Auteur Topic: Villa Tinto 11, Amanda (Roemeense/dagshift)  (gelezen 23394 keer)

Offline Kippenneuker

• rakker
  • Behandel de dames altijd met respect !
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeense/dagshift)
« Reactie #48 Gepost op: zaterdag 16 juni 2018, 17u46 »
Ik zit in de laatste twee weken vóór mijn nakend verlof. Ik wilde dus 100% zeker zijn dat ik Amanda nog eens kon bezoeken. Daarom nam ik geen enkel risico en was ik er woensdagochtend al vrij vroeg bij om haar een berichtje te sturen om af te spreken.

Toen ik via de Verversrui de Villa Tinto binnen ging deed ik plagerig of ik Amanda haar venstertje zou voorbij lopen. Ik liep zelfs niet volledig voorbij en draaide al me al snel naar haar toe. Haar deur stond op een kier en ik vroeg een beetje verlegen of ik mocht binnen komen. We begonnen beiden al direct te schaterlachen en ze vroeg waarom ik haar altijd plaagde door schijnbaar voorbij haar deur te lopen. Hoe luidt het spreekwoord ook alweer? “Plagen is aandacht vragen”? Ja, de aandacht van Amanda laat ik me graag welgevallen. Toen we uitgelachen waren kreeg ik mijn drie dikke ontvangstkussen.

Ik had een klein cadeautje bij voor Amanda. Dat had een reden maar die vertel ik hier niet want die heeft met privézaken te maken. Terwijl ze het cadeautje uitpakte hebben we gezellig een beetje bijgebabbeld.

Ik was eerst klaar met mijn wasje en stond naast het bed op Amanda te wachten. Toen ze uit het badkamertje kwam ging ze plagerig op haar rug op het bed liggen. Ik ging naast haar zitten en begon over haar lichaam te strelen. Ze lag daar met haar ogen dicht te genieten en zei “today you can do everything you want with me”. Met verwijzing naar onze sessie van vorige week toen ik aan het Andreaskruis hing vroeg ik haar of ik háár vandaag aan het kruis mocht vastbinden. Dat was het eerste dat in me opkwam en ze had er duidelijk niet op gerekend dat ik net dát zou vragen. Luid lachend zei ze dat ze dat toch niet zag zitten. Mij leek het wel wat om dat eens te doen maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het er wellicht toch een beetje moeilijk mee zou hebben om zo’n lieve meid aan dat kruis te binden, te blinddoeken en dan van alles met haar uit te spoken.

Als Amanda op die manier op het bed gaat liggen dan weet ik ondertussen maar al te goed wat ze van me verwacht. Ze weet dat ik haar met héél veel plezier een uitgebreide verwenbeurt geef en na de sessie van vorige week met mij aan het kruis had ze dit nu dubbel en dik verdiend. Ik begon haar dan ook over haar ganse lichaam te kussen en zachtjes te strelen. Ik vertrok in haar hals en eindigde aan haar enkels, daarna ging ik terug naar boven naar haar buikje, dan weer ietsjes naar beneden naar haar liezen en van daar stilletjes naar haar poesje. Het verdere verloop verklap ik hier niet, dat blijft tussen Amanda en mij. Ik wil namelijk niemand op ideeën brengen.

Na zo’n verwenbeurt is ze altijd een beetje lui en wil ze nog even relaxen en dat gun ik haar graag. Ik ging gezellig tegen haar aan liggen en we genoten samen van een intiem moment  :inlove . Onze ogen gingen op hetzelfde ogenblik terug open en we keken recht in elkaars ogen. Ik zei “now it is your turn to work”, waarop zij al lachend antwoordde “I don’t have to work” en ik weer repliceerde “Ok, then next time I don’t have to pay”. We konden er beiden goed mee lachen.

Amanda kwam naast me zitten en begon aan een penismassage terwijl ze ook aan mijn ballen en perineum kriebelde. Ze zakte ook even naar de binnenzijde van mijn dijen en de onderkant van mijn billen. Daarna ging ze met één hand naar boven en ging ze met haar nagels over mijn bovenlichaam. Oh, wat was dat genieten! Ze greep ook met 3 vingers één van mijn tepels vast en gaf er een paar keer een stevige draai aan. Dan kwam ze naast me liggen en begon ze met haar tong en tandjes één van mijn tepels te verwennen terwijl ze verder speelde met mijn stijve paal. Ze zette zich terug recht en vroeg of ik de penismassage verder met olie wilde. Ik heb het liever zonder want dat geeft meer gevoel, een beetje saliva mag wel.

Even later zei ze “now it is time for the harder work!”  :mistress  :ff . Terwijl ze zich tussen mijn benen zette greep ze me bij de keel en ze kneep die aardig dicht terwijl ze me streng in de ogen keek. Ik wist niet goed aan wat ik me moest verwachten maar in haar ogen zag ik dat ze weer een plan had dat ze niet op voorhand zou onthullen. Ze legde enkele natte doekjes onder mijn kont, brrr, dat was koud! Ze rolde een condoom over haar wijs- en middenvinger en ze begon mijn kontgaatje te masseren. Het is altijd een geweldig gevoel hoe ze dat zachtjes masseert, er zachtjes tegen drukt en dan heel zachtjes naar binnen gaat. Ondertussen trok ze aan mijn stijve paal. Ze was slechts met het topje van haar twee vingers voorbij mijn binnenste sluitspier gegaan. Nu keek ze me treiterend recht in de ogen en duwde in één keer de twee vingers zo ver mogelijk naar binnen. Wooow! Het was duidelijk dat er weer iets stond aan te komen dat ik waarschijnlijk bij haar nog niet had meegemaakt.

Ze duwde en draaide met haar vingers in mijn kontgaatje. Even later schoof ze haar vingers naar buiten, keek me weer in de ogen en ik zag een derde vinger in het condoom gaan. Drie is zowat het maximum aan vingers dat bij mij al naar binnen gegaan is. Ik voelde de drie vingers zachtjes voorbij mijn ontspannen sluitspier gaan en een halve seconde later ging ze weer in één klap vol naar binnen. Ik lag geweldig te genieten terwijl ze mijn kontgaatje aan de binnenkant bewerkte en tegelijkertijd mijn stijve paal verwende met allerlei bewegingen. Amanda vond het duidelijk een leuk spelletje en het duurde niet lang voor er een vierde vinger in het condoom ging. Het was de eerste keer dat er vier vingers naar binnen zouden gaan dus hield ik even mijn hart vast of dat wel goed zou komen. Zonder enig probleem en zonder enige vorm van pijn gingen de vier vingers naar binnen. Eens binnen maakte ze allerlei bewegingen met haar vingers, ik werd er helemaal geil van. “Nu ben ik de gynaecoloog”, zei ze, “ en nu kun jij ook eens ervaren hoe dat voelt”. Ik vond het allemaal geweldig leuk. Amanda moet gedacht hebben “dit is het moment om all the way te gaan” en waarschijnlijk was dat al van in het begin haar bedoeling. Ik kreeg een knipoog en zag nu ook haar duim in het condoom verdwijnen.

Ik ben nog nooit gefist geweest en vreesde dat het er nu voor de eerste keer zat aan te komen. Amanda keek me weer recht in de ogen terwijl ze alle vijf haar vingers naar binnen schoof. Ik voelde de vingers verder en verder naar binnen gaan maar was wel blij dat ze ter hoogte van haar knokkels even halt hield. Ik was namelijk een beetje bang dat ze nog verder zou doorgaan en dat ik zo dadelijk ook de knokkels voorbij mijn sluitspier zou voelen gaan. Eens het breedste punt (de knokkels) van de hand voorbij de sluitspier gaat dan schiet ineens de hele hand naar binnen, dacht ik, en ik weet niet of ik daar klaar voor was. Amanda rekte mijn kontgaatje met haar hand nog wat op maar ik voelde dat ze deze keer niet verder zou gaan. Nochtans was er helemaal geen sprake van enige pijn, alleen maar puur genot.

Op de duur was ze met haar twee handen bezig aan mijn kontgaatje en ballen en ze zei “now you play with your dick baby”. Terwijl ik mezelf aftrok  :019a  duwde ze haar hand nog net ietsje verder. Op dat moment spoot ik heftig in een paar keer mijn volledige lading naar buiten. God, wat was dat voor een gevoel, klaarkomen met bijna een ganse hand in je kont!

Amanda had zich met dit spelletje ook zichtbaar geamuseerd. Zo’n dingen doet ze écht met volle goesting. Ze zei “als je vijf vingers kunt hebben dan kunnen we volgende keer de grote dildo gebruiken óf ik probeer dan mijn ganse hand naar binnen te brengen”. Ze wees hierbij lachend met haar ene hand aan op haar andere arm tot waar ze dan precies zou gaan, dat punt lag net boven haar elleboog (?!?!?)  :-\  :sign0065: . Ik had even de indruk dat, als ik daarnet nog niet was klaargekomen, ze dat zelfs vandaag al zou geprobeerd hebben. Ze mag het volgende keer van mij gerust proberen al ben ik toch een klein beetje bang van het moment dat die knokkels voorbij de sluitspier gaan en de hand dan plots een heel eind verder naar binnen schiet.

Amanda maakte mij en zichzelf een beetje proper met vochtige doekjes, daarna ging ze zich uitgebreid wassen in het badkamertje. Ik voelde dat er nog aardig wat tijd over was en ging mezelf ook uitgebreid wassen zodat we zo dadelijk helemaal proper nog wat tegen elkaar aan zouden kunnen liggen.

We hebben nog héél uitgebreid nagebabbeld maar wat we op zo’n moment allemaal tegen elkaar vertellen, dat hoort niet thuis op dit forum. Die onderwerpen liggen vrij gevoelig en die gesprekken blijven tussen Amanda en mij. Ik kan er alleen nog maar aan toevoegen dat zo’n momenten een perfect GFE gevoel ruimschoots overstijgen. Ik kan daar dan ongelooflijk van genieten en Amanda schijnbaar ook  :inlove.

Ook dit was weer eens een andere maar weer zéér aangename sessie met Amanda. Begonnen met een lang relax- en genietmoment voor haar, overgegaan naar wat kinky stuff met een (bijna) fisting en aansluitend een meer dan perfect GFE moment.

Volgende week een laatste bezoekje aan deze topmeid. Daarna zal ze me, of beter gezegd ik haar, voor een maand moeten missen. Tijd voor mij om nog eens op verlof te gaan, het zal serieus afkicken zijn en ik zal toch regelmatig aan mijn toffe seksvriendin denken.

Amanda, if you read this: thank you for another great experience! See you next week!  :dance2
Give yourself over to absolute pleasure     (dixit Dr Frank-N-Furter in The Rocky Horror Show)

Offline Kippenneuker

• rakker
« Reactie #47 Gepost op: zaterdag 09 juni 2018, 15u47 »
Vorige maandag rond 11u kreeg ik een berichtje van Amanda om te zeggen dat ze me na een week weeral mistte  ::) . Ik had niet gepland om haar die dag te bezoeken maar na een aantal grappige en teasende berichtjes over en weer ging ik toch weer door de knieën  :039: .

Rond 12 u was ik in Villa Tinto voor mijn afspraak met Amanda maar wat bleek? Haar gordijntje was dicht. Dat had ik niet verwacht maar er zat dus niets anders op dan te wachten  :banghead: . Later bleek dat er net vóór mijn komst nog een klant wilde binnen komen voor een “kort” bezoekje. Ik kon dat wel enigszins begrijpen maar leuk vond ik het toch niet echt om te moeten wachten terwijl ik toch een afspraak gemaakt had  :character0029: . Ik keek al zó uit naar mijn bezoekje aan haar dat ik wat zenuwachtig over en weer liep door de Verversrui en Villa Tinto, constant op mijn telefoon kijkend of er nog geen bericht was van Amanda. Ik had haar bij aankomst namelijk “I am here baby” gestuurd. Een klein kwartiertje later ontving ik eindelijk “Where?” van Amanda. Binnen de kortste keren stond ik voor haar raam. Ik deed eerst nog even plagend dat ik haar zou voorbij lopen en daar kon ze wel mee lachen. Zulke grappen moet ik echter altijd later terug bekopen, ze vindt dan wel iets uit om mij terug mee te plagen.

Eens binnen verscheen er weer een geweldige lach op haar gezicht en volgden de gebruikelijke kussen en omhelzingen. Daarna plaagden we elkaar nog een beetje over hoe lang ik nog zou willen wachten hebben en of ik dan naar een andere dame zou gestapt zijn of niet. Dan volgde eerst een wasje, zij in haar badkamertje en ik aan de kleine lavabo.

Ik had haar een klein uurtje van tevoren een bericht gestuurd “get the cross ready for me”  :mistress waarmee ik haar wilde herinneren aan onze afspraak van een week daarvoor. We hadden toen namelijk afgesproken dat ze me aan het Andreaskruis mocht vastbinden en dan een dik half uurtje haar zin mocht doen met mij.

Het touw hing klaar aan het kruis en alle andere mogelijke attributen lagen klaar op en naast het bed. Ik zag aan de blik in de ogen van Amanda dat ze erop gebrand was om deze fantasie tot uitvoering te brengen. Haar blik werd streng toen ze me achterwaarts richting het kruis duwde en diezelfde blik bleef in haar ogen toen ze me met het zwarte touw aan beide polsen vastbond. Mijn benen maakte ze niet vast, later zou blijken waarom. Ze kwam me eerst nog een beetje teasen met haar mooie lichaam vóór mij  :ladyinred . Het was alleen spijtig dat ze haar hoge schoenen uit had gedaan, misschien had ik moeten vragen om die aan te houden. Zo’n dame die op hoge hielen staat en op die manier dan ook nog een beetje groter is dan je zelf bent heeft toch altijd wel iets extra’s.

Waar ik niet op voorhand op gerekend had was dat ze me ook een masker zou opzetten. Ze nam mijn bril af en legde die boven op de kast. Daarna trok ze het oogmasker over mijn hoofd en ze controleerde nog een paar keer of ik écht niets kon zien. Ik zag inderdaad helemaal niets en was dus vanaf dat moment overgeleverd aan mijn gehoor en gevoel en natuurlijk aan de intenties van Amanda. Ze streelde zachtjes met haar vingers en nagels over mijn lichaam en deed even later hetzelfde over mijn ballen en kleine vriend. Vervolgens plaatste ze tepelklemmen op mijn beide tepels. Verder gebeurde er nóg wel één en ander daar beneden maar ik kon niet helemaal definiëren wat het precies was, er kwamen o.a. ook kleine klemmetjes op mijn balzak en die deden verdomd pijn. Ze begon met de tepelklemmen te spelen en masseerde ondertussen mijn kleine vriend die er helemaal groot van werd.  Kleine vriend houdt nogal van al dat teasen.

Toen ik daar vast hing aan het kruis met mijn kleine vriend fier vooruit zei Amanda “Ok, I will leave you now, I will go for lunch and I will come back in half an hour”.  :-\ Toen werd het muisstil maar ik hoorde geen deur open en dicht gaan dus veronderstelde ik dat ze nog binnen was. Na een minuutje riep ik haar naam maar er kwam geen antwoord.

Zonder iets te zeggen kwam ze even later tegen mij staan en zonder dat ik het zag aankomen kreeg ik een paar lichte kletsen tegen mijn balzak en piemel. Ik vond dit wel aangenaam en vooral het feit dat je niet weet wanneer het gaat gebeuren bracht me in opperste paraatheid. Ik zei haar dat het gerust wat harder mocht en dat heb ik geweten. Ze petste een paar keer stevig onderaan tegen mijn balzak en langs de zijkant tegen mijn piemel. Er zat geen enkele regelmaat in en dat maakte het des te verrassender. Dan werd het weer stil, ik hoorde dat ze met iets bezig was maar met wat? Plots voelde ik haar met olie ingewreven handen over mijn eikel glijden. Brrr, wat een gevoel! Wonder boven wonder voelde ik al snel enige beweging in mijn ballen en dat was zeer verwonderlijk want zó snel gaat het bij mij nooit. Opeens voelde ik Amanda haar voeten tegen de mijne. Ze duwde mijn benen verder uit elkaar en duwde mijn voeten een beetje naar voor. Het werd me meteen duidelijk waarom ze dat gedaan had toen ik een hand langs achter tussen mijn billen voelde gaan. De hand zocht zachtjes een weg tussen mijn twee konthelften en dan voelde ik enkele vingers naar binnen gaan. Het begon heel zachtjes maar gaandeweg werd mijn kontgaatje dieper en steviger bewerkt terwijl haar andere hand aan mijn stijve paal trok. Een paar keer achtereen voelde ik het zaad in mijn ballen opborrelen maar telkens voelde Amanda het komen en stopte ze even. Toen ze een keertje bijna niet op tijd stopte vroeg ik zelf om te stoppen, het plezier mocht voor mij nog wel even doorgaan. Tussen de bedrijven door speelde Amanda met de klemmen op mijn tepels. Vervolgens gingen de vingers opnieuw naar binnen, keer op keer gingen die op en neer en rond en rond tot ik weer eens bijna klaarkwam en Amanda weer even stopte. De vingers en de hand verdwenen van tussen mijn billen en er volgde weer een stilte. Ik vroeg me af wat er dan ging komen. Het was muisstil, zelfs de broodnodige airco was niet meer te horen. Amanda zei dat de elektriciteit uitgevallen was maar ik dacht dat ze me iets probeerde wijs te maken, ik kon het tóch niet zien met dat masker op. Uit het niets kwamen er opeens weer een aantal serieuze kletsen tegen mijn ballen en deze keer tegen de bovenkant van mijn stijve paal. Dan kreeg ik kletsen met een paddle op mijn achterwerk. Ik hoorde de airco terug aanspringen en daar was ik héél blij mee want ik was nat van het zweet. Toen hoorde ik iets ritselen en ik dacht dat ik ook een ketting hoorde. Je fantasie slaat écht wel op hol als je niets ziet en enkel op je gehoor moet afgaan. Ik had toch goed gehoord want ik voelde een flogger zachtjes over mijn bovenlichaam gaan. Toen de flogger voorbij mijn onderbuik gezakt was kreeg ik er een paar fikse slagen mee tegen mijn klokkenspel. Het voelde goed aan maar het kettingetje dat aan de flogger hing bleek later toch zijn sporen nagelaten te hebben.

Als je zou denken dat het spel daarmee gespeeld was, neen hoor! Nu begon het iets zwaardere werk. Er volgde eerst nog een stilte en vervolgens hoorde ik van alles maar ik wist niet precies wat het was. Ik voelde weer een hand tegen mijn billen en dan iets dat tussen mijn billen ging. Het was niet de hand maar iets dat ze in haar hand hield. Het “ding” schoof tussen mijn billen en begon dan tegen mijn kontgaatje te duwen. Ik had ondertussen door dat ze een dildo genomen had maar ik had geen enkel idee welke dildo het was, noch van het formaat. Ik voelde de dildo mijn kontgaatje oprekken en toen de eikel van de dildo voorbij mijn binnenste sluitspier ging slaakte ik een kreet. Niet dat het pijn deed, integendeel, ik gilde het uit van puur genot! Wooow, wat een gevoel! Amanda begon me zachtjes te neuken met de dildo maar ze ging steeds dieper, sneller en harder. Ik schreeuwde het uit van genot. Plots stopte ze en moest ik de dildo in mijn kont vasthouden door het aanspannen van mijn sluitspier. Ik kon het langer volhouden dan verwacht. Daarna ging ze opnieuw snel en diep met de dildo naar binnen. Toen ik weer bijna ging klaarkomen haalde ze de dildo uit mijn kont, stopte ze met mijn paal af te trekken en volgde er weer een stilte. Ik was al voorbereid op een aantal kletsen maar ik hoorde geluiden die ik nog niet gehoord had. Ik meende een aansteker te herkennen. Nu kwam ook mijn reukzin op de proppen, ik rook iets maar wat was dat? Ik verwachtte me aan een lekkaars en ik voelde Amanda dichterbij komen. Ik vreesde even dat ze kaarsvet op mijn paal zou druppelen maar dat gebeurde niet. Ik voelde haar gezicht heel dicht bij het mijne en plots blies ze een wolk sigarettenrook in mijn gezicht. Bij iemand die al meer dan 10 jaar gestopt is met roken komt dat aan hoor! Toen ik mijn mond open deed blies ze ook daarin nog een wolk sigarettenrook. Toen voelde ik een warme gloed op één van mijn borsten. Volgens mij kwam ze héél dicht bij mijn borst met haar brandende sigaret. Ik kon het goed verdragen maar toen ik verbrand haar rook vroeg ik haar toch maar om geen merktekens achter te laten op mijn lichaam. Zoiets krijg ik namelijk thuis niet uitgelegd.

De sigaret verdween en ik hoorde weer allerlei dingen. Mijn benen werden nog een beetje breder gespreid zodat ik nu eigenlijk voor een deel aan mijn polsen aan het kruis hing in de plaats van rechtop te staan. Opnieuw werd er iets tussen mijn billen geschoven. Het was opnieuw een dildo maar was het dezelfde dildo of een grotere? Mijn kontgaatje was al in die mate bewerkt dat ik het verschil niet echt voelde. Opnieuw ging de dildo diep, snel en hevig naar binnen terwijl Amanda mijn stijve paal er bijna aftrok. Ik wilde haar dichtbij en wilde haar ruiken. Ik probeerde wat dichter bij haar gezicht en hals te geraken. Ik voelde haar dichtbij en deed mijn mond in haar richting in de hoop op een kus of een stukje tong maar ik kreeg iets anders. Ze spuwde vol in mijn gezicht. Ik schrok er niet echt van en dacht bij mezelf “Wel, bitch, als het dit is wat je wil, OK dan”. Ik deed mijn mond wagenwijd open en ze spuwde vol in mijn mond. Zonder iets te zien daagde ik haar nog wat uit en ze bleef in mijn gezicht en mond spuwen. Zoiets is alleen maar leuk als je in opperste extase bent en dat was ik ook want tijdens het spuwen in mijn gezicht bleef Amanda mij hevig neuken in mijn kont. Ik schreeuwde het uit van genot, Amanda zei “sshhtt, straks komt de politie nog langs om te zien wat er hier gebeurt”. Zo’n vaart zou het wel niet lopen maar ik maakte me toch de bedenking dat Villa Tinto voornamelijk uit betonnen muren bestaat en dat er waarschijnlijk weinig isolatie gebruikt werd. Het kruis hangt tegen de volle muur die uitkomt op het pleintje van Villa Tinto. Het is dus zéér waarschijnlijk dat een aantal voorbijgangers of buurvrouwen mij konden horen.

Omdat ik ondertussen fel aan het zweten was vroeg ik Amanda om het masker af te doen. Toen mijn ogen terug konden zien zag ik mezelf en Amanda tot ongeveer op borsthoogte in de spiegel staan. Ik aan het kruis met naast mij Amanda die in een geile houding aan mijn paal stond te trekken. Ze vroeg “do you like what you see in the mirror?” Natuurlijk! Wat een geil zicht was dat!

Het voorbije half uur was ik wel 5 tot 6 keer in de buurt van een orgasme geweest en telkens werd dat afgestopt, ofwel door Amanda ofwel door mezelf. De laatste 3 keer dat ik tegen mijn hoogtepunt aanzat stond ik te trillen en te schokken aan het kruis. Amanda had er geweldig veel plezier in om mij daar zo te zien staan.

Uiteindelijk vond ik het welletjes en de touwen rond mijn polsen begonnen op de duur toch wat pijn te doen. Amanda maakte me los en stond me nog wat te teasen met haar borsten vóór mij. Ik viel uiteindelijk afgepeigerd op het bed. Amanda kwam naast me zitten, ik mocht nog even met haar poesje en borstjes spelen terwijl zij mijn uitgeputte paal nog even verwende. Ik voelde echter dat ik ondertussen té moe was om nog klaar te komen. Ik probeerde het nog even zelf maar ook dat lukte niet. Ik had er geen probleem mee want ik had me heel de tijd geweldig goed geamuseerd.

Amanda maakte me hier en daar een beetje proper want ze had aardig gebruik gemaakt van de bus olie. Daarna kwam ze op een heel lieve manier tegen me aan liggen. We hadden nog ruim de tijd voor een gesprekje dat al snel richting privéleven ging. Daarom zal ik hier over dat gesprek geen details geven maar het ging weer serieus de gevoelige toer op. Het is zeer verrassend om te zien hoe een dame die je zonet aan een kruis vastgebonden heeft, je met klemmen, floggers, paddles, dildo’s, enz bewerkt heeft plots een héél gevoelige kant toont. Ik sta er terwijl ik dit schrijf nog steeds versteld van!  :o

Na een uitgebreide wasbeurt toonde Amanda tijdens het aankleden nogmaals haar gevoelige kant. Op een ietwat bezorgde manier en met een bezorgde blik vroeg ze “Are you OK?”. Het leek wel of ze ergens een soort schuldgevoel over had maar dat was helemaal niet nodig  :o . Het was ik zélf die gevraagd had om me aan dat kruis te hangen en al die dingen met me uit te spoken. Er was dus geen enkele reden waarom Amanda een schuldgevoel zou moeten hebben.

Na nog een paar zwoele zoentjes en een paar dikke knuffels was het moment van afscheid weer gekomen. Ik had een geweldige sessie gehad bij Amanda en ik stapte met een brede smile buiten.  :lostit  :lostit  :lostit

Toen ik Amanda zo’n dikke negen maanden geleden voor de eerste keer bezocht had ik me nooit kunnen inbeelden dat we tot zo’n sessie zouden kunnen komen. Ik dacht helemaal niet dat Amanda te vinden was voor zo’n spelletjes en zelf was ik toen eigenlijk ook helemaal niet op zoek naar kinky seks. Het lijkt wel of we hier samen een bepaalde evolutie in hebben doorgemaakt. Of klinkt dit nu écht te melig?  ::)

Amanda, if you read this, thank you for this fantastic session! I hope to see you again soon!  :pica
Give yourself over to absolute pleasure     (dixit Dr Frank-N-Furter in The Rocky Horror Show)

The following users thanked this post: delaplace

Offline Kippenneuker

• rakker
« Reactie #46 Gepost op: woensdag 30 mei 2018, 21u06 »
Maandag heb ik voor de zoveelste keer een bezoekje gebracht aan Amanda. Ik had een tijdje van tevoren gesmst of ik mocht langs komen  :sex en dat was uiteraard geen probleem.

Toen ik via de Verversrui Villa Tinto binnen stapte zag ik Amanda al staan, ze stond buiten in het zonnetje een praatje te doen met een collega. Toen ze me zag stak ze haar hand uit en krulde ze haar wijsvinger, een duidelijk signaal dat ik snel moest binnen komen.

Binnen volgden er eerst een paar kussen en knuffels en hebben we even bijgepraat over allerlei dingen  :censored . Na het overhandigen van de nodige Eurootjes deden we beiden een wasje.

We zaten samen op de rand van het bed wat te dollen en elkaar te strelen. Toen Amanda met haar handje afzakte naar mijn kleine vriend zei ze al gauw “he really likes me” wat inderdaad ook wel het geval is. We hadden eigenlijk helemaal nog niet afgesproken wat we allemaal zouden gaan doen. Met zo’n 30 graden buiten zag ik neuken in allerlei standjes niet zitten en gepakt worden met de strapon/dildo, daar leek het me ook een beetje te warm voor. Het was een tijdje geleden dat ik haar poesje nog eens uitgebreid gelikt had. Ik doe dat bij Amanda met héél veel plezier en voor zover ik kan zien en voelen geniet ze daar ook iedere keer echt van. Ik vind het zalig om haar over heel haar lichaam te kussen, van in haar hals tot aan haar voetjes. Als ik aan de borstjes begin is het geweldig om te zien en voelen hoe stijf haar tepels worden. Haar buikje is ook zalig om te kussen maar aan de zijkanten is ze meestal heel kietelachtig, daar kan ik ze wel een beetje mee plagen. Haar benen kus ik ook graag en als ik dan weer naar boven kruip en haar liezen begin te vertroetelen dan blijkt ze ook daar vrij gevoelig te zijn. Het vervolg hou ik voor mezelf, dat verklap ik hier niet  ;) .

Amanda lag nog even na te genieten en ik legde me naast haar. Vorige bezoeken verliepen al eens zacht, soms lichtjes kinky, het neigde al wel eens een keer naar soft sm en vorige keer was het wel écht kinky. Amanda stelde voor om het vandaag eens “romantisch” te houden. We leken wel een verliefd koppel  :inlove en we konden er beiden nog hartelijk mee lachen ook. Ik verklap geen details maar het was lang geleden dat we samen zo veel gelachen hadden  ;) . Mij leek het alvast een bijna perfecte GFE  t4517 .

Amanda legde het hoofdkussen klaar voor mij, kwam naast me zitten en begon over mijn lichaam te strelen. Daarna kwam ze met haar borsten en bovenlichaam zwoel over het mijne wrijven. God, wat kan ik daar allemaal van genieten als ze dat doet. Even later nam ze een condoom en begon ze me te pijpen. Er ontstond echter een probleem, ik kreeg een kramp in mijn rechter heup en kon absoluut niet blijven liggen in de houding waarin ik lag. Ik moest eerst proberen om die kramp er uit te krijgen. Amanda hielp een beetje door met haar vuist op mijn dij en mijn heup te boksen. Of dat medisch verantwoord was weet ik niet ☹ maar het hielp wél. Ok, probleem opgelost, Amanda kon verder gaan met pijpen. Ik genoot er weer geweldig van, veel variatie, traag, sneller, zacht, steviger, tongetje over de eikel én iets nieuws deze keer, ik voelde regelmatig tandjes onderaan mijn stijve paal. Brrr, dat was opwindend!

Zoals het past bij een verliefd koppel of in een echte GFE vroeg Amanda of ik ook wilde neuken. Mijn antwoord was “a little bit”. Ze moest er mee lachen maar eigenlijk bedoelde ik “niet te lang” en “niet te hevig” omdat het zo warm was. Amanda vond het blijkbaar ook warm want ze duwde de airco even aan en kwam dan on top. Ik denk dat dit zowat de beste “girl on top” was die ik met Amanda al meegemaakt heb. Glijmiddel was niet nodig, enkel een beetje speeksel. Ze begon rechtop zittend en na een tijdje begon ze met haar heupen over mijn stijve paal te draaien. Jongens, wat een gevoel! Dan ging ze diep doorzitten en kwam ze met haar hele bovenlichaam op het mijne. Ik voelde haar borsten op mijn borstkas en ik hoorde en voelde haar zwoel ademen in mijn hals. Toen ze daar ook nog begon te kussen werd ik bijna helemaal gek. Ze begon dan ook nog te teasen met haar ogen en mond vlakbij de mijne. De zachte kusjes op mijn mond waren zo zwoel! En dan af en toe haar tong uit haar mond die soms op zoek ging naar de mijne maar soms ook plots weer terugtrok. Helemaal gek maakte ze me daar mee. Zelfs met de airco aan was het warm om zo te zitten wippen al was het gevoel van onze beide lichamen tegen elkaar geweldig aangenaam. Bodycontact ……… I love it!

Amanda kwam weer naast me zitten, verwijderde het condoom en terwijl ze aan de handjob begon mocht ik nog even met haar natte poesje spelen. Daarna zette ze zich tussen mijn benen. Ze wilde wat olie over mijn kleine vriend spuiten maar ik vroeg haar om het deze keer zonder olie te doen. Ze gebruikte wel een beetje van haar salivă. Ik lag daar weer geweldig te genieten en voelde dat alles wat in mijn ballen zat eruit wilde. Ik wilde zelf even overnemen van Amanda maar ze had nog een ander plan. Ze nam eerst nog een condoom, stopte daar twee vingers in en begon daarmee mijn kontgaatje te masseren. Nadat ze een beetje glijmiddel op haar vingers gedaan had schoof ze haar vingers zachtjes maar vastberaden naar binnen. Ze ging onmiddellijk diep en vond daar al snel mijn gevoeligste plekje. Ze kriebelde ook geweldig aan mijn balzak en perineum maar daardoor had ze natuurlijk geen hand meer over om met mijn stijve paal te spelen. Ik hielp dan maar “een handje” en al snel liep alles “uit het handje”. Het “liep” niet uit het handje, het “spoot” er letterlijk uit. Amanda had het zien aankomen en alhoewel ik probeerde te richten naar mijn eigen buik hield ze toch nog een handje boven mijn spuitende paal. Ik dacht dat ze dat deed omdat ik het plafond niet zou bevuilen  :)) maar ze deed het blijkbaar omdat ik niet in mijn eigen mond zou spuiten. So what? Dan eindigt romantiek toch nog een beetje kinky  ;).

Amanda vroeg om haar de doos met natte doekjes aan te geven. Ze had er een paar nodig om mijn buik en borstkas proper te maken.

Er was nog wat tijd over, nog héél wat zelfs, en we hebben nog lang in elkaars armen gelegen. We hadden nog een lange en een héél toffe nababbel. Af en toe werd het écht romantisch en soms ook écht gevoelig  :inlove. Ik schreef het hierboven al, dit bezoekje kwam héél dicht bij een échte GFE. Verdere details zijn  :censored  ;).

Amanda is een echte topmeid waarbij elk bezoekje weer anders verloopt, ze is van vele markten thuis.

Mijn volgend bezoekje zal waarschijnlijk weer helemaal anders zijn. We hebben afgesproken dat ze me dan aan het Andreaskruis zal vastmaken en dat ze dan een half uurtje volledig haar zin mag doen met mij. Ik heb geprobeerd om te achterhalen wat ze dan precies allemaal gaat doen maar het enige antwoord dat ik op mijn vraag kreeg was “you will see” waarna een mysterieuze knipoog volgde 😉  :040:  :mistress  :ff  :whipbeer.

Amanda, if you read this: thank you for a wonderful romantic time, hope to see you again soon!

Offline Kippenneuker

• rakker
« Reactie #45 Gepost op: donderdag 24 mei 2018, 20u05 »
Ik stuurde vandaag in de voormiddag een smsje naar Amanda om te vragen of ik haar om 12u30 kon bezoeken. Het duurde tot 12u50 vooraleer ik een antwoordje kreeg en dan was het te laat voor mij om nog te vertrekken richting SKW. Ik geraak dus echt niet aan dat Andreaskruis hé!  :banghead:  :character0029: Waarschijnlijk hing er vandaag iemand anders aan dat kruis en kreeg ze de knopen van het touw niet meer los want het heeft daar héél lang geduurd  ::)  ;)  ;D  :lol

Morgen kan ik niet dus volgende week een nieuwe poging om aan dat kruis te geraken .......... als ze dan weer niet terug verhuisd is naar de 38.

Online sexmachine

• admin
« Reactie #44 Gepost op: woensdag 23 mei 2018, 21u09 »
Er is echt wel een goede reden voor hoor! Ze is speciaal voor mij terug naar VT 11 verhuisd omdat daar een Andreaskruis hangt en daar gaat ze mij morgen of overmorgen aan hangen!

:040: :mistress :ff :whipbeer :wildcat

:lostit :lostit :lostit :lostit :lostit

;D ;D ;D ;D ;D

:lol :lol :lol :lol :lol :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
What do you say? You're going to Andrea?    :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

• rakker
« Reactie #43 Gepost op: woensdag 23 mei 2018, 20u18 »
Er is echt wel een goede reden voor hoor! Ze is speciaal voor mij terug naar VT 11 verhuisd omdat daar een Andreaskruis hangt en daar gaat ze mij morgen of overmorgen aan hangen!

:040:  :mistress  :ff  :whipbeer  :wildcat

:lostit  :lostit  :lostit  :lostit  :lostit

;D  ;D  ;D  ;D  ;D

:lol  :lol  :lol  :lol  :lol  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Online sexmachine

• admin
« Reactie #42 Gepost op: woensdag 23 mei 2018, 18u08 »
Problemen met kamers? Neen, gewoon haar oude stek terug, dat is een veel betere locatie, daar passeert iedereen die door de Villa loopt .... meer gaan we er niet achter zoeken ... die dames en hun uitleg altijd ... als 't maar opbrengt  ;D :lol

Offline bet(d)weter

• modje
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
« Reactie #41 Gepost op: woensdag 23 mei 2018, 17u31 »
Amanda nu toch al drie dagen op rij gespot op VT11, dat terwijl VT38 al twee dagen het werkterrein is van Rosa (topic op VT38), wat wil zeggen dat die kamer wel ok zal zijn.

* Adres dus aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

• modje
Villa Tinto 38, Amanda (Roemeense/dagshift)
« Reactie #40 Gepost op: dinsdag 22 mei 2018, 18u16 »
Met een mooie, smaakvolle zwarte body.... ;D ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Online sexmachine

• admin
« Reactie #39 Gepost op: maandag 21 mei 2018, 18u11 »
Amanda vandaag terug gespot op haar vorige stek VT11.
Heb evenwel vernomen dat ze daar maar tijdelijk zou verblijven omdat er problemen zijn met VT38.
Afwachten dus !
Nog altijd in bomma-lingerie?  ;D

Offline bet(d)weter

• modje
« Reactie #38 Gepost op: maandag 21 mei 2018, 17u56 »
Amanda vandaag terug gespot op haar vorige stek VT11.
Heb evenwel vernomen dat ze daar maar tijdelijk zou verblijven omdat er problemen zijn met VT38.
Afwachten dus !

Offline luckyluc

• rakker
« Reactie #37 Gepost op: vrijdag 18 mei 2018, 16u54 »
Na al het goede dat ik hier al gelezen heb blijkt een bezoekje brengen aan Amanda de moeite waard. Eens aan haar raam werd ik door haar ogen betoverd, haar zwoele stem maakte het plaatje compleet.  Vermits ik het neuken enkel bij het vrouwtje thuis doe vroeg ik of zij handjob deed met massageolie, dat laatste is een must want ik haat die gel die de meeste meisjes gebruiken. Nadat we waren uitgekleed nam ze, met gespreide benen, tussen mijn benen plaats.  Mijn kleine jongen werd begroet en kreeg al  onmiddellijk een flinke scheut olie over zijn kopje.  De kleine jongen was eensklaps wakker en nam zijn stijve positie in.  Amanda bleek al direct over magic hands te beschikken want het duurde niet lang of ik voelde vanuit mijn testikels het zaad opborrelen.  Ik vroeg dan ook om eventjes rustig aan te doen want het was niet de bedoeling om reeds na 5 minuutjes klaar te komen.  Ze hield er even mee op maar begon dan plots terug aan de massage om vervolgens kort erna terug los te laten.  Ik voelde mijn zaad uit mijn testikels naar boven komen maar doordat ze stopte zakte het peil terug naar beneden.  Zo gebeurde enkele malen achter elkaar, ik kon het bijna niet meer houden.   Ze stopte steeds vlak voor "de point of no return". Dat noemen ze dan "edging". Een heerlijk gevoel maar mijn hart ging als gek tekeer. En ze vond het nog leuk ook, ik kreunde en schokte vermits het moment steeds werd uitgesteld en zij moest telkens gieren van het lachen. Uiteindelijk overschreed ze dan toch het point of no return zodat mijn lading zaad als vuurwerk mijn penis verliet.  :PDT_Armataz_01_37: :littleangelx

Offline Kippenneuker

• rakker
« Reactie #36 Gepost op: donderdag 17 mei 2018, 20u59 »
Dinsdagmiddag had ik nog eens afgesproken met Amanda. Tijdens het smsen over onze afspraak had ik haar al laten weten dat ik een crazy fantasy, die zij de vorige keer had voorgesteld, eens wilde uitvoeren. Ik had haar dus gevraagd om de nodige attributen daarvoor al klaar te leggen.

Toen ik aankwam op VT 38 was Amanda druk aan het telefoneren. Ze deed onmiddellijk de deur open en beëindigde haar telefoongesprek. Eens ik binnen was vroeg ik haar waarom ze verhuisd was van VT 11 naar VT 38 maar een echt antwoord op die vraag kreeg ik niet, enkel dat ze hoopt om daar meer klanten te krijgen. Ik heb daar een beetje twijfels over, volgens mij heeft VT 11 een betere ligging dan VT 38 om voorbijgangers binnen te krijgen.

Plots vroeg ze me naar een post die ik onder haar topic op een ander forum had geschreven over het Andreaskruis in VT 11. Ik zal niet in detail treden maar het gesprek dat daarop volgde was een hilarische opeenstapeling van misverstanden en verkeerd begrepen woorden. Google Afbeeldingen bracht de oplossing en we konden er uiteindelijk eens goed mee lachen. Maar zo zie je maar weer, als twee mensen elkaars taal niet machtig zijn en zich dus allebei uitdrukken in een andere taal, dat er dan al snel dingen verkeerd begrepen worden. De kans op misverstanden wordt uiteraard nóg groter als bvb Google Translate gebruikt wordt om dingen te vertalen, daar heb ik ook al hilarische dingen mee meegemaakt.

Ik koos ervoor om een uurtje bij Amanda te blijven. Voor de kinky plannen die we hadden was namelijk wat meer tijd nodig. Toen ik mijn wasje deed aan de lavabo zag ik dat ze de gevraagde attributen al naast het bed klaargelegd had: nieuwe verstelbare tepelklemmen met rode veertjes (?),  een strapon-harnas om aan te doen en dildo’s om met het strapon-harnas te gebruiken.

Toen Amanda uit haar badkamertje kwam hebben we eerst rechtstaand wat gestreeld en gespeeld en wat aan elkaar gesnuffeld. We vonden beiden van mekaar dat we goed roken. Daarna duwde ze mij achterover op het bed. Toen ik daar lag zei ik “come on baby, make me crazy”. Alsof ze wist wat ik bedoelde begon ze aan een geweldige body to body teasing waarbij ze met haar bovenlichaam en borsten over mijn al redelijk harde paal begon te wrijven. Ze gebruikte verder ook haar handjes en nagels en kwam met haar mond tegen mijn mond hangen zonder dat ik mocht toehappen. Ze stak ook haar tong uit haar mond en teasde me door ermee over mijn lippen te gaan. Toen ik toch even mijn tong naar buiten stak lagen we even tong tegen tong. Het was dan wel geen tongzoenen maar dit was zo mogelijk nóg geiler.

Toen ze me meer dan voldoende opgegeild had vroeg ik haar om een facesitting te doen. Ze kwam met haar gezicht naar mij met haar poesje bovenop mijn mond zitten. Ik likte eerst zachtjes haar schaamlipjes en ging daarna met mijn tong helemaal naar binnen. Ze ging helemaal doorzitten op mijn neus en mond waardoor ik geen adem meer kreeg. Ik greep haar kontje vast en probeerde haar een beetje naar boven te drukken maar dat liet ze niet zomaar gebeuren. Af en toe vond ik even ruimte om naar adem te happen zodat ik weer even verder kon. Ze veranderde even van positie zodat ik ook bij haar clitje kon, tegelijkertijd kon ik met haar borsten en tepels spelen. Ze vond het schijnbaar best leuk want haar poesje werd kletsnat en ik hoorde aan haar geluidjes dat ze zat te genieten. Plots trok ze terug en sprong ze van mijn gezicht. Ik was even verrast hierdoor maar ik vermoed dat ze dat deed om de baas te blijven in het kinky spel en dat ze dus de controle niet wilde verliezen door zich te laten gaan.

Ze greep naar het strapon-harnas maar dat wilde ik nog even laten wachten. Ik vroeg haar of ze me eerst nog even wilde pijpen. Wat volgde was weer een geweldige pijpbeurt. Amanda is daar zeer goed in, ze doet het mét condoom en zelfs dan is het met veel gevoel, niet te zacht en niet te hard en met de nodige afwisseling.

Na het pijpen regelde ze de nieuwe tepelklemmen een beetje bij en daarna plaatste ze die op mijn beide tepels. Ze kneep een tepel samen met haar vingers, zette dan de tepelklem er over en liet dan los waardoor er plots een gevoelige scheut door mijn tepel en borstspier schoot. Hetzelfde herhaalde ze met de andere tepel. Tijdens het plaatsen van de tepelklemmen plaatste ze zich zo dat ik tussen haar beentjes nog even met haar poesje en clit kon spelen. Hoe geil was dat allemaal?

Plots zei ze op nogal gebiedende toon “come on, turn around, I am going to fuck you in your ass”. Ik mocht nog even kijken hoe Amanda het zwarte latex strapon-harnas omdeed en dan de grote dildo nam om in het harnas te stoppen. “Woooow”, zei ik, “please take the smaller one, this one is too big for me”. Ze proestte het uit van het lachen. Ze voorzag de kleinere dildo, die toch ook al aanzienlijk van grootte was, van een condoom en plaatste hem in het strapon-harnas. Wat voor een geil zicht was dat om de mooie Amanda daar te zien staan met een strapon-harnas en een dildo die ze zo dadelijk in je kont gaat rammen. Het leek wel een scène uit een pornofilm!

Van missio was geen sprake, ze wilde me persé in doggy nemen. Ik ging op handen en knieën zitten met mijn kont naar haar en zij kwam achter mij zitten. Weer begon ze te lachen want ze vindt het hilarisch om een man in die positie te zien zitten.  Ik vroeg haar om traag en zacht te beginnen omdat ik nog maagd was. Ze gaf me een rare blik en zei “you, a virgin?”. En toch is het waar, er hebben dan al wel vingers, buttpugs en dildo’s in mijn kont gezeten maar ik ben voorheen nog nooit door een dame geneukt met een strapon/dildo. Er verscheen een glimlach op haar gezicht waaruit ik af kon leiden dat het toch niet al te zacht zou zijn.

Ze voorzag de dildo van een laag glijmiddel en begon er mijn kontgaatje mee voor te bereiden. Toen dat een beetje ontspannen was schoof ze de dildo zachtjes naar binnen en begon ze me niet al te diep te neuken. Dat zacht en niet al te diep duurde niet lang, ze duwde mijn bovenrug naar beneden en drukte me met mijn gezicht in de matras. Tegelijkertijd begon ze me steviger en dieper te neuken. Ik genoot er ten volle van maar slaakte af en toe wel een kreet als ze weer eens de volledige dildo in mijn kont pompte. Tot dan toe zat ze op haar knieën achter mij maar nu zette ze zich op haar voeten en begon me half staand diep in mijn kont te neuken. Ze beukte zo hard dat ik mijn kont niet langer naar boven kon steken. Ze kwam met haar ganse lichaam boven op mij en ik ging dus plat op mijn buik. Ze pompte hard, snel en diep verder waardoor ze me eigenlijk met mijn gezicht tegen de spiegel neukte. In die spiegel speelde zich een porno-scène af die écht niet geiler kon zijn. Het feit dat ikzelf en de mooie Amanda er in mee speelden maakte het allemaal nog specialer. Amanda bleef maar doorgaan, soms traag en zacht, dan plots terugtrekken en weer hard en diep doorstoten, regelmatig ook een paar flinke petsen op mijn kont. Af en toe ging ze heel diep temponeuken. Wat een zaligheid, Amanda is écht heel goed in het anaal neuken met de strapon. Na een tijdje vroeg ik haar om te stoppen maar dat wilde ze nog niet direct. Ik kreeg als antwoord dat er pas gestopt wordt als zij het zegt, niet eerder. Terwijl ik plat op mijn buik lag beukte Amanda nog even stevig en diep door. Ik wil hierbij toch even duidelijk maken dat ik tijdens deze strapon-neukpartij op geen enkel moment enige pijn ervaren heb. Het was eigenlijk puur genot op een manier zoals ik het nog nooit tevoren had meegemaakt. Ik hield al wel van vingers en dildo’s in mijn kont maar dit was nog iets helemaal anders. Ik genoot er 200% van en ik wil dit in de toekomst  graag nog een aantal keren herhalen. Voor wie het nog niet heeft meegemaakt, ik kan het van harte aanraden.

Amanda vond het ook allemaal geweldig leuk, ze amuseerde zich duidelijk. We hadden al geruime tijd een zeer goede klik in onze seksrelatie, daar komt nu ook nog een goede kinky klik bij want zij voert zo’n dingen graag uit en ik onderga ze graag. Ik ben daar dan ook heel blij om.

Amanda vroeg nog of ik nog gepakt wilde worden met de grotere/dikkere dildo. Ze mocht het van mij proberen maar dan wel met de hand, niet met de strapon. Zelfs na de stevige neukbeurt bleek deze grotere/dikkere dildo niet naar binnen te willen. Zonder hem naar binnen te brengen bleef ze dan met de grote dildo mijn sterretje stimuleren terwijl ze mijn kleine vriend aftrok, eerst met het nodige speeksel, daarna met olie en dan volgde nog een eikelmassage. Daarna lag ik helemaal uitgeteld op het bed. Amanda verwijderde de tepelklemmen en wreef nog even goed met haar hand over mijn stijve en nu overgevoelige tepels, woooow!

Amanda begon aan de opkuisbeurt, hoewel alles proper gebleven was was er toch heel wat werk om het glijmiddel en de olie te verwijderen. Ook alle speeltjes werden vakkundig proper gemaakt.

Nadat we beiden ons wasje hadden gedaan volgde er nog een babbeltje, een grapje en een paar kussen en knuffels.

Ik had een héél prettig kinky uurtje met Amanda, we hebben ook weer heel wat afgelachen. Ik was ook helemaal in de wolken over de strapon-neukbeurt, dat moeten we in de toekomst vaker doen.

Amanda, if you read this:   thank you for your fantastic service, I loved it!   I hope to see you again soon!

The following users thanked this post: delaplace

Offline Kippenneuker

• rakker
« Reactie #35 Gepost op: dinsdag 08 mei 2018, 17u35 »
 :sign0065:

Ja lap, daar gaat mijn sessie aan het Andreaskruis  ::)

Iemand enig idee waarom deze wissel?

Greetz!

Offline bet(d)weter

• modje
« Reactie #34 Gepost op: dinsdag 08 mei 2018, 15u49 »
Amanda staat nu al twee dagen na mekaar op VT38 !

* Locatie aangepast.

The following users thanked this post: Kippenneuker

Board: MEETINGPOINT
Topic: MEETING POINT
door sexmachine
[Vandaag om 08:49]
Board: TUTTI FRUTTI - Alfter
Topic: EVENTS
door vanKees
[Vandaag om 06:39]
Board: VERJAARDAGEN
Topic: VERJAARDAGSFEEST POARNEEMN 22 JUNI SIXSENS
door Sjeufke
[Gisteren om 23:31]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Aanwezigheidslijst
door Sjeufke
[Gisteren om 23:27]
Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
door Kippenneuker
[Gisteren om 21:04]
Board: G O L D E N    T I M E - Brüggen
Topic: EVENTS IN GOLDEN TIME
door de vulkaan spesjalist
[Gisteren om 17:29]
Board: HEAVEN7, Willich
Topic: EVENTS
[Gisteren om 17:17]
Board: HEAVEN7, Willich
Topic: DJ Freitag und Samstag
[Gisteren om 17:15]
Board: LEUK EN GEESTIG / MOPPEN EN HUMOR
Topic: HUMOR VAN DE BOVENSTE PLANK
door LellebeL
[Gisteren om 15:40]
Board: NOMINATIES NUTTIGE RECENSIES
Topic: NOMINATIES Juni 2018
door Firehawk
[Gisteren om 12:00]
Board: S A M Y A - Köln
Topic: samya club foto's
door vanKees
[Gisteren om 09:52]
Topic: Verversrui 24/7, Crystal (Roe.)
door frankkinky
[Gisteren om 03:55]
Topic: Vingerlingstraat ????, Rose (avond/nachtshift)
door frankkinky
[Gisteren om 03:53]
Board: FAQ / HANDLEIDING
Topic: PLAATJES, FOTO'S, ....
door sexmachine
[Gisteren om 01:52]
Topic: Schippersstraat 25/1, Sara (Roemeense/dagshift)
door Vanderbeffen
[Gisteren om 01:20]
Board: TRANSKES
Topic: TS - TRANSKES IN HET SKW
door bet(d)weter
[dinsdag 19 juni 2018, 22u27]
Board: SAUNACLUB FREUDENHAUS - Dortmund
Topic: SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND
door Taylor
[dinsdag 19 juni 2018, 19u54]
Board: SAUNACLUB FREUDENHAUS - Dortmund
Topic: ANNI (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)
door Taylor
[dinsdag 19 juni 2018, 19u48]
Board: XS SAUNACLUB - Bochum
Topic: BRIDGET
door sexmachine
[dinsdag 19 juni 2018, 19u13]
Board: HET GROTE RELAXXXBOARD TOMBOLA- / VRIJKAARTJESTOPIC
Topic: HET GROTE RELAXXXBOARD TOMBOLA- EN VRIJKAARTJESTOPIC: JUNI 2018
door odipuc
[dinsdag 19 juni 2018, 17u43]