Auteur Topic: Berlijn - crossdresser Jessy  (gelezen 10625 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline oostenwind

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Berlijn - crossdresser Jessy
« Gepost op: 1 december 2017, 19:41:57 »
Op zoek naar een trans op markt.de val ik op https://www.markt.de/expose.htm?recordId=9f485026
Süße TV (CD) verwöhnt dich privat .... een crossdresser 'sweet, small and fine'.

We gaan door in het Engels en ik ontvang foto's.
Aangekondigde kost, 60 € all-in. I’m 34 en klein. Een uur kost 60 € ik blaas je en je kunt me neuken. Als u meer service wilt, vertel mij uw wensen ...... Im 34 and small. One hour costs 60€ i blow you and you can fuck me. If you wanna have more service tell me your wishes......
Ik leg uit wat ik wil en neem een afspraak (voor 2 dagen later).

Aangekomen krijg ik een bericht dat ze wat vertraging heeft ... en zeker 1 uur later dan verwacht ... gaat de deur open.

Ik ben helemaal niet teleurgesteld.
Of ze mag roken terwijl we ½ liter bier drinken dat ze me aanbood.

Voorzichtig stijgt de temperatuur en raakt ze me aan, massage, betasten, kusjes precies zoals ik het haar vroeg.
Ik blijf veel langer dan een uur (ze neemt trouwens een tweede ½ liter), en omdat ik veel extra’s genomen heb zonder iets te vragen, vraag ik wat de kosten zijn ... 60 € zoals afgesproken.
Ik betaal en beloof terug te keren om haar te zien.
's Avonds krijg ik nog een lief berichtje dat ze van mijn bezoek genoten heeft. Me too.

Offline oostenwind

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Berlijn - crossdresser Jessy
« Reactie #1 Gepost op: 27 december 2017, 15:33:01 »
Opnieuw in Berlijn, tracht ik mijn mooie Jessy weer op te zoekn. Afsraak om 20.30 hr. Rond 17.00 uur verplaatst ze de afspraak naar de volgende dag om 10.00 uur. Nadien om 11 uur en als ik er ben, stuurt ze me een bericht 'niet voor de middag' ... ik cancel.
Gelukkig ben ik op wandelafstand van Maya http://maya.rotlichtmodelle.de/home.html waar ik een jaar geleden was. Op mijn smartphone selecteer ik May en bel haar.
Ik blijf er 1 uur voor 150 €. Buitengewoon aangenaam. Ze komt klaar terwijl ik haar neuk