Auteur Topic: Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië/dagshift)  (gelezen 167488 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline relaxje1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 11
  • Bla bla bla
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #30 Gepost op: 10 maart 2019, 08:03:18 »
 :azn:  Na een lange tijd eindelijk zal ze terugkomen deze week. Enik:welcome:Claudia

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #31 Gepost op: 14 maart 2019, 17:36:56 »
Claudia is terug opgedoken  :welcome: !!!!
Wees maar zeker, liefhebbers, dat het weer aanschuiven is bij haar  :sign0098: !!!!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #32 Gepost op: 16 maart 2019, 01:46:33 »
die moet ik toch eens bezoeken precies...
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #33 Gepost op: 1 mei 2019, 16:14:46 »
Ik had al een aantal keren de recente recensies over deze Claudia gelezen maar ik had haar nog nooit bezocht. Ten eerste is ze zéér dikwijls bezet en ten tweede was er toch steeds “iets” dat me tegenhield om bij haar binnen te stappen, mogelijk was dat haar ietwat norse blik als ze in haar raam staat.

Vorige maandag was ik op wandel en omdat de meeste van mijn favoriete dames op verlof zijn had ik een verlanglijstje opgesteld van dames die ik nog nooit bezocht had. Tijdens mijn rondjes door de staten zag ik tot 3 keer Claudia vrij staan en élke keer kreeg ik een geweldig mooie glimlach te zien. Met die glimlach zoog ze me uiteindelijk letterlijk naar haar raam.

Binnen in de kamer bleek deze Claudia een zéér joviale, praatgrage, vriendelijke dame te zijn die zeer goed Engels spreekt. Ik dacht bij mezelf “als de service van een even hoog niveau is, dan gaat deze dame mij héél blij maken”. Gezien het feit dat ze zeer weinig vrij is opteerde ik maar ineens voor een dubbele date aan uiteraard het dubbele tarief.

Na de wasbeurt stond Claudia me naast het bed op te wachten. Ik kon alleen maar vaststellen dat ze niet alleen een hele mooie glimlach heeft maar ook een prachtig lichaam. Toegegeven, er is hier en daar “iets” gebeurd aan dat lichaam maar het is allemaal zo mooi gedaan dat het niet echt opvalt. Mooie tattoo’s heeft ze ook, vooral die tussen haar prachtige borsten.

Allereerst was er een staande teasing waarbij Claudia met haar handjes al snel wilde te weten komen wat voor vlees ze in de kuip had. Mijn cockring deed haar alvast concluderen dat het bezoekje wel een beetje de kinky toer op mocht gaan. Spontaan vroeg ze ook wat ik graag wilde en bood ze PZC aan.

Op het bed kronkelde ze met haar borsten over heel mijn bovenlichaam en haar handjes gingen alle kanten op, soms had ik het gevoel dat ze wel 4 of 6 handen had. Vervolgens zakte ze naar beneden en begon daar op alle mogelijke manieren met haar lippen, tong en mondje mijn klokkenspel en ondertussen beenharde paal te verwennen. Ik zou verder in detail kunnen treden maar laat me gewoon zeggen dat Claudia alles deed wat een man van een pijpbeurt mag verwachten en dát dan maal 2.

Na een lange en zeer uitgebreide pijpbeurt, waarbij ik haar al even had moeten intomen, zwierde ze haar ene been over me en schoof ze haar poesje traag richting mijn mond. Terwijl zij verder pijpte en ook mijn ballen likte mocht ik héél lang haar poesje verwennen. Er waren geen restricties, ik mocht met mijn tong en lippen overal aan, tussen en in. Ook haar kontgaatje mocht verwend worden en ik moet eerlijk zeggen, daar kan ze aardig mee knijpen.

Toen ik mijn tong half lam gelikt had schoof Claudia met veel bodycontact van me af en ging ze tussen mijn benen zitten. Ze vroeg of ik graag had dat ze met mijn kontgaatje speelde. “Natuurlijk schat, ik heb niet liever”. Ook hier zou ik verder in detail kunnen omschrijven wat ze allemaal deed maar dat zou dit verslag wel héél lang maken. Laat me stellen dat ik nog maar weinig dames ben tegengekomen die met hun vingers een man anaal zó kunnen verwennen. Helemaal gek maakte ze me met eerst 1 vinger, daarna 2 en tenslotte 3. Allerlei bewegingen deed ze en ze verkende de volledige diepte waarbij ze ondertussen lekker verder pijpte en kriebelde aan mijn balzak.

Na deze anale verwenning mocht mijn kontgaatje terug op adem komen, Claudia ging nog even verder met pijpen en handwerk. Er kwam nu héél veel speeksel aan te pas en een aantal keren ging ze volledig deepthroat waarbij ze met haar lippen tot volledig tegen mijn buik en balzak ging en mijn paal héél lang in haar mondje en keel liet zitten. Haar handen schoven ook richting mijn tepels en die kregen op hun beurt ook nog eens een aangename verwenning.

Ik stond echt op ontploffen! Ik nam zelf even over terwijl zij zalig met mijn ballen, perineum, bilspleet en kontgaatje speelde en dat leidde tot een zalig en langdurig orgasme.

Nadat ik me volledig leeg had gespoten kreeg ik een paar vochtige doekjes aangereikt voor mijn handen, Claudia maakte me verder overal zeer minutieus proper.

Ik dacht dat mijn tijd nu toch al wel opgebruikt zou zijn maar neen hoor, Claudia maakte zichzelf ook oppervlakkig proper met vochtige doekjes en kwam vervolgens op het bed tegen me aan liggen. We hebben nog even gezellig gekletst en met zicht op haar mooie lichaam mocht ik haar nog heel de tijd over haar benen, heupen en rug strelen. Zij van haar kant liet zich ook niet onbetuigd, af en toe was er een zoentje op de mond en om de haverklap zat ze nog aan mijn klokkenspel en kleine vriend te frullen. Beweging kwam daar echter niet meer in, ze had hem het voorbije half uur volledig uitgeput.

Tijdsdruk was er gedurende het ganse bezoek helemaal niet geweest en het is ook leuk kletsen met deze prachtige, spontane, vlotte en uitermate vriendelijke dame. We hebben samen nog heel wat afgelachen.

Ik kan Claudia eigenlijk maar op één manier omschrijven: je hebt R. Antwerp FC, je hebt Club Brugge, je hebt Racing Genk en die spelen allemaal in Play Off 1, dat zijn dus zonder twijfel goede ploegen. Maar je hebt ook Ajax, Tottenham, Liverpool en Barcelona en die spelen dit jaar allemaal de halve finale van de Champions League. Een drietal dames die ik regelmatig bezoek behoren zeker ook tot Play Off 1 en zijn dus op zich al TOP dames (anders zou ik er niet zo frequent binnen gaan). Mijn lieve Sara kan tegenwoordig ook al goed mee in de Champions League maar de kwart of de halve finale halen is op dit moment nog een heel klein beetje te hoog gegrepen, ze heeft wél zo danig veel talent dat ik haar binnen dit en 2 – 3 jaar ook wel de finale van de Champions League zie spelen.

Over Claudia kan ik dus kort zijn, zij is écht één van de TOP dames is het SKW en van alles wat over haar geschreven en verteld wordt is niets maar dan ook niets gelogen. Claudia hoort duidelijk thuis in de hogere regionen van de Champions League.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #34 Gepost op: 2 mei 2019, 00:13:52 »

Ik kan Claudia eigenlijk maar op één manier omschrijven: je hebt R. Antwerp FC, je hebt Club Brugge, je hebt Racing Genk en die spelen allemaal in Play Off 1, dat zijn dus zonder twijfel goede ploegen. Maar je hebt ook Ajax, Tottenham, Liverpool en Barcelona en die spelen dit jaar allemaal de halve finale van de Champions League. Een drietal dames die ik regelmatig bezoek behoren zeker ook tot Play Off 1 en zijn dus op zich al TOP dames (anders zou ik er niet zo frequent binnen gaan). Mijn lieve Sara kan tegenwoordig ook al goed mee in de Champions League maar de kwart of de halve finale halen is op dit moment nog een heel klein beetje te hoog gegrepen, ze heeft wél zo danig veel talent dat ik haar binnen dit en 2 – 3 jaar ook wel de finale van de Champions League zie spelen.

Over Claudia kan ik dus kort zijn, zij is écht één van de TOP dames is het SKW en van alles wat over haar geschreven en verteld wordt is niets maar dan ook niets gelogen. Claudia hoort duidelijk thuis in de hogere regionen van de Champions League.
Als voetbalbarbaar bekruipt mij de angst dat ik binnenkort de boeiende verslagen van confrator Kippenneuker nog wel ga kunnen lezen, maar niet meer ga kunnen begrijpen.   :lol_hitting: :17:


Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #35 Gepost op: 2 mei 2019, 16:39:13 »

Ik kan Claudia eigenlijk maar op één manier omschrijven: je hebt R. Antwerp FC, je hebt Club Brugge, je hebt Racing Genk en die spelen allemaal in Play Off 1, dat zijn dus zonder twijfel goede ploegen. Maar je hebt ook Ajax, Tottenham, Liverpool en Barcelona en die spelen dit jaar allemaal de halve finale van de Champions League. Een drietal dames die ik regelmatig bezoek behoren zeker ook tot Play Off 1 en zijn dus op zich al TOP dames (anders zou ik er niet zo frequent binnen gaan). Mijn lieve Sara kan tegenwoordig ook al goed mee in de Champions League maar de kwart of de halve finale halen is op dit moment nog een heel klein beetje te hoog gegrepen, ze heeft wél zo danig veel talent dat ik haar binnen dit en 2 – 3 jaar ook wel de finale van de Champions League zie spelen.

Over Claudia kan ik dus kort zijn, zij is écht één van de TOP dames is het SKW en van alles wat over haar geschreven en verteld wordt is niets maar dan ook niets gelogen. Claudia hoort duidelijk thuis in de hogere regionen van de Champions League.
Als voetbalbarbaar bekruipt mij de angst dat ik binnenkort de boeiende verslagen van confrator Kippenneuker nog wel ga kunnen lezen, maar niet meer ga kunnen begrijpen.   :lol_hitting: :17:


Was gewoon een ludieke omschrijving met verwijzing naar het voetbal omdat ik weet dat er toch wel wat voetballiefhebbers zitten onder de leden hier.  ;)

Veel tekst eigenlijk om te zeggen dat ik deze Claudia écht één van de absolute TOP dames vind in het SKW maar dat had je toch al wel begrepen neem ik aan.  :lol


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #36 Gepost op: 3 mei 2019, 01:48:54 »
Veel tekst eigenlijk om te zeggen dat ik deze Claudia écht één van de absolute TOP dames vind in het SKW maar dat had je toch al wel begrepen neem ik aan.  :lol
Jawel hoor. Ik had al begrepen dat je met Claudia een doelpunt gescoord had  :lol_hitting:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #37 Gepost op: 3 mei 2019, 17:43:27 »
Van een vaste klant van haar vernomen dat Claudia vanaf maandag 13 mei er voor een weekje tussenuit knijpt !!! :laydown
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #38 Gepost op: 22 mei 2019, 18:34:35 »
En...Claudia is terug  :welcome: !
Dat is hetgeen ik afleid uit de aanwezigheid van haar bekende naamplakkaatje: als ze op post is, krijg je haar zelfs maar nauwelijks te zien, dus na een weekje afwezig te zijn geweest, is de kans bijzonder klein dat je een glimp van haar opvangt.
Dus liefhebbers, het is nog wel even, maar toch dit:ze zou naar 't schijnt de ganse maanden juli en augustus met verlof gaan...
Een verwittigd man is er twee waard, zou ik denken !!!!!   ;) ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #39 Gepost op: 22 mei 2019, 19:46:08 »
Toen ik vanmiddag vanuit de Villa Tinto de Schippersstraat inging kon ik even de glimp van haar opvangen waarover bet(d)weter het hieronder heeft. Het was inderdaad écht maar een glimp want toen ik 30 seconden twijfelde of ik haar nog eens zou bezoeken was ze alweer terug verdwenen.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #40 Gepost op: 23 mei 2019, 02:28:34 »
Een verwittigd man is er twee waard, zou ik denken !!!!!   ;) ;)
Da's dan 100 euro ipv 50???

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #41 Gepost op: 6 augustus 2019, 18:13:44 »
Terug present na een zestal weken vakantie:Claudia !!!!
 :welcome:
En... uiteraard is ze constant bezet..... :sign0098:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
« Reactie #42 Gepost op: 2 oktober 2019, 17:32:46 »
Claudia vandaag gespot op SS 25/3, op SS 35/1 stond een andere dame (die ik net ken).

Permanente raamwissel of slechts tijdelijk?

Iemand die meer weet?


Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/3, Claudia (Moldavië/dagshift)
« Reactie #43 Gepost op: 8 oktober 2019, 18:13:31 »
Claudia vandaag gespot op SS 25/3, op SS 35/1 stond een andere dame (die ik net ken).

Permanente raamwissel of slechts tijdelijk?

Iemand die meer weet?
Na haar vakantie, en haar verblijf van één dag (vorige week woensdag) op SS25/3, was Claudia plots weer verdwenen; maar nu is ze al een paar dagen terug paraat :welcome: , en wel opnieuw op SS25/3.
Heb van een goeie klant vernomen dat ze niet onmiddellijk zal terugkeren naar haar oude stek !

*  Adres dus aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/3, Claudia (Moldavië/dagshift)
« Reactie #44 Gepost op: 12 oktober 2019, 17:28:04 »
Eigenaardig genoeg stond Claudia vandaag opnieuw op SS35/1. :-\
Opvallend was dat op SS25 niemand ::) aanwezig was; 't zou dus best kunnen dat het één met het ander te maken heeft...
Even afwachten dus !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...