Auteur Topic: REBECCA  (gelezen 6651 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
REBECCA
« Gepost op: 28 december 2017, 14:07:22 »
REBECCA (Heaven7) - De verlegen Sexy Girl Next Door
Bij deze recensie


Paspoort
 

[box title=REBECCA]
Land:             Romania
Taal:              Roemeens, Engels
Leeftijd:         22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,67m-1m72
Ogen:                   blauw
Model:            slank
BH:                 B
Kontje: lekker
Haarkleur:      donkerblond
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Geen TZ - PZC - NMC
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Zeer lieve dame en erg mooi lichaam
 - Moet wat gestuurd worden, maar mijn wens was ook nieuw
[/box]
[box title=extra info]
Ze neemt de tijd, houdt van Manele, en lacht lief
[/box]


DVP-Cataloog - De mooie Girl Next Door
 
Bijzonderheden

Rebecca viel op naast de andere minder mooie mokkels die er rondliepen die dag. Niet alleen een schoonheid maar je kan snel ontdekken dat ze een lieve meid is die je niet gaat bedonderen. Soms wéét je dat gewoon. Ze was wat schuchter. Ik ook, voor zo'n mooie dame ben k steeds verlegen. Ze heeft mooi lang haar en smalle blauwe ogen met een fonkeling van plezier. Ze heeft een bleke huid en alles echt op de juiste plaats: prachtig kontje, mooie borsten (B), slanke leest. Ik was verkocht maar wilde testen of ze de service bood die ik verlangde. Ze is er eentje met een kruis om haar nek: Katholiek. Ik vind dat steeds zo vreemd rijmen met hun beroep. Hoe stellen ze zich daarop in?
 
 
Presales
 
We zaten naast elkaar in de zetels op het eind van de barruimte. We maakten wat kennis en ik legde haar uit wat ik graag had. Er kwamen nog wat andere dames bij. Na wat strelen, kusjes en haar ingehouden enthousiasme, besloot ik met haar te gaan. Daarop ging ze de sleutel halen van de Panter-kamer (nr 3), dezelfde waar ik met Jasmine was geweest.
 
 
Kamer 3 - 'Panter'
 
Toen ik de ruimte betrad, kwamen herinneringen aan de vorige keer op. Ik moest ze nu verdringen want het was nu Rebecca die de ster van de dag was.
 
 
Voorspel & Sex

De kamergang verliep heel goed, het was boven standaard-service en een waar ik al heel tevreden over was. Het enige punt is dat ik haar vooral moest sturen en leiden. Ze is geen dominant type, eerder onderdanig en dat zorgde voor een nieuw inzicht. Het voorspel deed ze meer dan goed (op mijn aanwijzingen), het lichamelijk contact was zalig. Wat een mooi slank lichaam (en niet te slank) heeft ze, gewoon perfect! Ze kijkt me steeds ondeugend en plagend aan met die fonkeling in haar mooie blauwe ogen. Haar lieve verlegen lach maakte dit een echte girl-next-door-ervaring waarbij je vrijt met de studente waar je zo lang oog voor had en die zich nu vrijwillig en een tikkeltje verlegen bij je langs komt 'om het eens te ervaren hoe het is om lekkere seks te hebben'. Het is een rollenspel voor later wel waard: laat de dame even buiten, laat ze kloppen op de kamerdeur en de onschuldige ondeugende studente spelen die gehoord heeft van je seksuele fantasie en wat met je wil rollebollen tussen het studeren door. Dat is een goede omschrijving van deze kamergang, trouwens. Na korte tijd had ze het wel door en nam wat meer initiatief.
 
De seks (zij boven me) was supergoed en ik kon het rekken en niet te snel klaarkomen. En toen ik kwam, had ik een lang orgasme waar ik nog naar terugkijk. Lang na de sessie kan ik nog terug denken aan haar en terug verlangen. Dan weet je dat het goed was!
 
 
Afsluiten
 
Na alles luisterden we nog wat Manele tot het tijd was. We ruimden af en ik overhandigde haar, de damage dat nu 10€ hoger ligt. Tja, als ze daarvoor betere service geven? Nee, vroeger had ik voor 40€ ook goede service. Waarom hebben ze dit verhoogd? Het is al een feit dat LR een lastige concurrent wordt in dit geval.
 
 
Aftersales
 
We kruisten elkaar en ze lacht steeds zo lief. Ik sprak haar nog aan of ik haar al niet in Yinyang heb gezien. IK had er namelijk net zo'n ervaring als met haar (Kathy, 23/10/2016). Ze zei dat ze naar huis zou vertrekken op 22/12 voor Kerst.
 
 
Fazit en Score

Een leuke dame en herhalingsgevaar is zeker, als ik haar hier weer zie rondlopen. Ik weet niet of het om dezelfde dame gaat die elders al werd beschreven (PHG). Ze ontkende echter dat ze al eerder in een club heeft gewerkt. Ondanks dat ze wat moest geleid worden, krijgt ze een hoge score omdat de kamergang zo vloeiend en super verlopen was. En ze is verdomd mooi op een normale manier.
 
Score: 8,0 / 10
« Laatst bewerkt op: 28 december 2017, 14:12:50 door Vazkor »

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
REBECCA
« Reactie #1 Gepost op: 28 december 2017, 17:53:46 »
Op een ervaring met haar op de kamer na, kan ik mij geheel vinden in jouw paspoort over haar.
Ze heeft echt een killerbody :sex en een mooi stel benen :bud
Hoe jij haar beschrijft, zo kwam ze me ook over.