Auteur Topic: NIKKI - Antilliaanse Surinaamse  (gelezen 20040 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SMF

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
NIKKI - Antilliaanse Surinaamse
« Gepost op: 20 oktober 2017, 15:09:41 »
Nikki is een leuk lekker jong meisje, 18 jaar en nieuw bij House of  Dreams. Knap en licht getinte, half Antiliaans en Surinaams. Alles puur natuur en lief en lekker, tongzoenen was lekker als voorspel, en verder ook de standjes neuken. Mooie sexy aanwinst. :))

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
Nikki (Sur/Ant.) - House of Dreams - Soesterweg 271 - Amersfoort
« Reactie #1 Gepost op: 28 oktober 2017, 17:44:06 »
Donald kan bovenstaande korte recensie bevestigen, ik heb ook een topsexdate gehad met deze jongedame Nikki!

Zojuist 1 van mijn beste privehuis ervaringen gehad met Nikki, nieuw jong getint meisje bij House of Dreams. Ik had mazzel want alle dames waren bezet, maar ik mocht even wachten met een frisdrankje omdat er een leuk meisje binnen 10 minuten zou vrijkomen. En daar was Nikki! Leuk knap ding, vrolijke goede energie, daar kreeg Donald direct een goed gevoel bij en dat is geen fake nieuws!  zelfs de sex leek niet fake, want wat een prettige meid die vol vuur en gevoel vree en sexte. Vol tongzoenen, frisse dame, alles schoon, lekkere body en leuk knap koppie. Ik had 45 minuten genomen maar al snel binnen 10 minuten verlengd naar een uur, want ik voelde toen al dat het direct top zou worden.

Heb nu alweer zin in haar nu ik dit zit te tikken. Nikki werkt vooral in de avonden en dan gemiddeld 3x per week vertelde ze mij. Ik weet wel waar Donald volgende week in de avond dan zit!  :dance2

Offline Yankee

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Nikki (Sur/Ant.) - House of Dreams - Soesterweg 271 - Amersfoort
« Reactie #2 Gepost op: 26 februari 2018, 23:10:01 »
We kennen ze allemaal wel van televisie of reisgidsen; goudgele stranden, palmbomen en een knappe dame, zo weggelopen van het Bounty eiland en binnengelopen in dit huis. Nikki is haar naam, een jonge twintiger, lang zwart haar, getinte body met passende stevige borsten nog omsloten door een opvallende bh. Uiteraard eerst even kennisgemaakt en daarna in bad met bubbels. Nikki heeft een heerlijk lijf, waarmee ze teder tegen mijn lichaam schuurde terwijl we innig zoende. Had moeite om mezelf in te houden. Mijn handen vonden snel haar prachtige borsten en mijn vingers haar vrouwelijkheid. Ik genoot intens van haar sensuele handelingen. Wat op bed een vervolg kreeg. Dit keer geen lang verhaal, mijn collega wandelaars hebben de juiste woorden gebruikt en er valt weinig meer aan toe te voegen. Absoluut voor herhaling vatbaar zeker als je een keer met een donkere dame de kamer wilt delen.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
NIKKI - Antilliaanse Surinaamse
« Reactie #3 Gepost op: 4 maart 2018, 14:08:58 »















"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline SMF

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
NIKKI - Antilliaanse Surinaamse
« Reactie #4 Gepost op: 25 april 2018, 15:24:26 »
nu voor de 2e keer met deze donkere schat geweest. Sexy en lief en vol overgaaf sext deze Nikki. Beetje als een vriendinnetje, helemaal goed! Pijpen was top, neuken ook lekker en intens :pica22

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
NIKKI - Antilliaanse Surinaamse
« Reactie #5 Gepost op: 25 april 2018, 17:13:31 »
Was ruft Nikki auf (wieviel €) für normalen Sex
30min./60min.??
Dankie

vanKees