Auteur Topic: Villa Tinto 16, Gloria (avond/nachtshift)  (gelezen 6182 keer)

Online sexmachine

• admin
Villa Tinto 16, Gloria (avond/nachtshift)
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 13 februari 2018, 20u25 »
En morgen werkt ze zelf met Valentijn, wordt deze dan mijn valentijntje dit jaar?  t4517 t4533 :58: :varken :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

• admin
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 20 januari 2018, 16u56 »
Gloria werkt vanaf donderdag tot en met zondag, de avondshift ....

En ze staat momenteel op één in mijn favorietenlijstje van Antwerpen, eenzaam aan de top ....      ;D ;)

The following users thanked this post: Sjeufke, dendocteur

Online sexmachine

• admin
« Reactie #1 Gepost op: maandag 01 januari 2018, 20u35 »
Zaterdagnacht had ik geen zin om binnen te blijven, dus het SKW ingetrokken om het jaar deftig af te sluiten ....
Het werd Gloria, had haar al eens (erg kort) bezocht in oktober, end at smaakte naar meer ..
't Kind is Dominikaanse, maar ze zou zomaar voor een Spaanse kunnen doorgaan (Bed(t)weter indachtig  ;D   )
Gloria is er eentje met twee lekkere tieten (85 B of C, schat ik in), een heerlijk snoetje, en voor de rest niks mis mee ..... 'k zou zelfs durven stellen dat ze bij de mooiste is die er 's anchts staan in het skw, tesaam met Kirsy, Jennifer, .....

Het toeval wil dat er wel degelijk een relationele link is tussen Kinky Jenn EN Kirsy EN Gloria, en niet enkel land van herkomst .... na afloop kreeg ik te horen ..... you stay in the family, en dat wil ik maar best graag geloven....
Volgens mij is dat een copy-paste gezichtje met Jennifer, alleen heeft deze nog meer uitgesproken 'breedsmoelkikkerglimlach), wat een lekker wijffie met een lekker lijffie ....

Na het uitkleden en het wasje kwam mejuffer poedelnaakt onder de douche vandaan, en die borsten stonden fier vooruit, en die glimlach, om voor te sterven.  Ze was ook meteen kleddernat (van de douche welteverstaan)  :o ::)

Eerst de centjes aan mejuffer gegeven (een bruin briefje), en dan begon ze te verleiden zoals ik het graag heb, langzaam, zonder aanstalten te maken me buiten te willen in no time.
Rustig, opbouwend, en de pijpbeurt was er eentje van 'buitengewone' kwaliteit..... gaddamme, kan die stoot pijpen zeg ....'k zou gedacht hebbend at er geen condoompje omzat als ik niet beter moest weten ....
Zuigkracht en passie ... een 10 ....
En dat verleidelijk spel ..... heerlijk, teasen en blijven teasen, zoals het een echte dame van plezier hoort te doen, totdat ze prompt bovenop me kwam zitten en me heerlijk bereed .... ook al zalig ...

Het moment de gloire mocht ik zelf kiezen .... dus koos ik ervoor om te verlegen, en mijn tweede bruine brief vergokt op haar, ik heb het me niet beklaagd .... zowat alles doorlopen wat god ons verboden heeft  ....
Ik kon me maar moeilijk inhouden , ze hing namelijk nogal erg verleidelijk met haar tong net boven mijn kleine sexmachine, me toch een keer of vijf moeten inhouden om dat lekker mondje niet te vullen, we hadden namelijk afgesproken dat ik op die lekkere tieten van haar mocht schieten ..... op haar vraag (ze is al even viespeuk als ondergetekende lol   )   :cheer: :showtits

Zo gezegd .... zo gedaan, en om klokslag zessen, terwijl zij vakkundig mijn melocakes kneedde en met haar tepels mijn eikel masseerde, alles op en tussen die lekkere borsten geknald .....

Mmmmm, smaakt dat naar meer? Neen, nooit, alleen gaat nooit in dit geval zeker binnen de twee weken zijn ...

Alweer een toppertje erbij in het SKW, en het blijft in de familie van Anita, Kirsy, Jennifer ..... welcome to the big family, en zo is het makkelijk voor me, weet ik tenminste welke huizen ik sponsor in de Dominikaanse

Al met al EEN TOPWIJF alweer in het skw, 't kan niet meer op. Bijna een uur voor 100 euro, in de categorie "zo moet het"  :censored :adult

sexmachine
« Laatst bewerkt op: dinsdag 02 januari 2018, 17u47 door bet(d)weter »

The following users thanked this post: cheops69, dendocteur

Board: HEAVEN7, Willich
Topic: Heaven 7 Willich
door brombeerzuid
[Vandaag om 01:37]
Board: MEETINGPOINT
Topic: MEETING POINT
door PoarNeemn
[Gisteren om 23:13]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: ISABELLA
door PoarNeemn
[Gisteren om 23:11]
Board: S A M Y A - Köln
Topic: Samya (algemene info)
door TAFKAP
[Gisteren om 14:46]
Board: MOOI EN LEKKER
Topic: Het is weer tijd voor de sletjes van de week
door Taylor
[Gisteren om 09:25]
Topic: Kontjesfeest
door Taylor
[Gisteren om 09:21]
Topic: Nice tits
door Taylor
[Gisteren om 09:20]
Topic: Chikita Hot
door Taylor
[Gisteren om 09:19]
Topic: Zaad Vragende Ogen
door Taylor
[Gisteren om 09:12]
Topic: Asian beauties
door Taylor
[Gisteren om 09:06]
Topic: Lovely Legs
door Taylor
[Gisteren om 09:02]
Topic: Tattoo chicks
door Taylor
[Gisteren om 09:01]
Topic: MISTRESSES
door Taylor
[Gisteren om 08:59]
Topic: ON DAY 8, GOD CREATED REDHEADS
door Taylor
[Gisteren om 08:58]
Topic: ANNA
door Taylor
[Gisteren om 08:25]
Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: Villa Tinto 09, Samira (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
door bet(d)weter
[vrijdag 23 februari 2018, 22u06]
Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: Schippersstraat 02/2 Sonya (avond/nachtshift)
door bet(d)weter
[vrijdag 23 februari 2018, 22u02]
Board: D O L C E   V I T A - Düsseldorf
Topic: DOLCE VITA, ALGEMEEN
door Rivera
[vrijdag 23 februari 2018, 20u45]
Board: LEUK EN GEESTIG / MOPPEN EN HUMOR
Topic: HUMOR VAN DE BOVENSTE PLANK
door Taylor
[vrijdag 23 februari 2018, 18u54]
Topic: SILVIA