Auteur Topic: VERKIEZING DVP VAN 2017  (gelezen 33583 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
VERKIEZING DVP VAN 2017
« Reactie #15 Gepost op: 28 oktober 2017, 20:53:31 »
Zal ik dan de nr 1 invullen voor jou.
Nr 1 Vanessa

Apart, leek mij helemaal geen type voor Sjeufke  :lol
Ja de meiden beginnend met V liggen "V"evoelig

Niettemin, ik heb Vanessa een paar keer mogen aanschouwen in de Sündenpfuhl.
het was van korte duur...... :lol

Er is een groot verschil V en V :censored
De een is....en de ander is ......  :98:
Laat ik een punt achter deze fratsen zetten en enkele punten geven zoals Sexmachine vraagt:

     .     .
   .         .
    .         .
     .       .
          .
Mee eens.
ik zet ook met plezier een punt in Bab  :lol

 
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
VERKIEZING DVP VAN 2017
« Reactie #16 Gepost op: 29 oktober 2017, 08:31:55 »
het jaar is nog niet om mannen dus ik laat me gedachte er over heen gaan of ik het wel post  :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
VERKIEZING DVP VAN 2017
« Reactie #17 Gepost op: 29 oktober 2017, 09:56:17 »
het jaar is nog niet om mannen dus ik laat me gedachte er over heen gaan of ik het wel post  :lol
Zet je brein maar aan het werk, heel misschien is het wakker tegen 31 december  ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
VERKIEZING DVP VAN 2017
« Reactie #18 Gepost op: 29 oktober 2017, 19:36:59 »
Ik heb besloten om niet mee te doen. Ik houd niet zo van die ranglijstjes  :lol

Dat is maar gekheid, maar de reden is dat naar alle waarschijnlijkheid uit deze verkiezing een dame uit Babylon de winnares zal worden, omdat het forum erg Babylon-minded is, waardoor de verkiezing niet erg objectief zal zijn. Nu zijn vleeskeuringen bij voorbaat al niet objectief, maar goed  ;D

Mijn favoriete dames zullen dus geen enkele kans maken, omdat ze geen van allen in Babylon werken of hebben gewerkt.

Daarnaast wacht ik nog steeds op de uitslag van het beste verslag van 2015, beste club van 2015 en miss Relaxxxboard van 2015...

http://relaxxxboard.com/index.php/topic,18964.0.html
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
VERKIEZING DVP VAN 2017
« Reactie #19 Gepost op: 29 oktober 2017, 20:29:05 »
Ik heb besloten om niet mee te doen. Ik houd niet zo van die ranglijstjes  :lol

Dat is maar gekheid, maar de reden is dat naar alle waarschijnlijkheid uit deze verkiezing een dame uit Babylon de winnares zal worden, omdat het forum erg Babylon-minded is, waardoor de verkiezing niet erg objectief zal zijn. Nu zijn vleeskeuringen bij voorbaat al niet objectief, maar goed  ;D

Mijn favoriete dames zullen dus geen enkele kans maken, omdat ze geen van allen in Babylon werken of hebben gewerkt.

Daarnaast wacht ik nog steeds op de uitslag van het beste verslag van 2015, beste club van 2015 en miss Relaxxxboard van 2015...

http://relaxxxboard.com/index.php/topic,18964.0.html
Dan doe je lekker niet mee, je hoeft dat echt niet te vermelden, gewoon NIET DOEN, en ons niet beschuldigen van een voorkeur te hebben voor Babylon en de dames daar.
indien iedereen deze poll invult, maken alle dames evenveel kans, van zodra er mensen gaan denken zoals jij, gaat het inderdaad de kant op .... en kan je later hard roepen .... ZIE JE WEL, IK HAD GELIJK

2015 was duizelig, toen zijn we er inderdaad even mee gestart, maar toen was jij de enige, ik benoem je dus tot rakker van 2015, met het beste verslag van 2015 en je mag zelf je miss 2015 kiezen.
ik stuur je morgen een vrijkaartje en drankkaartje Heaven7Seven
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
VERKIEZING DVP VAN 2017
« Reactie #20 Gepost op: 29 oktober 2017, 20:43:15 »
Mijn dames van 2017 ..... om maar van start te gaan ....

Op:
1.   Maria (Cuba), Babylon
2.   Sofia, Babylon
3.   Kirsy, SKW
4.   Jennifer (DomRep), SKW
5.   Karla, Babylon
6.   Maria (DomRep), SKW
7.   Beatrijsje, SKW
8.   Manar, SKW
9.   Naomi, Babylon
10. Adelina, SS
11. Cindy, SS
12. Alina (Colombia), SKW
13. Sarah, SS

Speciaal even samenvatten voor Taylor ....
6 meiden uit het SKW Antwerpen
4 dames uit Babylon
3 meiden uit SixSens  ;D ;D ;D ;D

En daarmee staat Cubaanse Maria aan kop .....  :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
VERKIEZING DVP VAN 2017
« Reactie #21 Gepost op: 29 oktober 2017, 20:49:43 »
het jaar is nog niet om mannen dus ik laat me gedachte er over heen gaan of ik het wel post  :lol
Eens met de VS, de dames moeten aan voorwaarden voldoen waarvan pas eind december bekend is of zij daaraan voldoen.

Anders wist ik het wel en zou een dame uit Sixsens al mijn punten krijgen, maar ja.. werkt zij dan daar of elders en is zij dan nog te traceren (behalve door mijzelf en den docteur) ?  :lol

Dus ik wacht nog ff met mijn Lilly ehh ik bedoel Lijstje  :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
VERKIEZING DVP VAN 2017
« Reactie #22 Gepost op: 29 oktober 2017, 20:56:05 »
het jaar is nog niet om mannen dus ik laat me gedachte er over heen gaan of ik het wel post  :lol
Eens met de VS, de dames moeten aan voorwaarden voldoen waarvan pas eind december bekend is of zij daaraan voldoen.

Anders wist ik het wel en zou een dame uit Sixsens al mijn punten krijgen, maar ja.. werkt zij dan daar of elders en is zij dan nog te traceren (behalve door mijzelf en den docteur) ?  :lol

Dus ik wacht nog ff met mijn Lilly ehh ik bedoel Lijstje  :lol_hitting:
IK stel de regels hier op Lellebel  ;D
En jij kan toch een stukje azijnpissen, doen we niks, is het een gezaag van jewelste, doen we iets, zitten jullie op de regels te vitten als vliegen die op een stront vliegen, godverdomme  :lol

Het spreekt voor zich, voor de hersenlozen of diegenen waar er wel licht brandt, maar niemend thuis geeft als er aangebeld wordt .... het spreekt voor zich dat niemand helderziende is, de dames die je opgeeft moeten enkel traceerbaar en werkzaam zijn de dag dat je je lijstje maakt ...

Zo, dat is misschien ook weer moeilijk te begrijpen, want wat indien er eentje wint die nadien blijkt gestopt te zijn .... dan valt die domweg weg van de prijzenlijst ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
VERKIEZING DVP VAN 2017
« Reactie #23 Gepost op: 29 oktober 2017, 21:40:26 »
Mijn dames van 2017 ..... om maar van start te gaan ....

Op:
1.   Maria (Cuba), Babylon
2.   Sofia, Babylon
3.   Kirsy, SKW
4.   Jennifer (DomRep), SKW
5.   Karla, Babylon
6.   Maria (DomRep), SKW
7.   Beatrijsje, SKW
8.   Manar, SKW
9.   Naomi, Babylon
10. Adelina, SS
11. Cindy, SS
12. Alina (Colombia), SKW
13. Sarah, SS

Speciaal even samenvatten voor Taylor ....
6 meiden uit het SKW Antwerpen
4 dames uit Babylon
3 meiden uit SixSens  ;D ;D ;D ;D

En daarmee staat Cubaanse Maria aan kop .....  :lol :lol :lol :lol

Je zult zien dat een dame uit Babylon zal winnen. Dat jij nu 6 dames uit het SKW noemt doet daar niets aan af. Het gaat er straks om welke dame de meeste punten krijgt van alle rakkers, toch? Wie gaan die dames uit het SKW nog meer punten geven? (Heel) veel rakkers van RB gaan naar Babylon, dus de kans is heel erg groot dat een dame uit Babylon gaat winnen. Ze hoeft nog niet eens een nummer 1 van iemand zijn  ;) We gaan het afwachten.

Overigens bedankt alvast voor het vrijkaartje en drankkaartje van H7. Dat had niet gehoeven hoor, maar toch erg leuk.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
VERKIEZING DVP VAN 2017
« Reactie #24 Gepost op: 29 oktober 2017, 21:51:11 »
Wordt de soep zo heet gegeten!
Ik zou zeggen relaxxx men's!


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
VERKIEZING DVP VAN 2017
« Reactie #25 Gepost op: 29 oktober 2017, 22:05:50 »
Wordt de soep zo heet gegeten!
Ik zou zeggen relaxxx men's!
Met BBZ eens......relaXXXXXXXXXX
En een kusje van Victoria en Laura uit Sixsens! Aida uit AcaGold  :tietjes

Die gaan hoog scoren op mijn lijstje  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
VERKIEZING DVP VAN 2017
« Reactie #26 Gepost op: 29 oktober 2017, 22:32:22 »
Ik doe er om mij motiverende redenen ook niet aan mee. Om een lang verhaal kort te maken, om het feit  dat de perfecte vrouw gewoonweg niet bestaat. Alleen in mijn en jullie verbeelding. Zoals iedereen heb ik een rijtje met favoriete dames. Maar aan iedere meid mankeert wel iets.

Vanessa heeft hemelse tieten maar een kont als een jongen. Mandy heeft een kont om een moord voor te plegen maar is van voren zo plat als een (euro)dubbeltje.

Nina pijpt zalig maar houdt bij het zoenen je tong buiten haar mond. Bij Mara kun je naar hartenlust haar mond uitlikken, maar bij het pijpen voel je haar tanden. Als je Veronica ligt te neuken, dan probeert ze haar benen zo te houden dat je er niet helemaal in komt. Zal aan de diepte van haar doos liggen. Maar ze zuigt je ondertussen wel je tong aan gort.

Corina laat zich ongegeneerd gaan als je op haar ligt te beuken, maar houdt de zoenen af, want ze heeft zogenaamd geen lucht, de kettingrookster.

Svetlana laat je lekker in haar mond spuiten, maar verwijdert de kwak ongezien in een tissue. Olga daarentegen laat met een ondeugend lachje de saus uit haar mond over haar tieten gutsen, de slettebak. Maar die tieten zijn zo slap als washandjes. Anja valt al helemaal buiten de prijzen want die kust helemaal niet. Ben je het gvd één keer vergeten te vragen. Maar ze had zulke lekkere tieten.

Maria geeft je een heerlijke gfe, zodat je dacht de perfecte dvp te hebben getroffen, maar je stemde erin toe dat ze na de daad nog een sigaretje rookte voor de gezelligheid. Zodat je op een kamertijd van 32 minuten uitkwam en ze je een heel uur liet dokken.

Je werd helemaal gek van die perfecte ronde billen en die goedgevulde beha van Emily, maar toen dat ding  uitging zakte de hele handel tot ver voorbij haar navel. Ze compenseerde dat nog wel door tijdens de daad de blaren op je tong te zuigen, maar die aanblik van die hangtepels op clitorishoogte kreeg je maar niet van je netvlies.

Bij Pauline dacht je eindelijk dat je het gevonden had, maar die sprak weer amper een woord over de Bulgaarse grens. Zodat er op sociaal gebied weer een hiaat optrad.

* namen van personen berusten puur op toeval. Ik kan er nog een paar A4-tjes mee vol kalken. Maar om een lang verhaal kort te maken, de perfecte vrouw ben ik nog niet tegen gekomen. Hoewel ik noglangnietuitgewandeld ben, reken ik er maar niet op dat dat ooit nog gaat gebeuren. Hopelijk hebben jullie meer geluk.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
VERKIEZING DVP VAN 2017
« Reactie #27 Gepost op: 29 oktober 2017, 23:29:53 »
het jaar is nog niet om mannen dus ik laat me gedachte er over heen gaan of ik het wel post  :lol
Eens met de VS, de dames moeten aan voorwaarden voldoen waarvan pas eind december bekend is of zij daaraan voldoen.

Anders wist ik het wel en zou een dame uit Sixsens al mijn punten krijgen, maar ja.. werkt zij dan daar of elders en is zij dan nog te traceren (behalve door mijzelf en den docteur) ?  :lol

Dus ik wacht nog ff met mijn Lilly ehh ik bedoel Lijstje  :lol_hitting:
IK stel de regels hier op Lellebel  ;D
En jij kan toch een stukje azijnpissen, doen we niks, is het een gezaag van jewelste, doen we iets, zitten jullie op de regels te vitten als vliegen die op een stront vliegen, godverdomme  :lol

Het spreekt voor zich, voor de hersenlozen of diegenen waar er wel licht brandt, maar niemend thuis geeft als er aangebeld wordt .... het spreekt voor zich dat niemand helderziende is, de dames die je opgeeft moeten enkel traceerbaar en werkzaam zijn de dag dat je je lijstje maakt ...

Zo, dat is misschien ook weer moeilijk te begrijpen, want wat indien er eentje wint die nadien blijkt gestopt te zijn .... dan valt die domweg weg van de prijzenlijst ....
Nou nou, je gevoel voor humor is ook niet meer wat het geweest is.
Juist vanwege die regels (die volkomen terecht zijn, heb ik daar over geklaagd?) is het niet handig om 2 maanden voor het einde van het jaar een lijstje te starten als je niet weet (en dat weet niemand) of en waar de dames op het einde van het jaar werken en traceerbaar zijn.

Als ik niet beter wist zou ik de indruk krijgen dat de Sjagrijnic Surfer en Sexmachine één en dezelfde zijn!

En aan alle andere rakkers, laat je vooral niet weerhouden om lijstjes op te stellen , ik zal dat in december ook zeker gaan doen, ook al reageert Sexmachine overal op alsof hij door een wesp gestoken is  :040:
« Laatst bewerkt op: 29 oktober 2017, 23:39:47 door LellebeL »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
VERKIEZING DVP VAN 2017
« Reactie #28 Gepost op: 30 oktober 2017, 00:08:26 »
We stoppen over het nut van dit topic te bediscussiëren!

De verkiezing van DVP 2017 gaat inderdaad nergens over. Het is subjectief! Zoals ook de recensies over onze meiden.
Zo kunnen we ook een topic starten over de beste club van 2017....idem dito. Voor de een is de afstand bepalend, voor de ander dat het bier gratis is, de perfecte wellness, het eten en ga zo maar door. Eindeloze discussie!

Dus vanaf nu: lijstjes! 
Doch, niets is verplicht! Het mag, maar het hoeft niet!  ;)
Van enkelen kan ik het lijstje al voorspellen. Zo zullen velen mijn lijstje ook wel kunnen raden. Het mag allemaal!

We staan hier voor gezelligheid en fun.

Fleur je lijstje vooral op met de nodige humor, die zien we het liefst!

Ik heb gezegd! Case (gezeur) closed!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

guest21214

  • Gast
VERKIEZING DVP VAN 2017
« Reactie #29 Gepost op: 30 oktober 2017, 11:40:49 »
lol, heb ik hier wat losgemaakt door dit topic onder de stof weer naar boven te brengen ;D

op hookers was het altijd oorlog met deze lijstjes die daar snel verboden werden, haha, uh.. en ik heb mijn lijstje nog niet eens ingevuld, alleen wel mijn SM Meesteres / Kinkygirl lijstje alhier http://relaxxxboard.com/index.php/topic,23591.0.html  :mistress