Auteur Topic: Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)  (gelezen 86270 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Gepost op: 6 november 2017, 23:35:46 »
dit is het nieuwe pand, en dan de 1e kamer van SS10, dus rechts naast Jasmine die op het pand er naast staat op de dag. Maya is een zeer knappe verschijning, beetje studente classy achtige uitstraling, slank maar wel met juiste vrouwelijke accenten op haar bovenbenen, heupen, billen. Alles puur natuur, geen tatoos en een echte B-cup. Lang steil donkerblond haar, zeer knap gezicht met aparte ogen, prachtige lach die ze meestal laat zien als je binnen komt, mooi zon gebruind, en bij het raam kan ze soms wat licht arrogante uitstraling hebben, maar dat vind ik juist aantrekkelijk, dat maakt een vrouw qua uitstraling sterker, en aangezien ze vaak wat aandacht en lastige doorvragen Noord-Afrikaanse mannen aan haar raam heeft, kan ik wel voorstellen dat ze soms wat licht nors kijkt.

Echter bij binnenkomst is ze allervriendelijkst, deze 23 jarige Moldavische beauty. Ik vind het far out 1 van de knapste meiden van het SKW. Kamer ligt na een soort schuine L vormige gang achter in het pand op de begane grond met een bed in een soort nis, en verder schone nette wastafel en doucheruimte.

Maya heeft een prachtig figuur, zachte huid en ik raak al opgewonden alleen van haar verschijning, met of zonder sexy setje, ze zou ideaal zijn voor fetish spel als ze dat zou kunnen , want je kan uren naar haar kijken, aanraken en voor haar masturberen etc. Maya is niet echt kinky of zo, ze gaf aan dat 98% van haar klanten voor pijpen en neuken kwamen.

Nu ik heb haar wat tepelspelgeleerd, en dat pakte ze prima op, ook haar tong en tanden wisten mijn tepels te vinden, haar lichaam op mij  te voelen en te zien was zeer opwindend, en haar heerlijke kutje te proeven en te mogen verwennen terwijl ze op bed bovenop mijn mond hing terwijl ze met mijn tepels speelde met haar vingers/nagels, daarbij was mijn uitzicht naar boven adembenemend :-\

Haar orale kwaliteiten zijn zeer goed, ze speelde plagerig met haar tong tijdens het pijpen en toen ik mijzelf klaar masturbeerde voor haar terwijl ze op haar hoge hakken voor mijn uitdagend heen en weer wiegde onderwijl mij strelend of mijn tepels te prikkelen, was heerlijk. Ik vond het door haar looks voor de regular erotiek voor een 1e keer toch iets magisch hebben. Wel een meisje met respect te behandelen, ze is niet dom, en houdt van een goede hygiene bij mannen. :douchen

Ik ga zeker voor haar terug komen!
« Laatst bewerkt op: 11 juli 2020, 09:37:41 door Elwood »

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 17 november 2017, 02:09:57 »
Inmiddels ook een 2e bezoek gedaan aan deze zongebruinde schoonheid, haar benen, billen, gezicht, body blijven een lust voor het oog, ze heeft iets magisch, je zou haar zo mee willen nemen. Haar zien bewegen is al een genot. Allevriendelijkst, goede hygiene en een leuke trotse jonge twintiger die niet iedereen zo maar binnen laat is mij al meerdere malen opgevallen en dat bevalt me wel

Lekkere sex (zijn on top, en later in missionarisstandje), maar teasend voorspel waarbij ik op rand van het bed zit en zij voor me staat op haar hoge hakken verder naakt, en met haar vingers en tong met mijn tepels speelt terwijl ik haar streel, billen, benen, poesje, en met mijn mond haar tepels verwen, en masturberend deels naar haar kijk.

Ja magic... en toch mis je ook weer iets kinkies of extra geils omdat ze eerder lief en aardig is. Maar blijft voor mij 1 van de lekkerste dames van het SKW. Beetje saaie grauwe kamer, wel schoon en nieuw en mogelijkheid tot jezelf verfrissen. Ik zal zeker bij Maya nog terugkomen, want ze trekt je als een magneet aan als je daar in de Schipperstraat loopt :039:

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 9 januari 2018, 21:57:55 »
Deze jongedame zag er vanop de straat leuk uit, mooi lichaam en mooie kop dus naar binnen.
De kamer waarin ik werd ontvangen was wat klinisch, overal tegels aan de muur dus voelde wat kil aan, maar alla, het blijft raamwerk. Kamerdeur bleef tijdens het bezoek ook open staan, raar idee maar door de indeling en de lange gang naar het raam toe was er (gelukkig) geen inkijk vanop de straat. Toch weer interessant vast te stellen dat sommige dvp zo dom zijn om niet even aan het privacy-gevoel van hun klant te denken. Scheelt toch weerkerende klanten en dus geld (misschien dus wel niet haar eigen geld).
Na een korte chit chat al snel begrepen dat we niet echt een klik hadden dus heb ik het beperkt gehouden tot het instaptarief van 50 euro waarbij ik de dame verzocht gewoon op haar knietjes zittend me klaar te pijpen.
Pijpen deed ze zeer goed en redelijk gevarieerd. Heb het zelf afgemaakt omdat een condoom ultiem genot toch in de weg zit.
Leuk voor een keertje.  :039:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 17 april 2018, 23:44:56 »
Maya had ik gedurende de dag niet gezien, en daar was blijkbaar een goeie reden voor: ze is op dit eigenste moment werkzaam in de avond/nachtshift op dezelfde locatie.
Afwachten of dit een vervolg krijgt....
« Laatst bewerkt op: 17 april 2018, 23:51:11 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 8 mei 2018, 15:58:07 »
De avond/nachtshift legt deze schoonheid blijkbaar geen windeieren; ze blijft dan ook volharden  :sign0098: ...
Aangezien de "vaste" dame van SS10/1 is teruggekeerd, staat Maya nu wel op SS06/4.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 18 juni 2018, 01:38:02 »
ik weet dat dit bericht hier niet thuis hoort maar weet niet waar ik het anders moet plaatsen

in hetzelfde pand staat in de avond ook een donkerblonde dame met bril en topbody. Staat ook weleens met Maya te praten afhankelijk van als ze naast elkaar staan, hoe heet die dame ? weet iemand dat, of welk recensie topic?

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 2 september 2018, 18:02:46 »
Maya is terug uit vakantie !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 6 november 2018, 16:33:21 »
Bijzonder goed nieuws :PDT_Armataz_01_37: voor de dagwandelaars die van heel mooie vrouwen houden: Maya is terug overgestapt naar de dagshift en staat ook terug op SS10/1 !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 19 maart 2019, 17:49:09 »
 :sign0135: Slecht nieuws voor de skw-bezoekers: van een medewandelaar vernomen dat mooie Maya gespot is in Den Haag, en wel op het adres Geleenstraat 45, kamer 1.

* Om de "Antwerpse" wandelaars tijd te geven dit nieuws tot zich te nemen, wordt topic niet onmiddellijk maar wel eerstdaags, verplaatst.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 20 maart 2019, 20:45:28 »
Nog een weekje of twee wachten, die blijft niet in Den Haag .... taksen .... taksen ... taksen ... ze zal 't snel beu zijn de helft van haar inkomsten te moeten afdragen aan de pooier .... en daarmee bedoel ik de NL-se staat  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 25 maart 2019, 01:04:12 »
raamdames in Nederland geven maar een klein deel aan de belasting op hoor, maar ik denk ook niet dat ze er lang staan, want ook in Den Haag is het rustig qua klanten en veel ramen leeg, het is overal een drama aan het worden, komt dat door stijgende thuisontvangst?

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #11 Gepost op: 27 maart 2019, 00:19:31 »
We wachten nog even !
Met spijt in het hart moet ik toegeven dat de verplaatsing van dit topic naar Den Haag evenwel zeer dichtbij is ! :039:
Ik zal haar missen: alhoewel ik haar te jong vind om sex mee te hebben, is dit voor mij één van de mooiste dames die ik ooit gezien heb !  :-\ :-\
« Laatst bewerkt op: 27 maart 2019, 00:55:46 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #12 Gepost op: 28 maart 2019, 02:50:53 »
Deze bijzonder mooie dame is overgekomen van het Schipperskwartier (skw) in Antwerpen !

Ik zou zeggen:Nederlanders, stuur haar maar snel terug naar Antwerpen !
« Laatst bewerkt op: 28 maart 2019, 02:56:15 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #13 Gepost op: 17 juni 2020, 11:22:52 »
Ze hebben ze teruggestuurd, bet(d)weter, en ze hebben haar iets te veel eten gegeven daar in Holland  ;D

Trouwens, wie haar het ijskonijn noemt, fout fout fout, het ijskonijn zat vroeger in de Villa Tinto, en Roberto (waar is die gebleven) ging die geregeld ontdooien  :dance2

Geniet ervan heren, voor mij iets te lief, het kind, ik heb liever een "bitch" dan een beeldmooie 'te lieve' meid  :wildcat
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1, Maya (Moldavische/dagshift)
« Reactie #14 Gepost op: 17 juni 2020, 11:50:26 »
Ik heb deze lieve meid (jawel, een ijskonijn) best wel graag.
Maar als je graag een bitch hebt (ik ook!) dan hoop ik dat ze Ruru/Raluca binnenkort ook terugsturen uit Den haag  :showtits1

Ze hebben ze teruggestuurd, bet(d)weter, en ze hebben haar iets te veel eten gegeven daar in Holland  ;D

Trouwens, wie haar het ijskonijn noemt, fout fout fout, het ijskonijn zat vroeger in de Villa Tinto, en Roberto (waar is die gebleven) ging die geregeld ontdooien  :dance2

Geniet ervan heren, voor mij iets te lief, het kind, ik heb liever een "bitch" dan een beeldmooie 'te lieve' meid  :wildcat
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....