Auteur Topic: Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse/dagshift)  (gelezen 229851 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse/dagshift)
« Gepost op: 6 juni 2011, 12:14:36 »


[box title=ERIKA]
Land:        Bulgaarse
Taal:         Engels
Leeftijd:    22
[/box][box title=UITERLIJK]
Lengte:      1,55m
Model:        slank
BH:             70B
Kontje:        lekker
Haarkleur:   donkerblond/lichtbruin (met dank aan Roberto1989) ;)
Haarlengte: opgestoken
[/box][box title=JA NEEN]
TZ PZC NMC FT AV Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box][box title=extra info]
grappig, lief, leuk EN een pijpwonder  ;D   

het zou me ten zeerste verwonderen moest ze geen bloed delen met Alex, drie ramen verder in hetzelfde pand  ;)
[/box]
« Laatst bewerkt op: 24 november 2017, 11:22:24 door bet(d)weter »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 6 juni 2011, 12:30:33 »
Anderhalf uur voor België-Turkije.
Ik liep al enkele uurtjes rond in het skw, en had terug zin in tijdkijkende Alex, maar had ook al enkele keren haar oudere 'zus' opgemerkt in hetzelfde pand.
Beiden echter bezet bezet bezet, en ik besloot dan maar onverricht ter zake huiswaarts te keren.
Bij het verlaten van de straat ging haar deurtje echter open, en een breed glimlachende man stapte richting Falconplein.
Mijn kans, mijn kans, en ik gaf Erika niet de kans haar deurtje terug dicht te doen.
Steeds een brede glimlach en een knipoog, het bruine briefje overhandigd, verfrist en het bed op.......




En dan, beste Foots, gebeurde wat ik nooit had verwacht.
Ik wou zo snel mogelijk terug buiten om naar de belangrijkste match van de afgelopen 10 jaar te gaan kijken, en stond op het punt te vragen het pijpen over te slaan  ;D
Maar ik kreeg de tijd niet, Erika pijpte vakkundig het condoompje over klein sexmachientje, en deed dat met zoveel passie en overgave dat ik intens genoot en gewoon stil bleef liggen.
Dat haar tepels verboden terrein waren had ik al vernomen (van haar), maar de rest mocht naar hartelust bepoteld worden. Wel, ik had er gewoon geen zin in.
Ik bewoog gewoon niet. Zo heerlijk was het.
Afwisselend diep en hard, dan weer zacht, maar nat nat nat pijpend, melocakes onder handen en tong nemend, haar vingertjes dwaalden af (op) naar mijn tepels, en zo ging het maar door.
Hoe lang het duurde, ik zout 't begot niet weten, ik weet alleen dat het heerlijk was.
Ze vroeg wat ik nu van haar vond, na het pijpen.
"What do you think of me, after this blowjob?"
"Nothing, just you on PLEEEEEEEEEEEEEASE".
Ik bedoelde eigenlijk 'PIJPEN SLET', maar dat zou onrespectvol zijn nietwaar?
Erika kroop boven op me, en ging me heerlijk afrijden, en na enkele minuutjes vroeg ze me welk standje ik als tweede wou.
Ik kreeg er alleen maar uit "a blowjob".
"Really? You don't wanna fuck me?" was haar verbaasde antwoord.
Maar ze twijfelde niet, en begon nog met meer overgave te pijpen, nog intenser en beter dan enkele minuutjes voorheen.


In één woord: SUPERDESUPERDESUPER  ;D :P
Nog even nagepraat over haar jongere vriendin, Alex, en ze stelde voor om maar eens een trio te doen, al wordt dat zeer moeilijk. Ik kan moeilijk Alex op zijn hondjes neuken en tegelijk gepijpt worden door Erika.
Alhoewel alhoewel, het moet me wel lukken  ;)


Herhalingsgevaar? Ik heb nu al terug zin in dat schepseltje.


Voor de liefhebbers, Erika is er eentje die aanwezig is van 8 uur 's morgens tot half acht 's avonds. Een perfecte blowjob voor het werk, tijdens de middagpauze of na een dag arbeid dus  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 6 juni 2011, 13:20:24 »
De laatste keer dat ik Erika gezien heb, en dat is nog niet zo lang geleden ;), was ik er nochtans van overtuigd dat die bruin haar had.
Roberto die kleurenblind aan het worden is...

Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse)
« Reactie #3 Gepost op: 6 juni 2011, 13:24:54 »
De laatste keer dat ik Erika gezien heb, en dat is nog niet zo lang geleden ;) , was ik er nochtans van overtuigd dat die bruin haar had.
Roberto die kleurenblind aan het worden is...
Bruin? Allee, lichtbruin dan of donkerblond, kies maar en ik pas het aan  ;D :P
Ik heb enkel naar dat mondje gekeken  >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse)
« Reactie #4 Gepost op: 12 juni 2011, 20:37:10 »
Toch nog een keertje benadrukken, met wat sluikreclame.
Alhoewel haar zus in de 4 er voor mij veel knapper uitziet, is Erika voor mij de absolute top in het skw.
Ik zou nog zo loom worden als Foots en  op mijn rug gaan liggen en ze gewoon haar ding laten doen.
En haar zus mag gerust komen meespelen, als ze een nieuw uurwerk koopt dat twee keer zo traag tikt  :D


Erika, voor mij alvast veruit op nummer één in het skw, met een straat voorsprong zelfs  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
mijn droomtrio zonder foots
« Reactie #5 Gepost op: 30 augustus 2011, 01:23:10 »
Een tweetal weken geleden liep ik door het skw op zoek naar.....



....ja, naar wat is een echte sexmachine op zoek, niet naar Gabi of Jansen, die zijn beiden te lelijk  ;D ;)
Ik zag me daar toch Alex staan, zoals altijd met de neus de lucht in, lekker arrogant, en haar zusje (Erika en Alex zijn dus echt zusjes, kijk maar eens goed naar die snoetjes) Erika, die lekker lief met die heerlijke kont draaide.
Erika heeft de school van het hoerenstaan goed doorlopen, geslaagd met grote onderscheiding.
Ik had nog een groen briefje in mijn beursje zitten en dacht....
...ik dacht niks meer, mijn hersens zakten plots 82 cm (ja ja, klein lulletje, ik weet het)  ;D
...ik stapte op Erika af en ik zag Alex haar neusje nog verder optrekken, alhoewel de centen toch in dezelfde beurs gaan (die van hun gezamenlijke schoenenverkoper namelijk  :-* ).
Ik volgde Erika naar achteren voor een lekkere pijpbeurt. Nogmaals, Erika is een crack in pijpen, Foots, ooit zou je de deze tch eens moeten proberen, geweldig, je voelt het drie dagen later nog.
Ik had dus enkel een groen briefje bij (de bruine waren op  :D ) en Erika gaf me netjes een bruintje terug, waarop ik haar zei: "Give it to your sister." Een smile op dat lekkere snoetje en ze riep Alex; In het Bulgaars uiteraard, maar na het debacle Villa Marisol versta ik nog net enkele woorden van dat koetertaaltje.
Alex kwam met een big smile binnengestapt en speelde mee.
Maar ik wou Ales enkel bekijken en bepotelen, terwijl Erika me mocht pijpen.
Heerlijk, in een woord overheerlijk. De herrezen Loredana, die daar bloot voor je zit, haar borsten in je bek duwt, die je lekker over dat poesje mag wrijven, terwijl de oudere zus je lul er bijna afschramt.
God, wat was dat lekker, neen, god, wat is dat lekker. Alex masseerde tegelijk de melocakes en moedigt je verder aan, geile praat en in die ballen knijpen, en de zus maar pijpen, deze jongen (of overrijpe man, zoals sommigen me noemen) wordt er helemaal gek van, helemaal.
Erika weet dat ik haar niet wil neuken (ze pijpt gewoon te lekker) en Loredana 3 weet dat ik haar wil kussen, maar dat doet ze net niet. Soms doet ze me denken aan Lorena, soms aan LMoredana, het tikkeltje arrogantie, met een streepje meer.
Maar wat een lekkere wijfjes, en na een kwartiertje spoot ik alles wat ik had in Erika's mondje (er hing wel een condoom rond verdomme)  8)
Ik denk dat ik er terug zin in heb, en het zal niet lang duren vooraleer ik beide zusjes nog eens bezoek, tesamen dan.
Fotokes mag ik van hen niet nemen, schoenenverkoper vindt het niet zo leuk ha ha


sexmachine
« Laatst bewerkt op: 30 augustus 2011, 01:41:18 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
mijn droomtrio zonder foots
« Reactie #6 Gepost op: 30 augustus 2011, 13:45:35 »

Maar ik wou Ales enkel bekijken en bepotelen, terwijl Erika me mocht pijpen.

Jij vortige vent! :P
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
mijn droomtrio zonder foots
« Reactie #7 Gepost op: 30 augustus 2011, 14:04:55 »

Maar ik wou Ales enkel bekijken en bepotelen, terwijl Erika me mocht pijpen.

Jij vortige vent! :P
Ik? Neen gij, Erika is vortig, ik ga braafjes op de rug liggen en bepotel de borsten en het lekker poesje van Alex maar....
... en ze kwam ziedend klaar (of droom ik ha ha)  ;D ;D ;D ;D
Ik bedoel dat IK ziedend klaar kwam lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse)
« Reactie #8 Gepost op: 30 augustus 2011, 14:10:56 »
Beide zusters heb ik nog niet samengehad. :(
Tikt het klokje bij Alexandra ook zo snel als normaal als ze in het gezelschap van Erika is, waarde Sexmachine?
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse)
« Reactie #9 Gepost op: 30 augustus 2011, 14:29:42 »
Beide zusters heb ik nog niet samengehad. :(
Tikt het klokje bij Alexandra ook zo snel als normaal als ze in het gezelschap van Erika is, waarde Sexmachine?
Neen, Roberto, dan tikt het klokje op het schema van Erika....
...althans, ik kies Erika en vraag er Alex bij, dus alles op Erika's kamer, dan tikt Erika's klokje, en dat waren een dikke 25 minuten.
Ik vrees echter, als je Alex vraagt en Erika erbij roept, op Alex' kamer, dat dan Alex' klokje ook voor Erika tikt...  :D
Snap ik zelf nog wat ik neerschrijf? Ja, uiteraard ha ha
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse)
« Reactie #10 Gepost op: 31 augustus 2011, 00:39:58 »
Verdomme waarom moest die Dienst inschrijving voertuigen in Brussel gevestigd worden en niet in Antwerpen ?
Om mij te plagen zeker, want anders had ik die Loredana pijpslet(ten) allang afgeblust met mijn zoute tandpasta.
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse)
« Reactie #11 Gepost op: 31 augustus 2011, 07:49:05 »
Verdomme waarom moest die Dienst inschrijving voertuigen in Brussel gevestigd worden en niet in Antwerpen ?
Om mij te plagen zeker, want anders had ik die Loredana pijpslet(ten) allang afgeblust met mijn zoute tandpasta.
 
Groet, Foots  O0
Ha ha Foots, afblussen die slet, het is een schatje, alleen heeft Loredana helaas een klokje als je ze alleen boekt, en twintig minuten zoenen zoals met de echte Loredana, zit er helaas niet in.
Wie is die vuile kees die de echte Loredana in huis heeft genomen, ze moeten hem afstropen en tussen de rode mieren gooien, de eikel
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse)
« Reactie #12 Gepost op: 4 september 2011, 21:00:29 »
Vrijdag en zaterdag ben ik bij Erika geweest. Erika is tesamen met Elena van SS 03/1 de beste pijpster van het SKW.
Beide dames hebben wel elks een verschillende stijl van pijpen. Elena zuigt je leuter vacüum en lost die niet meer tot je je overgeeft.

Erika doet dat anders, Erika doet dat verfijnder, Erika doet het meer liefde voor je spies. Als Erika je pijpt dan zit je direct in hogere sferen. Erika schraapt je wortel, wisselt af van deepthroat naar enkel de eikel. Erika gebruikt ook haar handjes maar ze doet dit op zo'n manier dat het een pluspunt is aan het pijpen. Tijdens het pijpen wisselt ze van positie. Ze komt eens voor je zitten, ze komt eens naast je zitten zodat je haar kan bepotelen. Tijdens het pijpen maakt ze zo'n lekkere geluidjes dat je denkt dat je gepijpt wordt door je vriendin. Ook in de spiegel aan de zijkant van het bed, houdt Erika oogcontact.

Erika neukt ook erg lekker maar ik laat me er liever pijpen want dat vind je nergens meer.

Voor de rest is ze lief en geeft ze je waar voor je geld.

Toch heb ik het nu wel met haar gehad en ziet ze me niet meer terug.
« Laatst bewerkt op: 4 september 2011, 21:03:35 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse)
« Reactie #13 Gepost op: 4 september 2011, 21:04:48 »
Erika is bij mij veruit de beste pijpster van het skw.
Maar waarom ga je er niet meer heen, Roberto, je lijkt wel zwaar aangeslagen en gefrustreerd, gooi het in de groep, hier leest toch niemand   ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse)
« Reactie #14 Gepost op: 4 september 2011, 21:07:53 »
Gefrustreerd ben ik niet. Zwaar aangeslagen wel maar dat heeft niks met haar dienstverlening te maken. Ik schrijf geen dames voor een persoonlijk voorval kapot. Roberto is een heer.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...