Auteur Topic: Villa Marisol = Gallardo  (gelezen 100577 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #30 Gepost op: 28 februari 2018, 21:03:55 »
cath.leen,
Du als Ex-VM und jetzt Gallardo Insider...
...kommt Reni (Bul) wieder zurück???
Wäre ein Grund, dort mal in der nächste Zeit (morgen und Freitag muß ich lange arbeiten.Mist!) vorbeizu-
schauen. Sie war damals schon eine Gute!!

vanKees

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #31 Gepost op: 28 februari 2018, 21:37:44 »
...kommt Reni (Bul) wieder zurück???

Ich weiß es (noch) nicht. 

Sollte es stimmen, dass Lekkerding geschlossen wird, dann besteht zumindest die Möglichkeit.

Aber ehrlich, ich kenne Reni noch ohne Silikontitten.  Ich weiß, Geschmäcker sind verschieden, aber bist du sicher, dass du sie wiedersehen möchtest?

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #32 Gepost op: 1 maart 2018, 18:50:18 »


...kommt Reni (Bul) wieder zurück???


ja

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #33 Gepost op: 1 maart 2018, 18:52:14 »
Mijn eerste dag in Gallardo!  (Ja, ik ben al weer thuis.)

Mijn plan was met 11 uur binnen te gaan, dat heb ik ook gedaan. Net voor me ging een belg binnen. Dus ik was de tweede.

Ik word ontvangen door 3 dames van personeel.

Als ik voor de bali stond kwamen net drie dames langs gelopen, een kende ik, dat was Nely van Lekkerding. Die kwam zo bij me en zoende me.  Alle kijkten naar me omdat ik al zo word ontvangen.

Samen met een van de ontvangsdames ging ik beneden naar de kleedruimte. Er was niet veel verandered. Gewoon nieuwe verf. Die metal kluisjes zijn verplaatst.

Wat ik echt niet begrijp:  Er zijn nog steets de oude (kapotte) douchkoppen in de dusche.  Waroom zijn die niet verfangen?
Allen andere lampjes zijn in de dousche.

Naar het douschen naar boven naar de bar.  Achter de bar ook 3 dames van personeel.  Achter de bar zag ik al Reni zitten.
Een drankje gepakt en even rond kijken.
Ik schrijf er niks over, er zijn genoeg fotos hier.

Ruim 10 dvps had ik nu al kunnen tellen.  Slank mooi tot iets steviger.

Ik ging op een bank zitten.  Korte tijd laater kwam de belg bij me zitten en we hebben heele tijd samen gepratet.  Ondertussen kwam de een of andere dame langs om even te kletsen.

De belg ging met een blonde dame (Maya) op kamer.
Als he terug kwam zei he dat het 50 eur per half uur is.
He vond de dame goed.
Naar een tijd zei de belg, dat he nog een kamer wilde en darnaar moet vertrekken.
He ging weer samen met Maya.  (Moet dan doch goed zijn, dacht ik)

Ondertussen heb ik nog met een of andere ijsbeer gesproken.

Maya kwam laater bij me zitten. Omdat de belg twee keer met haar was, dacht ik, kan zo slecht niet zijn. Dus wilde ik het ook probeeren.
Was wel niet slecht, maar ik vond niks, warvoor ik twee keer met haar wil.

Op een moment began ze haar spullen te pakken en wilde van kamer af. Tijd is afgelopen zei ze.
Als ik op mijn horloge kijkte, was het maar 45 min.
Shit, wat is dat nu?

Nog een tijd op een bank gezeten en gezien dat nog de een of andere dame binnen kwam.
Ik heb niet meer getelt.  Zeker zal er morgen voor het weekeind een 'groot' aantal binnen zijn?

Er is heel veel personeel aanwezig. Ik denk wel meer dan 15

Wat ik geen goede oplossing vind: De restaurant is nu op een andere plek, de keuken nog steets an de zelfde plek.  Ze moeten nu met het eten door de bar loopen.

Voor me bekende dames: Nely, Reni, Dea, Cora, een zwarte stevige uit Lekkerding, ik geloof haar naam is Diana?

Kom ik nog weer terug naar Gallardo?
Zeker is, dat ik me niet zo thuis voel als in Marisol.
Ik ben wel nieuwsgierig hoe het is als er veel dames binnen zijn
Miesschien komt nog een van mijn oude favoriete?
Ik wil wel nog probeeren om terug tekomen.

Maar op moment geef ik Venus de voorkeur.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #34 Gepost op: 1 maart 2018, 20:10:10 »


Aber ehrlich, ich kenne Reni noch ohne Silikontitten.  Ich weiß, Geschmäcker sind verschieden, aber bist du sicher, dass du sie wiedersehen möchtest?
[/quote]

cath.leen,
sind die 'Sillies' so schlecht gemacht? Ich kenne Reni
nur ohne und ich fand damals die Titten schön.
(Als der "Frauenbeauftragte" kannst ja vielleicht bald
ein aktuelles Foto schicken).

vanKees

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #35 Gepost op: 1 maart 2018, 20:27:18 »
[attachimg=1]

Titten sind gut gemacht.

(Foto ist wirklich von Reni, aber ich habe Gesicht abgeschnitten)

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #36 Gepost op: 15 maart 2018, 08:44:31 »
Wat jammer, ik kan hier geen berichten over GALLARDO lezen.

Ik ben doch niet de einigste, die deze "nieuwe" Club gaat bezoeken?

Van dames zie ik de dames uit Lekkerding (Lekkerding Emmerich is gesloten)

Ook zijn er enkele dames uit de "Ex"-Villa te vinden.

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #37 Gepost op: 20 maart 2018, 08:55:43 »
Er zijn doch wel nog te weinig bezoekers in de Club.

Nu probeeren ze het met een tombola

Je kunt een auto winnen:

[attach=1]

Offline blueeyes

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #38 Gepost op: 28 april 2018, 17:05:03 »
Best Ijsberen,

Had dit verhaal al aan anderen verteld, maar omdat ik veel beren van dit forum ken, wil ik jullie dit niet onthouden.
Na vanaf Januari 2017 vijf keer in het ziekenhuis te hebben gelegen kwam ik einde Januari 2018 voor de laatste keer ná twee maanden en drie weken uit het LUMC Leiden met een (steunhart).
Google maar een minuutje op LVAD voordat je verder leest.
Toen ik mij wat beter voelde heb ik dat aan jullie verteld en mij ingeschreven voor de Tombola van en kreeg tot mijn schrik gelijk de volgende dag een vrijkaart, dus dubbel geluk, een nieuw hart en een vrijkaart.
Datum geprikt Zaterdag 21 April, besproken met mijn maat Breitling en zei tegen hem: Ik wil je wel ophalen, maar deze keer breng ik je niet terug, anders red ik het niet, ok afgesproken, Pret zou hem terugbrengen en ik zou tot maximaal 02.00 uur blijven.
En wie staat er Zaterdagmorgen voor mijn deur, Breitling met een Limburgse vlaai in de hand en gebracht door Anaconda, koffie met vlaai en op pad, met z,n drieen in mijn auto.
Nét voor de grens in Beek een gigantische file en net op tijd er af gegaan bij beek om tussendoor via Elten weer op de weg te komen, nou dat kon je vergeten, alles was er bij Elten af gestuurd om via Emmerich weer erop te kunnen, schandalig om dat op een Zaterdagmiddag met zoveel verkeer te doen, ná twee en een kwartier i.p.v. veertig minuten kwamen we aan.
Breitling vond het niet leuk, nou kon hij geen gebakken eitje meer eten, vooor mij was het aan de ene kant niet zo onprettig omdat ik mij dan toch beter kon voorbereiden, want ik kan je vertellen dat ik met het hart in de schoenen (lees heupen) naar binnen ging en één ding moet ik ze nageven Piet en Ana hebben constant aan me gevraagd of het nog ging Chapeau!
Nou daar gaan we dan, het gaat tenslotte over de club, maar dan hebben jullie in de toekomst geen moeilijke vragen meer aan mij. Het meeste zullen jullie zo her en der wel gelezen hebben, maar toch een paar kleinigheidjes, inkom balie loop je nu tegen aan, kleedruimtes en beide trappen zelfde, oude bar is nu een mooie eetzaal met genoeg zitjes, nog extra zitjes en het buffet in de (heel lang geleden) kleine oude kino, barbecue buiten onder afdak, de grote keuken heb ik niet meer gezien, waar de gokkasten stonden is dichtgemaakt met daartussen nog een wc, als je dan het trapje afgaat waar de rijplaat van Cupido niet meer ligt ? loop je gelijk tegen een hele grote vierkante bar aan met rondom barkrukken die véél te hoog zijn en daar rondom heen allerlei bankjes en drie gokkasten die Breitling en ik nog even wat lichter hebben gemaakt, loop je door heb je rechts twee héle hoge banken en links de welness en daarbuiten de sauna, zwembad en tuin, loop je nog verder door heb je vóór de kamers acht witte dichte tenten staan die aan de voorkant dicht kunnen, loop je nog verder door zie je een héle hoge wand met daar achter een héél groot gangbang bed met kijk op de tv,s. Het personeel is vriendelijk en half om half Nederlands/Duits sprekend, met o.a. een hele leuke Engelse bardame, het eten was diverse soorten warm vlees en een koud buffet, koffie, limo, er staan door het hele pand drie grote glazen koelingen met flesjes Heineken en aan de bar een halve literpul Veltens normaal of alcoholvrij plus andere dranken.
De dames en de beren waren schaars aanwezig, zo over de hele dag plm. veertig beren en vijf en twintig dames van mooi tot mooi en daar onder, alleen toch jammer dat ze niet mogen animeren, voor mij was dat deze keer niet zo ongunstig, maar over het algemeen vinden de beren het niet zo prettig als de dames zo afstandelijk zijn, want ze worden er niet vrolijker op.
Met Husky en wat beren die ik niet bij naam ken gepraat, ondertussen was Pret ook gearriveerd samen met Ervent (als ik het goed heb) en de avond en nacht vol gemaakt tot twee uur en de club verlaten.
Blijft voor jullie natuurlijk nog de hamvraag hangen, heb je nog gekamerd ? Ja, ben naar Lorena gegaan, kende ik al, heb gevraagd of ze even met mij wou praten buiten, heb haar wat foto,s laten zien, ze schrok een beetje, was bang dat er met mij wat zou gebeuren, heb haar gerustgesteld en ze heeft mij een uur lang rustig en gemoedelijk verwend, alleen dat was niet gratis.
Toen ik terug van de kamer kwam zaten Breitling en Anaconda heel geduldig op mij te wachten, daarna was de spanning voor mij er af en kan ik het geleidelijk, zij het op een andere manier als voorheen weer opbouwen !?
Ben blij dat anderen mij deze kans geschonken hebben, weer een nieuw begin van mijn 2e leven.
En hopen dat mij dit een stukje vrijer heeft gemaakt en dat dit vaker mag gaan gebeuren.
Wat betreft de verbeter punten zoals Pret die aangaf denk ik daar iets anders over,
De huidige eetzaal vind ik prachtig en de bar die daar nog in zit zouden ze moeten gebruiken voor het buffet en een self service drankenautomaat, de bierkoeling staat er al.
Waar nu het buffet staat en nu als een klein extra restaurant gebruikt wordt, moeten ze omturnen tot een sexbioscoop, niet zo groot, maar wordt toch over het algemeen niet intensief gebruikt, natuurlijk de deur naar het restaurant wel dicht.
In de grote zaal met de bar in het midden zou zo een beetje in het hoekje tegen de welness een danspaal kunnen staan voor wat activiteit, stil zat zonder die animatie.
Achter in de grote zaal waar nu de saharatenten en een groot ganbangbed staat een mooie lounge ruimte maken waar ook iets meer activiteit zal plaatsvinden omdat je daar bij de bar niet die rust heb.
Al met al wat verschuivingen en wat extra kosten voor de grote zaal, misschien zijn er nog wel ergens wat banken over van de oude loungehoek.

En waar kijken we dan voetbal? Thuis of in het stadion, vinden de dames ook leuker.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #39 Gepost op: 1 mei 2018, 01:06:55 »
Gallardo 25 april 2018
Mocht laatst bij een ander forum, weer eens een vrijkaart naar keuze, uit het schap uitzoeken. Gekozen voor die club, waar ik in het verleden vaak geweest ben, maar sinds de vernieuwing nog niet was geweest: Gallardo in Hamminkeln8)

Net voor de klok van 14:00 op de bel gedrukt, ontvangst door de theke. De overhandiging van het vrijkaartje, en de bevestiging dat ik hier vaker, voor de verbouwing was geweest, bleek voldoende om mij zonder begeleiding verder te sturen.  ;D Bekeek de theke nog eens, en dacht die heeft 4 keer in de rij gestaan: 2 keer voor de uiers en 2 keer voor het zitvlees, zou er een voor mij kunnen zijn dacht ik nog, maar goed ik dwaal een beetje af merk ik.  :kissass :showtits

De transformatie goed doorstaan en door naar de gecombineerde bar-lounge. Slechts 1 bekend gezicht de Duits/Marokkaanse Cora, en hoorde ik daar nou dames in het Nederlands spreken? Ja dus, een latina (Diane) en blonde (Janet), voorts nog een dame die oben ohne liep  :tietjes, topless dames hebben bij mij altijd een tepellengte voorsprong.  :movingtits Eerst maar even een bank bezet houden, en kijken wat er rondhuppelt. Reni inmiddels ook gespot, en daar verscheen Lily, de dame met wie ik nog steeds een haat-liefde verhouding heb. Effe bijkletsen en daarna een kamer opgezocht, en de schade van een jaar ingehaald.  :censored  :xrated

Snel wat te eten scoren levert meteen een probleem op: de Poolse chef grill, spreekt helaas weinig Engels en nog minder Duits. :sign0144: Het hoofd “keuken” wordt geroepen om alles in goede banen te leiden.  :103: Even relaxen en schouwen wie in aanmerking komen voor de 2de ronde, de topless dame (?) :showtits1, Vanessa, Cora of Janet? De topless dame heeft een innige relatie met de gokkast, verveeld zich blijkbaar, denk ik dan maar.  ::) Janet is geboekt, en Cora ken ik al. Tijd voor het onbekende dus: Vanessa, zij herinnert zich mij wel uit het “Villa Marisol” tijdperk. Een klein uur later van de kamer af, waarom hebben we elkaar niet eerder gevonden.  :bonken  :xrated :engel016:

Het loopt tegen de klok van 21:00, tijd om huiswaarts te keren.  :steeringwheel:

Ik kan zeggen: hier kom ik nog een keer terug.  :13:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #40 Gepost op: 27 mei 2018, 15:52:12 »
Gallardo zaterdag 26 mei 2018.

Door een last-minute annulering, de kans gegrepen om op clubbezoek te gaan. Door de tropische temperaturen, geen zin om lang in de bolide te zitten. Dan is de keus snel gemaakt: Hamminkeln, welke van de 2? Die met het zwembad lijkt mij wel een strak idee. Net na de klok van 15:00 uur binnen gestapt in Gallardo, nog geen 5 minuten later, op een ligbed aan het zwembad plaats genomen, en nog geen 10 minuten later al in het zwembad voor verkoeling gesprongen.  :49:

Een uurtje chillen, met wat zwemmen er tussendoor. Een paar bekende gezichten gezien (dames en heren). Helaas lieten weinig dames zich aan de waterkant, laat staan, in het water zien. Tot het tijd was om aan de lusten van junior te voldoen. Wie wordt de gelukkige? Alina, of een stevige dame met groene ogen die topless aan de bar zit  :tietjes , of misschien Lily? Susi werd de gelukkige. Een aangenaam uurtje beleefd met deze “klapekster”, op een niet al te warme kamer.  :xrated

Buiten maar weer even chillen, eten? Nog niet, nog geen trek. Het vlees wordt gegrild op bestelling, dus je mag even geduld hebben.
Aan de bar wat te drinken gehaald, staat de stevige dame met de groene ogen, haar verleidingstactieken op mij los te laten. Ze stelt zichzelf voor als Carina. Even buiten mee gezeten, de pool buiten vond ze te koud, de pool binnen was volgens haar een beter idee. Samen in de whirlpool gezeten beetje teasen tot het tijd was om een kamer op te zoeken. bad2 Een kamer in de kelder, die helaas toch warmer werd als ik dacht, ook nu een aangenaam uur beleefd.  :bonken

Wat eten besteld, ja dat duurt even.  :103: Rustig de nieuw binnen gekomen dames bekijken, voornamelijk “ex Van Goch’jes”. Na een slordige 15 minuten kon ik aan de maaltijd beginnen, Kipfilet en friet wat uit de saladebar, goed te doen. Rustig de tijd nemen om te ontspannen, binnen in de salon is het net te warm dus buiten op het terras plaats genomen. En zo is het 21:00 voor je het weet.

Nog een sessie doen? Misschien? Een rondje lopen, levert de gezichten van Vanessa en Georgina op die beiden vrij zijn. De vormen van Georgina hebben op mij een grote aantrekkingskracht, daar tegenover staat dat ik met haar geen overtuigende sessies heb gehad in het verleden. Vanessa heeft bijna dezelfde vormen, iets kleinere borsten, maar wel overtuigende sessies in het verleden. Keuzestress, nee, Vanessa wist mij zonder twijfel over de streep te trekken. Ook met Vanessa een aangenaam uurtje op de kamer beleefd.  :017a 000006 :sexxx

Nog even wat drinken en toen was het mooi geweest.  :13:


Gallardo tot de volgende keer.  :039:
« Laatst bewerkt op: 27 mei 2018, 16:21:23 door forgetskinnyletsgetfatty »
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline Mooiejoke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #41 Gepost op: 11 juni 2018, 23:22:11 »
Ik weet niet goed waar ik dit verslag kwijt moet.... ik doe het maar hier onder Gallardo, tenslotte bracht ik daar de meeste tijd door......

Het geschiedde allemaal op de vrijdag na Hemelvaartsdag 2018. Ik weet niet hoe deze vrije vrijdag heet, maar wat mij betreft is het de dag van de openbare actie. 

Ik besloot in de ochtend naar Gallardo te gaan. Als trouwe bezoeker van VM was ik nog niet in Gallardo geweest. Het werd mijn eerste keer. Ik was nog niet eerder geweest omdat de recensies niet geweldig waren en mijn favo-dame er niet zijn teruggekeerd. Maar ja... Gallardo is lekker dichtbij, heerlijk rustig, met prima wellnes en een prachtige tuin. Dus ik moest het zelf eens gaan ervaren.

Bij aankoms te werd ik binnengelaten door de Nederlandse theke. Dat was een goed begin. Ik kreeg een lot (Ps. .. Deze is te koop, want ik ga die zondag niet. .... Bieden maar mannen) en een berevel. Omgekleed en de nieuwe tent maar eens verkend. Over de veranderingen is al veel geschreven, dus dat ga ik niet nog eens doen. Maar ik vind het prima geslaagd, al mis ik de kino wel. Daar kon je je rustig terugtrekken en kon je toch een strategisch plekje innemen om een dame op te wachten en te schaken. Dat lukt nu niet meer.

Het was ook een wat koude dag, helaas, dus buiten had ik niet veel te zoeken. Er waren een stuk of 8 beren en ook ongeveer zoveel dames. Onderweg naar Duitsland had ik een Telegraaf gekocht, en die maar es van voor tot achter gelezen. En wel zolang dat de donkere forse Nederlandssprekende DVP die er rondliep me aanbood om een boek van haar te lezen. Die moest ik echter op een kamer op komen halen😊. Een erg originele kamervraag, maar ik houd van slankere types. Na de krant wat rondjes gelopen, wat gekletst hier en daar en liep ik uiteindelijk maar weer eens naar de bios. 

Even daarvoor lag er een oudere beer wat met zichzelf te spelen en nu was hij in het openbaar bezig met een DVP. Beffen, pijpen en neuken. Het ging verre van vanzelf. Maar uiteindelijk kwam het toch goed.... Hij werd van z'n zaad ontdaan in de kino. Het was wel vermakelijk, maar ook schokkend: Meneer was geil en de dame deed verveelt haar kunstje en keek wat rond. Poeh... dacht ik.... dat gaat bij waarschijnlijk net zo, maar omdat je geil bent heb je niet in de gaten hoe de Dvp gewoon verveeld een programma afwerkt 😊

Ik heb nog wat rondjes gelopen, wat gegeten en wat wellnes gedaan, maar een dame om mee te kameren vond ik niet. Ik houd van jong, mooi en slank. Maar dat type was er alleen op het pornobiosscherm. Dus ik besloot maar om naar de buren te gaan en Nicole op te zoeken (die is dan wel weer errug mager, trouwens). Net voordat ik wegging kwam Vanessa nog binnenlopen. Daar heb ik wel eens met volle tevredenheid mee gekamerd, maar ik ging toch maar. Net voordat de BBQ aanging.

Even later aangebeld bij Venus. Daar ook betaald, berevel aan en op verkenning. Nicole ging net met een klant naar de kamer. Ik had nog net de tijd om te vragen hoe lang ze weg zou zijn. Het bleek een uur te gaan duren. 

Ik had dus de tijd voor de whirlpool, te genieten van de kooidansen en ook hier weer twee openbare acties te aanschouwen. Twee boven in de lounge en ook nog eens 1 in de kino. Hier hetzelfde patroon als bij Gallardo... moeizame standjes van wat oudere beren. Maar alle keren vakkundig klaargemaakt door een prof. Ik vind de openbare actie wel mooi, maar het is zonder mannen eigenlijk nog mooier😊.

Na een tijd kwam Nicole en ze kwam direct naar me toe. Na drie beleefdheidszinnen zaten we al te tongen en zat ik met m'n vingers al met haar geile spleetje te spelen. Zij vond mijn jongeheer en wist die in no time in schietpositie te brengen. Na wat geflikflooi op de bank naar de kamer vertrokken, waar ze me, als vanouds, zalig begon te pijpen. Elke mm vel wordt door haar meegenomen en er is niemand die me zo diep pijpt dan Nicole. Vol van geilheid en poppers vroeg ik naar een trio, dus binnen no - time kwam er een dame bij. Geen idee meer wie het was. En eigenlijk weet ik ook niet meer goed wat er allemaal gebeurde. Het enige dat ik nog weet is dat ik twee dagen later de kutjes nog aan mijn vinger kon ruiken. Hmmm. 

Anyway.... heerlijk klaargekomen op een manier die ik maar niet zal omschrijven. De dames betaald (was wel aardig aan de prijs) en toen naar huis gegaan. 

Bij het vertrek vroeg de theke natuurlijk hoe het was geweest. Ik gaf aan dat het weer perfect was. En zo was het ook. 

Ps: bij Gallardo kreeg ik die vraag natuurlijk ook. En hoewel ik de complimenten heb gegeven over de club, heb ik ook aangegeven dat mijn type vrouw er niet rondliep. De theke gaf aan dat daar er wel enkel jonge mooie meiden zijn, maar ik net op het verkeerde moment was en.... dat er de komende tijd nog een aantal komen. Voor mij is dat wel een moeten😊 en dan is Gallardo trouwens meteen weer een mooie club want de wellnes en tuin is perfect (zeker in de zomer!!!).

Alles bij elkaar een prima dag met opvallend veel openbare actie. Ik ben benieuwd of dit een trend wordt......

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #42 Gepost op: 19 juni 2018, 14:08:39 »
De club is nu kleiner geworden.   :-\

De "groote" bios is nu dicht.  (Alleen nog maar een groote leege ruimte)

De bios is nu de kleine ruimte achter de restaurant.



Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #43 Gepost op: 24 juni 2018, 21:02:37 »
Gallardo woensdag 20 juni 2018
Met een grauw wolkendek weg gereden uit de randstad, hoe meer naar het oosten, hoe meer het wolkendek verdween, en het kwik in de thermometer omhoog kroop. De transformatie goed doorstaan, en maar een plek aan het zwembad genomen. :49: En kijken welke dames er “in the house” zijn. Mijn keus viel op Janina, op advies van een medebeer. Met Janina een zeer aangename sessie beleefd, een zeer positieve verrassing.  :xrated
Hierna nog een twijfelmoment, maar het besef, dat ik de beste sessie van de dag al had beleefd, was genoeg om de randstad weer op te zoeken.  8) :steeringwheel:

Gallardo tot de volgende keer. :13:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Villa Marisol = Gallardo
« Reactie #44 Gepost op: 24 juni 2018, 21:13:27 »
Gallardo zaterdag 23 juni 2018.
Zaterdag gebruikt gemaakt van een gaatje in de agenda om bij Gallardo binnen te lopen.
Koud binnen en meteen Bea gespot, en meteen maar toegegeven aan de dadendrang van junior. Met Bea een zeer aangename sessie op de kamer beleefd, een prettig weerzien, zeer zeker voor herhaling vatbaar.  000006 :sexxx
Even rustig wat eten, voetbal kijken met wat mede veelplegers, had toch graag een andere uitslag gezien.  ::)
Na het voetbal keuzestress, wie wordt het? Bea, Vanessa, Janina, Cora. Nee, Alina werd de gelukkige, leuke verrassende sessie, maar of ik de volgende weer haar zou kiezen, weet ik nog niet.  :bonken

Nog even wat drinken, en toen was het mooi geweest.  :coffee2:

Gallardo tot de volgende keer.  :039:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)