Auteur Topic: Tynapassion (voorheen Schippersstraat 40)  (gelezen 155619 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Tynapassion (voorheen Schippersstraat 40)
« Gepost op: 3 januari 2018, 10:58:04 »
Gisterenm gaan nieuwjaren in het kwartier, terwijl anderen noeste arbeid leverden.
Be(t)weter was er ook aan het nieuwjaren.   

Na wat social talk met hem , waren mijn favo 's zowat allemaal bezet geraakt.   Geen  nood , Tina was terug uit verlof van Martinique , haar geboorte grond.

Een kleine exotische schoonheid, 1m 55 , c cup met prachtige tepels die je vooruit floepen bij opwinding, steeds in verzorgde lingerie en nog meer spielerei op de kamer.    Een typisch latina kont.  Zwart lang haar.
Wanneer ze aanwezig is  staat haar 'kistje' op de stoel.
ze spreekt Frans en Engels.    Werkt overdag zo vanaf de middag, ze kan soms lang en/of veel bezet zijn.

Ze was bloedheet na 3 weken Caraibische stranden, 'sans sexe est un crime' zei ze.
De kamerdeur was nog niet dicht of we waren reeds heftig bezig, zij aan mij  ik aan haar.

Een goed uurtje gespeeld, gelachen, gerold, getrokken, gezogen, geduwd, gelekt , gerimd , .... kwam ik klaar in tussen haar colgate tanden.

hhg : wat denk je  ::)


Doc


« Laatst bewerkt op: 14 januari 2020, 18:12:09 door bet(d)weter »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Tynapassion (voorheen Schippersstraat 40)
« Reactie #1 Gepost op: 3 januari 2018, 13:22:23 »
Ah zo deugniet, daardoor was je plots uit mijn gezichtsveld verdwenen...
  ::) Heb je Tina genomen nadat ze drie weken geen sex had gehad...Vermits het algemeen geweten is dat zij van haar hobby haar beroep heeft kunnen maken- iets wat niet iedereen gegeven is- kan ik me voorstellen dat er serieus wat vonken en spetters bij te pas kwamen   :olaaaa .
Ik ken deze Latina al langer van ziens, en ook als ze op weg is naar of van haar werk blijft ze een echte attractie: ook op straat steeds heel herkenbaar en sexy :dance2, iets dat niet van alle dvp's kan gezegd worden....
Ik moet toegeven dat ze al langer op mijn verlanglijstje staat.... :sex
« Laatst bewerkt op: 3 januari 2018, 13:28:41 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Tynapassion (voorheen Schippersstraat 40)
« Reactie #2 Gepost op: 30 januari 2018, 18:41:38 »
Vandaag bij Tina geweest.
Ze was aanvankelijk niet vrij, k denk dat zo een  2 uur met een beer aan het rollebollen was.  Die mag zich wel eens bekend maken, tis niet de eerste keer dat er wachttijden zijn.   :lol

k heb ze dan ook maar 2 uur met haar bezig geweest, geweldigggggggg   :ff     Sorry voor de wachtenden.

Doc

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Tynapassion (voorheen Schippersstraat 40)
« Reactie #3 Gepost op: 30 januari 2018, 19:40:49 »
Vandaag bij Tina geweest.
Ze was aanvankelijk niet vrij, k denk dat zo een  2 uur met een beer aan het rollebollen was.  Die mag zich wel eens bekend maken, tis niet de eerste keer dat er wachttijden zijn.   :lol

k heb ze dan ook maar 2 uur met haar bezig geweest, geweldigggggggg   :ff     Sorry voor de wachtenden.

Doc
Heb jij in mijn vetzakkerij liggen boteren ?
Smakelijk  ;D :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Tynapassion (voorheen Schippersstraat 40)
« Reactie #4 Gepost op: 26 februari 2018, 16:36:56 »
Gemerkt dat deze dame in haar vitrine een kopje heeft staan met het opschrift "Tyna", met "Y"" dus; schrijfwijze van haar naam dan maar aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline 30 cm

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Tynapassion (voorheen Schippersstraat 40)
« Reactie #5 Gepost op: 13 april 2018, 11:44:05 »
het is de laatste dagen heel rustig in het kwartier. Nu al hopen dat volgende week een paar toppertjes terugkomen. Ik kan niet wachten tot Tyna volgende week terug van de partij is. Het zal weer druk zijn aan het begin van de Schippersstraat. Ik heb mijn nummertje alvast getrokken. Nu zij de rest nog trekken.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Tynapassion (voorheen Schippersstraat 40)
« Reactie #6 Gepost op: 17 april 2018, 18:23:17 »
Tyna is terug uit vakantie; dat betekent dat het weer aanschuiven is....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Tynapassion (voorheen Schippersstraat 40)
« Reactie #7 Gepost op: 18 april 2018, 20:22:55 »
Iemand die in het rijtje stond gisteren en misschien vandaag ook .

Graag uw ervaringen.

 :lol_hitting:

Doc

Offline 30 cm

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Tynapassion (voorheen Schippersstraat 40)
« Reactie #8 Gepost op: 19 april 2018, 02:51:16 »
Dinsdag was ze er en zij die binnen geraakt zijn zullen het geweten hebben. Onze kleine duivel had na een afwezigheid va twee en een halve week weer serieuze "honger". In het Frans klinkt het zo veel mooier " Je suis en manque de sex"           Ben na een uurtje wachten ( waarin ze rustig twee klantjes afwerkte) bij haar binnen geraakt en alles is de revue gepasseerd. Ze was werkelijk weer subliem. Verder kan ik niet in detail treden.  Zij blijft in ons kwartier een van de dames die echt waar geeft voor haar geld. Verslavingsgevaar heel groot en ga gedurende deze week weer terug. Woensdag was ze trouwens weer afwezig, waarschijnlijk te wijten aan overconsumptie op dinsdag.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Tynapassion (voorheen Schippersstraat 40)
« Reactie #9 Gepost op: 20 april 2018, 12:00:08 »
Ze was er woensdag wel maar is pas gearriveerd rond 14.30 u. !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Tynapassion (voorheen Schippersstraat 40)
« Reactie #10 Gepost op: 26 april 2018, 21:15:39 »
Deze nm  wilde ik een fly over maken in het Kwartier.
Doch Tyne trok me naar binnen   :17: en heeft met alle hoeken van de kamer laten zien.   :censored

Wat een 'wild thing'.    yourock

Doc

 

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Tynapassion (voorheen Schippersstraat 40)
« Reactie #11 Gepost op: 26 april 2018, 21:25:40 »
Deze nm  wilde ik een fly over maken in het Kwartier.
Doch Tyne trok me naar binnen   :17: en heeft met alle hoeken van de kamer laten zien.   :censored

Wat een 'wild thing'.    yourock

Doc
Je hebt het zwarte goud gevonden  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Tynapassion (voorheen Schippersstraat 40)
« Reactie #12 Gepost op: 4 juni 2018, 19:26:55 »
Ze is een weekje afwezig geweest. 
Enkele snoodaards wisten dat ze vandaag terug present was.   Ik was er eerder toevallig en ik zag het wel zitten om deze exotische schoonheid te bevruchten, mede door de afwezigheid van ss 35 duo  Claudia en Micha.

Echter die snoodaards waren me voor.    Enfin een zekere Mr. M kwam ook voor haar,  de vraag was wie er eerst ging ? 
We willen tossen, maar vloog er weer eentje net voor ons naar binnen.   :banghead:

Eindelijk geraakten we binnen en ik gaf Tyna een Euro muntstuk die ze gewillig omhoog toste.  Damm  eerst Mr. M dus,  :sign0135:
Het tossen deed ze al schaterlachend, nog nooit meegemaakt zei ze.

Dus nog maar een rondje lopen , en de parkeermeter voeden.

Wanneer het eindelijk mijn beurt was, heb ik haar gezegd dat ze de volgende keer een rijtje stoelen dient te voorzien zoals in de wachtkamer van de dokter.   :lol_hitting:

Ze was goed opgewarmd dus van de eerste minuut plankgas,   :adult :adult

Service is toppie, de snoodaards die meelezen zullen dat ook weten.

Doc 

Offline 30 cm

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Tynapassion (voorheen Schippersstraat 40)
« Reactie #13 Gepost op: 30 juni 2018, 17:10:10 »
Ik was daarstraks even in het Kwartier en zag bij Tina een bordje te huur in de dagshift hangen tot 3 september. Hoe durft ze, de kleine duivel. En vooral: wat gaan wij doen?

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Tynapassion (voorheen Schippersstraat 40)
« Reactie #14 Gepost op: 30 juni 2018, 17:15:17 »
En vooral: wat gaan wij doen?

De eenzame liefde bedrijven, zeker? :rubbel  :lol
Tis toch te warm om te neuken...