me vriendelijk, en vroeg 15 euro entrée. Ze gaf een uitleg waarom het geen 30 was, maar ik begreep haar niet goed. Ook de Bademantel was blijkbaar in die 15 inbegrepen.

Om op te warmen na de koude douche, wou ik een buitensauna meepikken, maar die is blijkbaar al in winterslaap. Gelukkig ontdekte ik de grote binnensauna in de public sex ruimte achter de bar. Lekker warm en netjes. Wanneer ik 10 minuten binnen zat, kwam iemand van het personeel me in de sauna een vers geperst sinaasappelsap brengen. Een service die ik nog niet meegemaakt heb in andere clubs!

Die 15 euro entree, is omdat ze een soort after work happy hour hebben met 50% korting op de normale entree van 30 euro.

Die ruimte wat eerst de publieke sex ruimte was, is nu omgetoverd tot restaurant en lounge ruimte. Hier mogen de dames niet jagen en mag er niet gerookt worden. Publieke sex is daar dus ook niet meer mogelijk. De bosporus party wordt nu in de kino gehouden, welke afgesloten kan worden met een deur.
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #36 Gepost op: 7 december 2018, 18:47:45 »
A FIRST TIME FOR EVERYTHING

Op de 1e woensdag van vorige maand me weer richting Oedt begeven. Niet voor de wintertuin, maar voor een nachtelijk avontuurtje overdag bij de buren. Ik moest als een ware Dagobear immers 10 bezoekjes maken, om m'n kosten van het halen van de pas er weer uit te halen  ;)
Doordat het verkeer mee zat, kwam ik al rond 10 uur aan. Nog even in de buurt wat inkopen gedaan, getankt wat zowat evenveel koste als in Nederland, en uiteindelijk stond ik nog zo 10:30 voor de club.
Ik zag daardoor de MPV van Happy een zestal dames afleveren. En die laatste dame uit het rijtje kwam me bekend voor. Zou ze werkelijk terug in het vak zitten...?

Niet veel later ging By Night open en werd ik door een andere receptioniste ontvangen dan ik had verwacht. Me snel omgetoverd tot ijsbeer en eerst maar even ontbijten. Deze wordt nu met een warmhoudbak voorzien van spiegel en roerbak ei. Jammer, ik vond dat a la minute eitje net wat fijner. Maar hey, de club groeit en dan moeten er concessies gedaan worden om de hongerige horde te voeden.
Ik dacht eerst dat net als een vorige keer een groep VIP gasten al snel de ligbankjes zouden gaan bezetten, dus ik alvast claimen met een handdoek er op. Maar blijkbaar was er die ochtend niemand anders die er interesse in had.

Ook de massagestoel was vrij. Dus besloten die maar eerst eens uit te testen. En beviel me niet verkeerd. Okay, hij had geen massage voor armen en voetzool, maar is wel uitgebreider dan de ene die ik had.
Alleen met een paar rondjes op die massagestoel en je hebt je VIP entree er alweer uit  ;)
De wordt nu overigens bedekt met een handdoek voor extra hygiëne, daar zag de chief op toe.

De massage op de stoel kon m'n onrust echter niet wegnemen. In m'n hoofd spookte de hele tijd de dame in m'n hoofd die ik volgens mij bij Happy binnen had zien gaan.
Wat te doen, hier een kamer doen, en daarna pas door? Maar eigenlijk wilde ik er gelijk vandoor. Bij rondvraag bleek Flori te zijn vertrokken en Barbara ziek te zijn. Balen, omdat bij mijn vorige bezoek even bij Flori gezeten en die leek me de moeite waard om eens nader kennis mee te maken.
En zo m'n goede voornemens dan uiteindelijk gebroken om bewust te kiezen om zonder een kamergang voor het eerst een SC te verlaten. De chief vroeg me verbaasd nog of alles in orde was. Ja hoor, ik moest alleen elders nog 'wat anders' gaan doen  ^_^'

De club en line up was verder voldoende voor me, en ik had er de hele dag kunnen uithouden, ware het niet dat ik elders wilde wezen.

Ik gauw bij de buren aangeklopt om te polsen of een zekere dame aanwezig was. Achteraf blij dat ik dat eerst gevraagd had, anders had ik op 1 dag 2 clubs ongekamerd verlaten...
Want zowel de theke als papi kennen de gezochte dame niet. En de bar in glurend zag ik haar ook niet. Ik was al bijna van plan om entree te betalen en op haar te gaan wachten. Mijn redding was een manusje van alles in de Tuin, die me vertelde dat ie in de ochtend wel een zekere dame met die werknaam naar de Villa had gebracht. Dat gecombineerd met wat ik eerder van een dvp hoorde dat ze naar de Villa zou gaan, deed me besluiten om de tuin te verlaten voor een kort ritje naar haar zuster club...
  
  

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #37 Gepost op: 9 december 2018, 18:00:42 »
Gisteren ByNight weer eens bezocht. Parkeerplaats stond aardig vol maar binnen viel het wel mee. Zag dat veel Duitsers zich op de ligbedjes hadden neergelegd en daar ook niet vanaf kwamen.
Wou eerst even wat gaan eten en bestelde aan de bar een cappuccino, daar had ik al gelijk een meid aan mij hangen. Ze liet er geen gras overgroeien maar was net een paar minuten hier en eerst eens even wat gaan eten. Het was Bulgaarse Monica. Niet helemaal mijn type en wou eerst eens rustig alles bekijken.
De dans kunnen ontspringen en even wat broodjes met roerei naar binnen gewerkt. Er kwamen nog 2 meiden bij en volgens een stamgast waren dit nieuwe meiden. Een wat oudere meid en kon heel goed Frans maar was ook gewoon Bulgaars en een heel skinny blond meisje, net een skeletje ook Bulgaars.

Na goed gegeten te hebben terug de bar in, bestel nog een cappuccino en de volgende meid zat al aan mij vast geplakt. Ditmaal was het Bella werkt er schijnbaar al een tijd maar had haar nog nooit gezien. Optisch kon het ervoor mij net wel door. Met haar mee gegaan naar een sta tafeltje en ze liet er geen gras over groeien. Schijnbaar was ze blij dat ze mij te pakken had, want ze begon mij te tongzoenen op hele ordinaire wijze, zodat de meiden gingen kijken. Ook begon ze aan mijn pik te zitten die ze ook wou laten zien aan de meiden. Ik ben ook niet van steen en als een meid zo te keer gaat word ik daar ook wel geil van. Met moeite mijn koffie kunnen opdrinken en naar de kamer gegaan met deze geile meid. Op de kamer werd het niet veel anders. Ik stond nog voor het bed en ze was mij al aan het pijpen. Uiteindelijk toch op het bed terecht gekomen en daar nog volle bak tongen. Daarna ging ze op mij zitten en uiteindelijk in missio geëindigd. Ze lustte er wel pap van. Daarna nog samen gedoucht en voor dit half uurtje inclusief fooi heeft het mij €30 gekost met alles erop en eraan. Ik verbaas mij er nog altijd over dat de meiden zo’n goede service geven voor dat geld.

Na even bijkomen en kletsen met de gasten kwam Magda er later na bij zitten. Het was nog te vroeg voor een kamer maar een tijdje met haar gekletst. Ze zegt dat ze de 16e stopt met dit werk. Hoeveel waarde je hier aan moet hechten laat ik in het midden.
Het personeel kwam weer melden dat het eten klaar was dus maar eens gaan kijken, zag er weer goed uit. Terug in de bar kwam Monica het weer eens proberen. Ze heeft wel een mooie zachte huid maar haar gezicht vind ik niet zo. Voor de prijs in BN kun je er geen bult aan vallen dus laat ik het maar proberen.  Eigenlijk was het meer een pity fuck om haar een plezier te doen.
Ik zeg ik ga nog wel even naar de wc, is goed zegt en ze zou vast de sleutel gaan halen. Ze stond netjes te wachten en op naar de kamer. Ik werd gelijk op bed gelegd en ik dacht dat ze mijn pik wel eerst schoon zou maken met een doekje omdat ik net van de wc afkwam maar ze begon gelijk aan mijn zoute stengel te likken. Op zich was het een goede kamer, deed alles vol overgave en ben nog klaar gekomen ook. Gedoucht en weer terug de club in.

Beetje met een stamgast kletsen en zijn meid waar hij eerder die dag mee naar de kamer was geweest kwam tussen ons in zitten. Een meid met een mooi gezicht wel ietsjes voller. Vanessa ook uit Bulgarije. Hele lieve knuffelende meid. Was eigenlijk nog niet klaar voor een 3e kamer maar ze bleef lang bij mij en uiteindelijk dacht ik wel dat het ging lukken. Af en toe gaf ze ook al wat tongzoentjes. Dus wederom naar de kamer gegaan. Lekker gfe kamertje gehad met deze meid ik zag dat het over het half uurtje ging dus maakte haast maar ze zei doe maar rustig geen probleem. Bij het afrekenen inderdaad geen problemen gemaakt over de tijd. Mooie meid en hele goede service. Gaf ook aan te stoppen met dit werk. Maar wederom hoeveel waarde ik er aan moet hechten weet ik niet.

Nog een beetje rustig nagenieten aan de bar. Werd wat Bulgaarse muziek gedraaid en de meiden gingen dansen. Hier een beetje van genieten en had Bella en Monica nog aan mijn nek hangen. Maar de zak was toch echt leeg. De 2 nieuwe meiden kwamen nu ook een beetje los en waren in de middag nog heel schuchter. Heb mij goed vermaakt. 2 meiden die er goed uitzagen maar nog niet heb gedaan zijn Magda (alweer niet) en Melek die ik voor het eerst zag en echt een mooie meid is.
Op zich waren er niet zoveel meiden gisteren, ik denk net over de 10 maar zat genoeg voor mij tussen. Ben dik tevreden. Personeel ook weer heel aardig en behulpzaam. Mooie wat donkere meid achter de bar.

Rond 21:00 uur er maar een einde aangemaakt, ik was op. Moe en voldaan vertrokken. Zag ook dat ze buiten het bord hadden vervangen. Nu mooie dikke lichtgevende letters.
De schoolbus zou ook een vervolg krijgen, was schijnbaar wel geslaagd geweest volgens de chef.
BN ziet mij zeker binnenkort nog een keer terug.
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #38 Gepost op: 14 december 2018, 01:14:38 »
Op de 3e woensdag van de vorige maand weer een tripje gewaagt richting Oedt. En deze keer ging Joker mee. Wat daar nu bijzonder aan is? Wel... we gingen niet naar de Tuin, maar bij de buren langs. Jawel, echt waar. Vraag me niet hoe het gelukt is om The One And Only Joker By Night in te krijgen. Echt waar. Nee echt.

Ik was er al vroeg bij. Er wordt volgens mij voor de show nog steeds gevraagd of ik een VIP pasje heb, en mag vervolgens over de rode loper de locker ruimte in.
Na een snelle opfrisbeurt de bar in gelopen voor een drankje, om vervolgens het restaurant in te gaan voor een simpel, doch net ontbijtje met wat beleg, spiegeleitjes en wat roerbak ei. Aan de bar staan de mand met sinasappels en de vruchtenpers er niet meer. Die bleken te zijn verhuisd naar de sapjes bar in het restaurant. Maar dat niet alleen, je hoeft ook niet meer zelf te persen. Op verzoek komt iemand je een vers glaasje brengen... je voelt je een ware VIP.

Na het ontbijt even lekker op de massagestoel even de ruggenwervels weer rechtzetten na zo een lange rit. Ik hoor en lees menig bericht dat het ding meer op een pijnbank lijkt, maar na een paar keer wen je er aan.

Zoals verwacht komt Joker net voor het einde van Happy Hour als een VIP de club binnen. Even opfrissen en ik begeleide hem langs de bar met 'monsters' (althans volgens de gekke eend), langs de kino, zo het restaurant in. En warempel, de club viel hem niet tegen. Ik denk dat een jaartje geleden ie gillend over de heg sprong, zo de Tuin van de buren in.
Maar hij liet het ontbijt em smaken en probeerde de massagestoel uit. Ook hij vond het een marteling, maar kon zich wel voorstellen dat het na een poos zou wennen. Even gekeuveld en met de gedachte zitten spelen om eens voor de Happy Hour een bezoekje aan de Villa te wagen. Voor 3 tientjes leek het em wel wat.
En terwijl we in de ligbankjes zo aan het keuvelen waren, komt ineens de theke met een paar nieuwe dames binnen. 1 had een geinig pakje aan, en daar werd onze Jokertje wel hitsig van... wie had dat zien aankomen?

Ik eerst nog even de sauna in, en hij ging de voederbakken van het middag eten plunderen. En ook dat beviel hem wel. Ben even vergeten wat voor vlees er was, maar dat smaakte em niet verkeerd en we hadden geluk dat er nog spareribs was. Waarschijnlijk voorraadje over van de dagen ervoor.
Na m'n opwarmronde ook erbij een hapje gaan eten, en moest wel even lachen om zijn oordeel over de keuken. Die vond hij dus niet verkeerd, maar hij klaagde ook telkens dat het eten bij H7 niks was. Wel, die kok kookt dus nu in By Night  ^_^

Maar hoewel het bezoekje em niet tegenviel, voelde ie zich toch niet helemaal op z'n gemak. Een hele dag zou ie hier niet uithouden en wilde dus nog naar de Villa
Voorruit dan... Hoewel ik makkelijk een dag in By Night kan blijven, besloot ik mee te gaan. Me herinnerende dat Anais weer terug in de Villa is.
Maar ik zou niet zoals vorige keer ongekamerd de club verlaten. Wij dus nog even op verkenning in de bar, aangezien de dames in de lounge niet mogen jagen. Lekker rustig  :)
Eenmaal in de bar, leek het Joker toch niks van zijn gading te zijn. Zelfs niet die meid in dat pakje, en al helemaal niet al die andere Rumbuls.
Ik zag wel een slanke dame, en knoopte een praatje aan. Alexia blijkt ze te heten en een lekker kamertje met haar gedaan.

Na het douchen terug de bar in, om m'n partner in crime te zoeken. Wat blijkt, staat ie daar als een verliefde tiener met die meid in dat pakje te dansen. En ja hoor, het onvoorstelbare gebeurde. Hij ging in By Night de kamer op. De wonderen zijn blijkbaar de wereld nog niet uit...

Daarna wel flink opschieten om richting de Villa te vertrekken. Happy hour zou daar immers om 16:00 aflopen.

Al met al een leuk uitje geweest. De club was aangenaam vol, met circa 12 dames beschikbaar. Er waren telkens wel ligbedden vrij. Het eten was weer in orde. Kom er graag weer eens een kijkje nemen.

En wie had dat van the Joker gedacht. Van in Villa neuken, naar budget beuken  ;)

  
  

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #39 Gepost op: 16 december 2018, 17:51:34 »
Gisteren weer een leuk dagje in BN gehad. Toen ik er net voor 13:00 uur aankwam veel auto’s op de parkeerplaats, binnen viel het wel mee. Wel redelijk wat mannen maar zoals gezegd de meeste lagen er een beetje te relaxen. Wat bekende beren van H7 waren er en wat gepraat. En toen eens gaan eten. Waren tussen de 10 a 15 meiden waarvan er 2 later in de middag bij kwamen. Was een nieuw meisje bij wat nog een rondleiding kreeg. Wat vollere meid met lange haren tot aan de billen.

In de bar ook de beroemde Mia gezien. Wat schijnbaar de heilige graal van BN moet zijn. Inderdaad wel mooie meid en lijkt mij ook wel aardig maar zou in een andere club niet opvallen. Wel lachen om te zien hoe ze er allemaal achteraan hollen.

Bij mij kwam op een gegeven moment de gekke geile Bella mij opgeilen. Ze heeft haar haren laten doen en heeft nu van die blonde extensions erin. Zag er wel geil uit. Ze deed weer goed haar best en besloten weer met haar de eerste kamer te gaan maken. Kreeg haar alleen niet meer op de grond en moest haar naar de balie dragen voor de sleutel te gaan halen. Op de kamer niets te klagen en was gewoon Babylon service, kan er niets slechts over zeggen. Super en dan voor dat geld.

Terug in de bar beetje relaxen en ook nog een paar ritjes in de massagestoel gemaakt. Zoals ik al zei kwam er een personeelslid mij een Bluetooth koptelefoon geven zodat ik kon horen wat er op tv was. Was voor mij niet nodig maar een leuk gebaar. Starwars in het Duits was er op.

Het was een beetje komen en gaan met gasten. Toen de avond begon kwam de muziek van de meiden erop. Een meid ging op de bar staan dansen en later kwam Bella er ook bij. Leuk om te zien en ze maakte er een feestje van. Barbara was er ook weer en is wel een mooie en was vaak aan het lonken en lachen. Maar ze was mij iets te passief te vorige keer. Als ze naar mij toe was gekomen had ze makkelijk een kamer met mij kunnen krijgen maar dat deed ze niet.

Dorina is ook weer terug en heeft haar tanden laten doen, ziet er goed uit. Had haar niet veel gezien in de middag maar de avond was ze wat vaker vrij. Ze had een geile zwarte catsuit aan en daar werd ik wel hitsig van. Aan de bar kwamen we met elkaar aan de praat en werd uiteindelijk zo geil dat ik toch weer eens met haar naar de kamer wou. Alle kamers waren nu bezet dus moesten even wachten. Was vaker dat alle kamers bezet waren gister. Zij mij een beetje opgeilen aan de bar en na 5 a 10 minuten was er een kamer vrij. Het was een goede kamer en had best met haar een uur willen blijven maar dat geef ik van te voren niet aan. Ze deed wel weer wat meer tongzoenen en daar was ik blij mee. Ze gaf zelf aan wat moe te zijn dus zei al tegen haar doe maar relax we hebben tijd. Na het pijpen wou ze gaan neuken. Probeerde haar weer af te remmen door haar naar mij toe te trekken en wat knuffelen en zoenen. Niet snel er na ging ze weer pijpen en toen toch neuken. Haar even lekker geneukt maar was zo wel binnen het half uur klaar. Vaak genoeg aan gegeven doe maar relax maar schijnbaar lukt dat niet. :D
Verder goede kamer en ze heeft zo’n lekkere kont.

Terug in de bar wat drinken en wat praten. Rond 22:00 uur kwam de 2e ronde warm eten. Eten was niks over te klagen, zag er goed uit en was lekker.
Na het eten nog even gebleven en daarna eens richting huis gegaan. De chef kwam nog vragen of alles goed was geweest. Uiteraard, niets te klagen in deze club. Vroeg hem nog of ze open waren met de feestdagen.
Ze zijn 24-12 gesloten
1e en de 2e kerstdag normaal open
31-12 open van 11:00 tot 18:00 uur
Nieuwjaarsdag gesloten.
Er hing ook al een poster van binnen maar die was mij niet opgevallen.
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #40 Gepost op: 23 december 2018, 00:51:27 »
PAKJESAVOND IN BY NIGHT

De goedheilig man had het druk genoeg op 5 december in Nederland. Dus ik dacht maar even voor hulp Sint te spelen en vertrok met een zak presentjes en zoetigheid richting Duitsland.

Het verkeer zat mee, waardoor ik al een half uurtje voor opening aanwezig was. Zodoende kon ik daardoor wederom de ochtend ploeg van de buren inspecteren. En daar zaten leuke bunnies tussen...
Alleen blijf ik het lastig vinden om DVP's in hun pre-work look te herkennen. Net zo min als in de club wanneer ze soms hun haar anders hebben ofzo. En zo dus ook nu. Ik herkende er slechts 1 of 2. Kan natuurlijk ook komen dat er nieuwe dames zijn bijgekomen.

Enfin, eerst maar eens kijken hoe het er bij de buren aan toe is. Ik was de eerste die binnen kwam. Voor de formaliteit vroeg de theke zo van Jij hebt toch een VIP pasje. Yep, en toverde em uit m'n portemonnee. Erg fijn dat ze em lekker discreet hebben gehouden. De vrij,- korting,- consumptiekaartjes van menig SC hebben wel een verwijzing naar P6. Die van H7 helemaal met een geile blonde stoot er op.
Crap, herinner me net dat ik die volgens mij nog niet opgeborgen heb...
Zo, veilig achter slot en grendel  ^_^'

Waar was ik ook alweer, oh ja, By Night. Van de theke m'n spulletjes meegekregen en in de locker ruimte me opgefrist en omgetoverd tot ijsbeer.
Even bij de bar wat dames begroet, en drankje gehaald, om door te wandelen richting restaurant voor een ontbijtje. Dat was simpel, maar wel goed verzorgd. Wat plakjes kaas en vlees, schijfjes komkommertjes en tomaat, en wat roerbak, en gebakken eitjes, om de bolletjes brood mee op te vullen. Daar kwam even later het manusje van alles wat vitamine C brengen, in de vorm van een chique glaasje. Al beetje door de club heen gevraagd naar de dame die op m'n eigen verlanglijstje staat  :)
Op het forum was ik al ingelicht dat Mia die dag zou werken en meestal ietjes later pas begint. Het personeel bevestigde dat. Beetje stress hierdoor, want als iemand anders haar te pakken krijgt, gooit dat m'n planning in de war. Er zijn namelijk nog zoveel meer schoentjes, ik bedoel 'hoerenklompen', die nog gevuld moeten worden  ;)

Maar ja, lopen ijsberen door de club heeft ook weinig zin. Dus eerst maar even  de stress eruit laten kneden door de digitale masseur van de club, in de sauna liggen bakken, om vervolgens na een douche fris en fruitig me voor de 2e maal te 'verkleden'. Ditmaals als Sinterbear, met een zak vol presentjes en zoetigheid. Alle dames waren heeeeeel braaf geweest, en hebben geen ondeugende dingen gedaan, waardoor ze in de zak mochten graaien. Zelfs de theke's wilden graaien in de grabbelton. Nou, vooruit dan maar.
1 Theke wist het nog bonter te maken en het lukte haar om nog een presentje los te peuteren voor een avond theke. Ik denk dat ze het zelf gehouden heeft, omdat ze maar geen keuze maken. Maar Sinterbear was streng, 1 presentje per dame en maakte uiteindelijk haar besluit.
Ze liep weer terug achter de bar, toen ze ineens bedacht dat ze er nog 1 wou voor haar vriendin die de avond shift zou doen. 3x raden welk presentje het moest worden voor de avond theke...  ;)

Na m'n goeie daad werd het onderhande tijd dat Mia zou arriveren. Dus ik op de uitkijk. Eerst iets verderop. Daarna wat dichterbij de ingang, omdat het er op leek dat een andere beer op dezelfde prooi zat te jagen (of het was mijn paranoide kop).
Tot mijn verbazing werd ik door iemand van het personeel op de schouders getikt dat Mia gearriveerd was en zich achter aan het omkleden was. Mijn strategische positie verplaatst richting de tuin. Ik grapte nog met em dat ik het wel waard vond om buiten in de bijna vriezende kou te gaan wachten.
Zo ver ging ik nog net niet, maar nabij de deur stond ik wel als eerste in de rij. En inderdaad, ze kwam binnen, ik er gelijk bovenop. Nou ja, figuurlijk dan. Even kort kennis gemaakt, wetende dat het een druk bezette dame is en dat ik elders nog met de roe een paar stoute poesjes zou gaan slaan, gaf ik aan een korte douche te nemen en met haar op de kamer te gaan. Maar wat bleek helaas, ze had al een afspraakje met iemand anders eerst.
Grrrrrr, dat werd dus een kouwe douche om de geilheid de kop in te drukken...

Gelukkig kwam ze niet veel later weer van de kamer af, en kon met haar mee diezelfde kamer weer op, omdat alles bezet was. Even in de wacht, zodat personeel het beddengoed verwisselde, en kon toen van een lekker kamertje genieten met deze mooie slanke dame.
Ze zou niet misstaan bij de buren of elk andere club. Alleen zou ze dan 1 van de fraaie dames zijn, en hier zit ze wat mij betreft bij de top. En momenteel zelfs helemaal bovenaan.
Helaas blijft ze maar tot eind januari. Dus geniet er van, zo lang het kan.

Nog even een laatste glaasje, en keek nog even op het forum. Wat bleek, die goedgeilig man zou hoogstpersoonlijk op vrijdag 7 december zelf komen inspecteren welke BN dames er zoet zijn geweest...
Ben benieuwd of iemand dat nog heeft meegemaakt?

Enfin, ik moest weer gauw verder, stapte op m'n stalen Amerigo, om elders dames kennis te laten maken met de staf van Sinterbear  ;)
  
  

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #41 Gepost op: 27 december 2018, 16:20:35 »
Gisteravond doorgebracht in BN. Was op tijd klaar met de kerstverplichtingen dus kon happy hour nog halen in de avond. €15 afgetikt en kreeg zelfs nog 2 bierbonnetjes. Was wel wat volk binnen maar niet te druk.
De eerste die ik tegen kwam was Boy69, niet verwacht hem hier te zien. Was zijn eerste bezoek aan BN en beviel hem wel.
Voor 2e kerstdag waren er nog genoeg meiden aanwezig. Vanessa, Bella, Monica, Ceylan, Cindy, Sofia, Alina, Alexia, Dorina, Rena en nog een meid waar ik de naam niet van weet.

Eerst wat praatjes gemaakt en wat drinken. Bella was al aan het gebaren dat ik moest komen maar even niet, even rust.
Uiteindelijk had ik Vanessa al gespot die er lekker uitzag in een strak zwart met rood wetlook jurkje. Vanessa heeft een heel mooi gezicht en mooie volle bos haar, op het hoofd dan. Ze is wel wat voller maar daar kan ik mee leven.
Met haar in gesprek gegaan en later na nog ergens op een bankje gaan zitten. Ze probeert altijd wel te praten maar gaat lastig want haar Duits is slecht en Engels kan ze helemaal niet. Met haar naar de kamer gegaan en lekkere gfe seks met haar gehad. Dat kan ze heel goed vind ik. Lekker knuffelen en tongen en wat strelen. Neuken heeft niet lang geduurt. Ze kwam bovenop mij zitten en reed mij zo klaar. Even samen gedoucht en het kamertje zat er al weer op. Leuke goede meid.

Terug in de bar weer even bijkomen en wat relaxen. Nog nooit gezien maar er liep een tatoe kerel door de tent om de meiden tatoeages te verkopen. Een meid is er op in gegaan en had later een verse tatoeage op de arm. Je ziet wel eens van die kledingverkopers in de club maar dit had ik nog nooit gezien.

Ik zat een beetje met Boy69 en zijn maat te kletsen aan de bar. Komt Dorina langs ons op de kruk zitten maar met de rug naar ons toe. Die maat van hem en ik hadden wel de zelfde smaak maar Boy69 houdt van hele slanke kleine meiden. We waren Dorina’s kont aan het bewonderen omdat deze zo mooi is. Boy69 ging in discussie. Dorina merkte het en moest er wel om lachen en ging wat met haar kont schudden maar ook dit kon Boy69 niet overhalen.

Uiteindelijk werd ik aan de bar gekaapt door Monica ze had wel een geil setje aan. Maar moest elke keer aan mijn eerste kamer met haar denken toen ik haar naakt op de kamer zag zonder schoenen aan. Het was net een hobbit. Maar ze begon wel heel lekker aan mijn pik te trekken aan de bar en ze heeft wel een hele lekker volle zachte kont. Ik dacht wat maakt het ook uit en weer eens een kamertje met haar gaan doen. Ze is niet heel goed op de kamer maar goed genoeg voor het geld wat je er betaald. En in doggy tegen die kont aan beuken is super.

Terug in de bar was Boy69 alleen maar rondjes aan het lopen, hij wou perse nog een kamer maken.
Uiteindelijk kwam ik aan de bar met Alexia aan de praat. Boy69 had er ook wel interesse in maar met haar krijg je niet zo makkelijk contact. Kijkt vaak nors of kijkt gewoon weg. Nu had ik er een aardig gesprekje mee. Was nu weer sinds een korte tijd terug. Voor BN begrippen een mooie meid.
Het was al 00:00 uur en was net van de kamer dus ik ging geen kamer meer maken. Maar Boy69 stond erbij en hij had nog wel zin, dus hem door geschoven naar Alexia en hij is er nog mee gaan kameren.

Rond 00:45 maar eens vertrokken want was laat genoeg. Ik dacht even voor een snelle wip te komen maar toch dik 6 uur daar geweest en de tijd is voorbij gevlogen.

Ze zien mij snel weer terug.
  
  

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #42 Gepost op: 3 maart 2019, 12:27:09 »
Vierde clubbezoek in 2019, By Night

Zaterdag 23 februari voor de tweede keer By Night bezocht. Eigenlijk stond By Night niet op de planning, maar Happy Garden, waar ik later in de avond nog ben geweest, maar Firehawk had aangegeven ook te komen in By Night, dus de planning maar iets omgegooid. Mijn eerste By Night ervaring kijk ik met gemengde gevoelens op terug. Toen liepen er bijna alleen maar lelijke dames rond, op 2 dames na, Dorina en Ami. Het was ook wel weer grappig, al die lelijke dames en Firehawk en ik hadden destijds wel grote lol. Alleen mijn #metoo-ervaring met 1 van die lelijke klapeksters vond ik wat minder. Een naar sigaretten en zweet stinkende klapekster op leeftijd met een verrotte bek met tanden, die boven op me kwam zitten en me probeerde te zoenen, brrrrrr.....

Gelukkig was het vandaag beter, maar echt mooie dames lopen er niet. Dorina en Mia waren de mooiste dames, maar zouden ze in Happy Garden werken, zouden ze niet opvallen. Verder liepen er nog een paar dames die er voor By Night begrippen nog redelijk uitzagen. Eén daarvan kwam ik tegen in de sauna, toen ik net binnen was. Omdat het relatief donker was in de sauna, zag ze er best goed uit. Ze heeft zeker een mooi figuurtje, maar toen ik haar later aan de bar zag, bleek ze veel vlekken en littekens van acné in haar gezicht te hebben. Nee, voor een optiekfuck ben je in By Night niet aan het goede adres.

Is het dan allemaal zo slecht in By Night. Nee, voor het geld dat je betaald is de kwaliteit wel voldoende tot goed. De sauna binnen ziet er goed uit. Er is buiten ook een jacuzzi, maar daar heb ik dit keer geen gebruik van gemaakt. Douches en sanitair is goed en schoon. De kamers zijn oké en allemaal met een douche. Het eten is een voldoende. In de duurdere clubs is het vaak beter en gevarieerder, maar dan betaal je vaak ook het dubbele aan entree. De service van het personeel is erg goed. Regelmatig wordt gevraagd of alles naar wens is. Daar kunnen sommige andere saunaclubs nog wat van leren.

Dorina
Met Dorina de eerste sessie gehad. Ik had met haar ook een sessie de eerste keer dat ik in By Night was. Het is een meid met een hele lekkere kont. Lekker vol, rond en zacht. De sessie begon een beetje vreemd, want elke keer als ik haar wilde zoenen, probeerde ze me te ontwijken of gaf me een klein zoentje om me dan alsnog te ontwijken. Ik kan me herinneren van de eerste sessie dat ze wel tongzoende, dus dat vond ik nu wat tegenvallen. Daarna niet meer aangedrongen, waarop ze begon met een blowjob. Dat deed ze erg goed even later kwam weer bij me en begon me ineens innig te tongzoenen. Nu wel :) Ik was er niet rouwig om. Waarom ze het in het begin niet deed en nu ineens wel, weet ik niet. Misschien een spelletje van haar? Daarna begon ze me weer te pijpen, totdat ze het genoeg vond en wilde dat ik haar ging neuken. In doggy wilde ik haar nemen, zodat ik heerlijk zicht en grip op die heerlijke ass van haar had. Helaas hield ik het niet heel lang vol met dit uitzicht. Man wat heeft deze meid een lekkere kont. Het half uur hebben we niet volgemaakt. 20 minuten zijn het geworden, maar ik vond 't prima zo.





Naam: Dorina
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 52Kg, maat 36/ B-cup

Andrea
De tweede sessie had ik met Andrea, een dame die wel wat gelijkenissen heeft met Dorina. Ze droeg een strak zwart taillebroekje, waarin haar kont goed tot uiting kwam en daarboven een kort wit tanktop-achtig T-shirtje. Het stond haar goed en ik vond haar wel iets hebben, tenminste in By Night. Zou ik haar tegen komen in een club als Happy Garden, zou ze weinig kans maken. Vooraf met haar een leuk gesprekje gehad na de sessie met Dorina, waarop ik haar aangaf dat ik nog wat tijd nodig had om te herstellen. Een paar uur later haar weer opgezocht en naar een kamer vertrokken. Tongzoenen deed ze niet en zoenen was ook heel minimaal. Pijpen deed ze wel goed. Het neuken was wel een beetje vreemd. Ze ging op haar buik liggen en spreidde haar benen, met andere woorden, vermaak je maar. Op zich ging het niet slecht en ook bij haar kwam ik al snel. Voornamelijk weer door die kont die lekker mee bewoog in het ritme ;) Na de tijd nog even leuk met haar gepraat op 't bed. Ook met haar het half uur net niet helemaal volgemaakt. Dit keer waren het 25 minuten.





Naam: Andrea
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits
Leeftijd : 27
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 56Kg, maat 38/ B-cup

Voor, tussen en na de sessies voornamelijk met Firehawk rondgehangen en ook een paar keer een tijdje met Reagen, die er ook was en z'n zinnen op Mia had gezet. Mijn tweede ervaring in By Night is beter dan mijn eerste ervaring, maar het zal niet een club worden die ik regelmatig zal bezoeken. Het is wel goedkoop met een entree van €20,-- en €25,-- per half uur, maar ik betaal liever wat meer voor wat meer kwaliteit. Zeker als het gaat om de dames. €25,-- is natuurlijk goedkoop, maar ik heb nog geen sessie van een vol half uur gehad in By Night. De pre- en aftersales van de dames is ook een stuk minder dan dames in bijvoorbeeld Babylon, Heaven Seven of Sixsens, om maar te zwijgen over de service. Ga je voor de vlotte goedkope wip en leg je de lat niet al te hoog qua serviceniveau en uiterlijk, dan is By Night zeker een goede optie voor de low-budget-neuker. Zoek je meer kwaliteit, zowel qua service en uiterlijk als clubfaciliteiten en ben je bereid om daar wat meer voor te betalen, raad ik aan om By Night over te slaan. Dan ga je daar niet vrolijk worden.

Overigens, vroeger kwam ik vaak in Pauschalclub Bochum, Dortmund en Münster (nu Saunaclub XS Bochum, Saunaclub Freudenhaus Dortmund en Saunaclub 49 Münster) en deze clubs stonden ook bekend als budgetclubs (en nog steeds), maar daar liepen (en lopen) mooiere meiden rond dan nu in By Night en ook van sommige dames in de Pauschalclubs was de service bovengemiddeld goed tov goede saunaclubs als Babylon, Sixsens of Heaven Seven om er maar een paar te noemen en zeker vergeleken met By Night. Sterker nog, een aantal van die zeer goede ex-Pauschalclubdames ben ik weer tegengekomen in deze saunaclubs, zoals Maria (Heaven Seven), Dany (Babylon, Sixsens en Samya) en Mirela (Babylon, Mondial en Aca Gold). Helaas alle 3 gestopt, hoewel Dany nu soms achter de bar staat in Babylon, maar wat waren dat nog eens mooie tijden in die Pauschalclubs....
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #43 Gepost op: 9 maart 2019, 02:27:29 »
ZOMERZOOLTJES

Toen ik vernam dat Mia er nog was, besloot ik op de 3e donderdag van de 1e maand de stoute schoenen aan te trekken, om die leuke Duitse blondine nog es te ontmoeten.
Hele stoute schoenen, want het regende en er waren vorsttemperaturen voorspeld. En deze ijsbeer had alleen zomerzooltjes onder z'n pootjes... Helemaal niet zo een verstandige zet. Ik had me ook voorgenomen om rond de winterse maanden voornamelijk naar YY te gaan, SS als er op die heuvel geen glijbaan aangelegd was, en als back up Villa Weizigt mocht de rit naar het oosten een brug te ver bleek te zijn.

Het liep dus allemaal anders. Zo rond 10:15 was ik al nabij Oedt en had nog even tijd om wat inkopen te doen. Toch een verrekt stuk goedkoper de dagelijkse gebruiksspulletjes in Duitsland. Daar stapt Dagobear graag iets eerder voor uit z'n nest ;)

Zo rond openingstijd ging het hekje van de club voor me open en mocht ik voor een VIP prijsje de tent binnen komen.
Na me omgekleed te hebben, kon ik gelijk m'n vers ingekochte snoepgoed alweer inleveren bij de DVP douaniers.
Aan de bar een frisdrankje besteld en in het restaurant even ontbijten. Dat was zoals verwacht simpel, maar afdoende om de maag mee te vullen. M'n beoogde dame was er helaas nog niet, dus besloten om lekker eerst een sauna rondje te doen, om vervolgens in de frisse buitenlucht af te koelen.
En aan de bar een glaasje prik besteld om het vochthuishouden weer op peil te brengen. Op de gang kwam ik daar half Kroatische en half Mongoolse Lena tegen. Vriendelijke dame, maar helaas niet mijn type. Bovendien had ik Mia voor ogen die dag.

Ruim na het middag uur arriveerde ze eindelijk. En na een poosje weer een heerlijk kamertje met deze fraaie dame gemaakt. Tegen het einde van onze sessie, werd er echter op de deur geklopt. Besetz riep ik al, maar Mia wist wel beter. Er was weer controle...

Gedwee lieten de dames zich mee voeren. Het werd nog even spannend, maar alles liep goed af. En al snel was het weer business as usual.

De rest van de dag wat liggen relaxen op de lig bankjes, rondjes sauna en die martelstoel op geklommen, en na een nette avondmaal de club weer bijtijds verlaten om de vorst zo veel mogelijk voor te zijn.

Al met al de moeite waard geweest, maar ik kneep em wel met m'n zomerzooltjes...
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
BY NIGHT - Oedt
« Reactie #44 Gepost op: 27 maart 2019, 01:39:26 »
JARIG

Op de laatste donderdag van de 1e maand een dagje wezen Dagobearen in Oedt.
Dat liep anders dan verwacht. Bij aankomst bleek de tent flink versierd te zijn. Leuk, weer een feestje. Maar wacht eens, er staat champagne. Dat moet wel een bijzonder feestje zijn. En wat blijkt, de chef was JARIG en had later op de dag genodigden op bezoek.

Zelf eerst hapje eten en wat van de wellness genoten. Per toeval kennis gemaakt met Hotrod. Die zag zijn vlam binnen komen en ging er met Mia vandoor. Later had Mia door al dat gefeest weinig trek om te werken.
Na verder kijken bij Reny uitgekomen. Spreekt helaas alleen een heel klein beetje Duits, dus maar gauw de taal van de liefde gaan spreken. Na een lekker kamertje nog wat gegeten, genoten van de wellness en de service van de bediening was weer top.

Later op de dag kwamen de uitgenodigde gasten van de jarige job binnen. Die mochten hun burger kloffie aanhouden. Ik heb het die dag maar wat korter gehouden met zoveel lui in de club, werd het mijn wat druk.
Zocht de rust op in Dagobears pakhuis met centen en stuivers.