Auteur Topic: Simona (Bulgaarse)  (gelezen 59459 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Gepost op: 17 juni 2010, 22:11:52 »
Naam:    Simona   
Land/Taal: Bulgaarse / Engels en Duits           
Leeftijd:   29               
Lengte/Model: 1,65m / slank
Cup/Kont:    75A       
Haarkleur/-lengte: zwart / lang 
Service: PZC / NMC / TZ     
Pre:     
Contra:     
Extra:
« Laatst bewerkt op: 18 juni 2010, 14:09:54 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 26 april 2013, 10:32:40 »
--> GT

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 26 april 2013, 10:39:58 »
Naam: Simona   
Land/Taal:  Bulgaarse / Engels en Duits           
Leeftijd: 32               
Lengte/Postuur: ca 1,65m / slank
Cup: B     
Haarkleur/-lengte: zwart / lang 
Tatoeage / piercing: geen gezien
Service: PZC,  NMC, TZ, beffen (geen FT, geen AV)     
Extra: uitstekend kussen; lieve meid, GFE

Sinds een kleine twee weken in GT werkzaam. Haar gisteren voor de eerste keer ontmoet. Werkt volgens eigen info al een jaar of tien in diverse clubs in Duitsland, laatstelijk in PHG. Nu dus in Brueggen, naar eigen zeggen vanwege teruglopende inkomsten in PHG en om na een jaar of vier PHG eens van omgeving te veranderen. Volgens mij was ze redelijk in trek gisteren in GT. Ik was er om een uur of 4, maar spotte haar pas rond tienen. Daar het gisteren tamelijk rustig was, had ik haar normaliter eerder moeten zien (ze zei zelf dat ze rond een uur of 3 was begonnen die dag), dus denk dat ze behoorlijk bezet is geweest.

Mooi strak lichaam, zeker voor een dertiger. Mooie ogen; fijne, lieve GFE uitstraling. Ik was in ieder geval voldoende van haar gecharmeerd om me tot een kamergang te laten verleiden. Het was al wat later op de avond, ik was wat moe (mogelijk van de warme middag) en was eigenlijk al van zins huiswaarts te keren. Wist van te voren al dat een spetterende sessie er niet meer in zou zitten, maar ter afsluiting dus toch nog maar een rondje Simona. Ze gaf netjes van te voren aan dat FT niet in het pakket zit, evenmin als AV. Geen probleem voor mij. Verder volledig pakket.

Op de kamer bleek ze een fantastische kusser, vurig en vol. Met overgave en initiatief. Daar hou ik wel van. Pijpen prima. Langzaam, diep, nat, afwisselend. Ook daar hou ik wel van. Pijpen hield ze (en ik ook) lang vol, ging over in 69 waarbij ze zich uitgebreid laat belikken en deed voorkomen er ook zelf niet onberoerd door te blijven. Goed acteerwerk dus. Toen we aan het neuken toekwamen was mijn brandstofniveau al tamelijk richting rode zone gezakt (lag zeker niet aan haar) en werd het zoals verwacht geen spetterend slot. Toch nog in twee standjes (doggy en cowgirl) mijn laatste restjes energie verbruikt en best lekker klaargekomen.

Herhalingsgevaar zeker aanwezig. Moet dan wel er op toezien dat ik wat meer energie over heb voor haar. Zo'n lieve meid verdient dat wel.

Wijze grijze

  • Gast
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #3 Gepost op: 23 augustus 2013, 20:00:09 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13.msg37502#msg37502

2 Keer rechstaf geslagen en wie loop ik daar op het pleintje voor de jacuzzi tegen het lijf? Bulgaarse Simona.
 „Und wo gehst du hin?“
 „Naar de kino om te kijken of daar nog iets interessants gebeurt.”
 “ Oh, maar dan hoef je niet verder te gaan, daar is niemand. We kunnen wel hier naast de sauna in zo’n hokje gaan, dan laat ik je iets anders interessants zien.”
 “Aangezien jullie Bulgaartjes soms een ietsepietsie klein leugentje vertellen, wil ik me toch eerst zelf van de situatie in de kino overtuigen en als er echt niemand is ga ik met je naar de kamer. En als er toch iemand is, moet je me daar, als straf voor je leugen, pijpen”
 OK, deal. Dit is de stijl die me bevalt en gezamenlijk togen we naar de kino, waar op dat tijdstip natuurlijk de nodige activiteit viel waar te nemen. Gespeeld ontdaan liet Simona zich achterover op het bed vallen en trok me op zich en begon zich bij Wijze Stijve te verontschuldigen. Gezien het met rasse schreden naderen van de sluitingstijd en ook door mijn opgekropte geilheid, liet ik dat al snel escaleren naar tongactiviteit. Simona heeft een zeer aangename tong en kust zeer lekker. Leugenaars dienen gestraft te worden. Dus diende Wijze Stijve, conform afspraak, ter plekke gepijpt te worden. Allesbehalve onverdienstelijk en moeiteloos had ze dit karwei ter plekke binnen no time kunnen klaren. Ware het niet dat ik gered werd door een koppeltje dat zich naast ons legde. Dit greep ik aan om Simona een sleutel te laten halen.
 
 We belandden op een kamer aan de voorkant van het gebouw met twee spiegels. Mooie setting en het pijpconcert werd meteen vervolgd, waarbij ik via de spiegel mooi zicht op haar poes had. Gevolgd door 69 waarbij ze regelmatig lekker stimulerend kreunde. Vervolgens uitsluitend geneukt in posities waarbij tegelijkertijd speeksel kan worden uitgewisseld. Simona doet niet aan FT, dus de finish handmatig laten afmaken, waarbij als collateral damage een goede lading proteïne shake op haar borsten en lichaam terecht kwam. Tsja lady, dat had je niet verwacht hè. Gratis Wijze Grijze bodycrème. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #4 Gepost op: 29 december 2013, 18:16:43 »
Calamitous reviews, but when i saw her at work this summer (hot hot duo with Jenny, big kisses flirting ect...) and I find her charming...
Not very prone to MILFs usually, but she has an interesting way of touching or passing hands in hairs...
Good session, where I was able to enjoy her great skills, the service was at the top ...
I almost failed to reach the enjoyment, but glad I finally tried it!  :pica22
Pretty mature body, BBBJ like velvet...
She enjoyed my skills too, with compliments on DATY  :-P
No recurrence planned, not too much needed.
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #5 Gepost op: 20 november 2016, 11:11:46 »
Dame loopt sinds enige tijd rond in YY.

Kan dus verplaatst worden.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #6 Gepost op: 20 november 2016, 11:30:01 »
Dame loopt sinds enige tijd rond in YY.

Kan dus verplaatst worden.

Bedankt voor de info! Is verplaatst.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum