Auteur Topic: Schippersstraat 10/4, Michaella (dagshift)  (gelezen 46814 keer)

Offline bet(d)weter

• modje
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
Schippersstraat 10/4, Michaella (dagshift)
« Reactie #54 Gepost op: donderdag 31 januari 2019, 16u19 »
Michaella nu al verschillende dagen op rij gespot op SS10/4.

*  Adres dus aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

The following users thanked this post: Kippenneuker

Offline Kippenneuker

• rakker
  • Behandel de dames altijd met respect !
Schippersstraat 06/1, Michaella (dagshift)
« Reactie #53 Gepost op: vrijdag 25 januari 2019, 15u51 »
Vorige week heb ik Michaella nog eens bezocht. Ze werkt dus nu op SS 06/1 in een hele grote kamer op de tweede verdieping.

Na een babbeltje, het overhandigen van de basisprijs en een wasje in de badkamer gingen we samen het bed op. Ik koos deze keer enkel voor een lange pijpbeurt en wat handwerk, ik had niet echt zin om te neuken.

Eerst waren er wat zwoele kusjes in mijn hals en op mijn bovenlichaam. Dan ging er een condoom over mijn beste vriend en begon ze te pijpen. Het pijpen was goed met veel variatie, veel speeksel, regelmatig deepthroat, dan weer tempo-pijpen, dan zuigen op de eikel, dan tandjes over de schacht en de eikel, kortom alles wat je als man kunt wensen. Ze teasde ook goed met haar handjes, van mijn tepels tot mijn onderbenen en alles wat daar tussen zit. Tijdens deze teasing pijpte ze lekker verder en ze ging daar best lang mee door.

Ik vroeg om met de hand af te werken. Ze deed het condoom af, deed een beetje olie op haar handen en masseerde mijn paal en eikel. Even later nam ik zelf even over terwijl zij mij overal geweldig teasde. Ze ging op één been en één knie geil boven me zitten met haar poesje boven me terwijl ik mezelf aftrok. Dit was zo geweldig geil dat ik even later mijn buikje onder spoot.

Michaella maakte alles proper en we bleven nog even op het bed liggen/zitten. Ze leek helemaal niet gehaast.

We deden beiden nog een wasje in de badkamer, babbelden nog wat tijdens het aankleden en met drie kussen nam ik afscheid.
Give yourself over to absolute pleasure Swim the warm waters of sins of the flesh
(dixit Dr Frank-N-Furter in The Rocky Horror Picture Show)

Offline bet(d)weter

• modje
Schippersstraat 09/1, Michaella (dagshift)
« Reactie #52 Gepost op: woensdag 16 januari 2019, 16u42 »
Vandaag stond Michaella nog steeds op SS06/1.

*  Adres dus aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

• rakker
« Reactie #51 Gepost op: maandag 14 januari 2019, 17u38 »
Nadat ik eind november Michaella een paar keer gespot had op SS 9/1 en ze daarna weer een tijd afwezig leek te zijn zag ik haar vandaag heel enthousiast staan zwaaien op SS 6/1.

Ik heb er geen praatje mee gedaan want ik was nogal gehaast dus ik weet niet of ze blijft en of dit haar nieuwe stek is. Op te volgen dus ..........
Give yourself over to absolute pleasure Swim the warm waters of sins of the flesh

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #50 Gepost op: zaterdag 01 december 2018, 19u37 »
Michaella staat al een paar dagen op SS09/1.

* Adres dus aangepast.
Aha, ok. Die had ik eerlijk gezegd al een hele poos 'gemist'. Niet aanwezig, bezig of gewoon mislopen, dat weet ik niet.

Offline bet(d)weter

• modje
« Reactie #49 Gepost op: vrijdag 30 november 2018, 17u42 »
Michaella staat al een paar dagen op SS09/1.

* Adres dus aangepast.

Offline Vanderbeffen

• rakker
Vingerlingstraat 05/2, Michaella (dagshift)
« Reactie #48 Gepost op: maandag 10 september 2018, 23u55 »
Het was lang geleden, maar vandaag ben ik nog eens bij Michaella geweest. Ze was er net voor de zomer een hele tijd niet, en nu ze terug is, wou ik toch graag dit favorietje nog eens bezoeken. Veel nieuws valt er niet te melden over haar. Ze ziet er nog altijd even beeldig mooi uit, met haar laaghangende jeansbroek krijg je al een stijve van haar in het raam te zien staan, en als de broek en de kleertjes op de kamer uit gaan, word je begroet door twee supermooie tieten, een strak kontje en een erg mooi lichaam tout court.

Ze wist ook na haar lange afwezigheid nog heel goed wat ik graag heb, hoe kan het ook anders na zoveel bezoekjes al, aan haar. Ik kreeg weer het voorrecht om haar diep anaal te mogen vingeren, wat niet in haar standaardpakketje zit, en ook het plasje moest ik niet achter vragen, dat kwam er uit eigen beweging.

Weer maar eens een erg fijne date gehad met haar.

Offline Kippenneuker

• rakker
« Reactie #47 Gepost op: dinsdag 21 augustus 2018, 17u05 »
Of zouden de dames zó ver gaan dat, als ze je zien wandelen door de Schippersstraat in de richting van het Falconplein, ze even een bevriende collega in dat deel van de straat bellen, je beschrijving doorgeven en aan de vriendin/collega vragen om in het oog te houden waar je binnen gaat? Dát zou toch wel straf zijn, niet?
Dat zou straf zijn, daar geloof ik eigenlijk niet in. Maar misschien zijn er wel bepaalde meisjes die netwerken en buiten de diensturen contact houden met elkaar. Dat Michaella weet dat ik heel vaak bij Sara binnenstap, daar kan ik inkomen want dat is/was in haar gezichtsveld. Maar dat ik dikwijls bij Renata ga spelen, dat kan zij onmogelijk zelf zien, want ik stap van het Falconplein direct de SS in en Renata zit dan toch redelijk vooraan, dus dan weet Michaella nog niet eens dat ik er ben want ik stapte nog niet voorbij haar raam.

Nu, ik trek het mij niet aan. Michaella is een knappe griet waar ik regelmatig eens graag op zit, maar Renata en Sara zijn voor mij toch nog een categorie hoger. Dus ga ik daar nog meer langs dan bij Michaella en ik voel me daar helemaal niet schuldig (haha) voor tov Michaella.

Wat Sara betreft kan ik je helemaal gelijk geven Vanderbeffen!

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #46 Gepost op: dinsdag 21 augustus 2018, 14u46 »
Wees maar zeker dat meisjes met mekaar contact houden. Via Whatsapp, Facebook Messenger etc verwittigen ze mekaar, zo van 'Diene ene is in de buurt'... Zeker als je een reputatie hebt.
Hehe, dus we hebben een reputatie :-)

Ben ik niet bang van hoor, want ik word altijd overal met open ben.. pardon, met open armen ontvangen  :lol

Offline mechelen

• eigenzinnige wandelaar
  • rakker
« Reactie #45 Gepost op: dinsdag 21 augustus 2018, 01u01 »
Wees maar zeker dat meisjes met mekaar contact houden. Via Whatsapp, Facebook Messenger etc verwittigen ze mekaar, zo van 'Diene ene is in de buurt'... Zeker als je een reputatie hebt.
putain putain c`est vachement bien
 nous sommes quand même tous des europeens

The following users thanked this post: Boer Svein

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #44 Gepost op: maandag 20 augustus 2018, 22u47 »
Of zouden de dames zó ver gaan dat, als ze je zien wandelen door de Schippersstraat in de richting van het Falconplein, ze even een bevriende collega in dat deel van de straat bellen, je beschrijving doorgeven en aan de vriendin/collega vragen om in het oog te houden waar je binnen gaat? Dát zou toch wel straf zijn, niet?
Dat zou straf zijn, daar geloof ik eigenlijk niet in. Maar misschien zijn er wel bepaalde meisjes die netwerken en buiten de diensturen contact houden met elkaar. Dat Michaella weet dat ik heel vaak bij Sara binnenstap, daar kan ik inkomen want dat is/was in haar gezichtsveld. Maar dat ik dikwijls bij Renata ga spelen, dat kan zij onmogelijk zelf zien, want ik stap van het Falconplein direct de SS in en Renata zit dan toch redelijk vooraan, dus dan weet Michaella nog niet eens dat ik er ben want ik stapte nog niet voorbij haar raam.

Nu, ik trek het mij niet aan. Michaella is een knappe griet waar ik regelmatig eens graag op zit, maar Renata en Sara zijn voor mij toch nog een categorie hoger. Dus ga ik daar nog meer langs dan bij Michaella en ik voel me daar helemaal niet schuldig (haha) voor tov Michaella.

Offline Kippenneuker

• rakker
« Reactie #43 Gepost op: maandag 20 augustus 2018, 17u20 »

En ze houdt ook goed in het oog bij welke andere meisjes je binnengaat.

Hoe doet ze dit? Van op haar plaats kan ze toch niet zien waar je nog binnengaat. Of informeerd ze bij andere meiden of jij(ik,wij) ook bij hun binnengaan?
O jawel hoor, van in haar vroeger raampje aan de overkant kon zij een heel deel van de schippersstraat zien, en ze wist mij bij een bezoekje aan haar goed te vertellen hoe vaak ik bij Sara in nr 25 was binnengegaan. Niet dat ze daarover zeurt, maar toch vind ik het geen flatterende opmerking.  We gaan toch naar de meisjes, en na enige tijd heb je sowieso meer dan een favorietje. Op een of andere manier weet zij ook dat ik vaak bij Renata langs loop.

Bij mij van 't zelfde m.b.t. mijn bezoekjes aan Selena. En ze wist zelfs dat ik vooraan in de Schippersstraat Flori en Gabriëlla bezocht en dat kon ze toen van op VLS 6/1 niet zien. Tenzij dat ze zoiets met een eigen leugentje probeert te achterhalen, dat heb ik bij andere dames ook al wel eens meegemaakt.

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #42 Gepost op: zondag 19 augustus 2018, 23u43 »

Hoe doet ze dit? Van op haar plaats kan ze toch niet zien waar je nog binnengaat. Of informeerd ze bij andere meiden of jij(ik,wij) ook bij hun binnengaan?
O jawel hoor, van in haar vroeger raampje aan de overkant kon zij een heel deel van de schippersstraat zien, en ze wist mij bij een bezoekje aan haar goed te vertellen hoe vaak ik bij Sara in nr 25 was binnengegaan. Niet dat ze daarover zeurt, maar toch vind ik het geen flatterende opmerking.  We gaan toch naar de meisjes, en na enige tijd heb je sowieso meer dan een favorietje. Op een of andere manier weet zij ook dat ik vaak bij Renata langs loop.

The following users thanked this post: Kippenneuker

Offline Boer Svein

• rakker
« Reactie #41 Gepost op: zondag 19 augustus 2018, 18u55 »

Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline Kippenneuker

• rakker
« Reactie #40 Gepost op: zondag 19 augustus 2018, 13u08 »

Mijn opmerking over het 'minpuntje' hangt misschien eerder samen met het feit dat Michaella niet alleen 'graag heeft' dat je iets meer spendeert, maar zij verwacht dan de volgende keer ook persies wel een beetje dat je weer hetzelfde gaat geven. Niet dat ze zeurt als je gewoon weer eens een standaard 50 euro-wip komt doen, maar de suggestie komt toch telkens. En ze houdt ook goed in het oog bij welke andere meisjes je binnengaat.

En daar hou ik dus niet van.

Board: BELGIË / NEDERLAND
Topic: Gangbang eroxx Balen
door Divenice
[Vandaag om 10:30]
Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
door 30 cm
[Vandaag om 09:28]
Topic: Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
door white rabbit
[Gisteren om 23:32]
Topic: Schippersstraat 43/1, Erika (Bulgaarse/dagshift)
door bet(d)weter
[Gisteren om 18:33]
Topic: Villa Tinto 01, Erika(Rou)
door bet(d)weter
[Gisteren om 18:02]
Topic: Villa Tinto 01 (wisselend), Crystal (dagshift)
door Kippenneuker
[Gisteren om 17:05]
Board: MEETINGPOINT
Topic: MEETING POINT
door de vulkaan spesjalist
[Gisteren om 13:07]
Board: DUISBURG
Topic: Eros 26, kamer 601 (buiten, VIP kamer), Vanny (Albanese)
door TAFKAP
[donderdag 14 februari 2019, 22u23]
Board: P E N E LO P E - Essen
Topic: INFO PENELOPE ESSEN
door seksenfun
[donderdag 14 februari 2019, 21u19]
Board: Y I N   Y A N G - Roermond
Topic: ALGEMEEN
door seksenfun
[donderdag 14 februari 2019, 21u15]
Board: MOOI EN LEKKER
Topic: Nice tits
door Taylor
[donderdag 14 februari 2019, 20u53]
Board: MOOI EN LEKKER
Topic: Kontjesfeest
door Taylor
[donderdag 14 februari 2019, 20u46]
Board: SALOME MEN'S SPA - Herne
Topic: SALOME MEN'S SPA - ALGEMEEN
door seksenfun
[donderdag 14 februari 2019, 20u26]
Topic: Schippersstraat 40/2, Tyna (dagshift)
door sexmachine
[donderdag 14 februari 2019, 19u57]
Topic: Schippersstraat 18/1, Melissa/Simona (dagshift)
door bet(d)weter
[donderdag 14 februari 2019, 17u37]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
door forgetskinnyletsgetfatty
[donderdag 14 februari 2019, 15u33]
Board: NOMINATIES NUTTIGE RECENSIES
Topic: NOMINATIES FEBRUARI 2019
door Jooploop
[woensdag 13 februari 2019, 19u58]
Board: HEAVEN7, Willich
Topic: EVENTS
door de vulkaan spesjalist
[woensdag 13 februari 2019, 19u32]
Topic: Verversrui 14/3, Patricia (dagshift)
door bet(d)weter
[woensdag 13 februari 2019, 18u30]
Board: CLUB 25
Topic: Club 25 (Beckenkamp 22) algemeen
door vanKees
[woensdag 13 februari 2019, 12u19]