Auteur Topic: GINA  (gelezen 7218 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
GINA
« Gepost op: 26 november 2017, 21:03:12 »
De tweede opvallende dame had ik al een keer eerder gezien in Heaven Seven. Haar naam is Gina, een 26-jarige Roemeense. Het is een dame met een ongelovelijk mooie bubble butt.



En allemaal puur natuur. De rest van haar lichaam heeft gewoon een normaal postuur, alleen haar kont steekt behoorlijk uit. Als zij de bar binnen komt lopen, volgt haar kont 2 seconden later ;) ;D Ik vroeg haar nog of ze tevreden was met haar kont en ze zei opzich wel, maar dat ze vaak problemen had om een passende broek te kopen.

Met haar aan het eind van de avond een kamertje mee genomen. Helaas een kamertje van een half uur, want ze is zeker een uur waardig, maar omdat mijn geldbuidel helaas leeg was, kon ik maar een half uurtje. Ondanks maar een half uurtje een zeer goede kamer gehad met deze meid en volop genoeten van die bubble butt.

[attachimg=2]

Gina is een echte aanrader, zeker als je van een heerlijk derrière houdt. Daarnaast is ze 1 van de weinige dames die niet rookt. Een groot pluspunt voor mij.

[attachimg=1]

Nationaliteit/Taal: Roemeense / redelijk Engels, matig Duits
Leeftijd: 26
Haarkleur/-lengte: Zwart
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 60 Kg, maat 36/ B-cup
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.