Auteur Topic: Schippersstraat 10/4, Michaella (dagshift)  (gelezen 127612 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 05/2, Michaella (dagshift)
« Reactie #45 Gepost op: 21 augustus 2018, 14:46:16 »
Wees maar zeker dat meisjes met mekaar contact houden. Via Whatsapp, Facebook Messenger etc verwittigen ze mekaar, zo van 'Diene ene is in de buurt'... Zeker als je een reputatie hebt.
Hehe, dus we hebben een reputatie :-)

Ben ik niet bang van hoor, want ik word altijd overal met open ben.. pardon, met open armen ontvangen  :lol

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 05/2, Michaella (dagshift)
« Reactie #46 Gepost op: 21 augustus 2018, 17:05:54 »
Of zouden de dames zó ver gaan dat, als ze je zien wandelen door de Schippersstraat in de richting van het Falconplein, ze even een bevriende collega in dat deel van de straat bellen, je beschrijving doorgeven en aan de vriendin/collega vragen om in het oog te houden waar je binnen gaat? Dát zou toch wel straf zijn, niet?
Dat zou straf zijn, daar geloof ik eigenlijk niet in. Maar misschien zijn er wel bepaalde meisjes die netwerken en buiten de diensturen contact houden met elkaar. Dat Michaella weet dat ik heel vaak bij Sara binnenstap, daar kan ik inkomen want dat is/was in haar gezichtsveld. Maar dat ik dikwijls bij Renata ga spelen, dat kan zij onmogelijk zelf zien, want ik stap van het Falconplein direct de SS in en Renata zit dan toch redelijk vooraan, dus dan weet Michaella nog niet eens dat ik er ben want ik stapte nog niet voorbij haar raam.

Nu, ik trek het mij niet aan. Michaella is een knappe griet waar ik regelmatig eens graag op zit, maar Renata en Sara zijn voor mij toch nog een categorie hoger. Dus ga ik daar nog meer langs dan bij Michaella en ik voel me daar helemaal niet schuldig (haha) voor tov Michaella.

Wat Sara betreft kan ik je helemaal gelijk geven Vanderbeffen!

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 05/2, Michaella (dagshift)
« Reactie #47 Gepost op: 10 september 2018, 23:55:12 »
Het was lang geleden, maar vandaag ben ik nog eens bij Michaella geweest. Ze was er net voor de zomer een hele tijd niet, en nu ze terug is, wou ik toch graag dit favorietje nog eens bezoeken. Veel nieuws valt er niet te melden over haar. Ze ziet er nog altijd even beeldig mooi uit, met haar laaghangende jeansbroek krijg je al een stijve van haar in het raam te zien staan, en als de broek en de kleertjes op de kamer uit gaan, word je begroet door twee supermooie tieten, een strak kontje en een erg mooi lichaam tout court.

Ze wist ook na haar lange afwezigheid nog heel goed wat ik graag heb, hoe kan het ook anders na zoveel bezoekjes al, aan haar. Ik kreeg weer het voorrecht om haar diep anaal te mogen vingeren, wat niet in haar standaardpakketje zit, en ook het plasje moest ik niet achter vragen, dat kwam er uit eigen beweging.

Weer maar eens een erg fijne date gehad met haar.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 09/1, Michaella (dagshift)
« Reactie #48 Gepost op: 30 november 2018, 17:42:59 »
Michaella staat al een paar dagen op SS09/1.

* Adres dus aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 09/1, Michaella (dagshift)
« Reactie #49 Gepost op: 1 december 2018, 19:37:16 »
Michaella staat al een paar dagen op SS09/1.

* Adres dus aangepast.
Aha, ok. Die had ik eerlijk gezegd al een hele poos 'gemist'. Niet aanwezig, bezig of gewoon mislopen, dat weet ik niet.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 09/1, Michaella (dagshift)
« Reactie #50 Gepost op: 14 januari 2019, 17:38:11 »
Nadat ik eind november Michaella een paar keer gespot had op SS 9/1 en ze daarna weer een tijd afwezig leek te zijn zag ik haar vandaag heel enthousiast staan zwaaien op SS 6/1.

Ik heb er geen praatje mee gedaan want ik was nogal gehaast dus ik weet niet of ze blijft en of dit haar nieuwe stek is. Op te volgen dus ..........

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 09/1, Michaella (dagshift)
« Reactie #51 Gepost op: 16 januari 2019, 16:42:14 »
Vandaag stond Michaella nog steeds op SS06/1.

*  Adres dus aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 06/1, Michaella (dagshift)
« Reactie #52 Gepost op: 25 januari 2019, 15:51:19 »
Vorige week heb ik Michaella nog eens bezocht. Ze werkt dus nu op SS 06/1 in een hele grote kamer op de tweede verdieping.

Na een babbeltje, het overhandigen van de basisprijs en een wasje in de badkamer gingen we samen het bed op. Ik koos deze keer enkel voor een lange pijpbeurt en wat handwerk, ik had niet echt zin om te neuken.

Eerst waren er wat zwoele kusjes in mijn hals en op mijn bovenlichaam. Dan ging er een condoom over mijn beste vriend en begon ze te pijpen. Het pijpen was goed met veel variatie, veel speeksel, regelmatig deepthroat, dan weer tempo-pijpen, dan zuigen op de eikel, dan tandjes over de schacht en de eikel, kortom alles wat je als man kunt wensen. Ze teasde ook goed met haar handjes, van mijn tepels tot mijn onderbenen en alles wat daar tussen zit. Tijdens deze teasing pijpte ze lekker verder en ze ging daar best lang mee door.

Ik vroeg om met de hand af te werken. Ze deed het condoom af, deed een beetje olie op haar handen en masseerde mijn paal en eikel. Even later nam ik zelf even over terwijl zij mij overal geweldig teasde. Ze ging op één been en één knie geil boven me zitten met haar poesje boven me terwijl ik mezelf aftrok. Dit was zo geweldig geil dat ik even later mijn buikje onder spoot.

Michaella maakte alles proper en we bleven nog even op het bed liggen/zitten. Ze leek helemaal niet gehaast.

We deden beiden nog een wasje in de badkamer, babbelden nog wat tijdens het aankleden en met drie kussen nam ik afscheid.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/4, Michaella (dagshift)
« Reactie #53 Gepost op: 31 januari 2019, 16:19:18 »
Michaella nu al verschillende dagen op rij gespot op SS10/4.

*  Adres dus aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/4, Michaella (dagshift)
« Reactie #54 Gepost op: 21 maart 2019, 01:39:12 »
Ik ben vandaag, na een lange tijd, eindelijk nog eens bij Michaella geweest. Ik wist al een tijdje dat ze weer terug was, op SS 10/4 nu. Maar de laatste maanden valt het mij veel gemakkelijker om 's avonds te komen wandelen dan overdag. Dus er was wat tijd overheen gegaan.

Vorige week maandag had ik haar gezocht, maar toen was zij er niet. Gelukkig heb ik nog enkele andere oudgediende favorietjes in de dagploeg en ik ben toen Eva VR 8/5 gaan neuken. Toch bleef mijn verlangen aanwezig om bij een van mijn (destijds) eerste favootjes van de dagploeg nog eens tussen de benen te zitten.

Vandaag meer geluk: ze zat er wel niet, maar haar stoeltje was duidelijk in gebruik. Even aarzelde ik nog, om naar de overkant bij Sara binnen te gaan of even verder bij Renata waar ik al zoveel tientallen keren mijn stokje in vertopt heb. Maar Sara was blijkbaar bezet, en ik was uiteindelijk speciaal voor Michaella al in de namiddag langs gekomen. Dus even wachten aan haar deur, 10 minuutjes, en toen daagde zij op om een klant buiten te laten.

Mijaar...ik zou ze nog niet herkend hebben: ze heeft ineens ROZE haar. Het effect van die haarkleur houdt voor mij het midden tussen potsierlijk, oerlelijk en lichtelijk afstotend. Meid toch, je was zo mooi. Waarom maak je nu een pipo-de-clown van jou...

Hoe dan ook, het was wel degelijk Michaella, dus wij met de lift naar boven. Hele ruime kamer nu, netjes. maar die afschuwelijke haren. Ik werd er niet meteen stijf van... En ze taterde ondertussen maar door, over niet echt interessante dingen. Ondertussen stonden wij allebei in ons bloot gat naast elkaar aan de lavabo. Een wasje, overal al eens goed aan zitten, en dan terug de kamer in en hopla, in bed.

Michaella heeft haar upselling-syndroom nog steeds niet afgeleerd. Ze zou weer duidelijk o zo graag dubbele sponsoring gekregen hebben, maar ik maakte haar duidelijk dat ik haar gewoon voor 50 euro terug wou ontdekken zoals vroeger.

Ze wist nog heel goed wat ik prettig vind.  Ze begon me dus te strelen en te teasen, en ik speelde zacht met haar tietjes. Daarna daalde ik af naar haar spleet, en achteraan vond mijn hand haar vertrouwde kont weer terug. Ik mocht anaal vingeren, penetreren, zoals voorheen, maar niet al te diep. En zoenen bleef in het pakket van de extra 50 euro zitten (die ik dus niet gegeven had). Tot mijn verbazing vroeg ze zelf of ik haar uitgebreid wou beffen. Beffen, daar probeerde ze voorheen ook vaak extra geld voor te vragen.

Uiteraard sloeg Vanderbeffen dat bef-aanbod niet af. Ze kwam wijbeens over me heen zitten met haar pruimpje netjes op mijn mond. Ik liet me gaan, en ze kreunde van langsom meer en meer van (fake)genot. Ze draaide zich een beetje met haar kontje opzij, en ze maakte mij attent op het feit dat ik op die manier gemakkelijker in haar poep kon geraken. Zodoende zat ik even later dus terug met een vinger in haar gat van de contracties van haar sluitspier te genieten. Toen vroeg ze, of ik me intussen wou rukken terwijl ik haar befte. Zo gevraagd, zo gedaan.

Al bij al verliep de date grotendeels zoals ik het bij haar gewend was. maar ik had er persies minder een klik mee dan in de periode dat ik haar regelmatig in de namiddag kwam binnendoen. Ik vond ineens ook haar borstjes wat minder fraai dan ik in mijn herinnering had, maar ik ben ervan overtuigd dat mijn (deze keer) iets of wat terughoudende indruk niet aan Michaella verweten moet worden. Zij deed gewoon wat ze vroeger ook deed, maar ikzelf ben ondertussen rotverwend door die paar heerlijke meiden waar ik in de nachtshift zeg maar wekelijks naartoe ga. De manier waarop Gabriella mijn fetishes invult en de GFE ervaring bij Ina voel ik duidelijk aan als een (voor mij) hoger niveau dan de neukerij en de befbeurt bij Michaella waar ik nochtans ook al zo vaak mee gevogeld heb. Michaella pist ook enkel tegen meerprijs, en daar bleek ze vandaag ook niet vanaf te gaan.

Raar was, dat ik tijdens de seks met Michaella stiekem zat te denken aan de perfecte tieten van Sara SS25/1, het heerlijke lijf en de lieve glimlach van Ina VR24, de wondermooie prammen  en de lekkere flamoes van Gabriella van de nachtploeg. Ik kreeg een stijve van aan dat drietal te denken, terwijl Michaella met mijn pik en met mijn zak speelde. Ondertussen was Michaella trouwens begonnen met haar welbekende oliemassage van mijn fluit, zodat ik niet meer zelf hoefde af te trekken. Die miste haar uitwerking niet en ik genoot er dus wel van.

Niet ontevreden liep de date ten einde, vrij stipt op de afgesproken tijd. Het was niet slecht, maar ik ga ze toch weer effe laten rusten, en de volgende keer dat ik reeds in de namiddag in het SKW geraak, blijf ik bij Sara aan de deur staan tot ze vrij is. Ik had al vreselijk geile goesting voor haar toen ik er na de date met Michaella passeerde. Maar ik moest op mijn werk zijn.
« Laatst bewerkt op: 21 maart 2019, 01:45:57 door Vanderbeffen »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/4, Michaella (dagshift)
« Reactie #55 Gepost op: 10 juni 2019, 18:23:47 »
Na een vrij korte vakantie is Michaella terug op post !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/4, Michaella (dagshift)
« Reactie #56 Gepost op: 11 juni 2019, 15:13:22 »
Aiai, dan kan ze weer jaloers zijn als ze mij aan de overkant bij Sara ziet binnenstappen. Heeft ze nog steeds haar carnavalhaar? :lol_hitting:

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/4, Michaella (dagshift)
« Reactie #57 Gepost op: 11 juni 2019, 22:39:19 »
Haar haarkleur is nog steed groen en blauw voor de liefhebbers.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/4, Michaella (dagshift)
« Reactie #58 Gepost op: 11 juni 2019, 22:47:08 »
Haar haarkleur is nog steed groen en blauw voor de liefhebbers.
't Is geen zicht, verschrikkelijk eigenlijk
En dan die huid nog bleker dan Dash kan van dromen  :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/4, Michaella (dagshift)
« Reactie #59 Gepost op: 12 juni 2019, 00:23:59 »
Haar haarkleur is nog steed groen en blauw voor de liefhebbers.
't Is geen zicht, verschrikkelijk eigenlijk
En dan die huid nog bleker dan Dash kan van dromen  :-\ :-\ :-\
Anders gezegd: hoe een knap meisje in een minimum van tijd kan vervallen tot een slechte karikatuur van zichzelf. Daar heb je (verkeerde) vrienden voor!