Auteur Topic: GIULIA (FREUDENHAUS MÜNSTER)  (gelezen 22716 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
GIULIA (FREUDENHAUS MÜNSTER)
« Gepost op: 5 oktober 2017, 22:19:29 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
GIULIA (FREUDENHAUS MÜNSTER)
« Reactie #1 Gepost op: 10 mei 2019, 00:00:32 »
Giulia kwam iets voor vijven binnen. Ik zat op dat moment aan de bar en ze kwam gelijk naar me toe gelopen. Met een paar zoenen begroetten we elkaar. Zij was met name de reden dat ik weer eens in Freudenhaus kwam en vroeg of ze straks tijd voor me had. Ze zei dat ze zich gelijk ging omkleden en met 10 minuten weer terug zou zijn.

Een klein kwartiertje later was ze inderdaad terug. We zijn even met een drankje in de sofa gaan zitten en hebben een tijdje bijgepraat. Onder andere over vroeger in de Pauschalclub en uiteraard over haar nichtje Andra, destijds één van mijn favorietjes in Pauschalclub Münster. Andra is al gestopt sinds eind 2016, maar het was leuk om Giulia te horen dat het goed met haar gaat in haar normale leven.

Na een half uurtje bijgepraat te hebben, zijn we een kamer gaan opzoeken. De sessie met Giulia was niet slecht, maar heb in het verleden wel betere sessies met haar gehad. Het zoenen en tongzoenen was dit keer erg magertjes. Waar het aan lag? Misschien omdat ik haar al bijna 3 jaar niet meer gezien had...?

Verder viel het me op dat de jaartjes bij haar wel een beetje beginnen te tellen. 3 jaar geleden had ze nog een erg lekkere ronde kont, maar die is wat minder geworden en haar buikje wat gegroeid. Zelf geeft ze aan dat ze dit jaar wil stoppen. Misschien dat de sessie ook wat minder was dan in het verleden, omdat ze met die gedachten rondloopt.





Naam: Guilia
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits en Engels
Leeftijd: 31
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,72 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60 kg, maat 36/ B-cup
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.