Auteur Topic: Verversrui 07/4, Rushi (dagshift)  (gelezen 80740 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Rushi (dagshift)
« Reactie #15 Gepost op: 26 november 2018, 19:34:03 »
Vorige week ben ik na lange tijd nog eens bij deze supervriendelijke Albanese meid binnen gestapt. Met een ietwat speciaal handgebaar had ze me getriggerd en ik kon het niet laten om haar nog eens te bezoeken.

Eens binnen was er een zeer hartelijke ontvangst, zelfs al was het een aantal maanden geleden dat ik haar bezocht had. Ik heb gekozen voor het standaard pakketje zonder eigenlijk iets concreets af te spreken.

Eerst deden we beiden uiteraard een wasje, daarna kreeg ik een geweldig verleidelijke teasing waar ik al direct helemaal wild van werd. Vervolgens pijpte ze vrijwel onzichtbaar een condoom over mijn stijve paal en volgde er een zeer verdienstelijke pijpbeurt. Na een tijdje lekker pijpen mocht ik haar leuke, frisse en lekkere poesje verwennen, ze kon dat duidelijk appreciëren.

Toen ze zei “kom me nu maar lekker neuken” ging ik in missio tussen haar mooie benen. Ze bracht zelf zachtjes mijn stijve paal in haar wel héél hete poes en keek diep in mijn ogen. Even later trok ze me dichter tegen zich aan en lagen we neus tegen neus en mond tegen mond.

Na dit zwoele, heel close standje vroeg ik haar om het met de hand af te werken. Ze kwam dicht tegen me aan liggen, duwde haar beide borstjes in mijn gezicht en begon aan een sensuele maar stevige aftrekbeurt. Iets minder leuk was dat ze het condoom aan liet tijdens het aftrekken maar ja, er zijn nog dames die dat doen. Ik vroeg haar om aan mijn ballen, perineum en dijen te kriebelen, drukte haar stevig tegen me aan en nam het aftrekken even zelf over. Even later spoot in enthousiast het condoom vol.

Rushi deed het condoom af en maakte op een sensuele manier mijn eikel proper, ik kreeg er al bijna terug een stijve van.

We hadden nog even een leuke babbel op het bed en ook daarna tijdens het wasje en het aankleden. Die babbel kon perfect in het Nederlands want Rushi spreekt zéér goed Nederlands.

Tevreden nam ik afscheid van deze mooie en héél vriendelijke dame die steeds weer een zéér degelijke service geeft.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Rushi (dagshift)
« Reactie #16 Gepost op: 27 november 2018, 00:56:13 »
We hadden nog even een leuke babbel op het bed en ook daarna tijdens het wasje en het aankleden. Die babbel kon perfect in het Nederlands want Rushi spreekt zéér goed Nederlands.

Tevreden nam ik afscheid van deze mooie en héél vriendelijke dame die steeds weer een zéér degelijke service geeft.
Ik ga bij Rushi ook regelmatig eens langs. Jouw verhaal kon een copy zijn van wat ik er bij beleef.

Soms doet ze, als ik haar bef, speciale standjes, houdingen waarbij haar poes in een perspectief te zien is waar ik als befbeestje gek van word. Heel vriendelijk altijd, en nooit gemor of geen zuur gezicht als je al eens passeert zonder binnen te komen. Voor mij is Rushi ook een van de betere uit de dagploeg. En eerlijk gezegd, een converatie in het Engels is geen probleem, maar Rushi praat zo vlot Nederlands dat een praatje in het Nederlands toch ook eens plezant is. Voor mij is haar talenknobbel een bewijs dat ze niet dom is, en meisjes moeten uiteraard iets in hun broekje en in hun bh hebben, maar als ze ook brains in hun hoofd hebben, triggert mij dat toch wel extra.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Rushi (dagshift)
« Reactie #17 Gepost op: 20 oktober 2019, 17:08:19 »
Rushi al verschillende dagen na mekaar gespot op VVR07/4.

*  Adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Rushi (dagshift)
« Reactie #18 Gepost op: 21 oktober 2019, 03:17:15 »
Ik had het ook al gezien, maar ik dacht ik ga den Bet(d)weter zijn job niet afpakken, die meldt dat wel  :lol_hitting: :lol

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Rushi (dagshift)
« Reactie #19 Gepost op: 28 oktober 2019, 16:16:34 »
Rushi is (al) teruggekeerd naar VVR08/1.
Zou ze misschien haar "draai" niet kunnen vinden hebben op VVR07 ?????

*  Adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Rushi (dagshift)
« Reactie #20 Gepost op: 28 oktober 2019, 17:59:11 »
Rushi is (al) teruggekeerd naar VVR08/1.
Zou ze misschien haar "draai" niet kunnen vinden hebben op VVR07 ?????

*  Adres aangepast.

Het leek de laatste 2 - 3 weken wel of Rushi een spelletje "hide & seek" aan het spelen was met de wandelaars.  ;D

"Haha, I found you ........... and I found you again .......... and again .......... maar ik kom toch niet binnen, je weet zelf wellicht maar al te goed waarom beste Rushi. ;)

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Rushi (dagshift)
« Reactie #21 Gepost op: 29 oktober 2019, 00:32:13 »
Rushi is (al) teruggekeerd naar VVR08/1.
Zou ze misschien haar "draai" niet kunnen vinden hebben op VVR07 ?????

*  Adres aangepast.

Het leek de laatste 2 - 3 weken wel of Rushi een spelletje "hide & seek" aan het spelen was met de wandelaars.  ;D

"Haha, I found you ........... and I found you again .......... and again .......... maar ik kom toch niet binnen, je weet zelf wellicht maar al te goed waarom beste Rushi. ;)
Allez Kippenneuker, de spons over het verleden  :lol_hitting: Ze spreekt zo mooi Nederlands.  :dance2 En 't is toch een schoontje  :kissass :showtits1

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Rushi (dagshift)
« Reactie #22 Gepost op: 29 oktober 2019, 17:33:33 »
Rushi is (al) teruggekeerd naar VVR08/1.
Zou ze misschien haar "draai" niet kunnen vinden hebben op VVR07 ?????

*  Adres aangepast.

Het leek de laatste 2 - 3 weken wel of Rushi een spelletje "hide & seek" aan het spelen was met de wandelaars.  ;D

"Haha, I found you ........... and I found you again .......... and again .......... maar ik kom toch niet binnen, je weet zelf wellicht maar al te goed waarom beste Rushi. ;)
Allez Kippenneuker, de spons over het verleden  :lol_hitting: Ze spreekt zo mooi Nederlands.  :dance2 En 't is toch een schoontje  :kissass :showtits1

Nu je het over de spons en het verleden hebt .......... ik ben toevallig de voorbije weken al aardig met mijn spons in de weer geweest  :douchen  en heb opnieuw héél leuke dates gehad met dames waar ik een hele tijd niet meer geweest was  :lol.

Voor Rushi heb ik echter nog geen spons van het juiste formaat gevonden, ik weet zelfs niet of er zo'n grote sponzen te vinden zijn.  :-\

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Rushi (dagshift)
« Reactie #23 Gepost op: 29 oktober 2019, 18:43:00 »
Voor Rushi heb ik echter nog geen spons van het juiste formaat gevonden, ik weet zelfs niet of er zo'n grote sponzen te vinden zijn.  :-\
Hoogstwaarschijnlijk brengt zij een paar dagen per maand haar sponskes zelf mee  :lol_hitting:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Rushi (dagshift)
« Reactie #24 Gepost op: 30 oktober 2019, 00:16:40 »
De spons(en) waar jij het over hebt, Vanderbeffen...tja: daar kan ik inkomen....
Maar wat moet er in godsnaam weggeveegd worden bij jou, Kippenneuker ???
Ik lees van jou toch enkel maar positieve recensies over Rushi...
Op dat punt kan ik niet (meer) volgen; maar uiteraard kan dat aan mij liggen; en langs de andere kant hoef ik ook niet alles te weten, en dat desondanks het feit dat ik wel de naam draag van altijd alles beter te (willen) weten.....  :017: :017:
Besluit: wie maakt mij (TOCH NOG) wijzer ???? :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: 30 oktober 2019, 12:36:22 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Rushi (dagshift)
« Reactie #25 Gepost op: 30 oktober 2019, 17:38:55 »
De spons(en) waar jij het over hebt, Vanderbeffen...tja: daar kan ik inkomen....
Maar wat moet er in godsnaam weggeveegd worden bij jou, Kippenneuker ???
Ik lees van jou toch enkel maar positieve recensies over Rushi...
Op dat punt kan ik niet (meer) volgen; maar uiteraard kan dat aan mij liggen; en langs de andere kant hoef ik ook niet alles te weten, en dat desondanks het feit dat ik wel de naam draag van altijd alles beter te (willen) weten.....  :017: :017:
Besluit: wie maakt mij (TOCH NOG) wijzer ???? :lol_hitting:
Enkel Kippenneuker kan daar op antwoorden he. En als het iets persoonlijks is, heeft het ook weinig zin om er publiekelijk iets over te zeggen.

Maar soms heb je met bepaalde meisjes een ervaring, die je niet verwacht had. Ik heb bv in de SS bij avond in september een meisje 'gepakt' wiens naam ik hier nu niet ga noemen, waar ik trouwens een recensie over schreef toen, en waar ik nog steeds met heel veel goesting zou willen overheen gaan, maar haar upsellinggedrag maakt dat ik er alleen nog maar vrolijk wuivend voorbij stap. Een andere, ook in de SS, waar ik dacht om gewoon eens binnen te gaan voor de afwisseling, heeft me zodanig geboeid dat ik er ondertussen al vaak bij gegaan ben.

Rushi heb ik zelf ook vaak bezocht en ik vind haar nog altijd een hele knappe, seksueel zeer aantrekkelijk wat mij betreft, en ook vriendelijk. En fantastisch hoe ze Nederlands leerde. Dat doen er haar niet veel na. Toch ben ik er nu ook al maanden niet meer bij geweest, omdat mijn laatste date met haar me eigenlijk toch wel tegenviel. Misschien had ze haar dagje toen niet. Het leek toen alsof ze alles wat 'vanzelfsprekend' vond. En uiteraard 'ontdek' je ondertussen ook steeds weer nieuwe meisjes die je boeien.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Rushi (dagshift)
« Reactie #26 Gepost op: 30 oktober 2019, 17:57:27 »
De spons(en) waar jij het over hebt, Vanderbeffen...tja: daar kan ik inkomen....
Maar wat moet er in godsnaam weggeveegd worden bij jou, Kippenneuker ???
Ik lees van jou toch enkel maar positieve recensies over Rushi...
Op dat punt kan ik niet (meer) volgen; maar uiteraard kan dat aan mij liggen; en langs de andere kant hoef ik ook niet alles te weten, en dat desondanks het feit dat ik wel de naam draag van altijd alles beter te (willen) weten.....  :017: :017:
Besluit: wie maakt mij (TOCH NOG) wijzer ???? :lol_hitting:
Enkel Kippenneuker kan daar op antwoorden he. En als het iets persoonlijks is, heeft het ook weinig zin om er publiekelijk iets over te zeggen.

Maar soms heb je met bepaalde meisjes een ervaring, die je niet verwacht had. Ik heb bv in de SS bij avond in september een meisje 'gepakt' wiens naam ik hier nu niet ga noemen, waar ik trouwens een recensie over schreef toen, en waar ik nog steeds met heel veel goesting zou willen overheen gaan, maar haar upsellinggedrag maakt dat ik er alleen nog maar vrolijk wuivend voorbij stap. Een andere, ook in de SS, waar ik dacht om gewoon eens binnen te gaan voor de afwisseling, heeft me zodanig geboeid dat ik er ondertussen al vaak bij gegaan ben.

Rushi heb ik zelf ook vaak bezocht en ik vind haar nog altijd een hele knappe, seksueel zeer aantrekkelijk wat mij betreft, en ook vriendelijk. En fantastisch hoe ze Nederlands leerde. Dat doen er haar niet veel na. Toch ben ik er nu ook al maanden niet meer bij geweest, omdat mijn laatste date met haar me eigenlijk toch wel tegenviel. Misschien had ze haar dagje toen niet. Het leek toen alsof ze alles wat 'vanzelfsprekend' vond. En uiteraard 'ontdek' je ondertussen ook steeds weer nieuwe meisjes die je boeien.


Curieusneuzen allemaal  :lol_hitting:

Ten eerste gaat het hier over een akkefietje van nu 3/4 jaar geleden. Laat me stellen dat het in de trend ligt van wat Vanderbeffen hierboven schreef. Uit respect voor deze dame ga ik hier niet openlijk op het forum gooien wat er toen precies gebeurd is. In mijn geheugen staat het "gegrift" en ik twijfel of er ooit een spons groot en nat genoeg kan zijn om die ervaring te wissen.

Laat het duidelijk zijn dat dit iets persoonlijks is tussen Rushi en mij en dat ik absoluut geen afbreuk wil doen aan de seks-kwaliteiten van deze dame.

Voor alles is er echter een lijn waar je als dvp niet over gaat uit respect voor de klant. Als je dat dan wél doet, tja, dan verlies je op een gegeven moment een potentieel vaste klant die eigenlijk toen van plan was om nog dikwijls terug te komen.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Rushi (dagshift)
« Reactie #27 Gepost op: 30 oktober 2019, 20:07:44 »
Even verduidelijken, in mijn onderstaande post bedoelde ik met 3/4 jaar geleden "drie kwart jaar" geleden en NIET 3 à 4 jaar geleden. Ik had het dus over januari 2019.


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Rushi (dagshift)
« Reactie #28 Gepost op: 31 oktober 2019, 02:01:46 »
Curieusneuzen allemaal  :lol_hitting:
Kippenneuker, je weet dat ik graag mijn neus eens in andermans zaken steek he, vooral als die zaken zich bevinden tussen de heerlijke benen van een lief meisje  :lol :lol :lol
..... en dat ik absoluut geen afbreuk wil doen aan de seks-kwaliteiten van deze dame.
Dat wou ik dus voorzichtig ook zeggen. Ik heb bij Rushi heerlijke dates beleefd, en het is ook bij mij wat gestrand op een mindere ervaring dan ik gewend was, maar bij mij zit het misschien minder diep. Ik had vorige week al een paar keer moeite om aan haar glimlach te weerstaan toen ik passeerde. Mijn spons begint dus al nat te worden  :lol :lol


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4, Rushi (dagshift)
« Reactie #29 Gepost op: 7 november 2019, 04:00:20 »
En voila. Mijn spons is nat genoeg en heeft goed geveegd. Vanmiddag een aantal toertjes gewandeld in het SKW, eigenlijk wat doelloos omdat mijn lieverdje er toch niet was (dat wist ik vooraf), en na een vijftal passages-met-glimlach-en-wuifhandje trok Rushi haar deur open voor een babbel. Het werd een lange babbel, over vanalles en nog wat.

Zonder dat zij eigenlijk zelf de vraag stelde (wat ik dus apprecieer - niet aandringen) ben ik dan toch maar weer eens na zo lange tijd bij haar binnen gestapt. Ik heb het me niet beklaagd. Het werd een leuke date, op zijn Rushi's zoals ik het vorig jaar wel vaker meemaakte en hier beschreef. Niet meteen terug mijn Grote Favoriet, maar ik heb er toch geen spijt van dat ik binnen ging. 50 eurootjes gesponserd, nul komma nul upsalegedrag, en goed verwend geworden. Lekker klaar gekomen en absoluut niet 'buitengewerkt'. En natuurlijk het extraatje he: vrijen met een knap Albaneesje in het Nederlands.