Auteur Topic: ANDREA  (gelezen 7216 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ANDREA
« Gepost op: 29 december 2017, 00:45:41 »
ANDREA (LR) - De klassieke kamergang
Bij deze recensie
 
Paspoortje
 

[box title=ANDREA]
Land: Bulgarije
Taal: Bulgaars, Engels, Duits
Leeftijd: ca24-28
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m - 1,65m
Ogen:                   donkerbruin
Model: normaal
BH:                 C
Kontje: lekker
Haarkleur: donkerbruin
Haarlengte:    kort tot schouders en gebonden in een staartje
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Correcte dame,
+ Goede service!
+ Neemt initiatief, weet te leiden.
[/box]
 
 
Bijzonderheden

Andrea is een mooie dame maar niet op een bijzondere manier. Uiterlijk deed ze me snel denken aan Melanie van SixSens maar met grotere ogen. Ze is vriendelijk en glimlacht steeds. Haar huid is licht gebruind en ze heeft mooie ronde wangen, een rond gezicht en grote ronde donkerbruine ogen. Ze heeft schouderlang haar en die bindt ze in een staartje. Qua figuur is ze niet zo slank, eerder normaal postuur. Ze heeft een correcte attitude hoewel ik het jammer vond dat ze snel de kamer af wou al was de reden wel te begrijpen. Ik kon ze echter binnen houden. Ze weet te leiden en speels te domineren en er zelf van te genieten. Dat is een grote plus. Tijdens de kamergang deed ze veel zoals Melanie, zodat die dame steeds in m'n achterhoofd zat.
 
Ze klampte me een paar maal aan maar nooit op een gedwongen wijze. Ik zag ze eerst in het Restaurant en daar verleidde ze me al. Later kwam ik haar in de wellness en de bar tegen. Toen bleek dat Olivia noch Kendra aanwezig waren, besloot ik voor haar te gaan. En alsof ze dat kon ruiken, stond ze weer voor me!
 
 
Presales
 
Presales bestond erin verder kennis te maken in de kino en mijn wensen te bespreken. Ze wou daar al beginnen maar ik wilde absoluut naar een kamer. Ik ben nog niet vergeten hoe moeizaam het was destijds met Melissa. We gingen terug naar de bar en de sleutel werd gehaald en de wachttijd liep. Ze was af en toe bij mij en verdween naar achter de theke.
 
 
Kamer 5
 
Ik heb niet goed gekeken maar het is vermoedelijk nr. 5. Er was een grote ventilatorschroef aan het plafond bevestigd die zonder succes met de hitte moest wedijveren. Wat was het hier heet! Gelukkig was niet elke kamer zo warm. Ze draaide een bordje om aan te geven dat deze bezet was. Juist: de deuren mochten niet langer gesloten worden. Er was een bed van muur tot muur die nog moest afgeruimd wroden, een personeelslid was volop bezig. Ze ging even weg en kwam terug met verse lakens. Aan de muur bij het bed was er nog een lange spiegel. Deze werd volop gebruikt door Andrea. Ik hou meer en meer van dit spel met spiegels waarbij ik mijn dame boven me bekijk...en achter me.
 
 
Voorspel & Sex

Veel van mijn sessies hebben hetzelfde verloop gekregen, zo ook bij Andrea. Ze deed alles heel goed, neemt initiatief in het spel en wist me enorm goed op te winden. Ze knipoogde en ze streelde en ik kon niet van haar mooi gebruinde lijf blijven. We waren goed afgestemd en de communicatie met haar verliep vlot. Na wat condoom-geklungel, was het tijd voor seks. Geen overdreven gedoe met glijmiddel en het was gewoon erg goed! Ze bracht me in de orgamse-hemel en had geen haast zich terug te trekken.
 
 
Afsluiten
 
Toen het supergevoel wegdeemsterde, ging ze van me af en wou ze meteen vertrekken wegens de warmte. Ik bleef gewoon wat en ze ging weer bij me liggen. We luisterden naar Azis en hebben wat verder gesproken. Ze verleidde me weer. Helaas was het tijd, het half uur was om. We ruimden af en verlieten de zomers warme kamer.
 
 
Aftersales
 
We kwamen elkaar tegen, kreeg een kus, en ze vroeg hoe alles ging. Ze was steeds de vriendelijke dame die me nog goed behandelde.
 
 
Fazit en Score

Dit was gewoon een heel goede kamergang, zoals ik die ken in deze club. Herhalingsgevaar weet ik echter niet, dat hangt van de line-up af. Ik kan haar service zeker aanbevelen!  8)
 
Score: 8,0 / 10