Auteur Topic: Vingerlingstraat 14/1, Ramona (avond/nachtshift)  (gelezen 10814 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/1, Ramona (avond/nachtshift)
« Gepost op: 23 november 2017, 00:41:21 »
Na alweer een uiterst aangenaam bezoekje aan Renata rond 17.30u, had ik door omstandigheden op het werk nog heel wat tijd over, en ik besloot van die gelegenheid gebruik te maken om rustig wat te gaan eten en nadien eens terug te komen om de nachtploeg van het SKW op mijn gemak te inspecteren. Zo gepland, zo gedaan. Dat sloeg eerst wat tegen, want blijkbaar duurt die shiftwissel toch wel flink lang. Ala ik terug kwam waren haast alle ramen leeg, maar ik weet ondertussen beter: even geduld, het wordt na 20u weer drukker en voller. Dus een paar toertjes gelopen.

Er zaten aanvankelijk niet meteen veel marmotjes achter de ramen waar ik spontaan mijn 50 euro wou voor bovenhalen. Na ettelijke rondjes afgeslenterd te hebben, begonnen de ramen toch weer tot leven te komen, en ik had in de SS18 in de linkse vitrine een blonde dame opgemerkt, die net wat ouder leek dan haar buurtjes. Gemakkelijk te herkennen aan het opgezette haar en een eerder klassiek aandoend kleedje. Omdat ze zo wat 'anders' leek dan de anderen, trok ze mijn aandacht. Ik merkte ook dat ze flinke borsten verstopt had onder dat kleedje, waarvan de tepels leuke punten vertoonden in de stof. Ze glimlachte, en het vermoeden van goeie stevige joekels deed mij besluiten om eens binnen te gaan.

Ze stelde zich voor als Ramona, 35 jaar zei ze. Oostblokimport uiteraard, ik dacht dat ze Bulgarije zei, maar dat heeft weinig belang he. Haar Engels was redelijk ok. 35 jaar zal wellicht ongeveer kloppen, ik vraag geen paspoort :-) 50 euro standaardprijs, alles inbegrepen, maar niet zoenen zei ze d'r bij. Nu ja, ok, niet zoenen dan he (ik had tevoren bij Renata al voluit mijn tonggenot gekregen), dus ok, binnengegaan. Gek hoerenkotje overigens, je moet een paar trappen op en dan weer direct trappen af om in een relatief kleine kamer te belanden. Wel netjes.

Toen ik goed en wel mijn schoenen uit had, stond Ramona daar al in volle glorie sexy te zijn. Inderdaad heel mooie borsten. Terwijl ik me verder uit mijn kleren haastte, kon ik er al niet afblijven. Mooie kont ook, beetje voller figuur maar niet dik. Ze begon er meteen aan, op het bed op haar knieën gezeten, mocht ik er bij komen en ze begon mij te teasen en te strelen. Overal reed ze met haar vingers en nageltjes rond, behalve aan mijn pik of aan mijn zak.

Ze vroeg of ze moest pijpen of dat ik haar liever wou likken. Vanderbeffen koos uiteraard voor likken. Ze deed mij op mijn rug liggen en ze kwam meteen met haar benen wijd en haar gezicht naar me toe over mij zitten en ze drukte haar heerlijke flamoes zacht tegen mijn lippen. Hygiene tip top, smaak erg lekker, ook als ik er met mijn tong wat inging. Ik zei haar dat ik niet vies ben van plasjes, en yep, dat kon zonder probleem zei ze. En inderdaad, een beetje kreunen, wat bewegen, en hopsa, ik voelde haar warme sapje lopen. Ze verontschuldigde zich dat ze niet nog meer kon, maar ja, plassen is iets wat niet altijd op commando lukt. Geen erg, het was leuk. Niet super, maar leuk zonder meer.

Ramona is vriendelijk en zacht, een mooie jonge vrouw, en ze doet wel waar je op aanstuurt. Minder fijn vond ik, dat zij vrij stevige billen heeft in combinatie met een redelijk diep liggend kontgaatje. Het was dus niet zo makkelijk om met mijn vinger haar gat wat te stimuleren, iets wat ik toch persoonlijk wel fijn vind om te mogen doen. Mogen was geen probleem, ik had het trouwens vooraf gevraagd.
Ook vond ik dat ze de eerste helft van de date nogal passief was tegenover mijn piemel. Ik had haar handen eigenlijk al veel eerder aan mijn ballen willen voelen. Toen ik daar naar vroeg, begon ze wel direct. Maar al bij al had ik toch een iets actievere neuk in gedachten vooraf. Ik was uiteraard tevoren al bij Renata gaan piemelen, dus de druk was al wat van mijn ketel, maar toch lukte het Ramona om me met haar prachtig en zacht lichaam voldoende op te winden.

Conclusie: toch wel een leuke dame, verrukkelijke tieten, en je gaat zeker niet met honger buiten. Terugkomen naar haar lijkt me enerzijds niet onwaarschijnlijk, maar anderzijds ga ik er niet speciaal de nachtshift voor afwachten. In de dagshift heb ik naar mijn smaak toch enkele grietjes leren kennen, waar ik impulsief rapper met mijn 50 euro binnenstap.
« Laatst bewerkt op: 23 november 2017, 15:40:06 door bet(d)weter »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/1, Ramona (avond/nachtshift)
« Reactie #1 Gepost op: 18 juli 2021, 18:39:10 »
Ramona heeft na de lockdown plaatsgevat op Vingerlingstraat 14/1.
Ze werkt (nog steeds) in de "late" shift.
A propos: dit is een dame die op mijn verlanglijstje staat...
Ze oogt misschien "heel gewoon", maar dat soort dames zijn gewoonlijk degenen die mij het meest aantrekken... ::) ::)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...