Auteur Topic: Schippersstraat 10/4, Michaella (dagshift)  (gelezen 127615 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/1, Michaella (dagshift)
« Reactie #15 Gepost op: 7 december 2017, 20:59:50 »
Weet iemand of Michaella aan P-spot stimulatie doet? Uiteraard zal dit niet in het standaardpakket zitten maar ik meen dat ze dat ook niet vermeld heeft bij de mogelijke extra's.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/1, Michaella (dagshift)
« Reactie #16 Gepost op: 9 december 2017, 02:01:13 »
Dat heb ik haar nog niet gevraagd, dus ik weet het ook niet. Wel vastgesteld dat Michaella voor 50 euro extra toch wel behoorlijk wat extra's kan aanbieden (niet altijd allemaal tegelijk tijdens 1 date he) zoals echt supertongzoenen, plasseks, enz. Vragen is dus de boodschap.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/1, Michaella (dagshift)
« Reactie #17 Gepost op: 20 december 2017, 01:39:52 »
Weet iemand of Michaella aan P-spot stimulatie doet? Uiteraard zal dit niet in het standaardpakket zitten maar ik meen dat ze dat ook niet vermeld heeft bij de mogelijke extra's.
Vandaag bij Michaella een 'dubbele date' gedaan, dus voor 100 euro. Zoals ik al eerder vermeld heb, mag je dan niet alleen de dubbele tijd blijven, maar ze tongzoent dan ook, en ze doet nog wel wat extraatjes. Vandaag stelde zij spontaan een prostaatmassage voor. Dus ze biedt wel degelijk wat speciale mogelijkheden. Ik heb het niet laten doen, aangezien ik zelf op voorhand al een wenspakketje bij elkaar gedroomd had :-) Wel heel diep bij haar in de kont mogen zitten vingeren, alweer. En ze heeft echt een heerlijk aanvoelende kringspier. Eerst laat ze haar anusje stimuleren, maar na een poosje (als ze er klaar voor is?) duwt ze zelf haar gat over de vinger en dan 'speelt ze dat ze dat geil vindt'.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/1, Michaella (dagshift)
« Reactie #18 Gepost op: 20 december 2017, 20:50:17 »
Bedankt Vanderbeffen, goed om weten, dan moet ik binnenkort toch nog eens bij Michaella passeren.

Greetz!

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/1, Michaella (dagshift)
« Reactie #19 Gepost op: 10 januari 2018, 11:50:27 »
Deze dame is tot het einde van de maand met verlof !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/1, Michaella (dagshift)
« Reactie #20 Gepost op: 11 januari 2018, 03:04:12 »
Deze dame is tot het einde van de maand met verlof !
Jammer, ik ga er graag regelmatig eens mee spelen. Maar iedereen heeft recht op regelmatig eens wat verlof he.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/1, Michaella (dagshift)
« Reactie #21 Gepost op: 11 januari 2018, 20:36:39 »
Ik vind het ook spijtig dat ze net nu met verlof is. Na mijn rel van vorige week met één van mijn favorietjes was Michaella weer een plaatsje naar boven opgeschoven op mijn favorietenlijstje. Ik was er deze week al een paar keer voorbij gewandeld maar het vitrineke was telkens leeg, nu weet ik waarom.

Misschien kan ik eens bij buurvrouw Stefanie "binnen wippen"  :lol  want die zag er deze week in haar spinnenwebpak heel goed uit.

Greetz!

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/1, Michaella (dagshift)
« Reactie #22 Gepost op: 12 januari 2018, 17:16:13 »
Stefanie staat trouwens ook zeer goed aangeschreven !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/1, Michaella (dagshift)
« Reactie #23 Gepost op: 12 januari 2018, 17:38:33 »
Bedankt bet(d)weter, ik was van plan om maandag eens langs te gaan. Enig idee of Stefanie aan prostaat stimulatie doet?

Greetz!

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/1, Michaella (dagshift)
« Reactie #24 Gepost op: 12 januari 2018, 21:23:14 »
Ze is zeer vingervaardig

Doc

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/1, Michaella (dagshift)
« Reactie #25 Gepost op: 29 januari 2018, 18:14:58 »
Michaella is terug op de afspraak !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/1, Michaella (dagshift)
« Reactie #26 Gepost op: 30 januari 2018, 20:24:14 »
Tussen 12u45 en 13u30 een aantal keren voorbij haar venstertje gewandeld maar niemand te zien. Eén keer heb ik even een glimp van haar opgevangen in een zwarte BH en van Stefanie in haar blauwe handdoek ook maar in hun venstertje hebben ze geen van beiden gestaan. Wellicht te druk bezig. Volgende keer beter.

Greetz!

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/1, Michaella (dagshift)
« Reactie #27 Gepost op: 31 januari 2018, 02:19:35 »
Toen ik er vandaag langs ging, stond Michaella als vanouds op haar plaatsje. Het blijft een fijne meid, die je ongelooflijk sensueel kan strelen en aanraken. Als je daarvan geen stijve en geen goesting krijgt, kan je maar beter pater worden. Ik heb in alle geval er weer maar eens voor gekozen om kater ipv pater te spelen met haar. En het poesje was in form.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/1, Michaella (dagshift)
« Reactie #28 Gepost op: 12 maart 2018, 02:56:12 »
Een paar dagen geleden bij Michaella nog eens t gaatje gaan vullen. Ze was niet happy met het feit dat haar kamertje vrij koud was (verwarmingsprobleem) en ook was er geen warm water. Naar eigen zeggen verhuist zij terug naar haar vroeger stekje aan de overkant, nr 5, wit. Niettegenstaande de temperatuurproblemen toch een hele leuke fuck met haar gehad. Dicht bij elkaar is warm he.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 05/2, Michaella (dagshift)
« Reactie #29 Gepost op: 14 maart 2018, 20:33:23 »
Michaella is inderdaad terug verhuisd naar haar vroegere stek, Vingerling 05/2.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...