Auteur Topic: Kleine voorstelling Silverfox  (gelezen 6395 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Silverfox

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Kleine voorstelling Silverfox
« Gepost op: 25 november 2017, 14:50:00 »
Goede middag beste lezers , wandelaars

Ik ben een 41 jarige alleenstaande uit Zwijndrecht en heb me hier in de eerste plaats eigenlijk ingeschreven omdat ik al jaren gefascineerd ben door SM / kinky sex. Tot 3 weken geleden was ik nog een echte leek ( nu nog steeds ) maar dankzij het lezen van de vele nuttige comments hier , heb ik me reeds 2 x naar een DVP begeven. ( Met extra dank aan Frankinky voor de tip ( Beatrice Ss 30/3 ) :showtits1 :mistress

De spits is er dus af en het verlangen naar meer en de drang om grenzen te verleggen is dus een feit.

Voor diegene die zich geroepen voelen om mij nuttige tips te sturen ; alvast bedankt.

Succes iedereen en groeten,
Silverfox

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Kleine voorstelling Silverfox
« Reactie #1 Gepost op: 25 november 2017, 16:45:33 »
Goede middag beste lezers , wandelaars

Ik ben een 41 jarige alleenstaande uit Zwijndrecht en heb me hier in de eerste plaats eigenlijk ingeschreven omdat ik al jaren gefascineerd ben door SM / kinky sex. Tot 3 weken geleden was ik nog een echte leek ( nu nog steeds ) maar dankzij het lezen van de vele nuttige comments hier , heb ik me reeds 2 x naar een DVP begeven. ( Met extra dank aan Frankinky voor de tip ( Beatrice Ss 30/3 ) :showtits1 :mistress

De spits is er dus af en het verlangen naar meer en de drang om grenzen te verleggen is dus een feit.

Voor diegene die zich geroepen voelen om mij nuttige tips te sturen ; alvast bedankt.

Succes iedereen en groeten,
Silverfox

Silverfox,

Welkom op Relaxxxboard!

 :welcome:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke