Auteur Topic: Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse/dagshift)  (gelezen 229873 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse)
« Reactie #60 Gepost op: 18 januari 2013, 16:42:32 »
Right, ik stel vast dat de meeste dames nu wel terug uit verlof zijn...
Erika is niet echt mijn ding maar smaken verschillen natuurlijk.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse)
« Reactie #61 Gepost op: 18 januari 2013, 21:23:14 »
Ze begint steeds meer op mijn warmtegevoel te werken.
Lieve lach, mooi zwart doorschijnend kanten gedoe, paardenstaartjes, en naar normen van het skw pijpt ze nog goed ook  ;D >:D
Alle gekheid op een stokje, ze ziet er veel beter uit dan enkele maanden geleden, en het is en blijft een lieverd. Ze lijkt wel met een lach geboren.

Van model val ik veel meer op Alex, haar jongere zus, maar die neemt nog even vrijaf. Doet me echt denken aan Loredana PHG, maar dan met wat meer babyvet  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse)
« Reactie #62 Gepost op: 19 januari 2013, 10:55:25 »
Erika lacht altijd zo vriendelijk. Het wordt de hoogste tijd dat ik nog eens terug ga, maar mijn lijst is zo lang. :P En er staan er nog diverse op, die nog een eerste bezoekje van mij moeten krijgen. >:D Wordt een dure tijd. 8)

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse)
« Reactie #63 Gepost op: 19 januari 2013, 17:06:59 »
Dan wordt het hoge tijd Elwood want:


*ze praatte daarnet op verzoek zo hoerig tegen mij dat ik had kunnen spuiten waar ik stond,


*ze een gevarieerde en geile blowjob weggaf waarbij de ballen niet vergeten werden en ondertussen nog vunzige praat afstak,


*ze veel tegengas gaf bij het neuken,


*ze haar kleedje tijdens de seks aanhield en haar tieten eruit liet bungelen,


*ze net als bij de betaling haar oogjes liet glinsteren toen ik zei dat ze "la plus grande salope du quartier" was.

Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Fitzgerald

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse)
« Reactie #64 Gepost op: 10 februari 2013, 15:33:57 »
Erika. Roberto's succubus. Pijpwonder van de Scheldestad. Jong Bulgaars ding met net iets te grote tieten onder een fijn lachje. Ik las hier en daar dat ze meer skills dan looks was. Weeral zo'n zogenaamde 'topper' die het van haar ervaring moest hebben. Testaankoop advies: lelijk, goede garantie.

Ik liep door de straten. 'Nummer 43, raam 1', de hele Schippersstraat af vanuit de andere richting. De ramen rolden voorbij. Plakkaat: 43. Bestemming bereikt. De eerste blik. Meisje weet niet dat ik haar al ken, lacht lief naar de verborgen insider. Ze deed verder niets, maar ze brandde van sex-appeal. Ik kon ze niet meer vergeten. Wat een moordgriet.

Ik ging even gaan zitten en rookte een sigaretje. Toch eerst eens de rest van het aanbod bekijken. Recht van de consument. Nelly en Karen nog, ik had een top drie. Elk in één straat, een evenwichtige keuze. Ik kon niet kiezen en ging dan maar iene miene munte-gewijs voor Erika's raam kamperen. Ze kwam maar niet. Een lelijke vent ging naast mij staan. Er stond maar één raam leeg in zijn blikveld. Verdomme. Zijn snor zegt: vaste klant. Bleh. Nieuw rondje dan maar. Karen was prachtig, maar Nelly keek me in de ogen. Zie haar topic voor meer.

Ik had al geneukt en nu ook gegeten, maar Erika zou in mijn hoofd blijven spoken. 'Raggen, die sloerie', dacht ik. Zo zijn mannen. Groter in gedachten. Weeral kamperen, er kwam een klant buiten. Ik wou zijn tronie niet zien, ik liep met strakke blik op haar af. De deur stond nog open en ze keek me lichtjes verbaasd aan. 'Iet's fiefty for fuck & suck. - 'Can I lick you?' - 'Ok.'

Erika stelde zich voor. Ongeschoolde taal: 'From Bulger, twenty-too. I'm Erikay.' Woeste struik.

Ik lag al naakt op haar bed te wachten. Ik hoorde de kraan nog tussen haar benen lopen. Ze kroop erbij, ze hing over mij heen en legde haar haar goed. Een beetje afwezig, klaar voor een volgende afspraak. Beetje arrogant. Ik moet in de gunst komen, dacht ik.

'I suck you first?' - 'Please', zei ik.

'Tiens, dit voelt zo anders', dacht ik. Mijn hele geslacht was tussen haar lippen verdwenen. Terug naar boven, met kracht, ik zag en voelde mijn penis buigen. Ze bleef even hangen bij het topje, met haar handen wreef ze mijn borstharen naar links en dan weer naar rechts. Rustig maar, hond. En ze duwde zichzelf weer over mijn geslacht. Neusje diep in mijn schaamharen. Ik lag gehandboeid in haar mond. Zo kan het dus ook. Hoe ik ook keek, via de spiegel of recht naar de daad zelf, het zag er geweldig uit. Mechanisch ook. Neukautomaat. Waar zit haar muntgleuf? Ik mocht niet vingeren.

'We do sixty-nein? I forgot you want to lick.' Poep boven mijn hoofd, ik kon geen kant meer op. Ik vrat mij een weg naar buiten. Mooie schaamlippen, geen boeltje. Geweldig poepgaatje. 'Vieze man, waarom lik je dat nu', dacht ik. Ik zakte naar haar clit, voelde terwijl weer dat neusje tegen mijn schaambeen duwen, wel tien seconden lang, en ik sloeg mijn ogen op. Nat poepgaatje. Klein glanzend snoepje. Smaakte naar niks, even aanraken dus. Ze trok mijn hand onmiddellijk weg. Vakvrouw.

Wel tien minuten ging dat zo door, tot ze vroeg welk standje ik wou. Over de top heen, bergaf vanaf hier. Ze leek er niet veel zin meer in te hebben. Ik nam haar als missionaris, zij trok haar beentjes op. God, wat is ze klein. Ze keek op haar horloge, ik zag het in de spiegel. Tegelijk duwde ze haar poezig neusje tegen mijn voorarm aan en kreunde onder mijn stoten door. Verleiding in de mechaniek.

Zij op mij. Ze ging niet op haar knieën zitten; ze hurkte over mij heen, hield zich recht op haar tenen en leunde met haar handen op mijn borst. Ik geef me over! Te laat, ze beukte het bloed uit mijn paal. Ze keek me niet aan. Neukrobot in routine, man in overgave. Het is me wat, zo'n gulzige kut. Vleesetende plant.

Amazone bij haar: niet met de billen, maar met het hele lichaam. Ze plensde met haar volle 55kg tegen mijn schoot aan. Ze leek niet moe te worden. Een gewoonte. Hoe zou zij liefhebben? Rol voor de toekomst: priesteres in een erotische sekte. Geen andere mogelijkheid.

Ik kwam klaar, ze bleef maar doorgaan. Tussen het condoom en mijn penis had zich een witte schuimlaag gevormd. Gewassen in ontucht.

O Erika. Hoer. Voor jou bestaat dat woord. Ik kan niet van je houden, maar als ik het met andere vrouwen doe, dan denk ik stiekem aan vrouwen zoals jou.
« Laatst bewerkt op: 10 februari 2013, 20:12:56 door Fitzgerald »

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse)
« Reactie #65 Gepost op: 10 februari 2013, 23:16:50 »
meer dan degelijk review en we krijgen er als lezer gratis originaliteit en entertainment bij in uw review, spoken like a poet.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse)
« Reactie #66 Gepost op: 13 oktober 2013, 00:27:26 »
Sinds een 3-tal weken met verlof; tot wanneer ?
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse)
« Reactie #67 Gepost op: 2 december 2013, 14:10:25 »
ik vrees toch stilaan dat dit kleine dirty pijpwonder met godenlichaam definitieg gestopt is (in navolging van zussie Alexandra)
jammer zou dat wel zijn.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse)
« Reactie #68 Gepost op: 2 december 2013, 14:38:31 »
ik vrees toch stilaan dat dit kleine dirty pijpwonder met godenlichaam definitieg gestopt is (in navolging van zussie Alexandra)
jammer zou dat wel zijn.
Ze zullen beiden zwanger zijn van een Bulgaarse neger....  ;D :lol_hitting:
Die komt wel terug, en Alex ook, ze kunnen ons (geld) namelijk niet zo goed missen, en straks moeten er winterbanden met een bijhorend setje velgen gekocht worden  :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse)
« Reactie #69 Gepost op: 2 december 2013, 14:48:48 »
Dat zou mooi zijn, beiden geile dames met kinky mind (ik bespaar je de dirty details), beiden pijpwonders (Erika iets meer) en beiden onvervalste stootkussens in luxeverpakking....

Al blijf ik toch vooral hopen dat Daniella VR20 nog terugkeert ;-)
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse)
« Reactie #70 Gepost op: 31 januari 2014, 23:23:44 »
Mooie EriKa nog steeds niet gespot. Gaat zij nog terug komen ?
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse)
« Reactie #71 Gepost op: 31 januari 2014, 23:58:14 »
Mooie EriKa nog steeds niet gespot. Gaat zij nog terug komen ?
Ik dacht haar vannamiddag gezien te hebben op de SS 35/3 rond 7 uur  :111:
Ben niet helemaal zeker, maar ze leek er anders wel erg veel op....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse)
« Reactie #72 Gepost op: 1 februari 2014, 16:48:17 »
Zou fijn zijn. Kan iemand dit bevestigen?
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Raul83

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse)
« Reactie #73 Gepost op: 1 februari 2014, 20:13:43 »
Heb haar gisteren ook op de 35 gezien !

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse)
« Reactie #74 Gepost op: 1 februari 2014, 20:37:58 »
Whoohoe. Op naar Antwerp maandag voor good old kinky sex.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....