Auteur Topic: VICKY (Roe)  (gelezen 48117 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
VICKY (Roe)
« Gepost op: 23 oktober 2017, 02:19:07 »
Naam: Flaviola
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 21
Lengte: 1.63
Postuur: zeer slank
Borsten: a-cupje
Tatoeage: ja (op beide polsen)
Piercing: nee
Haar: zwart
Taal: Engels (goed), Duits (matig)
Extra info: makkelijk te herkennen aan grote moedervlek op buik

Ik raakte aan de praat met Flaviola. Een zeer mooie meid die me bij mijn vorig bezoekje al was opgevallen. Toen ze haar naam vertelde legde ze uit hoe ze tot deze aparte naam was gekomen. Ze nam rustig de tijd voor een gesprekje en al snel werd duidelijk dat ze meer is als just another pretty face. Daarnaast was ze ook nog lekker aan het dollen. Een combi die voor mij levensgevaarlijk is. Ik wist dat ik voor de bijl onherroepelijk voor de bijl zou gaan. Ik vroeg haar leeftijd en gezien haar jeugdige uiterlijk verbaasde het me niets toen ze zei dat ze 21 was. Mijn uitleg waarom ik daar moeite mee had begreep ze volkomen toch bleef ze zitten. Na een tijdje ging ze een rondje lopen om op de ronde bank voor mij te gaan liggen. Haar lichaampje bevallig in alle pracht en praal schouwend. Verleidelijke blikken werden me toegeworpen en langzaam verdwenen al mijn bedenkingen om met haar te kameren.

Ik gaf haar aan dat ik een sigaretje ging roken en dat we nadien maar eens nader kennis moesten maken op een kamer. Een ondeugende blik en een grote glimlach werden mijn deel. Toen ik terugkwam was ze net op weg om iets te drinken te halen en ik zei haar dat ze maar naar me toe moest komen zodra ze er klaar voor was. Ze kwam na enkele minuten mijn kant uit en zette zich bij mij neer. Wederom zonder sleutelvraag. Ik keek haar aan in haar mooie ogen en quasi spelend zei ze "oh, you want to go to the room". Verder als "haide" kwam ik niet meer. Liefelijk pakte ze mijn hand vast en gezamenlijk liepen we naar voren. Er was een korte wachttijd voor de sleutel en ze verontschuldigde zich daarvoor.

Op de kamer zag ze mijn flesje massage olie en vroeg of ze mij een massage moest geven. Toen ik haar zei dat ik degene was die de massage zou doen keek ze me verheugd aan. Ze vleide zich neer op het bed en ondertussen praatten we rustig verder met een grapje hier en daar. Ik kreeg een paar heerlijke zoenen als dank je wel en met pretoogjes vroeg ze of ik een blowjob wilde. Nu ben ik de laatste om dat af te wijzen en nadat ze het babydoekje eroverheen gehaald had begon ze. In eerste instantie was het wat monotoon maar met een zuigkracht die er toch voor zorgde dat het heerlijk aanvoelde. Ze bleek echter een dieseltje te zijn. Gaandeweg ging de trukendoos open en alle variaties kwamen aan bod, waarbij ze goed inspeelde op de wijze waarop ik reageerde. Een uur lang bleef ze doorgaan zonder ook maar 1x opnieuw het poetsdoekje erover heen te halen of in een tissue te spugen. Ik wilde de serene toestand waarin ik verkeerde niet verstoren door te neuken en vroeg haar of ze het met de hand en olie wilde afmaken. Ook nu gaf ze blijk dat ze dit onderdeel onder de knie had en een spuitend fontein was het resultaat. Ze keek me glimlachend aan en vroeg of alles naar wens was. mijn gelukzalige blik sprak boekdelen. Ik zei haar dat ik later op de avond nog graag een keer op herhaling zou willen als ze niet bezet was. Ze vroeg wat ik in gedachte had en ik zei haar dat ik zo'n anderhalf uur hersteltijd nodig had en dat ze indien ze vrij was maar naar me toe moest komen. Ze keek op haar horloge en zei lachend dat ze mij om 02.30 zou komen halen.

Klokslag 02.30 stond ze voor mijn neus met een sigaretje in haar hand en vroeg of ik met haar mee ging roken. Een tweetal beren kwamen bij ons staan en dachten waarschijnlijk dat we gewoon wat aan het praten waren en probeerden haar aandacht te krijgen. Ze negeerde hun volkomen en ze beklaagden zich bij een andere dame die er inmiddels ook bij was komen staan. Zij vroeg Flaviola of ze beschikbaar was. Zonder de heren een bleek waardig te gunnen zei ze in het Roemeens dat ze bezet was. De temperaturen waren niet zodanig om lang buiten te vertoeven en we liepen naar binnen. Ze vroeg of ik naar de kamer wilde. Ik had nog niet zolang daarvoor iets gegeten en zei haar dat ik nog een minuut of tien wilde uitbuiken. Dit was voor haar geen enkel probleem en we namen plaats op een bankje waar ze zich tussen mijn benen nestelde en mijn armen om haar heen sloeg. Het bloed begon weer uit mijn hersens weg te stromen en kon nog net "haide" uitbrengen. Wederom leidde ze mij hand in hand door de bar heen. Er waren geen kamers vrij en keek me verontschuldigend aan. Ik zei haar dat het niet echt een straf was om in haar gezelschap daarop te moeten wachten. Ik kreeg een dikke zoen en een dank je wel voor het begrip.

Na een vijftal minuten was er een sleutel beschikbaar en ronde 2 kon van start gaan. Ditmaal begonnen we met knuffelen en wat zoenen waarbij ook voorzichtig haar tongetje ging meespelen. Ondeugend keek ze me aan en vroeg "blowjob?". Ditmaal hoefde ze niet meer op verkenning uit, maar begon ze gelijk op de wijze waarmee ze me helemaal gek kon maken. Na een half uurtje dit keer toch maar gevraagd om ook de daad zelf eens te proberen. Of het de gel of mijn vermoeidheidheid was, geen idee maar mijn kleine vriendje verloor aan kracht. Zij merkte dit ook en vroeg of ik wilde dat ze me weer pijpte vergezeld door "i think your dick like my mouth more as my pussy". In no time was hij weer op oorlogssterkte. Een vijftal minuten voor het uurtje voorbij was schakelde ze over op haar handje met een spuitend fontein als einde. Na de financiële plichtpleging afscheid genomen aangezien het inmiddels al 04.15 was en ik niet veel later zou vertrekken.

Flaviola is een heerlijke meid. Mooi, intelligent en zeker geen leeghoofdige party girl. Herhalingen zullen zeker volgen. Als ze zich nog verder ontwikkeld kan ze wel eens uitgroeien tot een absoluut toppertje in mijn beleving.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
VICKY (Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 18 januari 2018, 08:41:55 »
Dit is een 20 jarige , zwartharige bijna skinny Roemeense.
Niet onervaren, ze liep 6 maanden stage in Samya.    Ze kent goed Emma en ze vertoeven meestal in elkaars omgeving.
Gisteren, di 17/1, was het haar eerste werkdag in SS.

Ze spreekt goed Engels, 1m65  zonder hakken, A cupje , puur natuur, moedervlek ter hoogte van de navel.   De borstjes zijn gevoelig en de tepels reageren op acties.

De presales was goed, vriendelijke stem.    De kamer verliep prima,  sensueel tz, strelingen over gans het lijf, dicht tegenaan liggen, pzc en nmc.

hhg : voor sommige zal het iets te mager zijn, maar wat mij betreft  is een herhaling zeker mogelijk.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
VICKY (Roe)
« Reactie #2 Gepost op: 23 januari 2018, 21:00:35 »
ze had me reeds enkele uren in het oog.
Dus haar ontwijken was niet zo gemakkelijk.

Om verwarrring met de cute Vicky.bu  te vermijden, noem ik haar Vicky2.

Een heerlijke pzc beurt !!   http://www.relaxxxboard.com/Smileys/default/censored.gif

Doc


Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
VICKY (Roe)
« Reactie #3 Gepost op: 23 januari 2018, 21:15:08 »
ze had me reeds enkele uren in het oog.
Dus haar ontwijken was niet zo gemakkelijk.

Om verwarrring met de cute Vicky.bu  te vermijden, noem ik haar Vicky2.

Een heerlijke pzc beurt !!   http://www.relaxxxboard.com/Smileys/default/censored.gif

Doc

Een waardige opvolgster !
Ook ik viel ten prooi, kwam misschien omdat ik naast haar ging zitten..
Schatje die van wanten weet.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Flaviola (Roemeense)
« Reactie #4 Gepost op: 4 februari 2018, 09:55:27 »
@ SixSens, alwaar ze rondloopt onder de naam Vicky

(Niet te verwarren met de Bulgaarse Vicky die inmiddels ook weer terug is)

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Flaviola (Roemeense)
« Reactie #5 Gepost op: 4 februari 2018, 10:05:12 »
@ SixSens, alwaar ze rondloopt onder de naam Vicky

(Niet te verwarren met de Bulgaarse Vicky die inmiddels ook weer terug is)
Vicky the second  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
VICKY (Roe)
« Reactie #6 Gepost op: 9 februari 2018, 09:12:41 »
Ze heeft haar looks gewijzigd,  korter haar tot halverwege haar nek, licht bruin.  Het staat haar.
Toen ik vertrok heb ik ze in burger ontmoet, niet mis.

Ze vertrekt voor een maand op verlof, haar laatste werkdag is di  13/2.

Ze blijft de naam Vicky gebruiken, ondanks het feit dat cute Vicky.bu ook in het huis terug gekomen is.

Doc

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
VICKY (Roe)
« Reactie #7 Gepost op: 9 februari 2018, 09:32:51 »
Ze blijft de naam Vicky gebruiken, ondanks het feit dat cute Vicky.bu ook in het huis terug gekomen is.

Ach ja waarom niet.
Het spreekwoord luidt toch ook niet voor niets:
Twee Vicky’s vechten om mijn derde been en Lilly gaat ermee heen  :lol_hitting:

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
VICKY (Roe)
« Reactie #8 Gepost op: 10 februari 2018, 11:39:46 »
Kan samengevoegd worden met topic van Flaviola
http://relaxxxboard.com/index.php/topic,23699.msg111676.html#msg111676

Is namelijk dezelfde dame.  ;)

Naam in SS is Vicky

Samengevoegd


Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
VICKY (Roe)
« Reactie #9 Gepost op: 25 maart 2019, 19:04:11 »

There Can Be Only One The One

Pannenkoekdag vrijdag 22 maart

Om tot de ultieme pannenkoek te komen heb je de juiste ingrediënten nodig maar bovenal de perfecte bereidster. Als er ooit een dame was die synoniem stond voor miss Pancake dan was het wel Vicky. Een aantal factoren zorgden voor een kink in de kabel. Toen ik twee weken terug na een afwezigheid van ruim 7 maanden weer mijn opwachting maakte in het speelpaleis was het haar eerste dag terug na haar vakantie. Een plaatje zoals altijd. Alle herinneringen aan de vele dagen die we samen hebben doorgebracht kwamen bovendrijven en zorgden voor mixed emotions.

Het mooie weer lokte me deze vrijdag om weer een bezoekje te brengen aan het speelpaleis. Op zulke dagen is het naar mijn persoonlijke mening nergens beter vertoeven dan in SS. Door omstandigheden moest Sofia eerder weg en de geplande pannenkoek kwam te vervallen. Ik twijfelde tussen naar huis te gaan of te blijven. Ik stond een sigaretje te roken beneden in de rokers lounge toen Vicky binnen kwam lopen. So close but still far away. De mooie momenten die we in het verleden hebben gedeeld schieten door mijn hoofd en toveren een glimlach op mijn gezicht. Schijnbaar werkt die aanstekelijk gezien het feit dat er ook op haar gezichtje een glimlach verschijnt. Dezelfde glimlach die me ooit voor haar deed smelten in Samya. Het ijs lijkt gebroken. Ze komt naar me toe vraagt ietwat aarzelend of ik een green lollypop voor haar heb. Ooit het startsignaal van onze magische reis en verworden tot running gag tussen ons. Zonder er bij na te denken overhandig ik hem haar. De verbazing is op haar gezicht af te lezen en ze vraagt wat dit nu betekent. Ik zeg haar dat de beslissing bij haar ligt en als zij er een vervolg aan wil geven de keuze aan haar is met de woorden "femeia este boss". Met een glimlach zegt ze dat ze hem zeker zal gebruiken.

Nadat ik een tijdje heb bijgepraat met een Franse veelpleger die ik in YY heb leren kennen ga ik een sigaretje roken. Vicky zit op haar standaard plekje en ik zoek haar op nadat ik de sigaret gedoofd heb. We nemen de tijd om dingen uit te praten en misverstanden uit de wereld te helpen. De lucht is al snel volledig opgeklaard en na een tijdje vraag ik haar of ze wil kijken of er een kamer boven beschikbaar is. Alleen zes is vrij en daar hebben we beiden geen trek in. We besluiten bij Linet op de koffie te gaan totdat er een kamer vrij komt die ons wel kan bekoren. De eerste die vrijkomt is 5A. Niet een van onze voorkeurkamers maar wel eentje met een raam.

Het worden drie onvergetelijke uren en het lijkt wel of de tijd stil heeft gestaan. De afgelopen negen maanden zijn in één klap uit het geheugen gewist. Onze "liefdesbaby" blijkt nog steeds levensvatbaar te zijn. In het verleden vroeg ik me wel eens af "what if" maar dat heb ik me afgeleerd. Maybe there are some things we're not meant to understand anyway.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
VICKY (Roe)
« Reactie #10 Gepost op: 1 januari 2020, 16:39:24 »
Er zijn van die momenten dat je tijd en plaats vergeet. Dat je een eerder gemaakte afspraak voor een potentiële kamer vergeet. Dat je alle regeltjes voor lief neemt. Dat je de aanwezigheid van storende elementen niet meer ziet en het je geen fuck interesseert dat ze de Coca Cola hebben ingeruild voor Pepsi. Waarom? Omdat je blik op dat moment gevangen wordt door een dame. Niet zomaar een dame maar "The Special One".

Ik had haar sowieso al niet verwacht en toen ze tegen de avond alsnog het overdekte terras kwam binnenlopen was dat zo'n moment. De verbazing op haar gezicht was misschien nog wel groter dan de mijne. Onze laatste ontmoeting dateerde alweer acht maanden geleden. We bleven elkaar aankijken en ik hoopte dat ze eerder dan mij de ruimte zou verlaten. Waarom? Omdat alle ogen van de andere dames op ons gericht waren en ik wist dat ze allemaal benieuwd waren hoe we elkaar zouden begroeten.

Ze bleef echter zitten en ik besloot toch maar op te staan in de wetenschap dat ik langs haar moest lopen om het terras te verlaten. Toen ik haar naderde begroette ze me met haar bijnaam voor mij gevolgd door een merry christmas. Ik wenste haar hetzelfde en ging op de leuning van de bank zitten. Natuurlijk werden de gebruikelijke beleefdheden uitgewisseld. Er was een dame op het vrije stukje leuning gaan zitten. Vicky zei wat tegen haar en de dame fluisterde me toe dat Vicky haar zojuist had gezegd dat ze zelfs na acht maanden nog steeds van mij hield. Ik draaide me om en zag een voor mij onbekende dame. Om het niet helemaal ongemakkelijk te maken zei ik Vicky dat ze wel wist hoe ze me later kon vinden.

Toen ik ietsje later de bar inliep zat ze alleen op een bankje. Ik plofte me naast haar neer en we konden nu rustig bijpraten. Ze vertelde dat ze 8 kilo was bijgekomen en ik kon het niet laten om haar daarmee te plagen dat deze allemaal in haar kont waren terecht gekomen en deze nu toch echt wel op het randje was. Ik toverde onze signature sign uit de zak van de badjas en gretig greep ze deze uit mijn hand. Ze vroeg of de betekenis nog steeds hetzelfde was. Ik zei dat het haar keuze was maar dat voor mij deze nog steeds dezelfde betekenis had waarop zij zei dat ze dan voor de sleutel ging. Gespeeld verontwaardigd zei ik haar dat we tegenwoordig zo met elkaar omgaan en lachend verontschuldigde ze zich.

Omdat onze kamers de neiging hebben langdurig te zijn vroeg ik of ze er moeite mee had dat ik eerst snel een hapje ging eten zodat ik niet dood van de honger zou neervallen op de kamer. Ze had zelf ook nog niets gegeten en stelde voor om eerst via de sleutelregistratie een nummer te halen en dan iets te gaan eten. Ik hoorde haar mijn favoriete kamernummers doorgeven en we gingen richting keuken. Schijnbaar was onze honger naar elkaar groter dan de honger naar eten want hoewel we beiden niet veel op ons bord hadden gedaan kregen we het niet op. We besloten een sigaretje te roken en konden dan gelijk in de gaten houden wanneer ons nummer aan de beurt was. Bij het uitdrukken van sprong het nummer op die van eentje voor de onze. We besloten alvast naar beneden te lopen. De verkeerde kamers kwamen vrij en de andere wachtenden schoven voor. Kamer 3B kwam vrij en net toen we weg wilden gaan kwam Vanessa terug en zwaaide dat ze nummer 7 had. De keuze was niet moeilijk en 7 werd het.

Over de kamergang zelf kan ik kort zijn. Het was een persoonlijk jubileum voor ons en eentje met een gouden randje. Ze was in topvorm op elk vlak en het werd een zeer gedenkwaardige sessie en de perfecte afsluiting van 2019.