Auteur Topic: Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)  (gelezen 210385 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #75 Gepost op: 18 december 2018, 01:08:23 »
Amanda combineert momenteel (weer) de dag- met de avond/nachtshift, waarschijnlijk de voorbode van een nakende vakantie...
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #76 Gepost op: 11 maart 2019, 16:22:05 »
Vanaf maandag 18 maart zal Amanda voor drie weken met vakantie zijn !
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #77 Gepost op: 11 maart 2019, 18:38:49 »
Vanaf maandag 18 maart zal Amanda voor drie weken met vakantie zijn !
Wat kleur opdoen en een glimlach zoeken?  ;D ;D ;D ;D ;D
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #78 Gepost op: 11 april 2019, 16:35:38 »
Vanaf maandag 18 maart zal Amanda voor drie weken met vakantie zijn !
Wat kleur opdoen en een glimlach zoeken?  ;D ;D ;D ;D ;D
Na iets meer dan drie weken vakantie, is mooie Amanda opnieuw nadrukkelijk aanwezig, blijkbaar goed uitgerust én met een brede glimlach; aan de huidskleur is op het eerste gezicht niet veel veranderd...
:welcome: :welcome:
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #79 Gepost op: 4 augustus 2019, 17:49:20 »
Vanaf half augustus zal Amanda met vakantie zijn, waarschijnlijk voor een maand ! :sign0098:
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #80 Gepost op: 5 september 2019, 18:39:41 »
Vanaf half augustus zal Amanda met vakantie zijn, waarschijnlijk voor een maand ! :sign0098:
Ze is na een drietal weken al terug, en ze ziet er verdomd goed uit !!! :welcome:
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #81 Gepost op: 18 december 2019, 17:40:53 »
Op een bevriend forum verscheen vandaag een bericht waaruit zou kunnen afgeleid worden dat Amanda plannen heeft om Antwerpen te verlaten.

Ik heb Amanda vanmiddag bezocht en ze vroeg me om iedereen even gerust te stellen, ze heeft namelijk op dit moment géén plannen om Antwerpen te verlaten:))  :))  :))

Amanda is elke dag aanwezig in haar vaste kamer VT 11. Ze werkt normaal gezien de ganse Kerst- en Nieuwjaarsperiode, mogelijk neemt ze daarna een welverdiende vakantie.

Ze begint de komende dagen/weken wel iets later aan de dagshift maar daar staat tegenover dat ze vanaf nu de dag- en de avondshift combineert.

  
  

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #82 Gepost op: 13 juni 2020, 17:01:55 »
Na alle reclame voor die plastieken poppen, even wat reclame maken voor een naturel dame. Amanda staat bovenaan op mijn lijst om volgend weekend mij te verwelkomen als ik eindelijk weer naar het skw kan gaan.
  
  

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #83 Gepost op: 13 juni 2020, 17:11:23 »
Na alle reclame voor die plastieken poppen, even wat reclame maken voor een naturel dame. Amanda staat bovenaan op mijn lijst om volgend weekend mij te verwelkomen als ik eindelijk weer naar het skw kan gaan.

Ik ben geen fan van Amanda maar ze is wél een van de mooiste dames in het SKW ! Knap lichaam , heel mooi snoetje en heel betoverende ogen.
  
  

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #84 Gepost op: 13 juni 2020, 17:40:16 »
Na alle reclame voor die plastieken poppen, even wat reclame maken voor een naturel dame. Amanda staat bovenaan op mijn lijst om volgend weekend mij te verwelkomen als ik eindelijk weer naar het skw kan gaan.

Ik ben geen fan van Amanda maar ze is wél een van de mooiste dames in het SKW ! Knap lichaam , heel mooi snoetje en heel betoverende ogen.

Amanda is inderdaad een geweldige dame! Zij verdient deze reclame!
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #85 Gepost op: 13 juni 2020, 18:02:34 »
Na alle reclame voor die plastieken poppen, even wat reclame maken voor een naturel dame. Amanda staat bovenaan op mijn lijst om volgend weekend mij te verwelkomen als ik eindelijk weer naar het skw kan gaan.

Ik ben geen fan van Amanda maar ze is wél een van de mooiste dames in het SKW ! Knap lichaam , heel mooi snoetje en heel betoverende ogen.

Amanda is inderdaad een geweldige dame! Zij verdient deze reclame!
Amanda? Is dat die met haar dik gat?  ;D ;D ;D ;D

Grapje, Elwood en Kippenneuker, vooraleer ik echt met boots aan vastgeketend lig ergens   :dance2 :douchen :douchen :douchen

Vergeef het mij ha ha
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #86 Gepost op: 13 juni 2020, 19:07:08 »
Na alle reclame voor die plastieken poppen, even wat reclame maken voor een naturel dame. Amanda staat bovenaan op mijn lijst om volgend weekend mij te verwelkomen als ik eindelijk weer naar het skw kan gaan.

Ik ben geen fan van Amanda maar ze is wél een van de mooiste dames in het SKW ! Knap lichaam , heel mooi snoetje en heel betoverende ogen.

Amanda is inderdaad een geweldige dame! Zij verdient deze reclame!
Amanda? Is dat die met haar dik gat?  ;D ;D ;D ;D

Grapje, Elwood en Kippenneuker, vooraleer ik echt met boots aan vastgeketend lig ergens   :dance2 :douchen :douchen :douchen

Vergeef het mij ha ha

Dat gaan we niet doen. Dat heb je veel te graag. :040: :bud
  
  

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #87 Gepost op: 13 juni 2020, 20:02:04 »
Na alle reclame voor die plastieken poppen, even wat reclame maken voor een naturel dame. Amanda staat bovenaan op mijn lijst om volgend weekend mij te verwelkomen als ik eindelijk weer naar het skw kan gaan.

Ik ben geen fan van Amanda maar ze is wél een van de mooiste dames in het SKW ! Knap lichaam , heel mooi snoetje en heel betoverende ogen.

Amanda is inderdaad een geweldige dame! Zij verdient deze reclame!
Amanda? Is dat die met haar dik gat?  ;D ;D ;D ;D

Grapje, Elwood en Kippenneuker, vooraleer ik echt met boots aan vastgeketend lig ergens   :dance2 :douchen :douchen :douchen

Vergeef het mij ha ha

Dat gaan we niet doen. Dat heb je veel te graag. :040: :bud


Ik breng met plezier mijn zweep mee om je mee te bewerken als je daar vastgeketend ligt!

 :040:   :040:   :040:

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:
  
  

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #88 Gepost op: 19 juni 2020, 08:12:53 »
Ik heb gisteren mijn eerste bezoek gebracht aan het SKW na de heropening, en hierbij deze topper bezocht.

Toen Amanda mij zag, deed ze meteen de deur open, en toen ik binnen was kreeg ik een mondmasker aangereikt, en vroeg ze me de handgel te gebruiken. Daarna wat gesproken over hoe blij ze was me eindelijk weer te zien, en dat ze blij was dat ze weer aan het werk kon, en meer van dat soort zaken. En elkaar eens lekker geknuffeld, en gekust. Dit ging wel iets rustiger en voorzichtiger dan gebruikelijk, en de laatste kus die altijd op de mond was, bleef deze keer achterwege. Toen beiden onze kleding uitgedaan, en de gebruikelijke wasjes gedaan, en op bed beland. Hier ging het zijn gebruikelijke gang. Amanda begon aan een lange, uitgebreidde, en gevarieerde pijpsessie. Na verloop van tijd kwam ze in 69 op mij zitten, en kon ik haar ook weer uitgebreid beffen. daarna nog uitvoerig in 3 standjes geneukt, en uiteindelijk met de hand afgemaakt, waarbij ze ook nog lekker met mijn ballen speelde. Na afloop nog wat gezellig liggen nakletsen, en uiteindelijk beiden weer een wasje gedaan. Daarna aankleden, en met een big smile die niet achter een mondmasker past weer de straat op. Ik kijk nu al weer uit naar mijn volgende bezoek aan Amanda.
  
  

Offline klembus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #89 Gepost op: 19 juni 2020, 15:16:03 »
Ik heb gisteren mijn eerste bezoek gebracht aan het SKW na de heropening, en hierbij deze topper bezocht.

Toen Amanda mij zag, deed ze meteen de deur open, en toen ik binnen was kreeg ik een mondmasker aangereikt, en vroeg ze me de handgel te gebruiken. Daarna wat gesproken over hoe blij ze was me eindelijk weer te zien, en dat ze blij was dat ze weer aan het werk kon, en meer van dat soort zaken. En elkaar eens lekker geknuffeld, en gekust. Dit ging wel iets rustiger en voorzichtiger dan gebruikelijk, en de laatste kus die altijd op de mond was, bleef deze keer achterwege. Toen beiden onze kleding uitgedaan, en de gebruikelijke wasjes gedaan, en op bed beland. Hier ging het zijn gebruikelijke gang. Amanda begon aan een lange, uitgebreidde, en gevarieerde pijpsessie. Na verloop van tijd kwam ze in 69 op mij zitten, en kon ik haar ook weer uitgebreid beffen. daarna nog uitvoerig in 3 standjes geneukt, en uiteindelijk met de hand afgemaakt, waarbij ze ook nog lekker met mijn ballen speelde. Na afloop nog wat gezellig liggen nakletsen, en uiteindelijk beiden weer een wasje gedaan. Daarna aankleden, en met een big smile die niet achter een mondmasker past weer de straat op. Ik kijk nu al weer uit naar mijn volgende bezoek aan Amanda.

Hoeveel heb je hiervoor gespendeerd als ik vragen mag ,  en ik heb van iemand horen zeggen dat beffen en kussen uit den boze was nu bij Amanda wegens de maatregelingen ....