Auteur Topic: Goorhoeve Erotisch Cafe  (gelezen 45717 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest696

  • Gast
Goorhoeve Erotisch Cafe
« Gepost op: 15 juni 2011, 21:11:12 »
Op de Dinsdag is het Bios middag en kan je vanaf 12.00 u voor E.40,- je laten verwennen door twee dames tegelijk in de sex bios.
Dit is incl. drankje en hapjes die daar staan zoals stukjes kaas enz.

Verhaal is wel van enige weken terug.

Ik was toevallig weer eens in de buurt van Geel en zette de navigatie op Oosterloseweg.

Aangekomen stonden er wel wat oude auto,s en wat reclame teksten op het oude gebouw.
Ik werd binnengelaten door een wat verwilderde man van uiterlijk en zag in de bar drie dames staan waarvan 1 rond de 40
en twee andere waarvan een rond de 30 jaar.
Dat andere meisje kon ik niet inschatten omdat ze met de rug naar me toestond.

Na een cola aan de bar ben ik als enige klant (het was net open naar de bios gegaan ).

Ik nam plaats op de bank die tegenover het scherm was en kort daarna kwam in het half donker de vrouw binnen in een sexy jurkje met grote borsten die er meer boven op stonden dan er in lagen.
Ze vroeg of dat nieuwe meisje haar mocht assisteren zodat ze haar wat tips kon geven.
Natuurlijk had ik daar niets op tegen dus riep zei door het gordijn dat meisje naar zich toe.
Gelijk komt ook die derde dame binnen en gaat op de andere bank zitten.
De oudste doet dan mijn broek open en laat deze zakken tot op mijn enkels waarop ik deze uittrek dan daarna gaat de slip eraf en ook volledig uit waarop ik mijn Poloshirt laat verdwijnen.
Dan pakt ze mijn Pik en trekt zodat hij al een andere vorm gaat aanemen en stopt hem tussen haar lippen en laat het meisje zich ook ontkleden van boven.
Dan zegt ze tegen het meisje hoe ze moeten pijpen en met de tong moet werken en laat het haar overnemen de andere dame zit gewoon te kijken met haar benen iets te ver uit elkaar waar ik een lekkere roze slip zie.
Ik word geil van die aanblik en de eerste dame likt mijn ballen en neemt het weer over.
Het meisje gaat staan en vingert zich een beetje over en in haar slipje op verzoek van de dame die tegenover me zit.
Dat gaat de eerste dame (eigenares denk ik ) haar borsten helemaal ontbloten en wrijft er mee tegen mijn gezicht en stopt er mij paal tussen.
Dan trekt deze vrouw zich ook iets terug en vraagt of het meisje me weer eens flink pijpt waarbij ik haar diep in haar ogen kijk en met mijn eigen hand haar linkerhand onder mijn ballen laat kriebelen met wat stimulatie boven mijn kringspier.
Ook de oudere vrouw wordt weer aktief en samen likken ze aan mijn pik die door de vrouw nu wat beter wordt vastgenomen en ze pijpt tot ik het voel borrelen.
Het meisje likt nu aan mijn ballen waarbij ik ga staan zodat ze allemaal meer ruimte hebben en de vrouw trekt en pijpt me klaar in haar mond.
Ze veegd met een doos papier die er staat haar lippen schoon en ik verwacht dat het sperma uit haar hand en mond er ook wel ingeveegd wordt.
Daarna kleeden ze zich weer een beetje aan en helpt het meisje met mijn broek aangeven.
De twee andere zijn inmiddels al weer vertrokken maar het meisje staat nog klaar met mijn polo.
Ik vraag haar hoelang ze hier al werkt waarbij ze verteld dat ze hier net voor mij binnen was gekomen en gevraagd had voor werk.
De oudere dame had haar gezegd dat ze maar eens moest proberen wat ze er van vond dus was ik het proefwerk van haar.
Het meisje komt uit Genk en wil wat bij verdienen vanwege een huurschuld die ze heeft.
Ik vraag of ik nog even aan haar poes mag voelen en ze lacht waarbij ik haar een beetje vinger en buk om even aan haar poes te likken wat lekker zacht en beetje nat is.
Dan roept de vrouw en gaan we terug naar de bar waar twee andere mannen al klaar zitten.
Ik drink samen met het meisje nog een cola en krijg haar telefoonnummer wat ik een dag later bel en wat blijkt !! ze is na mij weer vertrokken omdat ze dit niet voor haar als een goede bijverdienste zag ( ze zou E.20,-krijgen per klant )
Nu heeft ze niets ontvangen en heb ik haar beloofd om haar in Genk dit weekend thuis op te zoeken waarbij ik haar wel wil verwennen voor een prijs van E.150,- voor een uurtje of 3.
Ze ging meteen accoord en we hebben al 5 x gebeld en vele keren een sms gestuurd ik heb haar adres, en gevraagd om in een sexy stelletje met zwarte net kouzen mij te ontvangen dus vrijdag middag zit ik gebakken en wordt al geil als ik weet dit meisje ga palen.
In een gesprekje liet ik weten dat een eventuele vriendin van haar er ook wel bij mag zijn als die ook wat financiele problemen heeft en ze zou er over nadenken.
Ik ben al bijna 2 maanden niet meer in een Duitse club geweest dus heb wat in te halen.
Het mooiste van dit verhaal is dat dit meisje totaal geen Jansen meisje is (ze is niet knap heeft wel mooie ogen maar is half kort blond met kleine borstjes maar is heel vriendelijk en heeft lekkere billen en lekkere poes.  :P

guest696

  • Gast
Goorhoeve Erotisch Cafe
« Reactie #1 Gepost op: 15 juni 2011, 21:29:53 »
Naam van dit meisje kan ik niet vermelden omdat ze haar echte naam gebruikte.
Leeftijd : 18 jaar.
Borsten : a cup
Lengte : 165 cm
Haren : kort blond
Taal : Vlaams en Waals
Service PZC aftrekken laten beffen en de rest zien we vrijdag wel. C:-)
Trio,s : ik hoop het zal nog extra vermelden dat er wel een vriendinnetje mee mag doen.

Wordt vervolgd. 8)

guest13

  • Gast
Goorhoeve Erotisch Cafe
« Reactie #2 Gepost op: 16 juni 2011, 21:27:13 »
Ik ben al bijna 2 maanden niet meer in een Duitse club geweest dus heb wat in te halen.

Dat is ooit ook anders geweest !  ;D ;D ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Goorhoeve Erotisch Cafe
« Reactie #3 Gepost op: 16 juni 2011, 21:29:28 »
Ik ben al bijna 2 maanden niet meer in een Duitse club geweest dus heb wat in te halen.

Dat is ooit ook anders geweest !  ;D ;D ;D
ik al bijna 5 maanden niet, en ja verdomd, ik mis het geweldig erg momenteel   ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest696

  • Gast
Goorhoeve Erotisch Cafe
« Reactie #4 Gepost op: 18 juni 2011, 18:54:57 »
Ik ben al bijna 2 maanden niet meer in een Duitse club geweest dus heb wat in te halen.

Dat is ooit ook anders geweest !  ;D ;D ;D
ik al bijna 5 maanden niet, en ja verdomd, ik mis het geweldig erg momenteel   ;D ;D ;D ;D

Ik heb het nog niet gemist deze week.
Komt natuurlijk dat Genk ook een mooie stad is waar ik vrijdag middag even een aantal uurtjes was.
Daarna is er niets meer van gekomen om door te rijden naar Duitsland.
Zelfs niet eens maar aan gedacht. ;D

guest13

  • Gast
Goorhoeve Erotisch Cafe
« Reactie #5 Gepost op: 18 juni 2011, 21:35:25 »
Ik ben al bijna 2 maanden niet meer in een Duitse club geweest dus heb wat in te halen.

Dat is ooit ook anders geweest !  ;D ;D ;D
ik al bijna 5 maanden niet, en ja verdomd, ik mis het geweldig erg momenteel   ;D ;D ;D ;D

Ik heb het nog niet gemist deze week.
Komt natuurlijk dat Genk ook een mooie stad is waar ik vrijdag middag even een aantal uurtjes was.
Daarna is er niets meer van gekomen om door te rijden naar Duitsland.
Zelfs niet eens maar aan gedacht. ;D

Ga er de volgende keer eens mee eten in La Botte in Genk, echt een aanrader !!!  Of doe je alleen plinten ?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Goorhoeve Erotisch Cafe
« Reactie #6 Gepost op: 18 juni 2011, 23:39:26 »
Ga er de volgende keer eens mee eten in La Botte in Genk, echt een aanrader !!!  Of doe je alleen plinten ?
Jabber, foute ingesteldheid, de liefde van de MAN gaat door de maag, die van de vrouw door de portefeuille  ??? ;D
Of was Jansen met een transke op stap?  >:D :)) ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest696

  • Gast
Goorhoeve Erotisch Cafe
« Reactie #7 Gepost op: 19 juni 2011, 20:30:49 »
Ik ben al bijna 2 maanden niet meer in een Duitse club geweest dus heb wat in te halen.

Dat is ooit ook anders geweest !  ;D ;D ;D
ik al bijna 5 maanden niet, en ja verdomd, ik mis het geweldig erg momenteel   ;D ;D ;D ;D

Ik heb het nog niet gemist deze week.
Komt natuurlijk dat Genk ook een mooie stad is waar ik vrijdag middag even een aantal uurtjes was.
Daarna is er niets meer van gekomen om door te rijden naar Duitsland.
Zelfs niet eens maar aan gedacht. ;D

Ga er de volgende keer eens mee eten in La Botte in Genk, echt een aanrader !!!  Of doe je alleen plinten ?

Ja ik sta overal voor open en zeker voor lekker eten met een goed glas rode wijn.
En ik heb even op hun site gekeken en vind het zeker de moeite waard om daar eens langs te gaan.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Goorhoeve Erotisch Cafe
« Reactie #8 Gepost op: 20 september 2013, 21:00:07 »
Deze club is al een tijdje dicht. Topic op slot.