Auteur Topic: Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)  (gelezen 210510 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #15 Gepost op: 24 december 2017, 14:29:49 »
Toch een beetje opletten met deze dame jongens! Ik ben op een ander forum te weten gekomen dat ze me over een aantal zaken serieus belogen heeft.

Ik ben de voorbije 4 maanden in totaal 10 keer bij haar op bezoek geweest en heb prijzen betaald van 50,00 Eur voor de standaardservice (PMC en NMC in verschillende standjes, verder niet al te veel) tot 150,00 Eur voor uitgebreid beffen, GFE, prostaat stimulatie, langere tijd en .......... kussen. Deze kussen waren soms enkel op de kaken, soms in de buurt van de mond, dikwijls zuinig óp de mond maar tongzoenen is er nooit van gekomen want dat was volgens haar niet hygiënisch. Aan mijn mondhygiëne kan dat niet gelegen hebben want daar ben ik heel streng op, ik wil óók niet kussen met iemand met een stinkende adem dus zorg ik er wel voor dat dat bij mij ook niet voorkomt.

Wat lees ik nu op een ander forum ..........: 3 gasten die in dezelfde periode voor prijzen van 70,00 Eur tot 100,00 Eur vol tongzoenen met Amanda!  :-\  En ze zorgt zelf voor een flesje Listerine om zowel haar mond als die van de klant te spoelen dus ze is er dan echt wel op voorzien.

Dat zijn dus dingen die bij mij écht in het verkeerde keelgat schieten. Na het lezen van die reviews op dat ander forum was ik echt van plan om haar te laten vallen en verder te gaan met mijn andere favorietjes. Achteraf bedacht ik me dat ze er misschien toch een goeie reden voor had maar die wil ik dan ook wel graag weten. Bij een volgend bezoekje krijgt ze dus die reviews voorgeschoteld + een aantal vragen naar een verklaring.

Verder kom ik op dat andere forum iemand tegen die met haar een bijna gelijkaardige relatie (GFE) heeft dan ik, bijna voor 100% vergelijkbaar. Hij gebruikt identiek dezelfde omschrijvingen en zelfs woorden die Amanda tegen hem zegt dan diegene die ze tegen mij ook zegt. Nu, ik ben niet zo naïef (meer) om daar allemaal in te trappen en zelfs nog maar een béétje te geloven dan zo'n prachtig en leuk ding van een jaar of 23 op mij verliefd zou kunnen worden en een relatie met mij zou willen, tenzij dan als ik haar 1.000.000,00 Eur breng (dat heeft ze zelfs letterlijk gezegd). Het slachtoffer op het andere forum is blijkbaar iets naïever dan ik en gelooft wel alles wat ze vertelt. Amanda is inderdaad ook wel een zéér goede actrice en ze kan perfect verschillende rollen spelen. De naïeveling op het andere forum zal het binnenkort wel doorhebben dat het toch altijd maar om één ding gaat en dat is het geld dat in zijn portemonnee zit, verder zijn die dames in de verste verte niet geïnteresseerd in ons wandelaars.

Een gewaarschuwd wandelaar is er twee waard !

Greetz!

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #16 Gepost op: 24 december 2017, 15:02:25 »
Ik zie je probleem niet, Kippenneuker, helemaal niet.

Dames zijn levende wezens, en ze geven nu eenmaal niet aan iedereen dezelfde service. En dan nog, misschien begrijp jij ook niet dat je NIET ALLES moet geloven wat er geschreven wordt over dames op diverse fora ....

Niet iedereen neemt het zo nauw met "zijn waarheid", en er wordt al eens een loopje genomen.
En dan praten we nog niet over mannen die:
- dames de hemel inprijzen
- dames met de grond gelijk maken omdat ze hun zin niet krijgen
- schrijven om de grootste te hebben, het meeste gedaan te krijgen
- knettergek zijn

Het DOMSTE wat je kan doen, is mensen contacteren over service van meiden, of alles geloven wat de anderen schrijven, en dan zeker de dame ermee confronteren of afrekenen op dingen die ze bij anderen (volgens hun schrijfsels) wel zou doen en niet bij jou.

Jij bent diegene die jouw rekening moet maken, maak die op aan de hand van je eigen ervaringen en niet van (wel of geen) sprookjes die je her en der leest.

Mijn absolute regel: de damesrecensies zijn er voor vermaak, je kan wel een algemeen beeld van een dame vormen als je de recensies doorspit, maar ga nooit jezelf vergelijken met anderen in recensies.
De ene dame is de andere niet, de ene hoerenloper is de andere niet.

Geniet van je eigen ervaring en neem mee wat je graag wil meenemen, en al de rest op alle fora, voor vermaak en omdat mensen zo leuk schrijven.

Het zou niet de eerste zijn waarover geschreven wordt dat ze tongzoent en dan blijkt dat lipzoenen te zijn (om maar iets te noemen, neem het niet letterlijk op)
Je moet gewoon zelf zien wat je zoekt, en enkel van je eigen ervaring met de dame in kwestie telt, de rest zijn wat schrijfsels op internetfora, die een algemene trend weergeven.
Ik ken er ook die recensies gaan afdrukken en voorlezen naar de dames van anderen .... te gek voor woorden
of die dan dames confronteren dat anderen meer mogen dan zij ... ook volgens recensies.


geniet gewoon en doe je eigen ding, en loop niet zo gefrustreerd rond, het is jouw ervaring die telt, niet die van anderen (als die al echt zijn)


De frustratie druipt van je bericht af, IEDERE dame zit er voor het geld, probeer eens gratis te mogen .... daar bestaat een uitdrukking voor ... IF YOU CAN'T STAND THE HEAT, STAY OUT OF THE KITCHEN ...
Of indien je echt denkt dat ook maar één van de dames je zou aankijken als je hen op de Meir tegenkomt (als man vs lekkere griet) dan kom je van een kale reis terug, de dames zitten daar om centen te verdienen, en zolang je dat niet beseft, ben je niet erg goed bezig.
Jij betaalt voor haar diensten en that's it, al the rest is stierenstront, bullshit dus.

Reviews voorschotelen? Ik zou dat niet doen, tenzij je wil overkomen als een loser met het verstand van een geslachte kip ... zo werkt het niet in deze wereld, Kippenneuker, er bestaat een ongeschreven regel dat reviews gaan wegdragen naar de dames NOT DONE is ... NOT DONE

Ik zal je kort zeggen welk effect het overdragen van reviews op dames heeft:
- ze zal je zeggen dat het leugens zijn die er staan
- je krijgt er geen betere service voor, integendeel, ze gaat je een vervelende eikel vinden
- de reviewschrijver krijgt de volgende keer de wind van voren van haar EN gegarandeerd slechtere service
- de reviewschrijver gaat niet meer schrijven op fora
- jij gaat dus over je favorietjes niks meer lezen en gaat nog slechter behandeld worden, want je weet geeneens meer bij wie je moet binnengaan door ENKEL JOUW SCHULD.
En als allerlaatste, je wordt geband op alle fora, omdat je de ongeschreven wetten overtreedt, namelijk je schrijvende wandelvrienden allen in diskrediet brengen.

Ik zou zeggen, probeer te genieten van je bezoekjes en gebruik de fora al informatie en vermaak, want dat zijn ze ook, een bron van info en vermaak, geen bron van frustraties en spelletjes met de dames gaans pelen.

gr


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #17 Gepost op: 25 december 2017, 09:35:32 »
Juist !

zalig kerstfeest aan de rakkers.

Doc

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #18 Gepost op: 25 december 2017, 12:16:53 »
Sexmachine, bedankt voor je uitgebreid advies hieronder. Ik zal hier zeker rekening mee houden.

Misschien zat ik gisteren inderdaad wel met een aantal frustraties maar je hebt me ook wel een aantal dingen duidelijk gemaakt. Ik heb mezelf namelijk ook wel de bedenking gemaakt wat de reactie van de dame in kwestie zou zijn en kwam eigenlijk tot dezelfde conclusie als degene die jij me hieronder duidelijk wil maken. Effe een verkeerde inschatting dus.

Zo ook wat betreft de ongeschreven wetten. Achteraf bekeken lijkt het me ook logisch dat je niet met reviews van anderen begint rond te lopen om de door jou aangehaalde redenen. Ik was niet echt op de hoogte van deze ongeschreven wetten, ik ben dan ook nog maar een goeie maand een beetje actief op dit forum en moet dus duidelijk nog één en ander leren. Bedankt dus om me dit te laten weten.

Gelukkig ben ik dus geen loser met het verstand van een geslachte kip en ben ik ondertussen nog niet terug bij Amanda geraakt. Ik heb haar dus NIET geconfronteerd met reviews van anderen en ik ben dat dus ook NIET meer van plan. Het is mij nu duidelijk dat er altijd en bij elke dame een verschil zal zijn in wat de ene betaalt tegenover de andere en welke service hij daarvoor krijgt. Dus, no harm done, Amanda zal er van mij niets over horen en er worden dus geen andere reviewschrijvers in diskrediet gebracht.

Einde van dit item dus voor mij, ik zal dus moeten leven zonder tongkussen van Amanda maar ze blijft voor mij wél een toppertje en ze blijft voorlopig op nummer 1 in mijn Top 3 al komen Gabriella en Flory dicht in de buurt en nu ik via Vanderbeffen op dit forum vernomen heb wat ik wilde weten is Michaella toch ook weer goed op weg om in de Top 3 te geraken. Ik denk dat ik binnenkort een Top 5 of misschien wel een Top 10 zal moeten opmaken want er zijn tegenwoordig zo veel prachtige en goede dames in het SKW ..........

Op deze christelijke feestdag sla ik dus een "mea culpa, mea maxima culpa" en wens ik alle forumleden een Prettig Kerstfeest en alvast een spetterend 2018 met veel wandelingen door het SKW, leuke bezoekjes aan de mooie dames en wie weet wel een trio of een orgie of 10 !

Greetz!



Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #19 Gepost op: 25 december 2017, 17:13:49 »
@ Kippenneuker. Als je graag tongzoent, dan zit je bij de ramen eigenlijk aan het verkeerde adres. Dat gebeurt er raar of zelden, tenzij aan een forse meerprijs.  Toen ik 10 jaar geleden nog een jonge god was, heeft slecht één (vaste) dame me spontaan getongzoend. And that's it. Met een totaal van honderden raamdames op de teller durf ik wel te stellen dat het niet vaak gebeurd. Let wel: ik vraag er ook nooit om, veel dames stinken me teveel uit hun bek van de sigaretten.

Waarom eens geen uitstapje naar Duitsland overwegen? In FKK Babylon is TZ zo goed als standaard. Kom eens langs bij één van onze feestjes daar, en je zal je ogen niet geloven wat er allemaal mogelijk is zonder meerprijs.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #20 Gepost op: 25 december 2017, 18:04:33 »
Shakir, bedankt voor de info. Ik heb een collega die me dat ook al aangeraden heeft maar zolang ik een full-time job heb én een wederhelft die me in de gaten houdt zit een uitstapje naar Duitsland er niet. Ik zou dat uiteraard graag wel eens willen want ik heb al heel veel goeie dingen gehoord over de clubs in Duitsland.

Mooie club trouwens (heb even de website bekeken), maar liggen de prijzen daar niet anders dan in het SKW?

Greetz!

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #21 Gepost op: 25 december 2017, 18:05:53 »
@ Kippenneuker. Als je graag tongzoent, dan zit je bij de ramen eigenlijk aan het verkeerde adres. Dat gebeurt er raar of zelden, tenzij aan een forse meerprijs.  Toen ik 10 jaar geleden nog een jonge god was, heeft slecht één (vaste) dame me spontaan getongzoend. And that's it. Met een totaal van honderden raamdames op de teller durf ik wel te stellen dat het niet vaak gebeurd. Let wel: ik vraag er ook nooit om, veel dames stinken me teveel uit hun bek van de sigaretten.

Waarom eens geen uitstapje naar Duitsland overwegen? In FKK Babylon is TZ zo goed als standaard. Kom eens langs bij één van onze feestjes daar, en je zal je ogen niet geloven wat er allemaal mogelijk is zonder meerprijs.
Alweer de verkeerde conclusie :-)
Er zitten dames genoeg in het skw die wel tongzoenen en die ook de service van de saunaclubs leveren .... onder het mom .... 't is crisis en ze doen alles om hun klanten te houden

Dat is ook trouwens een van de redenen waarom dames tongzoenen in saunaclubs (ofwel omdat ze verplicht worden door de club, ofwel omdat ze zich anders de markt uitprijzen)

Je zou versteld staan, Shakir, hoe de zaken er nu voorstaan in het skw ...

De line-up in het skw is beter dan in menigeen saunaclub.
Er zijn dames genoeg die het "kwartiertje" hebben afgezworen en nu ook naar het half uur per deel van 50 euro gaan
Er zijn legio meiden die tongzoenen en zelfs pijpen zonder condoom .....


Clubs met een ramenbuurt vergelijken is trouwens nooit een goed idee .... compleet andere sfeer, compleet andere beleving ...

Ik wandel nu al bijna 35 jaar in het skw, kom al een dikke 12 jaar in de (DE) saunaclubs, het is enkel en alleen een kwestie van beleving ....
Je kan genieten van een ramenbuurt, als je de meiden wat beter kent, er zitten genoeg pareltjes tussen.Ik noem er zo voor de vuist weg een stuk of vijftien (die ik persoonlijk heb mogen meemaken) die kwa service en prijzen best het vergelijk doorstaan met de meiden in saunaclubs, met dien verstande dat een deel van die meiden zelf ook ooit in een saunaclub hebben gewerkt


Ga ik naar een saunaclub, is het vooral een dagje genieten met bekenden, en uiteraard ook van bil gaan hoort erbij ..... maar ik ben er rotsvast van overtuigd dat er genoeg clubs zijn in DE waar het gevaar op een flop vele malen groter is dan in het skw.
Ga ik naar het skw, kan ik lekker kiezen:
Heb er een tig dames zitten waar ik voor 50 euro een betere service krijg dan in de gemiddelde saunaclub (Nicole, Kirsy, Beatrice, Alina, Celina, Manar - om er maar enkelen op te noemen)
Heb er ook tig dames zitten die tegen 100 euro per uur de ballen van je lijf neuken en waar je gesloopt van hun kamer afkomt (Maria, Jennifer, Samira, Manar,... )
Pijpen zonder is bij de meesten waar ik minstens een uur boek dan ook de standaard, evenals tongzoenen, en niks nada geen mondwater, dat verhoogt enkel het risico op een SOA  :-\


Voor mij het grote voordeel in het skw, is dat daar veel meer ingespeeld wordt op mijn soort viespeukerij, daar betaal ik me blauw aan in saunaclubs (ja, ik ben een viespeuk en vetzakske, I know)


Wat wil ik nu zeggen met deze posting, Dat zowel ramenbuurten als saunaclubs dingen te bieden hebben (andere voornamelijk) en het is maar wat je zoekt en wenst.
Vergelijken is domweg onmogelijk, omdat er zovele verschillen zijn end at allemaal afhangt van persoonlijke voorkeuren ....

Wens ik een dagje te genieten met kameraden en me van niks iets aantrekken trek in naar Bab of SS (oftewel een saunaclub)
Heb ik zin in een snelle (of minder snelle) wip na het werk, trek ik naar het skw (geen inkom, geen anderhalf uur heen en terug maar wandelafstand)
Heb ik zin in een fetish viespekerij nacht, dan verdwaal ik in de straten van Antwerpen, de sluitingstijd is daar onbestaande, en dan ben ik uren onderdak voor mijn viespeukerij ... ietwat dame met verstand zorgt dan ook wel voor eten en drank voor de nacht (ze zijn namelijk neit dom)

Eigenlijk hoort dit in SKW VS SAUNACLUBS, een vergelijking die eigenlijk niet kan gemaakt worden, beiden hebben hun charme, beiden hebben hun voordelen en nadelen


gr

sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #22 Gepost op: 11 maart 2018, 14:28:22 »
Gisteren na enkele maanden nog eens een bezoekje gebracht aan Amanda. We hadden even een tijdje genoeg van mekaar (censored) maar een paar weken geleden smste ze me plots. Ik vond een bezoekje toen nog niet direct een goed idee maar in de voorbije weken spookte de mooie Amanda toch weer terug door mijn hoofd. Maandag was ik vóór mijn bezoekje aan Selena al een paar keer voorbij haar vitrinneke gewandeld maar ze was toen niet aanwezig. Ik heb haar toen gesmst of ze misschien een vrije dag had of van kamer veranderd was en toen bleek ze 3 dagen vrijaf te hebben, pas op donderdag zou ze terug zijn. Donderdag smste ik haar of ik om 13u30 kon langskomen maar ik kreeg geen antwoord. Ik wandelde dan maar op goed geluk af naar het SKW in de hoop dat ze me ondertussen zou antwoorden. Dat antwoord kwam echter niet en haar gordijntjes waren inderdaad gesloten. Toen ik al een kwartiertje terug weg was uit het SKW belde ze me om te zeggen dat ze mijn sms nog maar pas gelezen had omdat ze tot dan bezig was geweest. Voor mij was het dan spijtig genoeg te laat om nog terug te keren maar we spraken wel af voor vrijdag.

Vrijdag, mijn laatste dag vóór mijn verlof van enkele weken, een halve dag verlof genomen en goed op tijd naar het SKW vertrokken zodat ik om 11u30 bij Amanda aankwam. Hoewel het een hele tijd geleden was dat we elkaar gezien hadden en we enige tijd een licht gespannen relatie hebben gehad (censored) was de ontvangst zeer hartelijk. Ze liet me al lachend voor een gesloten deur staan en deed met haar hand teken dat het 50 Eur was. Ik deed terug teken dat 50 Eur te weinig was waarop zij de deur open deed en zei “it ‘s 50 Euro but you can always pay more to stay longer and for a few extra’s”. De toon was al direct gezet.    Binnen kreeg ik mijn 3 dikke kussen en nadat de gordijntjes dicht gingen kreeg ik nog een dikke knuffel. Het voelde toch in het begin een beetje onwennig en ik wilde tijdens een kort gesprekje toch nog eerst even de sfeer aftasten. Die bleek echter al snel goed te zitten. Amanda wilde graag dat ik een uurtje bleef (150 Eur) maar ik wilde het toch voor deze eerste keer na enkele maanden een beetje veilig spelen en opteerde voor 40 minuten (100 Eur).

Na overhandiging van 2 bruine briefjes ging Amanda zich wassen, ik deed hetzelfde aan het onhandige lavabootje dat helemaal in het hoekje achter Amanda haar stoel verborgen zit. Je hebt écht bijna geen plaats om daar je ding te doen. Toen ik klaar was lag Amanda al op haar rug op bed. “Come here”, zei ze, “so you can make me relax for a few minutes”. Deze scene speelde zich in het verleden reeds meermaals af. Ze weet dat ik graag haar ganse lichaam kus, beginnend in haar nek en verder afdalend tot aan haar voetjes. Daarna kus ik mij een weg terug naar boven langs de binnenkant van haar beentjes die ze op dat moment al aardig spreidt. Halverwege blijf ik dan nog even hangen om een mooi zicht te hebben op haar opengesperde kutje. Jongens, deze meid heeft het mooiste kutje dat ik al ooit gelikt heb. De details van de likbeurt geef ik hier niet vrij want dat zou anderen op ideeën kunnen brengen. Feit is wel dat geen enkel plekje tussen haar beentjes overgeslagen wordt, het duurt dan ook niet lang of ze begint serieus nat te worden. Ze geniet met volle teugen op het moment dat ze zachtjes begint te kreunen en zelf met haar tepels begint te spelen. Ik hou me dan voorlopig bezig met haar kutje en alles daarrond. Het hoogtepunt is nabij als ze over mijn beide armen, die over haar buik en onderbuik strelen, vastpakt en die sensueel begint te strelen. Deze keer trok ze zelfs mijn armen richting haar borsten en gaf ze zelf aan dat ik zachtjes in haar tepels moest knijpen. Ze gaf me ook nog net iets meer toegang tot haar poes zodat ik zelfs heel mijn tong er kon insteken en al haar sappen kon proeven. Ze legde haar beide armen boven haar hoofd, liet mij verder mijn gang gaan, en lag lichtjes trillend verder te genieten. Aan 69 kwamen we deze keer niet meer toe.

Alsof ze plots ontwaakte uit een roes vroeg ze me om op mijn rug te gaan liggen. De afgesproken prostaatmassage kwam er aan. Ik wilde hier ten volle van genieten en had haar gevraagd om mij heel zachtjes naar een hoogtepunt te brengen zonder van te voren te pijpen of te neuken. Ze toonde me haar wijsvinger en middenvinger en vroeg welke vinger ik wilde. Ietwat teleurgesteld antwoordde ik “allebei, ….. of meer”. “Oh”, zei ze, “heb je dan misschien liever een dildo?”. De laatste keer dat ik haar bezocht heb was één van de eerste dagen dat ze verhuisd was van VT 38 naar VT 11 en toen bleek ze in die nieuwe kamer nog geen dildo’s e.a. te hebben. Nu haalde ze er eentje uit haar kast, een roze nog wel! Hij leek me qua formaat wel gepast maar ik heb haar toch maar gevraagd om het rustig aan te doen. Eerst ging ze de dildo nog even proper maken en dan ging er een condoom over. Terwijl ze glijmiddel nam en olie over mijn kleine vriend liet lopen mocht ik de dildo zelf even vasthouden, het was toch niet echt een kleintje. Ondertussen mocht ik nog even met een vingertje in haar poesje. Amanda ging heel rustig met de dildo aan de slag en ging steeds dieper, ik genoot zalig! Toen mijn kontgaatje voldoende ontspannen was begon ze aan een neukbeurt met de dildo, weliswaar met de dildo in haar hand want een strapon heeft ze niet. Een strapon en andere kinky speeltjes brengt ze mee na haar verlof in Roemenië in april.   :040:   :mistress   :ff Terwijl ze met de dildo te keer ging masseerde ze met de olie mijn ontblootte eikel, het was dus eerder een eikelmassage dan dat het aftrekken was. Jongens, wat een gevoel. Ze genoot er blijkbaar zelf van dat ik daar zo lag te genieten! Heel lang was het op die manier niet vol te houden. Een paar keer kon ik het nog tegenhouden maar toen ze maar bleef wrijven over mijn blote eikel en plots een hele diep stoot tegen mijn prostaat gaf moest ik het laten gaan terwijl ik één of andere kreet uitstootte die mogelijk op heel het pleintje van Villa Tinto te horen was. Amanda stond versteld van de hoeveelheid. Als de prostaat bewerkt wordt dan komt er ook weer meer prostaatvocht mee dan bij een klassiek orgasme, vandaar dus dat het dan om een aanzienlijke hoeveelheid gaat. Amanda maakte mij vakkundig en zonder scrupules helemaal proper. Ze stond er versteld van hoe proper het allemaal was waarna ze vroeg of ik mij “vanbinnen” had gewassen voor ik naar haar kwam. Ik zei haar dat ik altijd al het mogelijke doe om het zo proper mogelijk te houden. Niemand (behalve hier en daar een uitzondering) zit namelijk graag in iemands anders zijn str… te rommelen. We hebben het daarop nog even gehad over klisma’s, anale douches en de nodige toebehoren zoals een anale douchekop en zo’n plastic of siliconen ding dat je kan vullen met water en dan leegspuiten in het onderste deel van je darm. Ik moet zeggen, een ietwat raar onderwerp tussen een al ietwat oudere bok en zo’n jong ding maar best een leuke open conversatie. Ik denk dat ik haar hier en daar nog iets heb kunnen bijbrengen in dat verband.

Vervolgens hebben we ons beiden gewassen en kreeg ik nog een beetje extra tijd om nog verder een praatje te doen over o.a. mijn verlof en haar nakend verlof in april.

Het was weer een heel tof en leuk bezoekje aan Amanda en ik heb een héél correcte service gekregen. Ik denk dat ze me terug gewonnen heeft. Het wordt binnenkort moeilijk want nu heb ik 5 topfavorieten, de koek zal dus verdeeld moeten worden. Het is maar goed dat ze allemaal regelmatig eens op verlof gaan, dan heb je weer eens de gelegenheid om de anderen een keertje meer te bezoeken, of hier en daar eens een nieuwe dame.

Greetz!

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #23 Gepost op: 27 maart 2018, 16:35:22 »
Vandaag even met Amanda gebeld omdat ik sinds gisterenavond terug uit verlof ben en haar graag donderdag nog wilde bezoeken vóór haar verlof. Wat bleek? Ze vertrekt nu donderdag al ipv op maandag 2 april. Vanaf donderdag 29 maart zal Amanda dus voor een 3-tal weken afwezig zijn.    :banghead:     :17:

Greetz!

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #24 Gepost op: 18 april 2018, 18:02:29 »
 :welcome: Goed nieuws voor jou Kippenneuker, en alle andere wandelaars: de mooie Amanda is, na praktisch drie weken vakantie, terug op post, opnieuw op VT11!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #25 Gepost op: 18 april 2018, 19:53:21 »
Bedankt bet(d)weter, ik wilde het ook net gaan posten want ik wist het al van deze voormiddag. Ze had me al een bericht gestuurd dat ze vanaf vandaag terug "ter beschikking" was. We hebben al halvelings afgesproken voor morgen.  :sex  :sex  :sex

 :1rij:  :1rij:  :1rij:

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #26 Gepost op: 19 april 2018, 17:41:35 »
Ben vanmiddag al bij Amanda gaan spelen. Was een héél aangenaam weerzien en een geweldige sessie. Verslag volgt eerstdaags!

Amanda blijft in mijn top 3!

Greetz!

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #27 Gepost op: 20 april 2018, 23:17:46 »
Voor ze eind maart met verlof vertrok, had Amanda een hele tijd de dag-en avond/nachtshift gecombineerd.
Sedert haar terugkeer eergisteren heb ik ze tot dusver evenwel enkel nog maar gedurende de dag gezien; ik vermoed dus heel sterk dat ze nu een tijd terug alleen in de dagshift zal werken, iets wat niet verwonderlijk is gezien het feit dat ze heel veel bezet is en dus ook haar rust wel goed zal kunnen gebruiken...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #28 Gepost op: 21 april 2018, 14:45:43 »
Ik bezoek haar enkel tijdens de dag. Ik heb haar vorige donderdag dan ook niet gevraagd of ze de dag- en avondshift nog verder gaat combineren. Wellicht heeft ze dat een paar maanden gedaan om haar recente verlof te financieren. Ze heeft in Roemenië ook een bepaalde behandeling laten doen  :censored   Mogelijk waren daar ook wat extra centjes voor nodig. En neen, het gaat niet om een borstvergroting  :tietjes  :movingtits  :laughingchick  :showtits1

Greetz!

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #29 Gepost op: 21 april 2018, 17:38:36 »
Ik vernam woensdag van Amanda dat ze terug op post was na haar verlof. Haar bericht kwam net iets te laat om haar diezelfde dag nog te kunnen bezoeken. We spraken toch maar al halvelings af voor donderdag, het uur zou ik nog bevestigen.  :sex

Toen ik haar donderdag een bericht stuurde om op een bepaald uur af te spreken bleek dat al niet meer te kunnen omdat ze op dat uur al bezet was  :character0029: . Ze wilde mij ook wel graag zien en vroeg of ik een uurtje vroeger kon komen. Omdat het door mijn én haar verlof ondertussen zes weken geleden was dat ik haar had kunnen bezoeken stelde ik alles in het werk om haar te kunnen zien op het door haar voorgestelde uur.

Het was écht zomers toen ik naar het SKW wandelde. Veel dames stonden dan ook ín of vóór een open raam te genieten van het zonnetje en/of van de zomerse temperaturen. Ik was nog net iets te vroeg voor mijn afspraak met Amanda dus wandelde ik eerst nog even door de Verversrui, de Vingerlingstraat en de Schippersstraat om al dat vrouwelijk schoon te bekijken. Daarna stapte ik de Villa Tinto binnen waar ook nog een paar mooie dames stonden, o.a. de kinky/sm girls Kiana op VT 17 en Sylvia/Tatjana/Mia op VT 16, maar daar waren alle ramen gesloten.

Toen ik op VT 11 aankwam was het eerste wat me opviel de mysterieuze glimlach van Amanda, verder zag ze er weer geweldig uit  :-\ . Het was een zéér prettig weerzien na zo’n lange tijd, ik was blij dat ik haar terug zag en ik had de indruk dat zij ook oprecht blij was. Kussen en welgemeende omhelzingen hoorden daar vanzelfsprekend bij.  :olaaaa

In tegenstelling tot enkele weken geleden was door het mooie weer mijn uitkleedtijd een héél stuk korter. Bij Amanda was er geen verschil, zij is altijd even snel uit de kleren, ze heeft dan ook altijd veel minder aan dan ik. Uiteraard vroeg ze wat ik deze keer wilde doen. Mijn antwoord was vrij kort en op voorhand ingestudeerd: “alles”. Plagerig zei ze “en wat is alles?”. Wel, euh, een relaxsessie voor haar, een pijpsessie voor mij, en beetje neuken en afwerken met een handjob en een dildo in mijn kont. Dat zinde haar allemaal wel dus prijs en tijd afgesproken en de eurootjes overhandigd.

Amanda vindt het leuk om eerst zelf even verwend te worden, ze ziet dat als haar relaxmoment. Ik weet niet of het lang geleden was dat ze zo’n verwensessie ondergaan had maar ze genoot er vanaf het eerste moment geweldig van. Er kwamen al lichte kreungeluidjes toen ik haar borstjes aan het verwennen was. Toen ik verder afzakte naar haar buik, onderbuik, dijen en benen zag ik ze zalig liggen relaxen. Daarna ging ik stilletjes naar de liezen en dan rond haar poesje. Toen ik met mijn tong  over en tussen haar schaamlipjes ging en het topje van mijn tong in haar poesje duwde hoorde ik zalige genietgeluidjes en zag ik haar zelf met haar tepels spelen. Ik sabbelde nog wat op haar schaamlipjes en ging dan richting haar gevoeligste plekje. Het duurde niet lang of haar ademhaling versnelde en haar buikje begon op en neer te gaan. Ik weet ondertussen wat mij op zo’n moment te doen staat om haar ten volle te laten genieten. Even later begon ze dan ook te kronkelen en kneep ze haar beentjes dicht met mijn hoofd ertussen. Terwijl ze lag te kronkelen en te zuchten mocht ik nog heel rustig even tongen met haar poesje, het gevoeligste plekje moest echter even gemeden worden want dat is op zo’n moment té gevoelig. Even later ontspande ze zich en gingen de beentjes terug een beetje open terwijl ik er nog met mijn hoofd tussen lag. Ik zag mijn kans en zette een volgende befsessie in en wonder boven wonder genoot ze er opnieuw van. Ik vroeg of ze graag had dat ik verder ging waarop ze zei “no, stop please, you will kill me”. Ik zei haar nog dat, als ze dat wilde, ik er nog uuuuuren mee kon doorgaan. “Yes, I know”, antwoordde ze. Soms spendeer ik inderdaad het overgrote deel van mijn tijd met het likken en spelen met haar poesje.

Na haar relaxmoment ging ze eerst even de dildo, die ze later zou gebruiken, uit de kast halen. Daarna zette ze zich naast mij en begon míjn verwensessie. Ze begon eerst over mijn lichaam te strelen, ik genoot er zo danig van dat mijn kleine vriend al zo hard werd dat hij op en neer begon te wippen. Amanda nam een condoom en pijpte dat over mijn stijve paal. Het was door een samenloop van omstandigheden, waaronder mijn verlof en haar verlof, een hele tijd geleden dat ze me gepijpt had en ik was eigenlijk een beetje vergeten hoe goed ze dat doet. Ze koopt nu ook ander condooms dan vóór Nieuwjaar en die zijn véél dunner dan die dikke rubbers die ze voorheen gebruikte, met die dingen voelde ik bijna niks. Bovendien was ik ook haar geweldige pijptechniek een beetje vergeten. Ik laat de beschrijving daarvan aan ieders verbeelding maar één ding kan ik zeggen, ze doet het voor mij op een zalige manier en ik kan er geweldig van genieten.

Tijd om even te neuken   :bonken  want dat was ook weer even geleden dat we dat samen hadden gedaan. Amanda zette zich on top en bracht zachtjes mijn stijve paal in haar poesje. Ze heeft niet alleen een geweldig mooi en lekker poesje om te likken maar ze is ook heel strak. Ze was echter zo danig nat van de befsessie dat mijn stijve paal zonder enig probleem naar binnen schoof, er hoefde geen glijmiddel aan te pas te komen. Eerst deed ze het zachtjes en bleef ze rechtop zitten. Terwijl ze op en neerging kon ik haar mooie bovenlichaam bewonderen en met haar borstjes spelen. Even later begon ze heviger te rijden en kwam ze met haar ganse bovenlichaam op het mijne. Terwijl ze haar poes over mijn paal schoof keken we elkaar diep in de ogen en hingen onze monden op een paar centimeter van elkaar. Prachtige donkere kijkers heeft ze maar zoenen is er spijtig genoeg niet bij, althans met mij toch niet. We wisselden niet van positie, ik bleef van deze girl on top genieten terwijl ik relaxed op mijn rug lag.

Na enige tijd liet ze zich zachtjes van mijn paal schuiven en ontdeed ze hem van het condoom. Dan nam ze haar roze dildo, schoof er een nieuw condoom over en deed er wat glijmiddel op. Deze dildo heeft ze al een paar keer bij mij gebruikt. Hij heeft een ideaal formaat, niet te dun, niet te dik maar wel de nodige lengte. Mijn kontgaatje werd eerst even gemasseerd en even later schoof ze het topje van de dildo naar binnen, daarna ging ze zachtjes dieper en dieper, wow! Voor mijn eikelmassage gebruikte ze deze keer geen glijmiddel of olie, wel spuugde ze een aantal keren op mijn stijve paal en gebruikte dat spuugsel om mijn eikel mee te bewerken. Het duurde niet lang of ik lag te kronkelen van het genot. Het ganse spel was ook goed te volgen in de spiegel. Toen ze een paar keer op een sensuele manier zei “yeah baby, give it to me” werd ik bijna gek. Ik vroeg haar om haar ene hand te gebruiken om de dildo te bedienen en haar andere hand om mijn ballen te bewerken. Het aftrekken deed ik even zelf, zo hield ik zelf een beetje de controle. “Een beetje”, ja, want even later stonden mijn ballen en paal op ontploffen. Ik vroeg haar om de dildo dieper in te brengen en bij een flinke stoot tegen mijn gevoelige klier spoot ik mezelf in een paar keer leeg. Ik zag mijn sperma naar boven vliegen en even later op mijn buik landen. Ik bleef er nog even zalig van nagenieten terwijl Amanda me vakkundig proper maakte. Daarna volgde een iets uitgebreidere wasbeurt  bad2 , zij in haar badkamertje, ik aan de ietwat onhandig geplaatste lavabo.

We hadden nog voldoende tijd voor een uitvoerige nababbel. Eén van de onderwerpen was een website waarop ik begin maart dit jaar na mijn zoveelste bezoek aan Amanda een eerste post had geschreven. Met die eerste post had ze mij al ontmaskerd en wist ze dus dat ik de schrijver van die post was. Tijdens de nababbel bleek ook dat ze, zoals beloofd, gezorgd had voor wat nieuw speelgoed. Ik zal daar hier niet over uitweiden, de liefhebbers van speelgoed moeten haar dat maar zelf vragen en/of ondervinden. Ik weet alvast wat te kiezen bij mijn volgend bezoek aan Amanda!

Dit was een zéér aangenaam bezoek aan Amanda, zo mogen er voor mij nog veel volgen! :dance2

Amanda blijft zeker en vast in mijn top 3 van SKW dames.  :littleangelx  :engel016:  :engel016:  :engel016:

Greetz!