Auteur Topic: Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië/dagshift)  (gelezen 167212 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #15 Gepost op: 25 augustus 2018, 12:01:56 »
Ik geloof dat het een D is :)
Yes, I also think it's a D  ;)  :smiley:
  
  
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #16 Gepost op: 4 september 2018, 18:03:00 »
Claudia is terug uit vakantie ! :welcome:
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline relaxje1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 11
  • Bla bla bla
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #17 Gepost op: 9 december 2018, 08:58:03 »
Claudia works until 17 December and then goes on holiday for several weeks.
  
  

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #18 Gepost op: 8 januari 2019, 16:59:07 »
Claudia vertoeft terug in ons midden :welcome: !!
Ik heb haar nog niet gezien- en ook haar naamplakkaatje niet- maar haar handdoek heeft haar "verraden" !
't Zal trouwens de eerste dagen niet makkelijk zijn een glimp van haar op te vangen...: dit is, samen met Kathy (Verversrui 20), gedurende de dag momenteel ongetwijfeld de meest bezette dame van het skw !  :sign0098:
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #19 Gepost op: 8 januari 2019, 19:52:15 »
Hier sla je de bal toch mis .... kwa meestbezette dame ...
Reken daar maar Maria, Flori, Gabriella, Beatrice, Melissa EN Selena ook bij ...


Of op zijn minst Maria, die NOOIT te pakken te krijgen is, Bema probeert haar nu al maanden te strikken en is er tot op heden één keer in gelukt ... en ik krijg geregeld berichten (meermaals per dag) dat ze weer bezet is en weer en weer en weer en weer .....


Claudia mag gewoon mee in het rijtje  ;D ;D ;D
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #20 Gepost op: 9 januari 2019, 02:57:14 »
Hier sla je de bal toch mis .... kwa meestbezette dame ...
Reken daar maar Maria, Flori, Gabriella, Beatrice, Melissa EN Selena ook bij ...


Of op zijn minst Maria, die NOOIT te pakken te krijgen is, Bema probeert haar nu al maanden te strikken en is er tot op heden één keer in gelukt ... en ik krijg geregeld berichten (meermaals per dag) dat ze weer bezet is en weer en weer en weer en weer .....


Claudia mag gewoon mee in het rijtje  ;D ;D ;D
De meeste dames die jij opsomt, machientje, zijn wel vrij veel bezet maar enkel Beatrice komt in de buurt van de twee door mij geciteerde dames...
UIteraard verblijf ik ook niet de ganse dag in het skw, en is mijn ervaring op dat vlak gebaseerd op momentopnames, die weliswaar meerdere keren per dag gedurende een periode van verschillende maanden, plaatshebben.
Dat alles is natuurlijk bij elke "veelwandelaar", dus ook bij jou en bema, het geval.
De ervaring heeft me wel geleerd dat nogal wat skw-bezoekers de neiging hebben om hun favorietje(s) als de meest bezette te aanzien...
Conclusie: als er een volledig lijstje van "veel bezette dames" zou opgemaakt worden, kan je daar b.v. evengoed ook Amanda (VT11), Tyna (SS40/2), Celina (VT13), Natascha (VT22), Micha (SS35/2), Yvonne (SS13/3), en Elena (SS01/3) bijrekenen, maar zelfs dan zou dat lijstje natuurlijk nog niet voor iedereen volledig zijn ...
 ;D ;D ;D
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2019, 04:12:35 door bet(d)weter »
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #21 Gepost op: 9 januari 2019, 17:57:34 »
Dus is je eerste posting gewoon subjectief, dat ze de meest bezette dame zou zijn, omdat jij subjectief Maria niet aantrekkelijk vindt  ;D ;) ;) ;) ;)


En on topic .... ze is verdomd lekker (over wie heb ik het nu?)   :lol :lol :lol
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #22 Gepost op: 9 januari 2019, 18:06:45 »
Uiteraard is het altijd wel wat subjectief, maar ik heb wel vermeld dat Beatrice in de buurt komt van Claudia en Kathy wat de bezettingsgraad betreft; zoals je wel weet, vind ik Beatrice helemaal niet aantrekkelijk, zelfs heel wat minder dan Maria... ;)
Maar goed, nu mogen anderen eens reageren...
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #23 Gepost op: 9 januari 2019, 19:43:18 »
Uiteraard is het altijd wel wat subjectief, maar ik heb wel vermeld dat Beatrice in de buurt komt van Claudia en Kathy wat de bezettingsgraad betreft; zoals je wel weet, vind ik Beatrice helemaal niet aantrekkelijk, zelfs heel wat minder dan Maria... ;)
Maar goed, nu mogen anderen eens reageren...
Het gaat er niet over wie er reageert, want wie de populairste is, is onbelangrijk, en we weten allemaal dat dat Maria is   ;D :08: :varken
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #24 Gepost op: 11 januari 2019, 03:34:02 »
Het gaat er niet over wie er reageert, want wie de populairste is, is onbelangrijk, en we weten allemaal dat dat Maria is   ;D :08: :varken
Ik zal eens reageren se. Welk meisje in het SKW de populairste is, dat is idd onbelangrijk. Ik pak degene waar ik die dag het liefste wil op zitten, ongeacht wat anderen willen  :lol_hitting:

Maar wie de populairste PERSOON in het SKW is, dat is wat anders. Misschien ben IK wel de populairste, want er zijn toch wel heel wat meisjes die mij graag zien komen en me steeds maar binnen willen lokken. Ik ben daardoor zo vereerd, dat ik van pure blijdschap dan telkens 50 euro geef, als teken van dankbaarheid omdat ze mij toch zo graag zien.  :lol_hitting: :lol :bud :dance2 :dance2
  
  

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #25 Gepost op: 7 februari 2019, 19:00:16 »
Degene waarbij je het langst moet wachten ( soms dagen) om binnen te geraken is Kathy in de Verversrui.
Beatrice, Claudia, Maria (ss), Flori, Gabriella, Maria (VT) krijg je bij een bezoek aan SKW wel te pakken als je enekle uren geduld hebt
  
  

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #26 Gepost op: 14 februari 2019, 21:19:15 »
Vorige vrijdag liep ik op de middag de Schippersstraat in en tot mijn verbazing zag ik in SS35 twee meiden vrij staan die me wel bekoren : Claudia en Alice.

Vermits Alice heel vaak vrij staat niet getwijfeld en nog eens bij zijne geilheid Claudia binnengewipt.  Ze was juist begonnen zegde ze en ze wachtte op haar eerste afspraak.  De namiddag was volledig volgeboekt blijkbaar, dus ik had geluk dat ik op het juiste moment kwam.

Claudia verwelkomde me met een dikke geile kus en duwde direct haar lekkere tieten tegen mijn borstkas terwijl ze in mijn kruis tastte.  Een warm welkom !
Ik betaalde haar en we wasten ons beiden uitgebreid.  Wel een geil zicht wanneer ze op het bidet zit en haar tieten met lekker veel water wast  :movingtits

Nadat we beiden gewassen waren trokken we naar het bed en toen vroeg Claudia "do you want to be punished a little bit ?" Hell no , i want you hot, horny and sweet zegde ik een blik werpend op de uiteinden van het bed met de handboeien.

Claudia duwde me kordaat op mijn rug op het bed terwijl ze "i am a bossy  bitch" zegde. 

Daarna kwam hare geilheid over me hangen met die geweldige tieten om me te kussen en daalde daarna met haar mond naar mijn tepels af waar ze lustig op begon te zuigen.  Ondertussen gleed een hand naar mijn lul die lekker werd hard getrokken.

Daarna daalde ze af naar beneden en stak mijn ondertussen keiharde lul tussen haar tieten, me geil aankijkend.  Het was tijd om een CD te nemen en dat werd lekker vakkundig aangebracht.
Claudia zette haar Dyson stofzuigermond aan en begon me zalig te pijpen.  Ervaren als ze is stopte ze net op de momenten dat ik ging exploderen om bij wijze van afwisseling met haar warme natte tong mijn ballen lekker te likken.

Ze ging tot mijn grote tevredenheid hier lang mee door, en na een hele tijd vroeg ze of ik wou neuken.  Nou en of ! Eerst on top en dan doggy vroeg ik, en haar ogen begonnen te fonkelen van geilheid en blijheid omwille van de doggy.

Claudia kwam met haar machtig sexy lijf op mijn lul zitten en begon me zalig af te rijden.  Ze had geen gel genomen om aan haar muis te smeren maar ik hoorde al snel het geluid van een nat kutje dat zat te soppen op mijn lul. Een opwindend geluid. 
Ik moest bijna spuiten van dat geluid dus vroeg ik haar te switchen naar doggy.  Ze zette zich vakkundig en met de kont wiebelend lekker voor mijn lul en ik schoof direct naar binnen in haar sappige spleet.  Ik begon haar lekker af te rijden en mocht goed mijn gang gaan onder aanmoedigende kreten en woorden van Claudia.

Na een tijdje kreeg ik het te warm om voort te doen en liet ik me neervallen waarbij Claudia prompt haar Dyson terug aan het werk zette en me hemels begon te pijpen tot ik het CD in haar mond vol spoot.

Ze maakte me wat proper op het bed, gaf me nog een dikke kus, en daarna gingen we ons wassen. 
Na de wasbeurt volgde er nog een uitgebreid, aangenaam en geanimeerd gesprek, en toen ik buiten kwam merkte ik dat er al iemand ongeduldig stond te wachten.  Ik keek op mijn horloge en zag dat ik 30-35 min binnen was geweest !

Deze meid geeft je toch echt topservice en ziet echt niet op een paar minuten meer of minder.  Ze is zeker niet ongeduldig om je buiten te krijgen, integendeel, ze is super sociaal. Het belangrijkste blijft natuurlijk dat het een mooie geile spetter is die op seksueel vlak alles geeft.  Een mega opwindende dame.

Tot binnenkort Claudia !

 
  
  

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #27 Gepost op: 15 februari 2019, 17:54:54 »
Is het omdat je haar zo afgepeigerd hebt, white rabbit, dat ze nu al bijna een week afwezig is ??? :lol :lol
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #28 Gepost op: 15 februari 2019, 23:32:06 »
Is het omdat je haar zo afgepeigerd hebt, white rabbit, dat ze nu al bijna een week afwezig is ??? :lol :lol
Hehe wie weet ... ze had ook een super drukke agenda die namiddag zegde ze .... misschien een paar big spenders die haar de lust om te werken even ontnemen. Ze was nochtans in bloedvorm.
  
  

Offline relaxje1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 11
  • Bla bla bla
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #29 Gepost op: 18 februari 2019, 05:51:58 »
Is het omdat je haar zo afgepeigerd hebt, white rabbit, dat ze nu al bijna een week afwezig is ??? :lol :lol

ze is in haar land en verandert het paspoort. ze zal half maart zijn denk ik