Auteur Topic: Daniella  (gelezen 6674 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Daniella
« Gepost op: 26 oktober 2017, 19:53:39 »
Daniella (ex-PHG, Villa Vertigo) - Van ‘gangbang’ tot GFE-dame
Bij deze recensie
 
 
Paspoortje
 

[box title=Danielle]
Land: Roemenië
Taal: Roemeens, Engels, Duits
Leeftijd:         ca 23
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,64m
Ogen:                   donkerbruin
Model: slank
BH:                 kleine B
Kontje: lekker
 
Tattoo/piercings:             
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang haar
[/box]
 
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Likken GFE PSE Massage Rollenspel
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Is voor veel in
+ Vriendelijke correcte dame
+ kan goed inspelen op je wensen en genoot er zelf van
- Geloof geen TZ
[/box]
[box title=extra info]
Een geweldige sessie die m'n falen bij Diana deed vergeten. Tegenover mij stond een GFE-dame terwijl ik eerder publieke PSE-actie van haar had gezien met 2 beren. Ze kan goed switchen en zich aanpassen aan de wensen van de klanten.
 
[/box]
 
 
DVP-Kenmerk - Allround service dame
 
Bijzonderheden

Niet meteen de meest opvallende dame in uiterlijk, ik herinner me vooral haar vriendelijkheid, de lieve ogen en lach en vooral hoe we een goede tijd hadden op kamer. Zei dat ze van PHG kwam en het haar eerste dag was. Ze vond het publiek ginder niet om naar huis te schrijven (dronken gasten etc).

 
Waar hij haar ontmoette en de presales

 
Op dezelfde plaats als Diana: de tweede barruimte. Ze kwam langslopen en stopte om tegen me te praten. Daaruit volgde de kamervraag van mijn kant. Ik had een erg goed gevoel bij haar en ik had al gezien dat ze uitstekende service leverde. De presales waren dus kort, rechtstaand en ik liet haar de sleutel halen. Een andere rondborstige dame waar ik eerder m'n oog op liet vallen kwam naar me toe om toch te kameren maar ze was te laat. En nee op de triovraag ging ik niet in.
 
 
Kamer 4
 
Dit is een kamer tegenover nr. 5 waar ik eerder met Aleksandra was geweest met eendere kenmerken dus ik hoef er niet verder op in te gaan. Daniella was erg gewonnen voor de kamers in de bovenverdieping omdat ze zo ruim en stijlvol waren met douches.
 
 
Sessie

Bij de sessie heb ik haar wat verder uitgelegd wat ik graag had en ze deed alles goed, rollenspel en dominantie is niet meteen haar kenmerk maar ze speelde het goed: zich aanpassen aan de wensen van de klant is geen probleem voor haar. Ze streelde me passioneel en likte me. Ze pijpte me maar ik liet dat niet te lang duren. Ik streelde haar heerlijk slanke lichaam verder terwijl ze me lekker opgeilde.
 
De seks was met haar bovenop me en het ging weer zeer goed en terwijl ze me bereed kwam ik met een langdurend orgasme klaar. Ze wou zelfs weer versnellen waardoor het orgasme verder aanhield tot ik aangaf dat ik al klaar was. We bleven nog wat liggen praten en ik legde muziek van Florin Salam op. Een goede intelligente gesprekspartner is ze ook. Ze zei dat het haar eerste dag hier was en dat ze in PHG had gewerkt.
 
 
Afsluiten
 
We ruimden rustig af en ik rekende af aan de lockers voor een half uurtje plezier waarvan duidelijk was dat dit de laatste was.  Ze sprak haar wens uit dat we gauw weer op kamer zouden gaan omdat ze het leuk vond. J
 
 
Aftersales
 
Geen, het werd al laat ik hield me bezig met Diana, het dansen, de shisha (nooit eerder gerookt) en de sauna. Even kwam ze weer bij me zitten en vroeg of ik de volgende week weer present was. Helaas niet, nee ik ben dan in Babylon. Toen ik zei dat ik de volgende week niet terug keer ging ze nog dansen.
 
 
Conclusie en score

Een dame met een heel goede service. Of er herhalingsgevaar komt, moet nog blijken, het zal zeker weer een topkamer worden indien dat het geval wordt!
 
Score: 9,0 / 10