Auteur Topic: Verversrui 05/5, Andra (dagshift)  (gelezen 22605 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline CBD

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/5, Andra (dagshift)
« Gepost op: 28 november 2017, 12:35:35 »
Heb Andra bezoch, want die stond ook al een tijdje op mijn lijst. Gekozen voor het standaard pakket. Eenmaal op de kamer even kennisgemaakt, wasje gedaan en daarna op bed beland. Ze heeft prachtige borsten waar ik even lekker mee mocht spelen. Ze bracht het condoom met haar mond aan begon met een rustige maar lekkere pijpbeurt, die van mij eigenlijk wel iets langer had mogen duren. Ik heb daarna haar heerlijke kutje uitgelikt en vervolgens in missio heerlijk klaargekomen. iets te snel naar mijn zin....
Vond het wat routinematig, maar misschien ga ik nog eens langs om te kijken of er meer in zit.
« Laatst bewerkt op: 28 november 2017, 13:07:02 door bet(d)weter »

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/5, Andra (dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 15 mei 2019, 08:36:21 »
Na een vakantie van 3 weken stond dit toppertje maandagmiddag terug sexy te wezen achter haar vitrine.
Het was een tijdje geleden dat ik deze vaste medewerker nog geconsulteerd had en daarom nog eens binnengewipt.

Andra zat vol energie en was heel vrolijk gestemd na haar vakantie en sprong na de wasbeurt enthousiast en breed lachend het bed op. Ik verkende haar mooie lichaam terwijl we op onze knieën voor elkaar zaten. Terwijl ik haar prachtige en stevige naturel borsten onder handen nam en op haar mooie tepels zoog streelde ze me liefelijk over rug en armen. 

Mijn paal stond al zo strak als een pianosnaar van deze lekkere opwarming en ik legde me op mijn rug klaar om door haar verwend te worden. Andra streelde mijn lul en ballen heel sensueel en bracht daarna.een condoom aan. 

Het was al even geleden dat ik haar bezocht had en was een beetje vergeten hoe lekker dit leuke dametje pijpt. Ze maakt er werk van,  lekker lang en heel gevarieerd. Ondertussen speelde iik met haar muis en borsten.

Na een tijdje begonnen we te neuken. Eerst kwam Andra on top me lekker zitten afrijden. Heerlijke draaibewegingen maakte ze met haar heupen zodat ik lekker veel gevoel had in haar strakke  poes.
Daarna een lekkere doggy en met zich op haar sexy lijf spoot ik het cd lekker vol.

Na een wasje en praatje meer dan tevreden terug de straat op.  Ik zal niet meer zo lang wachten om terug te gaan bij deze topper.