Auteur Topic: ALINE (FREUDENHAUS MÜNSTER)  (gelezen 9339 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALINE (FREUDENHAUS MÜNSTER)
« Gepost op: 14 december 2017, 23:46:57 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALINE (FREUDENHAUS MÜNSTER)
« Reactie #1 Gepost op: 23 september 2018, 17:55:15 »
In Freudenhaus Münster lopen nog steeds een aantal ex-Pauschalclub dames rond. Eén daarvan is Aline, een Bulgaarse dame die voorheen in Pauschalclub Dortmund heeft gewerkt. Met haar destijds altijd erg goede sessies gehad. De kamerduur in de Pauschalclubs bedroegen altijd 20 minuten, maar met Aline ook vaak kamers gehad van 30 of 40 minuten. De dames krijgen daar overigens niet extra voor betaald, dus waren het “cadeautjes” die ik van de dames kreeg.

De reden dat ik Freudenhaus Münster weer eens wilde bezoeken, was met name vanwege Aline.De laatste keer dat ik haar bezocht heb, was in januari 2017 en dat was tevens mijn allerlaatste Pauschalclubbezoek. In een saunaclub heb ik nog nooit met haar een sessie gedaan en ik was wel  benieuwd naar haar en of ze nog steeds dezelfde goede service heeft als destijds in Pauschalclub Dortmund.

Aline zag me weer aan de bar zitten en kwam erbij. We hadden even een gesprekje en zijn daarna naar de rokerslounge gegaan en hebben daar verder gepraat. Niet echt mijn ding, zo'n rokerslounge, zeker niet als daar een dame of 5 zit te dampen en de afzuiging matig is, maar goed, je moet er wat voor over hebben. Daarna een kamertje met Aline opgezocht. In deze kamer was ik nog nooit geweest. Het kamernummer weet ik niet meer, maar het was de kamer tegen over onderstaande kamer, waar ik al veel was geweest in het verleden.



Gasten die wel eens in Freudenhaus Münster zijn geweest, weten dan wel welke kamer ik bedoel.

Aline ging even weg om zich op te frissen. Wat wel positief is in de kamer, is dat elke kamer een klok heeft, om zo gezeik over de tijd te voorkomen. Zouden meer clubs moeten doen. De tijd van de kamer begon overigens, toen Aline weer terug was en dat gaf ze zelfs ook even aan. Zo slecht zijn u die Pauschalmeisjes ;)

De kamer met Aline was weer voortreffelijk. Ook service die ze niet meer doet (en dan bedoel ik geen illegaal pijpen zonder condoom, maar andere gewoon legale service), deed ze nog wel bij mij. Aline is een dame, als je de juiste klik bij haar hebt er zelf ook enorm van kan genieten, met een orgasme als gevolg. Zo ook weer dit keer. Ze lag weer te kronkelen, te steunen en te zuchten als van ouds, zoals ik haar ken in de Pauschalclubs. En ze wordt er enorm nat van. Haar poesje was heerlijk aan het soppen. Squirten, dat niet, maar wel natter dan nat.

Toen het tijd werd om te neuken, was glijmiddel puur overbodig. En zo'n lekkere geile natte poes neukt natuurlijk fantastisch. Ik moest me echt concentreren om niet te snel te komen. Ook tijdens het neuken leek ze er volop van te genieten en probeerde ze me steeds te stimuleren om steeds harder en dieper te neuken. Ja en dan houd je het niet lang vol :) Heerlijk had ik dan mijn eerste orgasme van de dag en uitgeput liet ik me naast haar vallen. Zorgzaam maakte alles schoon en kwam ze naast me liggen. Nog even wat na praten en frummelen en zo hebben we de tijd volgemaakt.

Zoals gezegd is Aline niet de mooiste dame die er rond loopt. Ze heeft wel een mooi slank figuurtje, maar van haar gezichtje moet je houden. Wat service betreft is het een hele goede dame, wat ook wel bleek aan het aantal kamers dat ze deed die dag. Andere dames die veel mooier zijn dan zij, hadden zeker de helft minder kamers. En, met de juiste klik is er meer mogelijk bij haar dan alleen haar “standaard” service, aangegeven op de website van Freudenhaus.



Naam: Aline
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse/ Duits
Leeftijd: 22
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,54mtr
Postuur/Cupmaat: Slank, 45Kg, maat 32/ B-cup 

Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.