Auteur Topic: Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)  (gelezen 210477 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #45 Gepost op: 30 mei 2018, 21:06:23 »
Maandag heb ik voor de zoveelste keer een bezoekje gebracht aan Amanda. Ik had een tijdje van tevoren gesmst of ik mocht langs komen  :sex en dat was uiteraard geen probleem.

Toen ik via de Verversrui Villa Tinto binnen stapte zag ik Amanda al staan, ze stond buiten in het zonnetje een praatje te doen met een collega. Toen ze me zag stak ze haar hand uit en krulde ze haar wijsvinger, een duidelijk signaal dat ik snel moest binnen komen.

Binnen volgden er eerst een paar kussen en knuffels en hebben we even bijgepraat over allerlei dingen  :censored . Na het overhandigen van de nodige Eurootjes deden we beiden een wasje.

We zaten samen op de rand van het bed wat te dollen en elkaar te strelen. Toen Amanda met haar handje afzakte naar mijn kleine vriend zei ze al gauw “he really likes me” wat inderdaad ook wel het geval is. We hadden eigenlijk helemaal nog niet afgesproken wat we allemaal zouden gaan doen. Met zo’n 30 graden buiten zag ik neuken in allerlei standjes niet zitten en gepakt worden met de strapon/dildo, daar leek het me ook een beetje te warm voor. Het was een tijdje geleden dat ik haar poesje nog eens uitgebreid gelikt had. Ik doe dat bij Amanda met héél veel plezier en voor zover ik kan zien en voelen geniet ze daar ook iedere keer echt van. Ik vind het zalig om haar over heel haar lichaam te kussen, van in haar hals tot aan haar voetjes. Als ik aan de borstjes begin is het geweldig om te zien en voelen hoe stijf haar tepels worden. Haar buikje is ook zalig om te kussen maar aan de zijkanten is ze meestal heel kietelachtig, daar kan ik ze wel een beetje mee plagen. Haar benen kus ik ook graag en als ik dan weer naar boven kruip en haar liezen begin te vertroetelen dan blijkt ze ook daar vrij gevoelig te zijn. Het vervolg hou ik voor mezelf, dat verklap ik hier niet  ;) .

Amanda lag nog even na te genieten en ik legde me naast haar. Vorige bezoeken verliepen al eens zacht, soms lichtjes kinky, het neigde al wel eens een keer naar soft sm en vorige keer was het wel écht kinky. Amanda stelde voor om het vandaag eens “romantisch” te houden. We leken wel een verliefd koppel  :inlove en we konden er beiden nog hartelijk mee lachen ook. Ik verklap geen details maar het was lang geleden dat we samen zo veel gelachen hadden  ;) . Mij leek het alvast een bijna perfecte GFE  t4517 .

Amanda legde het hoofdkussen klaar voor mij, kwam naast me zitten en begon over mijn lichaam te strelen. Daarna kwam ze met haar borsten en bovenlichaam zwoel over het mijne wrijven. God, wat kan ik daar allemaal van genieten als ze dat doet. Even later nam ze een condoom en begon ze me te pijpen. Er ontstond echter een probleem, ik kreeg een kramp in mijn rechter heup en kon absoluut niet blijven liggen in de houding waarin ik lag. Ik moest eerst proberen om die kramp er uit te krijgen. Amanda hielp een beetje door met haar vuist op mijn dij en mijn heup te boksen. Of dat medisch verantwoord was weet ik niet ☹ maar het hielp wél. Ok, probleem opgelost, Amanda kon verder gaan met pijpen. Ik genoot er weer geweldig van, veel variatie, traag, sneller, zacht, steviger, tongetje over de eikel én iets nieuws deze keer, ik voelde regelmatig tandjes onderaan mijn stijve paal. Brrr, dat was opwindend!

Zoals het past bij een verliefd koppel of in een echte GFE vroeg Amanda of ik ook wilde neuken. Mijn antwoord was “a little bit”. Ze moest er mee lachen maar eigenlijk bedoelde ik “niet te lang” en “niet te hevig” omdat het zo warm was. Amanda vond het blijkbaar ook warm want ze duwde de airco even aan en kwam dan on top. Ik denk dat dit zowat de beste “girl on top” was die ik met Amanda al meegemaakt heb. Glijmiddel was niet nodig, enkel een beetje speeksel. Ze begon rechtop zittend en na een tijdje begon ze met haar heupen over mijn stijve paal te draaien. Jongens, wat een gevoel! Dan ging ze diep doorzitten en kwam ze met haar hele bovenlichaam op het mijne. Ik voelde haar borsten op mijn borstkas en ik hoorde en voelde haar zwoel ademen in mijn hals. Toen ze daar ook nog begon te kussen werd ik bijna helemaal gek. Ze begon dan ook nog te teasen met haar ogen en mond vlakbij de mijne. De zachte kusjes op mijn mond waren zo zwoel! En dan af en toe haar tong uit haar mond die soms op zoek ging naar de mijne maar soms ook plots weer terugtrok. Helemaal gek maakte ze me daar mee. Zelfs met de airco aan was het warm om zo te zitten wippen al was het gevoel van onze beide lichamen tegen elkaar geweldig aangenaam. Bodycontact ……… I love it!

Amanda kwam weer naast me zitten, verwijderde het condoom en terwijl ze aan de handjob begon mocht ik nog even met haar natte poesje spelen. Daarna zette ze zich tussen mijn benen. Ze wilde wat olie over mijn kleine vriend spuiten maar ik vroeg haar om het deze keer zonder olie te doen. Ze gebruikte wel een beetje van haar salivă. Ik lag daar weer geweldig te genieten en voelde dat alles wat in mijn ballen zat eruit wilde. Ik wilde zelf even overnemen van Amanda maar ze had nog een ander plan. Ze nam eerst nog een condoom, stopte daar twee vingers in en begon daarmee mijn kontgaatje te masseren. Nadat ze een beetje glijmiddel op haar vingers gedaan had schoof ze haar vingers zachtjes maar vastberaden naar binnen. Ze ging onmiddellijk diep en vond daar al snel mijn gevoeligste plekje. Ze kriebelde ook geweldig aan mijn balzak en perineum maar daardoor had ze natuurlijk geen hand meer over om met mijn stijve paal te spelen. Ik hielp dan maar “een handje” en al snel liep alles “uit het handje”. Het “liep” niet uit het handje, het “spoot” er letterlijk uit. Amanda had het zien aankomen en alhoewel ik probeerde te richten naar mijn eigen buik hield ze toch nog een handje boven mijn spuitende paal. Ik dacht dat ze dat deed omdat ik het plafond niet zou bevuilen  :)) maar ze deed het blijkbaar omdat ik niet in mijn eigen mond zou spuiten. So what? Dan eindigt romantiek toch nog een beetje kinky  ;).

Amanda vroeg om haar de doos met natte doekjes aan te geven. Ze had er een paar nodig om mijn buik en borstkas proper te maken.

Er was nog wat tijd over, nog héél wat zelfs, en we hebben nog lang in elkaars armen gelegen. We hadden nog een lange en een héél toffe nababbel. Af en toe werd het écht romantisch en soms ook écht gevoelig  :inlove. Ik schreef het hierboven al, dit bezoekje kwam héél dicht bij een échte GFE. Verdere details zijn  :censored  ;).

Amanda is een echte topmeid waarbij elk bezoekje weer anders verloopt, ze is van vele markten thuis.

Mijn volgend bezoekje zal waarschijnlijk weer helemaal anders zijn. We hebben afgesproken dat ze me dan aan het Andreaskruis zal vastmaken en dat ze dan een half uurtje volledig haar zin mag doen met mij. Ik heb geprobeerd om te achterhalen wat ze dan precies allemaal gaat doen maar het enige antwoord dat ik op mijn vraag kreeg was “you will see” waarna een mysterieuze knipoog volgde 😉  :040:  :mistress  :ff  :whipbeer.

Amanda, if you read this: thank you for a wonderful romantic time, hope to see you again soon!

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #46 Gepost op: 9 juni 2018, 15:47:44 »
Vorige maandag rond 11u kreeg ik een berichtje van Amanda om te zeggen dat ze me na een week weeral mistte  ::) . Ik had niet gepland om haar die dag te bezoeken maar na een aantal grappige en teasende berichtjes over en weer ging ik toch weer door de knieën  :039: .

Rond 12 u was ik in Villa Tinto voor mijn afspraak met Amanda maar wat bleek? Haar gordijntje was dicht. Dat had ik niet verwacht maar er zat dus niets anders op dan te wachten  :banghead: . Later bleek dat er net vóór mijn komst nog een klant wilde binnen komen voor een “kort” bezoekje. Ik kon dat wel enigszins begrijpen maar leuk vond ik het toch niet echt om te moeten wachten terwijl ik toch een afspraak gemaakt had  :character0029: . Ik keek al zó uit naar mijn bezoekje aan haar dat ik wat zenuwachtig over en weer liep door de Verversrui en Villa Tinto, constant op mijn telefoon kijkend of er nog geen bericht was van Amanda. Ik had haar bij aankomst namelijk “I am here baby” gestuurd. Een klein kwartiertje later ontving ik eindelijk “Where?” van Amanda. Binnen de kortste keren stond ik voor haar raam. Ik deed eerst nog even plagend dat ik haar zou voorbij lopen en daar kon ze wel mee lachen. Zulke grappen moet ik echter altijd later terug bekopen, ze vindt dan wel iets uit om mij terug mee te plagen.

Eens binnen verscheen er weer een geweldige lach op haar gezicht en volgden de gebruikelijke kussen en omhelzingen. Daarna plaagden we elkaar nog een beetje over hoe lang ik nog zou willen wachten hebben en of ik dan naar een andere dame zou gestapt zijn of niet. Dan volgde eerst een wasje, zij in haar badkamertje en ik aan de kleine lavabo.

Ik had haar een klein uurtje van tevoren een bericht gestuurd “get the cross ready for me”  :mistress waarmee ik haar wilde herinneren aan onze afspraak van een week daarvoor. We hadden toen namelijk afgesproken dat ze me aan het Andreaskruis mocht vastbinden en dan een dik half uurtje haar zin mocht doen met mij.

Het touw hing klaar aan het kruis en alle andere mogelijke attributen lagen klaar op en naast het bed. Ik zag aan de blik in de ogen van Amanda dat ze erop gebrand was om deze fantasie tot uitvoering te brengen. Haar blik werd streng toen ze me achterwaarts richting het kruis duwde en diezelfde blik bleef in haar ogen toen ze me met het zwarte touw aan beide polsen vastbond. Mijn benen maakte ze niet vast, later zou blijken waarom. Ze kwam me eerst nog een beetje teasen met haar mooie lichaam vóór mij  :ladyinred . Het was alleen spijtig dat ze haar hoge schoenen uit had gedaan, misschien had ik moeten vragen om die aan te houden. Zo’n dame die op hoge hielen staat en op die manier dan ook nog een beetje groter is dan je zelf bent heeft toch altijd wel iets extra’s.

Waar ik niet op voorhand op gerekend had was dat ze me ook een masker zou opzetten. Ze nam mijn bril af en legde die boven op de kast. Daarna trok ze het oogmasker over mijn hoofd en ze controleerde nog een paar keer of ik écht niets kon zien. Ik zag inderdaad helemaal niets en was dus vanaf dat moment overgeleverd aan mijn gehoor en gevoel en natuurlijk aan de intenties van Amanda. Ze streelde zachtjes met haar vingers en nagels over mijn lichaam en deed even later hetzelfde over mijn ballen en kleine vriend. Vervolgens plaatste ze tepelklemmen op mijn beide tepels. Verder gebeurde er nóg wel één en ander daar beneden maar ik kon niet helemaal definiëren wat het precies was, er kwamen o.a. ook kleine klemmetjes op mijn balzak en die deden verdomd pijn. Ze begon met de tepelklemmen te spelen en masseerde ondertussen mijn kleine vriend die er helemaal groot van werd.  Kleine vriend houdt nogal van al dat teasen.

Toen ik daar vast hing aan het kruis met mijn kleine vriend fier vooruit zei Amanda “Ok, I will leave you now, I will go for lunch and I will come back in half an hour”.  :-\ Toen werd het muisstil maar ik hoorde geen deur open en dicht gaan dus veronderstelde ik dat ze nog binnen was. Na een minuutje riep ik haar naam maar er kwam geen antwoord.

Zonder iets te zeggen kwam ze even later tegen mij staan en zonder dat ik het zag aankomen kreeg ik een paar lichte kletsen tegen mijn balzak en piemel. Ik vond dit wel aangenaam en vooral het feit dat je niet weet wanneer het gaat gebeuren bracht me in opperste paraatheid. Ik zei haar dat het gerust wat harder mocht en dat heb ik geweten. Ze petste een paar keer stevig onderaan tegen mijn balzak en langs de zijkant tegen mijn piemel. Er zat geen enkele regelmaat in en dat maakte het des te verrassender. Dan werd het weer stil, ik hoorde dat ze met iets bezig was maar met wat? Plots voelde ik haar met olie ingewreven handen over mijn eikel glijden. Brrr, wat een gevoel! Wonder boven wonder voelde ik al snel enige beweging in mijn ballen en dat was zeer verwonderlijk want zó snel gaat het bij mij nooit. Opeens voelde ik Amanda haar voeten tegen de mijne. Ze duwde mijn benen verder uit elkaar en duwde mijn voeten een beetje naar voor. Het werd me meteen duidelijk waarom ze dat gedaan had toen ik een hand langs achter tussen mijn billen voelde gaan. De hand zocht zachtjes een weg tussen mijn twee konthelften en dan voelde ik enkele vingers naar binnen gaan. Het begon heel zachtjes maar gaandeweg werd mijn kontgaatje dieper en steviger bewerkt terwijl haar andere hand aan mijn stijve paal trok. Een paar keer achtereen voelde ik het zaad in mijn ballen opborrelen maar telkens voelde Amanda het komen en stopte ze even. Toen ze een keertje bijna niet op tijd stopte vroeg ik zelf om te stoppen, het plezier mocht voor mij nog wel even doorgaan. Tussen de bedrijven door speelde Amanda met de klemmen op mijn tepels. Vervolgens gingen de vingers opnieuw naar binnen, keer op keer gingen die op en neer en rond en rond tot ik weer eens bijna klaarkwam en Amanda weer even stopte. De vingers en de hand verdwenen van tussen mijn billen en er volgde weer een stilte. Ik vroeg me af wat er dan ging komen. Het was muisstil, zelfs de broodnodige airco was niet meer te horen. Amanda zei dat de elektriciteit uitgevallen was maar ik dacht dat ze me iets probeerde wijs te maken, ik kon het tóch niet zien met dat masker op. Uit het niets kwamen er opeens weer een aantal serieuze kletsen tegen mijn ballen en deze keer tegen de bovenkant van mijn stijve paal. Dan kreeg ik kletsen met een paddle op mijn achterwerk. Ik hoorde de airco terug aanspringen en daar was ik héél blij mee want ik was nat van het zweet. Toen hoorde ik iets ritselen en ik dacht dat ik ook een ketting hoorde. Je fantasie slaat écht wel op hol als je niets ziet en enkel op je gehoor moet afgaan. Ik had toch goed gehoord want ik voelde een flogger zachtjes over mijn bovenlichaam gaan. Toen de flogger voorbij mijn onderbuik gezakt was kreeg ik er een paar fikse slagen mee tegen mijn klokkenspel. Het voelde goed aan maar het kettingetje dat aan de flogger hing bleek later toch zijn sporen nagelaten te hebben.

Als je zou denken dat het spel daarmee gespeeld was, neen hoor! Nu begon het iets zwaardere werk. Er volgde eerst nog een stilte en vervolgens hoorde ik van alles maar ik wist niet precies wat het was. Ik voelde weer een hand tegen mijn billen en dan iets dat tussen mijn billen ging. Het was niet de hand maar iets dat ze in haar hand hield. Het “ding” schoof tussen mijn billen en begon dan tegen mijn kontgaatje te duwen. Ik had ondertussen door dat ze een dildo genomen had maar ik had geen enkel idee welke dildo het was, noch van het formaat. Ik voelde de dildo mijn kontgaatje oprekken en toen de eikel van de dildo voorbij mijn binnenste sluitspier ging slaakte ik een kreet. Niet dat het pijn deed, integendeel, ik gilde het uit van puur genot! Wooow, wat een gevoel! Amanda begon me zachtjes te neuken met de dildo maar ze ging steeds dieper, sneller en harder. Ik schreeuwde het uit van genot. Plots stopte ze en moest ik de dildo in mijn kont vasthouden door het aanspannen van mijn sluitspier. Ik kon het langer volhouden dan verwacht. Daarna ging ze opnieuw snel en diep met de dildo naar binnen. Toen ik weer bijna ging klaarkomen haalde ze de dildo uit mijn kont, stopte ze met mijn paal af te trekken en volgde er weer een stilte. Ik was al voorbereid op een aantal kletsen maar ik hoorde geluiden die ik nog niet gehoord had. Ik meende een aansteker te herkennen. Nu kwam ook mijn reukzin op de proppen, ik rook iets maar wat was dat? Ik verwachtte me aan een lekkaars en ik voelde Amanda dichterbij komen. Ik vreesde even dat ze kaarsvet op mijn paal zou druppelen maar dat gebeurde niet. Ik voelde haar gezicht heel dicht bij het mijne en plots blies ze een wolk sigarettenrook in mijn gezicht. Bij iemand die al meer dan 10 jaar gestopt is met roken komt dat aan hoor! Toen ik mijn mond open deed blies ze ook daarin nog een wolk sigarettenrook. Toen voelde ik een warme gloed op één van mijn borsten. Volgens mij kwam ze héél dicht bij mijn borst met haar brandende sigaret. Ik kon het goed verdragen maar toen ik verbrand haar rook vroeg ik haar toch maar om geen merktekens achter te laten op mijn lichaam. Zoiets krijg ik namelijk thuis niet uitgelegd.

De sigaret verdween en ik hoorde weer allerlei dingen. Mijn benen werden nog een beetje breder gespreid zodat ik nu eigenlijk voor een deel aan mijn polsen aan het kruis hing in de plaats van rechtop te staan. Opnieuw werd er iets tussen mijn billen geschoven. Het was opnieuw een dildo maar was het dezelfde dildo of een grotere? Mijn kontgaatje was al in die mate bewerkt dat ik het verschil niet echt voelde. Opnieuw ging de dildo diep, snel en hevig naar binnen terwijl Amanda mijn stijve paal er bijna aftrok. Ik wilde haar dichtbij en wilde haar ruiken. Ik probeerde wat dichter bij haar gezicht en hals te geraken. Ik voelde haar dichtbij en deed mijn mond in haar richting in de hoop op een kus of een stukje tong maar ik kreeg iets anders. Ze spuwde vol in mijn gezicht. Ik schrok er niet echt van en dacht bij mezelf “Wel, bitch, als het dit is wat je wil, OK dan”. Ik deed mijn mond wagenwijd open en ze spuwde vol in mijn mond. Zonder iets te zien daagde ik haar nog wat uit en ze bleef in mijn gezicht en mond spuwen. Zoiets is alleen maar leuk als je in opperste extase bent en dat was ik ook want tijdens het spuwen in mijn gezicht bleef Amanda mij hevig neuken in mijn kont. Ik schreeuwde het uit van genot, Amanda zei “sshhtt, straks komt de politie nog langs om te zien wat er hier gebeurt”. Zo’n vaart zou het wel niet lopen maar ik maakte me toch de bedenking dat Villa Tinto voornamelijk uit betonnen muren bestaat en dat er waarschijnlijk weinig isolatie gebruikt werd. Het kruis hangt tegen de volle muur die uitkomt op het pleintje van Villa Tinto. Het is dus zéér waarschijnlijk dat een aantal voorbijgangers of buurvrouwen mij konden horen.

Omdat ik ondertussen fel aan het zweten was vroeg ik Amanda om het masker af te doen. Toen mijn ogen terug konden zien zag ik mezelf en Amanda tot ongeveer op borsthoogte in de spiegel staan. Ik aan het kruis met naast mij Amanda die in een geile houding aan mijn paal stond te trekken. Ze vroeg “do you like what you see in the mirror?” Natuurlijk! Wat een geil zicht was dat!

Het voorbije half uur was ik wel 5 tot 6 keer in de buurt van een orgasme geweest en telkens werd dat afgestopt, ofwel door Amanda ofwel door mezelf. De laatste 3 keer dat ik tegen mijn hoogtepunt aanzat stond ik te trillen en te schokken aan het kruis. Amanda had er geweldig veel plezier in om mij daar zo te zien staan.

Uiteindelijk vond ik het welletjes en de touwen rond mijn polsen begonnen op de duur toch wat pijn te doen. Amanda maakte me los en stond me nog wat te teasen met haar borsten vóór mij. Ik viel uiteindelijk afgepeigerd op het bed. Amanda kwam naast me zitten, ik mocht nog even met haar poesje en borstjes spelen terwijl zij mijn uitgeputte paal nog even verwende. Ik voelde echter dat ik ondertussen té moe was om nog klaar te komen. Ik probeerde het nog even zelf maar ook dat lukte niet. Ik had er geen probleem mee want ik had me heel de tijd geweldig goed geamuseerd.

Amanda maakte me hier en daar een beetje proper want ze had aardig gebruik gemaakt van de bus olie. Daarna kwam ze op een heel lieve manier tegen me aan liggen. We hadden nog ruim de tijd voor een gesprekje dat al snel richting privéleven ging. Daarom zal ik hier over dat gesprek geen details geven maar het ging weer serieus de gevoelige toer op. Het is zeer verrassend om te zien hoe een dame die je zonet aan een kruis vastgebonden heeft, je met klemmen, floggers, paddles, dildo’s, enz bewerkt heeft plots een héél gevoelige kant toont. Ik sta er terwijl ik dit schrijf nog steeds versteld van!  :o

Na een uitgebreide wasbeurt toonde Amanda tijdens het aankleden nogmaals haar gevoelige kant. Op een ietwat bezorgde manier en met een bezorgde blik vroeg ze “Are you OK?”. Het leek wel of ze ergens een soort schuldgevoel over had maar dat was helemaal niet nodig  :o . Het was ik zélf die gevraagd had om me aan dat kruis te hangen en al die dingen met me uit te spoken. Er was dus geen enkele reden waarom Amanda een schuldgevoel zou moeten hebben.

Na nog een paar zwoele zoentjes en een paar dikke knuffels was het moment van afscheid weer gekomen. Ik had een geweldige sessie gehad bij Amanda en ik stapte met een brede smile buiten.  :lostit  :lostit  :lostit

Toen ik Amanda zo’n dikke negen maanden geleden voor de eerste keer bezocht had ik me nooit kunnen inbeelden dat we tot zo’n sessie zouden kunnen komen. Ik dacht helemaal niet dat Amanda te vinden was voor zo’n spelletjes en zelf was ik toen eigenlijk ook helemaal niet op zoek naar kinky seks. Het lijkt wel of we hier samen een bepaalde evolutie in hebben doorgemaakt. Of klinkt dit nu écht te melig?  ::)

Amanda, if you read this, thank you for this fantastic session! I hope to see you again soon!  :pica

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #47 Gepost op: 16 juni 2018, 17:46:16 »
Ik zit in de laatste twee weken vóór mijn nakend verlof. Ik wilde dus 100% zeker zijn dat ik Amanda nog eens kon bezoeken. Daarom nam ik geen enkel risico en was ik er woensdagochtend al vrij vroeg bij om haar een berichtje te sturen om af te spreken.

Toen ik via de Verversrui de Villa Tinto binnen ging deed ik plagerig of ik Amanda haar venstertje zou voorbij lopen. Ik liep zelfs niet volledig voorbij en draaide al me al snel naar haar toe. Haar deur stond op een kier en ik vroeg een beetje verlegen of ik mocht binnen komen. We begonnen beiden al direct te schaterlachen en ze vroeg waarom ik haar altijd plaagde door schijnbaar voorbij haar deur te lopen. Hoe luidt het spreekwoord ook alweer? “Plagen is aandacht vragen”? Ja, de aandacht van Amanda laat ik me graag welgevallen. Toen we uitgelachen waren kreeg ik mijn drie dikke ontvangstkussen.

Ik had een klein cadeautje bij voor Amanda. Dat had een reden maar die vertel ik hier niet want die heeft met privézaken te maken. Terwijl ze het cadeautje uitpakte hebben we gezellig een beetje bijgebabbeld.

Ik was eerst klaar met mijn wasje en stond naast het bed op Amanda te wachten. Toen ze uit het badkamertje kwam ging ze plagerig op haar rug op het bed liggen. Ik ging naast haar zitten en begon over haar lichaam te strelen. Ze lag daar met haar ogen dicht te genieten en zei “today you can do everything you want with me”. Met verwijzing naar onze sessie van vorige week toen ik aan het Andreaskruis hing vroeg ik haar of ik háár vandaag aan het kruis mocht vastbinden. Dat was het eerste dat in me opkwam en ze had er duidelijk niet op gerekend dat ik net dát zou vragen. Luid lachend zei ze dat ze dat toch niet zag zitten. Mij leek het wel wat om dat eens te doen maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het er wellicht toch een beetje moeilijk mee zou hebben om zo’n lieve meid aan dat kruis te binden, te blinddoeken en dan van alles met haar uit te spoken.

Als Amanda op die manier op het bed gaat liggen dan weet ik ondertussen maar al te goed wat ze van me verwacht. Ze weet dat ik haar met héél veel plezier een uitgebreide verwenbeurt geef en na de sessie van vorige week met mij aan het kruis had ze dit nu dubbel en dik verdiend. Ik begon haar dan ook over haar ganse lichaam te kussen en zachtjes te strelen. Ik vertrok in haar hals en eindigde aan haar enkels, daarna ging ik terug naar boven naar haar buikje, dan weer ietsjes naar beneden naar haar liezen en van daar stilletjes naar haar poesje. Het verdere verloop verklap ik hier niet, dat blijft tussen Amanda en mij. Ik wil namelijk niemand op ideeën brengen.

Na zo’n verwenbeurt is ze altijd een beetje lui en wil ze nog even relaxen en dat gun ik haar graag. Ik ging gezellig tegen haar aan liggen en we genoten samen van een intiem moment  :inlove . Onze ogen gingen op hetzelfde ogenblik terug open en we keken recht in elkaars ogen. Ik zei “now it is your turn to work”, waarop zij al lachend antwoordde “I don’t have to work” en ik weer repliceerde “Ok, then next time I don’t have to pay”. We konden er beiden goed mee lachen.

Amanda kwam naast me zitten en begon aan een penismassage terwijl ze ook aan mijn ballen en perineum kriebelde. Ze zakte ook even naar de binnenzijde van mijn dijen en de onderkant van mijn billen. Daarna ging ze met één hand naar boven en ging ze met haar nagels over mijn bovenlichaam. Oh, wat was dat genieten! Ze greep ook met 3 vingers één van mijn tepels vast en gaf er een paar keer een stevige draai aan. Dan kwam ze naast me liggen en begon ze met haar tong en tandjes één van mijn tepels te verwennen terwijl ze verder speelde met mijn stijve paal. Ze zette zich terug recht en vroeg of ik de penismassage verder met olie wilde. Ik heb het liever zonder want dat geeft meer gevoel, een beetje saliva mag wel.

Even later zei ze “now it is time for the harder work!”  :mistress  :ff . Terwijl ze zich tussen mijn benen zette greep ze me bij de keel en ze kneep die aardig dicht terwijl ze me streng in de ogen keek. Ik wist niet goed aan wat ik me moest verwachten maar in haar ogen zag ik dat ze weer een plan had dat ze niet op voorhand zou onthullen. Ze legde enkele natte doekjes onder mijn kont, brrr, dat was koud! Ze rolde een condoom over haar wijs- en middenvinger en ze begon mijn kontgaatje te masseren. Het is altijd een geweldig gevoel hoe ze dat zachtjes masseert, er zachtjes tegen drukt en dan heel zachtjes naar binnen gaat. Ondertussen trok ze aan mijn stijve paal. Ze was slechts met het topje van haar twee vingers voorbij mijn binnenste sluitspier gegaan. Nu keek ze me treiterend recht in de ogen en duwde in één keer de twee vingers zo ver mogelijk naar binnen. Wooow! Het was duidelijk dat er weer iets stond aan te komen dat ik waarschijnlijk bij haar nog niet had meegemaakt.

Ze duwde en draaide met haar vingers in mijn kontgaatje. Even later schoof ze haar vingers naar buiten, keek me weer in de ogen en ik zag een derde vinger in het condoom gaan. Drie is zowat het maximum aan vingers dat bij mij al naar binnen gegaan is. Ik voelde de drie vingers zachtjes voorbij mijn ontspannen sluitspier gaan en een halve seconde later ging ze weer in één klap vol naar binnen. Ik lag geweldig te genieten terwijl ze mijn kontgaatje aan de binnenkant bewerkte en tegelijkertijd mijn stijve paal verwende met allerlei bewegingen. Amanda vond het duidelijk een leuk spelletje en het duurde niet lang voor er een vierde vinger in het condoom ging. Het was de eerste keer dat er vier vingers naar binnen zouden gaan dus hield ik even mijn hart vast of dat wel goed zou komen. Zonder enig probleem en zonder enige vorm van pijn gingen de vier vingers naar binnen. Eens binnen maakte ze allerlei bewegingen met haar vingers, ik werd er helemaal geil van. “Nu ben ik de gynaecoloog”, zei ze, “ en nu kun jij ook eens ervaren hoe dat voelt”. Ik vond het allemaal geweldig leuk. Amanda moet gedacht hebben “dit is het moment om all the way te gaan” en waarschijnlijk was dat al van in het begin haar bedoeling. Ik kreeg een knipoog en zag nu ook haar duim in het condoom verdwijnen.

Ik ben nog nooit gefist geweest en vreesde dat het er nu voor de eerste keer zat aan te komen. Amanda keek me weer recht in de ogen terwijl ze alle vijf haar vingers naar binnen schoof. Ik voelde de vingers verder en verder naar binnen gaan maar was wel blij dat ze ter hoogte van haar knokkels even halt hield. Ik was namelijk een beetje bang dat ze nog verder zou doorgaan en dat ik zo dadelijk ook de knokkels voorbij mijn sluitspier zou voelen gaan. Eens het breedste punt (de knokkels) van de hand voorbij de sluitspier gaat dan schiet ineens de hele hand naar binnen, dacht ik, en ik weet niet of ik daar klaar voor was. Amanda rekte mijn kontgaatje met haar hand nog wat op maar ik voelde dat ze deze keer niet verder zou gaan. Nochtans was er helemaal geen sprake van enige pijn, alleen maar puur genot.

Op de duur was ze met haar twee handen bezig aan mijn kontgaatje en ballen en ze zei “now you play with your dick baby”. Terwijl ik mezelf aftrok  :019a  duwde ze haar hand nog net ietsje verder. Op dat moment spoot ik heftig in een paar keer mijn volledige lading naar buiten. God, wat was dat voor een gevoel, klaarkomen met bijna een ganse hand in je kont!

Amanda had zich met dit spelletje ook zichtbaar geamuseerd. Zo’n dingen doet ze écht met volle goesting. Ze zei “als je vijf vingers kunt hebben dan kunnen we volgende keer de grote dildo gebruiken óf ik probeer dan mijn ganse hand naar binnen te brengen”. Ze wees hierbij lachend met haar ene hand aan op haar andere arm tot waar ze dan precies zou gaan, dat punt lag net boven haar elleboog (?!?!?)  :-\  :sign0065: . Ik had even de indruk dat, als ik daarnet nog niet was klaargekomen, ze dat zelfs vandaag al zou geprobeerd hebben. Ze mag het volgende keer van mij gerust proberen al ben ik toch een klein beetje bang van het moment dat die knokkels voorbij de sluitspier gaan en de hand dan plots een heel eind verder naar binnen schiet.

Amanda maakte mij en zichzelf een beetje proper met vochtige doekjes, daarna ging ze zich uitgebreid wassen in het badkamertje. Ik voelde dat er nog aardig wat tijd over was en ging mezelf ook uitgebreid wassen zodat we zo dadelijk helemaal proper nog wat tegen elkaar aan zouden kunnen liggen.

We hebben nog héél uitgebreid nagebabbeld maar wat we op zo’n moment allemaal tegen elkaar vertellen, dat hoort niet thuis op dit forum. Die onderwerpen liggen vrij gevoelig en die gesprekken blijven tussen Amanda en mij. Ik kan er alleen nog maar aan toevoegen dat zo’n momenten een perfect GFE gevoel ruimschoots overstijgen. Ik kan daar dan ongelooflijk van genieten en Amanda schijnbaar ook  :inlove.

Ook dit was weer eens een andere maar weer zéér aangename sessie met Amanda. Begonnen met een lang relax- en genietmoment voor haar, overgegaan naar wat kinky stuff met een (bijna) fisting en aansluitend een meer dan perfect GFE moment.

Volgende week een laatste bezoekje aan deze topmeid. Daarna zal ze me, of beter gezegd ik haar, voor een maand moeten missen. Tijd voor mij om nog eens op verlof te gaan, het zal serieus afkicken zijn en ik zal toch regelmatig aan mijn toffe seksvriendin denken.

Amanda, if you read this: thank you for another great experience! See you next week!  :dance2

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #48 Gepost op: 24 juni 2018, 15:37:36 »
Vorige woensdag was ik iets te vroeg voor mijn voorlopig laatste bezoekje aan Amanda. “Voorlopig laatste” omdat ik aan mijn laatste werkweek bezig was vóór mijn verlof en ik dus pas in de tweede helft van juli terug in het SKW zal geraken. Amanda was gelukkig vrij dus kon ik iets vroeger naar binnen dan afgesproken was.

Na een praatje en een wasje heb ik op het bed haar lichaam nog eens lekker gekust en haar poesje nog eens helemaal verwend. Daarna volgde er een uitgebreide en héél lekkere teasing over mijn lichaam. Ik werd er geweldig geil van.

Ik zag Amanda een condoom nemen maar deze keer schoof ze hem niet over mijn stijve paal en ook niet over enkele van haar vingers maar wel over haar ganse hand tot aan haar pols. Ik wist onmiddellijk wat er mij te wachten stond, helemaal gerust was ik er toch niet in. Vorige keer was Amanda met haar vijf vingers tot aan haar knokkels naar binnen gegaan en dat vond ik toen geweldig. Zo te zien was ze van plan om vandaag nog een stuk verder te gaan. Ik ontspande me en gaf me over aan de kunsten van Amanda.

Wat volgde was een langzame, geweldig geile en zéér goed opgebouwde fisting. Ik had nog nooit een fisting meegemaakt en stond helemaal versteld van het gevoel van een volledige hand in mijn kontgaatje. Omdat ze het zo goed opgebouwd had was Amanda met haar volledige hand naar binnen geraakt tot net vóór haar pols. Verder ging ze niet want het condoom reikte maar tot aan haar pols. Om nog verder te gaan was een handschoentje nodig en die had ze niet ter beschikking. Ze mag gerust handschoentjes kopen want dit wil ik nog wel eens meemaken en als ze het zo goed opbouwt mag ze van mij nog gerust een stukje dieper gaan. Ik genoot deze keer al geweldig van de schuivende en draaiende bewegingen van haar hand.

Regelmatig teasde ze tijdens de fisting mijn balzak en kleine vriend. Terwijl ze dat deed en met haar ganse hand zat te draaien in mijn kontgaatje trok ik mezelf klaar en spoot ik mijn buik in een paar keer onder.

Amanda maakte alles een beetje proper en daarna lagen we nog een hele tijd tegen elkaar aan en hadden we nog hele leuke gesprekjes.

Na een hele dikke en lange knuffel en een wel hele dikke zoen nam ik afscheid van deze prachtige dame. Ik zal deze toffe seksvriendin missen tijdens de komende drie, vier weken en ik hoop dat ze zelf niet op verlof is op het moment dat ik terug kom.

Amanda, I will miss you my darling! Hope to see you in a few weeks!

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #49 Gepost op: 25 juli 2018, 16:53:04 »
Vanaf vandaag combineert Amanda (opnieuw) beide shiften, waarschijnlijk met het oog op een nakende vakantie...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #50 Gepost op: 25 juli 2018, 17:29:33 »
Dat deed ze al een aantal dagen maar op wisselende locaties, vanaf vandaag zou ze de beide shiften combineren op haar gebruikelijke locatie VT 11. Ze begint tegenwoordig later in de voormiddag en gaat door tot ongeveer 23u30 / 24u

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #51 Gepost op: 25 juli 2018, 17:45:56 »
Was vergeten te vermelden dat ze vanaf vandaag inderdaad beide shiften op VT11 combineert...
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2018, 18:26:46 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #52 Gepost op: 4 augustus 2018, 16:46:00 »
Na mijn terugkeer uit verlof had ik zoveel werk dat ik onmogelijk de tijd kon vinden om met Amanda af te spreken. De voorbije dagen was ik al wel een paar keer op goed geluk af naar het SKW gewandeld in de hoop haar te kunnen bezoeken zonder op voorhand af te spreken maar ze was telkens bezet of ze had, zoals vorige dinsdag, een vrije dag.

Donderdagmiddag was het eindelijk zover en huppelde ik als een gelukkig klein kind :dance2 richting Villa Tinto. Toen ik daar aankwam was de ontvangst super hartelijk  :happy , het leek alsof ik ontvangen werd door een vriendin die ik al jaren kende. Ik was écht blij dat ik mijn mooie seksvriendin terug in mijn armen kon nemen.

Nadat we beiden ons wasje gedaan hadden namen we eerst even de tijd voor een relaxmoment op het bed om even bij te babbelen. Daarna begon ik aan een verwenbeurt waar Amanda elke keer opnieuw weet van te genieten, geen plekje van haar lichaam wordt dan overgeslagen. Jongens, wat had ik dit mooie, zachte lichaam gemist! Ik geniet er evenveel van als ík háár kan laten genieten dan andersom. Het is zo opwindend om haar te zien genieten en de reacties van haar lichaam te voelen, uren zou ik ermee kunnen doorgaan. Verdere details over deze verwenbeurt zijn gecensureerd  :censored vanwege discretie en zelfbescherming.

Nadat ze genoten had van deze verwenbeurt zei ze “now it is my turn”. Ze zette zich tussen mijn benen, schoof wat doekjes onder mijn kont en nam een aantal noodzakelijke attributen, condooms, glijmiddel, enz. Mijn kontgaatje werd zachtjes voorbereid op wat ging komen, ondertussen teasde ze zachtjes mijn kleine vriend en ballen. Ik had haar gevraagd om het deze keer allemaal zachtjes te doen omdat ik geweldig “horny and sensitive” was. Ze schoof een condoom over haar ganse hand en begon eerst al haar vingers zachtjes naar binnen te brengen, tegelijkertijd was ze héél sensueel over mijn eikel aan het wrijven.

Ze bouwde de fisting héél zachtjes op. Af en toe stopte ze even, keek me in de ogen en duwde daarna haar hand een stukje verder naar binnen. Ondertussen trok ze zachtjes en sensueel aan mijn stijve paal. Na een paar keer stoppen en weer verder doorduwen trok ze haar hand helemaal terug. Ze plaatste de topjes van haar vingers tussen mijn ontspannen sluitspier, keek me diep in de ogen en ging dan plots vol en stevig met haar hand naar binnen. Ik brulde het uit! Neen, niet van de pijn maar van puur genot.

Ze vroeg me om zelf met mijn stijve paal te spelen zodat zij met haar hand de andere hand kon assisteren bij de fisting. Ze ging nog een stuk dieper en maakte draaiende bewegingen met haar hand. Wow, wat was dat voor een gevoel! Ik dacht dat ik zo dadelijk het dak van de Villa Tinto er ging af schieten  :lostit . Ze probeerde ook enkele bewegingen met haar vingers te doen maar dat lukte niet zo best met het condoom rond haar hand, daarvoor zijn latex handschoentjes beter maar die was ze vergeten te kopen  :-[   :sorry: .

Ze ging rustig maar soms ook wel wat steviger verder. Ik voelde de vulkaan opborrelen maar omdat ik zelf met mijn stijve paal speelde kon ik de uitbarsting nog een paar keer uitstellen. Ik zag aan Amanda haar gezicht dat ze zich duidelijk amuseerde terwijl ze regelmatig haar hand terug trok en dan weer vol en stevig naar binnen ging. Binnenin vond ze steeds weer de juiste plekjes om me helemaal gek te krijgen.

Ik kon het nu écht niet langer meer houden. Ik genoot van een intens orgasme dat veel langer aanhield dan gewoonlijk. Ik voelde dat mijn lading zich klaar maakte om naar buiten te gaan vliegen maar ze kwam nog net niet. Het duurde enkele zalig lange seconden voor er een eerste lading naar buiten vloog. Terwijl ik nog vol in het orgasme zat kwam er weer even niets. Dan een volgende hevige spiersamentrekking en daar kwam een volgende lading. Het ganse orgasme duurde, dankzij de goed opgebouwde fisting van Amanda, véél langer dan normaal. Ik genoot er geweldig van terwijl Amanda nog eens een rondje draaide in mijn kont op het exacte moment dat er weer een lading naar buiten gulpte. Ik had het gevoel dat het een eeuwigheid bleef duren. Dat was natuurlijk niet zo maar meer dan een minuut in een orgasme blijven hangen, dat lijkt dan toch een eeuwigheid. Ik riep een paar keer op Jesus maar die had er niet veel mee te maken, het was Amanda die hier allemaal voor zorgde. Nadat ik mezelf helemaal leeg gespoten had liet ze haar hand nog even zitten zodat ik even kon relaxen. Even later trok ze zachtjes haar hand in kleine stukjes naar buiten. Ook deze keer kreeg ik weer een compliment omdat ik zo proper was daar vanonder en vanbinnen. Ja, daar probeer ik inderdaad altijd zo goed mogelijk voor te zorgen.

Met enkele vochtige doekjes maakte Amanda alles een beetje proper. Daarna gingen we ons beiden uitgebreid wassen zodat we helemaal opgefrist nog wat tegen elkaar aan konden liggen op het bed  :inlove.

Er volgden nog geweldige gesprekken. Amanda is een dame waar ik niet alleen voor de seks graag naartoe ga, ik vind haar ook een heel intrigerende jongedame en ik zou wel uren met haar kunnen kletsen en lachen. Lachen, ja dat hebben we deze keer ook weer heel wat gedaan! Er wordt veel geschreven over het hebben van de “juiste klik” met een dame. Wel, dit is nu het perfecte voorbeeld daarvan.

Uiteindelijk kwam spijtig genoeg ook aan deze sessie weer een einde. Na een héél dikke knuffel en enkele dikke zoenen nam ik afscheid van mijn fantastische, superlieve seksvriendin. Ze zei nog “tot volgende week” maar ik moet spijtig genoeg volgende week een paar dagen op een andere locatie gaan werken waardoor ik op die dagen niet in de mogelijkheid zal zijn om naar het SKW te wandelen. Terwijl ik dit schrijf ben ik in mijn hoofd toch al bezig om een oplossing te vinden om Amanda volgende week toch te bezoeken. Waar een wil is, is een weg, niet?

Amanda, if you read this: thank you again for the wonderful time that I could spend with you. I bought “manusi” but I am not sure they will be the right size. Big kiss, hope to see you next week!


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #53 Gepost op: 4 augustus 2018, 17:07:18 »
Wat kijkt ze toch nors ... maak haar eens wijs dat er zo 80 percent vand e potentiële klanten afhaken ..
Ik ben er gisterenavond een keer of zeven voorbij gewandeld .... madame leek wel een citroen met limoensmaak  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #54 Gepost op: 4 augustus 2018, 17:12:52 »
Naar mij lacht ze altijd hééééél vriendelijk hoor!

Misschien heeft ze het niet echt voor jou hé sexmachieneke  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Trouwens, aan klanten heeft ze geen gebrek, mijn gedacht  :lol  :lol  :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #55 Gepost op: 5 augustus 2018, 11:30:14 »
Naar mij lacht ze altijd hééééél vriendelijk hoor!

Misschien heeft ze het niet echt voor jou hé sexmachieneke  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Trouwens, aan klanten heeft ze geen gebrek, mijn gedacht  :lol  :lol  :lol
We liepen er met 4 voorbij .... bet(d)weter, eentje die we hadden gevonden op café, Bema en ik .... een zuurpruim is 't  :lol :lol_hitting:

Heb haar werkloos zien staan citroenen van omstreeks half acht tot na elven .... een glimlach zou wonderen doen .... tenzij madame het hoog in haren bol heeft, maar dat moet ze zelf weten  ;D ;D ;D

En ze heeft terug een setje aan van voor Wereldoorlog 2, voedt ze eens op, Kippeneuker  :dance2 :king: :king: :king: :king: ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #56 Gepost op: 5 augustus 2018, 12:19:29 »
En ze heeft terug een setje aan van voor Wereldoorlog 2, voedt ze eens op, Kippeneuker  :dance2 :king: :king: :king: :king: ;D ;D ;D ;D
Wereldoorlog 2? Dan zal Kippenneuker wel eens in haar loopgracht schieten, denk ik  :lol_hitting: :lol

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #57 Gepost op: 5 augustus 2018, 15:10:47 »
Naar mij lacht ze altijd hééééél vriendelijk hoor!

Misschien heeft ze het niet echt voor jou hé sexmachieneke  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Trouwens, aan klanten heeft ze geen gebrek, mijn gedacht  :lol  :lol  :lol
We liepen er met 4 voorbij .... bet(d)weter, eentje die we hadden gevonden op café, Bema en ik .... een zuurpruim is 't  :lol :lol_hitting:

Heb haar werkloos zien staan citroenen van omstreeks half acht tot na elven .... een glimlach zou wonderen doen .... tenzij madame het hoog in haren bol heeft, maar dat moet ze zelf weten  ;D ;D ;D

En ze heeft terug een setje aan van voor Wereldoorlog 2, voedt ze eens op, Kippeneuker  :dance2 :king: :king: :king: :king: ;D ;D ;D ;D

Nieje, een WO gaan we hier niet van maken  :bud

Ik kan proberen van een paar redenen voor te verzinnen:

-ze kent jullie allemaal en ze weet dat jullie toch niet bij haar binnen komen
-in het weekend is ze in de avondshift niet zo happy want dan loopt er veel raar volk rond (nee, ik bedoel niet jullie  ::))
-ze had een moeilijke dag (de enige die haar dan kan doen lachen ben ik  ;D)
-ze had die dag lastige en/of vieze klanten klanten gehad
-ze zat nog altijd te treuren nadat ik donderdagmiddag bij haar vertrokken was (ze weet dat ze dan weer minstens een weekje moet wachten)  ;D
-ze had haar SM masker op  :mistress

Wat jullie er ook van denken, ik vind haar het grootste schatje dat in het SKW aanwezig is  :happy bab7

Anders moeten we er eens samen voorbij wandelen hé .....

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #58 Gepost op: 5 augustus 2018, 16:28:07 »
Oh, nog vergeten te vragen .......... welk setje had ze dan precies aan sexmachientje?

Toen ik haar donderdagmiddag bezocht heb had ze dat ultra korte jeansshortje aan met overal gaten erin .......... meningen kunnen verschillen maar daar vind ik haar GEWELDIG SEXY in  :ladyinred. Dat shortje had ze trouwens aan toen ik haar de allereerste keer bezocht heb, eind augustus vorig jaar.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #59 Gepost op: 5 augustus 2018, 16:46:03 »
Oh, nog vergeten te vragen .......... welk setje had ze dan precies aan sexmachientje?

Toen ik haar donderdagmiddag bezocht heb had ze dat ultra korte jeansshortje aan met overal gaten erin .......... meningen kunnen verschillen maar daar vind ik haar GEWELDIG SEXY in  :ladyinred. Dat shortje had ze trouwens aan toen ik haar de allereerste keer bezocht heb, eind augustus vorig jaar.
Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat ze vrijdagavond, ook dat sexy jeansshortje aanhad...
Ach, ik maak me daar eigenlijk al lang niet druk meer om: tegenover mij is Amanda soms wel vriendelijk, maar ook niet altijd...
't Zou kunnen dat bepaalde mannen een bepaalde "onvriendelijkheid" van de dames juist wél aantrekkelijk vinden...
Ik kan hier ook niet echt "een lijn in trekken": sommige dames waar ik nog nooit ben binnen geweest, zijn heel vriendelijk, maar dat gaat dan na een tijdje bij de meesten wel over, gewoon omdat ik er niet binnenga.
Er zijn er ook die al jaren "overvriendelijk" zijn t.o.v. mij, zoals b.v. Stefanie  :happy(Vingerling 06/3) of die oudere Nederlandse op Vingerling 08/4 (de Nederlandse vlag hangt er enkel op zondag...) die mij ook van in de Flux kent: ik ben bij geen van beiden ooit binnengestapt, en toch blijven die altijd supervriendelijk .
Dan zijn er natuurlijk de vaste waarden Elena (SS3/1), Yvonne (SS13/3), Julia (SS32/1) of Isa (Vingerling 10/2): die heb ik alles samengeteld 200 (exact 198) keer bezocht: die zijn nog altijd even vriendelijk. :dance2
Grote uitzondering daarop (na 33 bezoekjes) is Spaanse Rosita van VT37: die wendt haar hoofd af als ik passeer; daar maak ik me helemaal niet druk meer om, maar zij die de voorgeschiedenis kennen, weten wat hier aan de hand is... :sign0065:
« Laatst bewerkt op: 6 augustus 2018, 12:28:31 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...