Auteur Topic: Vanessa (Roemenië)  (gelezen 3929 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Vanessa (Roemenië)
« Gepost op: 1 juni 2010, 15:52:43 »

 
Naam:    Vannessa   
Land/Taal:   Roemenië / Engels - Roemeens         
Leeftijd:        22         
Lengte/Model: 1,65m / heerlijk
Cup/Kont:    B / zeer lekker Jüntherkontje       
Haarkleur/-lengte:   donker / lang
Service:  PZC, NMC, TZ, vingeren, .....     
Pre:     
Contra:     
Extra:   toppertje in LR, als je haar wil vangen niet wachten, wachten en wachten, dan vis je naast het net  ;) 
 
[box title=NAAM]
Land:        Land
Taal:         Taal
Leeftijd:    leeftijd
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:      1,67m
Model:        slank
BH:             75C
Kontje:        lekker
Haarkleur:   blond
Haarlengte: lang verward
[/box]
[box title=JA NEEN]
TZ PZC NMC FT AV Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+/-
[/box]
[box title=extra info]
info
[/box]


 
 
« Laatst bewerkt op: 29 juni 2010, 03:06:02 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WOW
« Reactie #1 Gepost op: 13 september 2010, 19:45:26 »
[box title=6 KILOOTJES LICHTER]
Vannessa is terug in LR. EN HOE.....  :o :o :o
Ik zag haar zondag net na enen in de namiddag en stond aan de grond genageld. Voor mij momenteel DE allermooiste qua body in LR (smaken en kleuren mogen verschillen), ze heeft een mix van de body van Rebecca, Kami en Lori, met de colaflesjesvorm van Dunya.
Ze is gewoon om op te vreten, en toch ben ik er niet aan toe gekomen wegens te veel moois, zoals Kami, Omer's vriendinnetje en uiteraard the one and only Lorena  ;)
6 volle kilootjes is ze kwijtgespeeld, dat lijf is nog even bruin en die haren nog steeds gekruld, gadverdamme, ze moesten het verbieden, zo lekker, om op te vreten, totaal...  :P [/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
Vanessa (Roemenië)
« Reactie #2 Gepost op: 15 september 2010, 09:33:16 »
SM, ik ben het met je eens.
Vanessa is echt een lekker ding, zeker nu ze enkele kilootjes in Roemenie heeft gelaten !!
 
Een kamerbezoek zal zeker niet lang uitblijven
 

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Vanessa (Roemenië)
« Reactie #3 Gepost op: 19 september 2010, 21:00:11 »
Heren Rakkers,
 
Tja ik zag haar ook, maar ik ben er niet afgebleven. Rond 10 uur kreeg ik zin en ik zag haar bij de gokautomaat. Na 2 zinnen gevraagd of ze nog wat tijd voor mij had (in aloude Chantal PHG style). Ja dat had ze, ik ging douchen en toen ik terugkwam, ging ze een sleutel halen. Het werd kamer 3, sjit, maar goed het is niet bloedheet in september. Toch was de kamer warm en Vanessa liet de deur openstaan. Ontdeed haar bikinitop en toen lekker kussen, doet ze toch lekker achterwaards terwijl je van alles voelt (ik ben nu eenmaal een varken.
 
Op het bed ging het verder met tongen en daarna tepelzuigen, lekker. Goed Vanessa is op de hoogte dat ik graag gepijpt word en jawel je pijpte me in allerlei standtjes, terwijl ik haar kutje vingerde en betastte. Daarna wilde ik nog meer pijpen en ik ben blij dat ze niet zoveel pijptechniek had als Vicky anders was ik binnen 5 minuten uitgebarsen als een vulkaan. Uiteindelijk wilde ik toch neuken en ik vind een dame op mij helemaal top, want dan hoef ik niet te " werken". Daar had Vanessa ook geen zin in maar ze kuste me wel en dat terwijl ik als een konijntje lag te prikken en met mijn handen 2 mooie kleine stevige borsten vasthad.
 
Vanessa wilde doggy en ik kroop erachterop, wat heeft ze een mooi lijfje en die haren, ik werd compleet gek, ik kwam klaar en terwijl ik flink lag te kermen strote ik het condoompje helemaal vol. Nog even genaneukt want ook dat mag ik nog graag. Ze deed een handdoek om haar middel en dan ziet ze er nog veel lekkerder uit. Beneden in de kleedkamer gaf ik haar een fooi, want ik had een geweldige lekker beurt gehad met het mooiste zigeunermeiske van LR. Klasse en bedankt Vanessa ik kom zeker nog een keer !
 
Groet, Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Vanessa (Roemenië)
« Reactie #4 Gepost op: 3 oktober 2010, 19:37:09 »
Relaxe rakkers,
 
Afgelopen zaterdag, ik zag Vanessa en jawel ze stond wat te dansen en draaien. Ik had het al niet meer en toen liep ze naar de kino ik erachteraan, niets gevraagd maar met een sleutelgebaar om de sleutel gevraagd en eigenlijk bijna een exacte herhaling van de vorige keer. De verschillen, het werd kamer 7 en toen ik kwam tijdens doggy gingen we samen plat op bed. En de naneuk heb ik de vele spiegels alle kanten van Vanessa gezien en ze is oogverblindend mooi.
 
Nieuws: Vanessa gaat extensions nemen tot haar kont
Nadelen: op zaterdag gaat ze op tijd naar huis, dus wacht niet maar grijp je kans !
 
Groet, Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.