Auteur Topic: Maddy (Roemeense)  (gelezen 11726 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Maddy (Roemeense)
« Gepost op: 6 november 2017, 07:22:03 »
[box title=MADDY]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels
Leeftijd:         22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            normaal
BH:                 75C
Kontje:           lekker
Haarkleur:      bruin
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Z PMC NMC Vingeren PSE
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Maddy (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 6 november 2017, 10:31:39 »
Onlangs heb ik in Samya voor de eerste keer gekamerd met de 22 jaar jonge Roemeense Maddy.

Maddy was qua gezicht zeker niet de mooiste meid die rondliep in Samya, maar ze is wel gezegend met een heel lekker lichaam, onder andere voorzien van een mooi gevormde, strakke kont en een perfecte, jeugdige C-cup.

Maddy is verder 1,60m groot, heeft lang bruin haar en bruine ogen. 8 tattoos en een neus- en onderlip piercing maken het geheel af. Maddy heeft eerder in onder andere DV en Magnum gewerkt.

De kamergang was goed zonder meer. Zoenen beperkte zich tot wat strelingen met de lippen, en zelfs dat kon niet snel genoeg genoeg zijn voor Maddy.

De pijpbeurt mocht iets steviger voor mij, maar was anderzijds wel voldoende gevarieerd, en voldeed zeker.

Het neuken met Maddy was zalig ;D. Ze heeft een strakke poes (en gebruikte geen gel), waardoor ik alles heel goed voelde. We hebben een handvol standjes uitgeprobeerd, en Maddy deed telkens heel goed mee. Ergens rond minuut 25 ben ik spetterend klaargekomen.

Na het noodzakelijke opkuisje, hebben we de overblijvende kamertijd al knuffelend rondgemaakt, en heb ik de kamer na exact een half uur tevreden verlaten.

Herhalingsgevaar met Maddy is echter klein. In Samya lopen er mooiere meiden en meiden met een betere service rond 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
Maddy (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 21 april 2018, 00:21:18 »
I met her in Mondial i think, many similarities.