Auteur Topic: Oana (Moldavische)  (gelezen 6053 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Oana (Moldavische)
« Gepost op: 13 november 2017, 16:50:00 »
Naam: Oana
Nationaliteit: Moldavische
Leeftijd: 21
Lengte: 1.60 - 1.65
Postuur: normaal - volslank
Borsten: B (natuur)
Tatoeage: ja, linker onderarm en linker sleutelbeen
Piercing: nee
Haar: blond, halflang
Taal: Engels (redelijk), Duits (matig)
Extra info: Heel rustig en lief meisje. Sinds een maand in Samya, wat tevens haar eerste club is. Het is een andere Oana als op de foto's van Samya.

Bij mijn vorig bezoekje 3 weken geleden was ze me al opgevallen. Één imo heel mooi koppie met een lijfje waar normaal gesproken voor mij een paar kilootjes teveel aanzitten. Gisteren zag ik haar weer en ik werd hoe langer hoe meer geïntrigeerd. Zij had op een gegeven moment ook wel door dat ik moeite had om mijn ogen van haar af te houden en positioneerde zich voor/naast mij zonder me aan te spreken. Normaal spreek ik een dame nooit aan, maar ditmaal week ik van mijn gewoonte af. Ze stelde zich voor als Oana uit Moldavië. Het gesprekje kwam moeizaam op gang. Deels door het volume van de muziek en deels door haar onervarenheid/verlegen inborst. Ik wist dat ik uiteindelijk toch met haar op de kamer zou belanden, dus haar gezegd dat we de verdere kennismaking op de kamer zouden voortzetten.

Op de kamer gooide ze de schroom beetje bij beetje van zich af. Terwijl ik haar masseerde werd ze opener in de conversatie en werd mijn vermoeden dat ze nog niet lang in het vak zat bevestigd. Voorzichtig wisselde ze wat kusjes uit en ging haar handje op onderzoek uit. Al snel was hij op oorlogssterkte en er volgde een meer dan verdienstelijke BJ, met de nodige variatie en diepte. Na een tijdje besloten we om in missio verder te gaan. Heerlijk rustig gingen we van start en ze kwam beetje bij beetje meer los. Bij het zoenen kwam nu ook haar tongetje mee in het spel (heb het gevoel dat dit niet standaard het geval is bij haar). Haar armen klemden me stevig vast en haar bekken ging in het ritme mee. Ik schroefde het tempo beetje bij beetje op totdat het rubbertje werd gevuld. De resterende vijf minuten volgemaakt met wat nababbelen en het uurtje was verstreken en we verlieten de kamer.

Of zij het gaat redden tussen de haaibaaien die er in Samya rondlopen heb ik mijn twijfels. De kamergang zelf was redelijk tot goed. Mocht ze bij een volgend bezoekje er nog werken zal het waarschijnlijk wel tot een herhaling komen. Dit komt mede door haar karakter en bepaalde dingen en maniertjes die me sterk doen denken aan mijn helaas gestopte favoriete dame.