Auteur Topic: Catalina Rusland  (gelezen 13238 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Catalina Rusland
« Gepost op: 3 december 2017, 14:13:09 »



(Catalina=naam]
Land:             Rusland
Taal:             Russischs, Engels
Leeftijd:         22-25
(/box]
(box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70 - 1.75 m
Model:            SSBBW
BH:                 105d
Kontje:           zeg maar gerust kont
Haarkleur:      geblondeerd tot net over de schouders
Haarlengte:    kort schouderlang halflang lang
(/box]
(TZ PZC NMC  Likken Vingeren GFE PSE aftrekken=DIENSTEN]

(/box]
(box title=pro en contra]
+ lief
+/- gemiddeld servicelevel
- probeert tijd te rekken
(/box]
( SSBBW model Russische kogelstootster=extra info]
info
(/box]
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Catalina Rusland
« Reactie #1 Gepost op: 3 december 2017, 14:25:11 »
Russische Catalina

Afgelopen maandag in SixSens koud binnen, of ik werd bijna al letterlijk besprongen door deze Russische kogelstootster, die gekscherend door haar vrouwelijke collega’s “Larg(e)a” wordt genoemd.  :021:
Korte omschrijving van de dame: geen bbw maar een ssbbw, rond gezicht, 170 – 175 cm lang, goede c-cup, lang blond haar soms in 2 staartjes, meestal gekleed in een jurkje met aan de zijkant open net panelen, waar haar weelderige overvloedige vormen in geaccentueerd worden.  :17:

Helaas is zij van het kauwgom kauwende, jagerige, opdringerig type, waar je moeilijk van af komt, dus toe gegeven aan haar overrompelingstactiek. Als zijnde haar trofee :017:, werd ik voortgesleurd door de bar naar de receptie. Kamer uitgezocht, met een stevig bed, om iets voor te zijn.  :bonken

Uit de verpakking worden haar vormen nog beter zichtbaar.  :-\Catalina ontpot zich als een knuffeldier, echter niet zonder reden, ze probeert hier mee de tijd op de kamer te verlengen, om meer geld binnen te harken. Haar diensten zijn van gemiddeld niveau. Nog net binnen het uur weten te houden, maar geen herhalingsgevaar, al blijft ze het wel stug proberen om je weer de kamer op te krijgen.  :sign0065:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Catalina Rusland
« Reactie #2 Gepost op: 22 juli 2018, 15:56:56 »
Al lange tijd niet meer gezien, misschien iets voor het archief?  ;)
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)