Auteur Topic: Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse/dagshift)  (gelezen 229804 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #105 Gepost op: 20 april 2018, 12:02:03 »
Erika is terug van weggeweest !
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #106 Gepost op: 21 juli 2018, 17:07:59 »
Ik werd door een collega wandelaar recentelijk herinnerd aan deze Bulgaarse Erika op SS 43/1. Deze dame blijkt al een kleine 10 jaar actief te zijn in het SKW maar ze was me eigenlijk nog nooit opgevallen. Nochtans woont ze slechts 2 huizen verder dan één van mijn topfavorietjes.

Woensdag stond ze bovenaan mijn lijstje van te bezoeken dames. Bij mijn eerste rondje zag ik haar staan maar ik besloot om nog even rond te kijken welke dames er nog allemaal aanwezig waren. Toen ik terug voorbij SS 43/1 wandelde was ze natuurlijk bezet. Dedju ik had het kunnen weten! Ik deed dan nog maar een paar rondjes en wachtte geduldig af of ze nog vrij zou zijn vooraleer ik moest vertrekken. Tijdens deze rondjes probeerden een aantal welbekende dames mij te verleiden en ook een aantal voor mij onbekende dames waagden een poging (SS 40/3 – SS 39/1 – VR 6/2) maar ik was eigenlijk vastbesloten om Erika te bezoeken.

Bij mijn zoveelste rondje was ze vrij maar nu stond ze weer te eten zonder aandacht te schenken aan de voorbijgangers. Even later had ze haar lunch verorberd, stond ze terug mooi te wezen in haar venstertje en wierp ze me een uitnodigende knipoog toe. Ik ben onmiddellijk op haar afgestapt en heb voor de zekerheid haar naam maar eerst gevraagd, in deze verlofperiode weet je maar nooit of er niet toevallig een andere meid staat. Na een praatje vroeg ik of ik mocht binnen komen, dat mocht maar ik moest wel minstens 50 Eur op zak hebben, grapte ze. Verder hadden we aan de deur niets afgesproken.

In de kamer stelde ze zich voor en kreeg ik een handje. Hilarisch vind ik dat altijd, zo meteen gaat zo’n dame volledig uit de kleren en mag je overal aan en inzitten maar bij de voorstelling krijg je een handje 😊 .

Erika, is een heel gezellige dame en een echte kletskous. Ze heeft een goddelijk lichaam en prachtige borsten. Ze gaf wel op een heel vriendelijke manier aan dat er met haar niet te sollen valt en dat er grenzen zijn aan wat toegelaten is, ze wordt ook graag met het nodige respect behandeld. Ze gaf een voorbeeld van mannen die keer op keer proberen dingen te doen waarvan ze gezegd heeft dat ze het niet wil. Ik kan haar visie alleen maar bijtreden, ik heb dan ook een oneindig respect voor de dames en voor het werk dat ze doen. Uiteraard geldt dat enkel voor de dames die mij ook met respect behandelen en een correcte service geven voor een correcte prijs.  Erika gaf onmiddellijk aan dat haar tepels heel gevoelig zijn en dat ze liever niet heeft dat je daar té doortastend mee omgaat. Als een dame dat vraagt dan vind ik dat je dat moet respecteren. Ik mocht dus wel voluit met haar borsten spelen maar liever niet al te veel met de tepels.

Erika heeft een mooie grote kamer met een apart gedeelte met sanitair en een zetel. Nadat we beiden een wasje gedaan hadden zaten we naakt naast elkaar op de rand van het bed. Toch altijd een beetje onwennig bij een allereerste bezoek aan een onbekende dame. Het geklets van Erika maakt al snel dat ik me bij haar op mijn gemak voelde. We spraken af voor een blowjob en later handafwerking, om te neuken vond ik het véél te warm. Ik vroeg haar ook nog af ze prostaat massage deed en als ik niet wilde neuken dan wilde ze dat gerust doen voor de basisprijs.

Ze kwam dwars over me liggen en wreef met lichaam en borsten over mijn borstkas, buik en kleine vriend. Haar handjes gingen naar overal en raakten mij op de juiste plaatsen heel sensueel aan. Ik kreeg ook kusjes rond mijn kleine vriend en ze kronkelde inderdaad als een slang over je lichaam zoals ergens in een vorige recensie geschreven werd. Zonder dat ik het gevoeld had was ze er in geslaagd om een condoom over mijn stijve paal te schuiven en vroeg ze of ik een lekkere deepthroat wilde. YES, natuurlijk wilde ik dat, wie zou dat niet willen? Ik kreeg één van de traagste, zachtste en gevoeligste pijpbeurten van het voorbije jaar, exact zoals ik het graag heb. Ik zag ook regelmatig mijn stijve paal helemaal tot aan de ballen in haar mond verdwijnen en tijdens het pijpen wisselde ze regelmatig van positie.  Ze gebruikte haar lippen en tong, stimuleerde mijn eikel en zat met haar handjes sensueel aan mijn ballen. Ondertussen mocht ik haar poesje strelen dat daardoor al vrij snel nat werd. Ik mocht ook met mijn vinger tussen haar ondertussen lichtjes natte schaamlipjes maar omdat we dat niet hadden afgesproken probeerde ik niet van een vinger naar binnen te schuiven. De pijpbeurt duurde echt wel lang en haar handjes zaten overal op mijn lichaam en tussen mijn benen. Toen ze zich over mijn rechterbeen zette en met haar poes over mijn knie begon te wrijven vroeg ik of ik haar poesje mocht likken. Ik had de indruk dat ze even twijfelde maar ze kwam toch spontaan in 69 over mij zitten. Ze schoof langzaam naar achteren en ik had een geweldig zicht op haar kutje en kontje. Ik mocht overal aan, in en tussen maar in het begin zette ze zich zo dat ik niet met mijn tong naar binnen kon. Wat een lekkere poes heeft deze meid! Het duurde niet lang of ze werd kletsnat en ze begon geluidjes te maken die duidelijk aangaven dat ze ervan genoot. Toen ze doorhad dat ze met een expert te maken had 😉 zakte ze net iets dieper over mijn mond en toen mocht ik met mijn tong ook helemaal naar binnen. Even later begon ze zelf te rijden over mijn tong en mond. Ze werd nóg natter, de geluidjes werden luider en ze begon heviger en dieper te pijpen. Ik greep haar kont en heupen stevig vast zodat ze niet zomaar weg kon glippen en liet haar clitje even kennismaken met mijn favoriete bezigheid (?!?). Er kwamen nog wat andere geluidjes tevoorschijn, haar beentjes bibberden lichtjes en ze deepthroate mijn stijve paal helemaal tot in haar keel terwijl ze met haar handjes mijn ballen en perineum verwende.

Toen ze even stopte met pijpen voelde ik haar het condoom verwijderen. Ze begon langs mijn kleine vriend te kussen en begon hem héél sensueel af te trekken. Ik voelde de vulkaan opborrelen, probeerde de uitbarsting nog onder controle te houden maar een volgende sensuele aanraking van mijn stijve paal zorgde ervoor dat ik voorbij het point of no return ging. Uit respect waarschuwde ik haar even want ze hing met haar mond op enkele centimeters van mijn eikel en we hadden niet afgesproken dat ik op haar gezicht of lichaam mocht spuiten. Enkele milliseconden later spoot ik in een paar keer mijn buik onder. Ik ben normaal gezien eerder een trage of moeilijkere klaarkomer maar deze Erika is een dame die me spontaan liet spuiten na een geweldige 69 en een paar sensuele aanrakingen. Gewoonlijk is daar heel wat meer voor nodig.

Ze verontschuldigde zich dat ze me “zo snel” had laten klaarkomen. Ze was me op dat moment wel al een kwartier aan het pijpen en aan het verwennen met haar sensuele handjes, zó snel was het dus ook weer niet. Ze vertelde dat ze eigenlijk nog een handjob met olie wilde doen en aan de prostaat massage moest ze ook nog beginnen maar zo lang hield ik het dus niet uit. Dat hou ik dus nog te goed voor een volgende keer.

Nadat ze me uitgebreid proper had gemaakt hadden we nog een lange nababbel op het bed met nog wat streelwerk. Toen ik haar tijdens deze nababbel nog eens goed kon bekijken drong het nogmaals tot me door wat een goddelijk lichaam deze dame heeft.

Terwijl we beiden ons wasje deden bleven we constant kletsen over allerlei dingen, zelfs over het feit dat we beiden schoenen van hetzelfde merk hadden die dan ook nog eens uit dezelfde winkel kwamen.

Samengevat: zoals deze meid met haar lichaam en handjes over mijn lichaam bewoog, daar kan ik enkel het volgende over zeggen: “I loved it!”. Ze deed het precies zoals ik het graag heb, er zijn weinig meiden die zó goed zijn in bodycontact en teasing. Erika is een topmeid met een heel positieve ingesteldheid waarbij ik onmiddellijk een goed gevoel had. Ik ondervond geen enkele tijdsdruk en ze is bovendien een leuke gesprekspartner die zéér goed Engels spreekt. Haar hygiëne is top en ze levert een prima service!

Herhalingsgevaar? Als het aan mij lag, morgen al!
  
  

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #107 Gepost op: 29 juli 2018, 14:28:23 »
Ik was bij mijn eerste bezoekje op 18 juli zó onder de indruk van de service van deze Erika :lostit dat ik haar persé nog een tweede keer wilde bezoeken vóór ze vanaf 30 juli op verlof gaat. Ik had al een poging ondernomen op vrijdag 20, maandag 23 en donderdag 26 juli maar telkens was ze een hele tijd bezet. Vrijdag was het geluk eindelijk aan mijn zijde. Ik wandelde via de Vingerlingstraat door de Schippersstraat en toen ik op nr 43 aankwam zag ik Erika in een zwart setje staan. Ze keek een beetje nors in haar raam, vond ik. Ik had ook de indruk dat ze me niet herkende maar dat bleek later een verkeerde indruk te zijn want ze wist van mijn vorig bezoekje nog alles in detail.

Toen ik dichterbij kwam ging het deurtje open. Binnen tijdens een praatje de financiële verplichting voldaan, de kleedjes uitgetrokken en samen een wasje gedaan. Het was zaaalig om daar naakt te staan onder de airco, die was zéér welkom bij een buitentemperatuur van 34 graden. Erika was iets minder praatgraag dan de vorige week, ze leek soms een beetje afwezig.

Toen we samen op het bed zaten vroeg ze of ik hetzelfde wilde dan vorige keer. Het verwondert me dan dat zo’n meid na 10 dagen nog exact weet wat ze met een klant, die haar de eerste keer bezocht, gedaan heeft. Zou ze dat van al haar klanten onthouden?

Erika begon weer aan een geweldige teasing met haar prachtige body en haar zachte handjes over mijn lichaam. Toen ze het condoom over mijn stijve paal pijpte voelde ik al onmiddellijk activiteit in de vulkaan. Deze meid hééft iets dat me héél snel kan laten spuiten als ik me niet 100% concentreer en beheers. Ik vroeg haar uit veiligheid dus maar of ze aub soft en easy wilde beginnen. Ze deed het precies zoals ik het vroeg, traag, zacht, beheerst en zonder wilde bewegingen  :sexxx . Ik genoot van deze geweldige pijpbeurt die aanvoelde alsof ze uitgevoerd werd door een vriendin  :inlove en niet door een prostituée. Ik moest er goed mijn hoofd bijhouden om niet te snel klaar te komen en geloof me, dat overkomt me vrijwel nooit! Bij Erika dus wel.

Ik vroeg om haar poesje te likken en ik mocht dat in 69 héél uitgebreid doen. Ze genoot er duidelijk van, gaf soms zelf plaats en tempo aan en kneep regelmatig haar dijen tegen mijn hoofd terwijl ze haar poes stevig tegen mijn mond drukte. Tijdens deze 69 begon ze zachtjes mijn kontgaatje voor te bereiden op de prostaatmassage. Vorige week vlogen mijn nazaten al in het rond nog voordat ze aan de prostaatmassage was kunnen beginnen. Genietend van haar pijpkunsten en haar sensuele aanrakingen had ik het toen al niet meer kunnen houden en waren de prostaatmassage en de handjob er niet meer van gekomen.

Rustig en beheerst en met een beetje glijmiddel gingen haar vingertjes naar binnen terwijl ze zachtjes verder pijpte. Ik greep haar kontje en billen stevig tussen mijn armen en verwende enthousiast haar poesje. Ze was ondertussen kletsnat geworden, ze duwde haar poesje en clit volledig tegen en in mijn mond en gaf met de nodige geluidjes en bewegingen aan wat ze graag had. Ik voelde haar nog één keer héél stevig knijpen met haar billen en dijen en dan trok ze haar poesje weg van mijn tong en mond en kwam ze naast me zitten. Ze pijpte rustig verder en ging met haar vingers wat dieper in mijn kontgaatje. Even later zette ze zich tussen mijn benen en deed rustig nog wat verder. Ik genoot hemels van de zachte prostaatmassage terwijl ik mijn stijve paal in en uit haar mondje zag gaan. Op een geile, teasende manier deed ze even later het condoom af en begon ze me héél zachtjes af te trekken terwijl ze met haar mond op enkele centimeters van mijn eikel hing.

De vulkaan vertoonde de neiging om te erupteren maar ik had nog niet echt zin om dat te laten gebeuren. Terwijl haar vingers in mijn kontgaatje bewogen nam ik het aftrekken even over. Ik kon op die manier de eruptie nog één keer voorkomen maar toen ze met haar nagels aan mijn balzak begon te kriebelen hield ik het niet meer.

Erika maakte eerst alles even proper en begon dan tot mijn verbazing opnieuw mijn ondertussen half slappe vriend te teasen. Ik voelde het volledig ondenkbare gebeuren, er kwam onmiddellijk terug beweging in!  :-\  En dat op mijn leeftijd! Dat is niet veel dames gegeven. Deze Erika heeft écht iets speciaals en slaagt er in mijn kleine vriend terug naar het niveau van 25 – 30 jaar geleden te brengen  :bud . Ik rouw daar niet om hoor, leuk om te ervaren dat dát nog kan!

Tijdens het wasje hadden we nog een leuke babbel, Erika bleek plots terug de kletskous van de vorige keer te zijn. Ook dan was ik weer verwonderd over het feit dat Erika bijna letterlijk onze gesprekken van mijn eerste bezoekje onthouden had.

Ik heb met een dikke zoen afscheid genomen van deze fijne dame en haar een héél prettig verlof toegewenst. Vanaf maandag 30 juli is ze voor twee weken op verlof. Ik kijk er al naar uit om deze muze met het goddelijke lichaam terug te bezoeken in augustus.
  
  

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #108 Gepost op: 21 augustus 2018, 20:59:23 »
Maandag was het geluk aan mijn zijde en werd eindelijk mijn geduld beloond!  :lostit  Ik had al enkele dagen geprobeerd om Erika te bezoeken en ook maandag heb ik eerst een aantal rondjes moeten wandelen  maar net toen ik het wilde opgeven was ze vrij. Ze stond in een blauw/wit zedig maar tegelijk sexy kleedje, mooi was dat. Zodra ik ze zag staan ben ik vlug op haar afgestapt. De deur stond al op een kier, ik trok ze ietsjes verder open en vroeg of ze tijd had voor mij. Er volgde een bevestigend “of course”.

Eerst uiteraard de gebruikelijke activiteiten, een babbeltje, een wasje en een duit in het zakje doen. Tijdens het wasje besloot ik om mijn cockring die ik gewoonlijk draag, uit te doen. Ik wilde wel eens weten of Erika me even hard zou krijgen zonder cockring en of ik het lang genoeg zou kunnen volhouden. Bij Erika moet ik altijd goed geconcentreerd blijven, als ik dat niet doe dan pijpt ze me al na enkele minuten klaar. Ik gaf haar nog een complimentje voor het mooie kleedje, ze bedankte me met een mooie glimlach.  :))

Ik ging op het bed liggen en Erika kwam naast me zitten en begon met haar handjes en nagels over mijn lichaam te gaan, een héél lekkere teasing. Wat me opviel was dat ze haar kleedje aan hield. Deed ze dat omdat ik gezegd had dat ik het mooi vond?

Ze pijpte een condoom héél professioneel over mijn stijve paal en er volgde een zachte en gevoelige pijpbeurt  :lekker , tegelijkertijd zaten haar handjes zowat overal. Toen ik met mijn hand onder haar kleedje ging bleek dat ze geen slipje aan had. Wow, wat geil! Ik schoof het kleedje een stukje naar boven, wreef zachtjes over haar kontje en speelde even met haar poesje. Een beetje later zette ze zich recht, bekeek zichzelf én mij in de spiegel en trok dan tergend traag en teasend haar kleedje uit. God, dat lichaam dat dan tevoorschijn komt, wat is dat mooi! Ik nam even haar borstjes vast en streelde haar tepels. Ze floot me echter terug  :021: want haar tepels zijn een no go zone vanwege té gevoelig. Ja, ze had me dat inderdaad bij mijn eerste bezoekje enkele weken geleden gezegd. Bij mijn tweede bezoekje wist ik het nog maar deze keer was ik het dus vergeten. Sorry Erika!!!  :sorry:

Tijdens het pijpen lag ze heel dicht met haar goddelijke lichaam tegen het mijne. Ik zag regelmatig mijn stijve paal heel diep in haar mondje gaan terwijl haar handjes mijn ballen en perineum verwenden, af en toe voelde ik haar tandjes in mijn corona knijpen, wow!

Ik vroeg of ik haar poesje mocht likken en ze zette zich onmiddellijk en heel gewillig in 69 over mij. Erika heeft een héél lekkere poes waar ik me héél graag mee bezig hou. Ze weet ondertussen dat ik dat op een aangename manier doe en aan haar geluidjes en lichamelijke reacties te zien geniet ze er duidelijk mee van. Ik kon ook geweldig appreciëren wat zij ondertussen met mijn stijve paal deed. We gingen écht wel lang door met deze 69. Ondertussen vroeg ze of ze met mijn prostaat mocht spelen waarop ik uiteraard bevestigend antwoordde. Dat is namelijk één van mijn favoriete spelletjes bij de dames.

Terwijl ze in 69 verder pijpte en met haar borsten en bovenlichaam boven op het mijne lag schoof ze zachtjes een vingertje bij mij naar binnen en ze weet verdomd goed waar ze moet zijn om me nog meer op te winden, geloof me. We deden nog even verder in deze positie en ik genoot er geweldig van. Eén van de mooiste meiden van het SKW die me pijpt en met een vinger in mijn kont zit terwijl ik haar lekkere poes mag uitlikken, wat kan een mens nu nog meer verlangen?  :dance2

Even later schoof ze haar kontje en kutje van mijn gezicht, zette zich eerst naast mij en kronkelde dan over mijn lichaam naar een positie tussen mijn benen. Ondertussen likte ze aan mijn ballen. Ik voelde dat ze een beetje meer glijmiddel aanbracht en ik zag dat er meer vingertjes in het condoom verdwenen. Ze ging nu nog steeds zacht maar toch iets steviger bij mij naar binnen, dieper ook. Ze keek even of ik dat wel aankon maar ze had al snel door dat er nog wel wat ruimte was.

Na een tijdje stopte ze met pijpen en deed het condoom van mijn stijve paal. Haar vingers duwden tegen mijn prostaat terwijl ze mijn ballen masseerde en me dan weer begon af te trekken. Toen ze ook nog de binnenzijde van mijn dijen begon te kussen hield ik het niet meer. Ik voelde dat de vulkaan ging uitbarsten. Ik probeerde het nog even te voorkomen door zelf het heft in handen te nemen om meer controle te behouden maar mijn poging bleek zinloos te zijn. Haar vingers die in mijn kont tegen mijn prostaat duwden, haar andere hand die aan mijn ballen kriebelde en de zachte kusjes aan de binnenzijde van mijn dijen zorgden voor een explosief en aanhoudend orgasme. Aanhoudend omdat Erika tijdens het klaarkomen nog gewoon verder ging met haar bewegingen in mijn kont en strelingen over mijn ballen en paal. Brrr, wat een gevoel, I was in heaven!

Toen ik terug in de échte wereld was zei ik haar “it gets better with every visit”. Ze bedankte me voor het compliment.   :varken

Erika maakte mijn buik en borstkas proper op een heel zachte en lieve manier. Ook daar genoot ik nog even van.

Tijdens ons wasje achteraf hadden we nog een heel uitgebreide babbel maar het onderwerp van die babbel is niet vatbaar voor publicatie op dit topic :censored

Bij de afscheidskussen die ik kreeg noemde ze me “my lovely” of zoiets. Of heb ik me dat ingebeeld?   ::)

Erika is een fantastische dame die een geweldige service geeft. Ik heb bij haar geen enkele tijdsdruk ervaren, integendeel. Ze heeft ook nog geen enkel voorstel gedaan voor bepaalde extra’s of om langer te blijven. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die mogelijke extra’s en misschien wil ik volgende keer wel eens wat langer bij deze geweldige meid blijven.

Voor mij is ze één van de toppers van het SKW in de dagshift. Je moet wel het nodige geduld aan de dag leggen want ze is niet dikwijls vrij.

Herhalingsgevaar:   zeker!
Verslavingsgevaar:   aanwezig

  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #109 Gepost op: 21 augustus 2018, 22:59:43 »
Ik heb bij haar geen enkele tijdsdruk ervaren, integendeel. Ze heeft ook nog geen enkel voorstel gedaan voor bepaalde extra’s of om langer te blijven.
Persoonlijk vind ik deze twee factoren erg belangrijk vij een date. Als die juist zitten, ziet een meisje mij nog vaak terug.
  
  

Offline relaxje1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 11
  • Bla bla bla
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #110 Gepost op: 25 augustus 2018, 10:44:15 »
erika zal dit weekend mijn volgende bezoek zijn :pica
  
  

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #111 Gepost op: 20 september 2018, 20:41:54 »
Deze week woensdag wandelde ik op de middag naar het SKW in de hoop Erika nog eens te kunnen bezoeken. Toen ik van het Falconplein de Schippersstraat in wandelde zag ik al onmiddellijk Erika staan in een mooi en sexy zwart lingeriesetje waarin haar prachtige lichaamsvormen mooi uitkwamen. Ik ben maar direct op haar afgestapt en heb haar gevraagd of ze tijd had voor mij.

Binnen heb ik de welkomstzoenen in ontvangst genomen, de eurootjes overhandigd en een kort babbeltje gedaan terwijl we ons beiden verfristen. Toen het zwarte lingeriesetje uit ging bleek nog maar eens wat een mooi lichaam deze dame heeft, echt alles in de juiste proporties.

Ik zette mij op de rand van het bed en Erika kwam naast me zitten en begon alvast met mijn kleine vriend te spelen. Het duurde niet lang of hij stond volledig paraat. Erika pijpte er een condoom over en er volgde een geweldige pijpbeurt terwijl ze me zowat overal over mijn lichaam teasde met haar vingers en nagels. Al kronkelend kwam ze in allerlei geile houdingen over mijn lichaam gekropen en even later zwierde ze haar beentje over mijn hoofd  en kwam ze met haar poesje teasend tot op 20 centimeter van mijn gezicht. Hoe geil wat dat! Ze schoof stilletjes naar achteren en haar poesje kwam dichter en dichter tegen mijn mond terwijl ze met haar borsten over mijn onderbuik manoeuvreerde. Ik mocht haar uitgebreid likken terwijl zij enthousiast verder pijpte en tegelijkertijd mijn kontgaatje en perineum teasde. Regelmatig ging mijn stijve paal helemaal naar binnen tijdens een geweldige deepthroat waarbij ik mijn eikel in haar keel voelde schuiven. Mijn tepels liet ze ook niet onberoerd.

Na deze geweldige 69 kwam ze weer in een geile houding naast me zitten om verder te pijpen. Bijna onopvallend nam ze een tweede condoom en schoof deze over haar vinger(s). Met een beetje glijmiddel masseerde ze mijn kontgaatje en dan ging ze heel zachtjes naar binnen. Eerst niet al te diep, daarna wat dieper en begon ze ook de juiste plekjes te stimuleren. Ondertussen pijpte ze lekker verder en mocht ik nog wat met haar poesje spelen.

Toen ik bijna op ontploffen stond deed ze het condoom van mijn stijve paal. Ze begon mij eerst zachtjes en daarna wat steviger af te trekken terwijl ze verder ging met de prostaatstimulatie. Ze ging met haar nagels over de binnenzijde van mijn dijen, ik kreeg daar ook een aantal zachte kusjes en af en toe beet ze me sensueel. Toen ze een aanzienlijke hoeveelheid speeksel over mijn eikel liet lopen en die onmiddellijk met haar hand begon te verspreiden kon ik het niet meer houden. Ik verwittigde haar dat ik ging komen zodat ze de richting van de uitbarsting een beetje onder controle zou kunnen houden. Een eerste lading liet ze over mijn buik en borstkas spuiten, de volgende ladingen mochten vlotjes over haar hand lopen. Toen ik mezelf had leeg gespoten speelde ze nog even verder met mijn half stijve paal en met mijn ballen. Wow, dat was zó gevoelig dat ik tijdens het nagenieten nog een aantal naschokken kreeg.

Terwijl ze alles een beetje proper maakte stak de deugniet een paar keer teasend haar tong uit.

Tijdens het wasje achteraf deden we nog een gezellig babbeltje. Met 3 dikke kussen nam ik afscheid van Erika en stapte ik weer héél tevreden de Schippersstraat terug in.

Het lijkt wel of het, elke keer dat ik Erika bezoek, beter wordt. Ze doet niet aan upselling en ik heb nog nooit enige tijdsdruk ervaren. Ze weet zéér goed hoe ze een man moet opwinden en ze neemt de tijd om je rustig maar vastberaden naar een hoogtepunt te voeren. Voor mij geeft deze dame écht een topservice en het verwondert me helemaal niet dat ze zo dikwijls bezet is. Na enkele bezoekjes komt deze Erika zomaar in mijn top 3, ze behoort ongetwijfeld tot de absolute top van de dagshift in het SKW.
  
  

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #112 Gepost op: 8 oktober 2018, 20:01:37 »
Vorige week woensdag stond Erika héél mooi te wezen in een prachtig blauw/grijs lingeriesetje. Toen ik op haar afstapte deed ze haar deurtje open met een ietwat ondeugende blik in haar ogen.

Tijdens het uitkleden en het wasje hadden we al een aangenaam gesprekje. Erika was eerst klaar met haar wasje en ze zette zich met haar rug en kontje in mijn richting op de rand van het bed. Wát een zicht was dat! Verdomme, die meid heeft toch een sexy body! Rechtstaand streelde ik haar rug, haar kontje en haar benen terwijl zij me geil aankeek in de spiegel.

Ik ging op mijn rug op het bed liggen, Erika zat naast me en teasde geweldig overal over mijn lichaam met haar vingers, ondertussen wierp ze me ondeugende blikken toe met haar donkere ogen. Ze speelde ook lang en sensueel met mijn stijve paal zonder dat er een condoom over zat. Dan deed ze fijntjes met 2 vingers het condoom over mijn eikel waarna ze het sensueel met haar lippen over mijn ganse paal pijpte. Ik genoot van een lange geweldige pijpbeurt waarbij ook de ballen niet vergeten werden. Terwijl ze sensueel over mijn lichaam kronkelde zwierde ze haar linker been over mij en mocht ik mezelf uitgebreid amuseren met haar lekkere poesje.

Even later gleed ze van me af, verwijderde het condoom en begon met haar overvloedig speeksel mijn stijve paal af te trekken. Ze teasde ondertussen ook al over mijn ballen, perineum en kontgaatje. In een paar vlotte bewegingen manoeuvreerde ze zich tussen mijn benen, deed een condoompje over haar vinger(s) en begon zachtjes aan een anale verwenning. Jongens, ze weet écht wel de juiste plekjes te vinden.

Ze spoot een serieuze geut olie over mijn stijve paal en ballen en ze bleef haar best doen. Ze kreeg me een paar keer op het randje maar nét niet erover, mogelijk vanwege wat stress en vermoeidheid. Ik hielp haar even een handje en niet veel later spoot ik mijn eigen buikje onder.

Tijdens het proper maken kwamen er weer aan aantal ondeugende blikken, die waren er trouwens gedurende de hele sessie. Ze vertelde ook nog even dat ze ook nog wel wat andere dingen kan doen om me nog meer “horny” te maken.

Tijdens het wasje hadden we nog een gezellig praatje

Erika was weer aangenaam gezelschap en deze keer was ze ook wel een beetje ondeugend. Wat een prachtige meid is dit toch en wát een service.

Tot begin november Erika!
  
  

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #113 Gepost op: 28 oktober 2018, 18:10:04 »
Goed nieuws voor de Erikaliefhebbetrs: ze is terug uit vakantie !
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #114 Gepost op: 10 november 2018, 15:55:04 »
Ik heb vrijdag deze Bulgaarse meid met het goddelijke lichaam nog eens bezocht. Ik schrijf deze keer niet weer een gedetailleerd verslag, daarvoor kunnen mijn vorige posts geraadpleegd worden.

Deze keer weer een geweldige pijpbeurt gekregen met échte deepthroat tot diep in de keel. Daarna een lange 69 met veel bodycontact en aansluitend een zalige prostaatmassage samen met sensueel pijpen en streelzacht aftrekken in verschillende geile lichaamshoudingen. Perineum, balletjes en tepeltjes vergat ze ook niet. Dit alles zorgde voor een explosief orgasme.

Erika kan soms een beetje nors in haar raam staan maar eens je binnen bent is het een heel vriendelijke dame. Service en hygiëne zijn bij haar altijd top en tijdens het spel heeft ze alle aandacht voor de klant.
  
  

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #115 Gepost op: 18 december 2018, 17:58:28 »
De liefhebbers zullen Erika moeten missen van 24 december t.e.m. 15 januari !
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #116 Gepost op: 18 januari 2019, 18:07:33 »
De liefhebbers zullen Erika moeten missen van 24 december t.e.m. 15 januari !
En ja, liefhebbers.....: ze is terug !!!!! :showtits1
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #117 Gepost op: 8 april 2019, 18:15:14 »
Eind van de maand vertrekt Erika voor enkele weken naar haar thuisland !
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #118 Gepost op: 29 april 2019, 17:42:07 »
Eind van de maand vertrekt Erika voor enkele weken naar haar thuisland !
Degenen die Erika nog met een bezoek willen vereren alvorens ze met vakantie vertrekt, hebben nog één dag de kans !
Vanaf overmorgen 1 mei zal ze tot het einde van de maand afwezig zijn ...
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #119 Gepost op: 30 mei 2019, 17:57:36 »
Erika biedt opnieuw haar diensten aan !!!
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...