Auteur Topic: Anna, House of Dreams, Soesterweg 271, Amersfoort  (gelezen 8346 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Yankee

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Anna, House of Dreams, Soesterweg 271, Amersfoort
« Gepost op: 9 januari 2018, 23:35:44 »
Driving Home for Christmas zong Chris Rea jaren geleden al. Zo ook vrijdagmiddag schalmde deze hit door de auto en was de aanleiding om voor het kerst reces even stoom af te blazen. In de line up enkele nieuwe dames, echter Litouwse Anna viel direct op. Kleine, slanke twintiger met passende borsten. Super mooi gezicht en uitstekend de Nederlandse taal spreekt. Na een kort kennismakingsgesprekje op de bank een heerlijke warm bad genomen, waarbij ik een soort van aqua massage kreeg, super. Ook op bed wist Anna mij best te amuseren. Haar handelingen waren meer dan goed. Goede Franse massage, afwisselend en best wel diep. Tongzoenen was aarzelend en zeker niet vol, alhoewel dat verder tijdens de date beter werd. Het was best lekker om met zo\'n mooie jonge dame het bed te mogen delen. Voor herhaling vatbaar? ja dat denk ik wel.

guest21214

  • Gast
Anna, House of Dreams, Soesterweg 271, Amersfoort
« Reactie #1 Gepost op: 13 februari 2018, 10:24:48 »
Anna werkt ook niet meer bij House of Dreams.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Anna, House of Dreams, Soesterweg 271, Amersfoort
« Reactie #2 Gepost op: 13 februari 2018, 10:34:59 »
Zo OVERijverig, frankkinky  ;D

Roestig roestig, ik ben "op mijn dooie gemak" alles aan het bekijken, maak een fotoselector aan en dan vallen de poesjes allen wel op hun pootjes   :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Anna, House of Dreams, Soesterweg 271, Amersfoort
« Reactie #3 Gepost op: 13 februari 2018, 17:27:47 »
Anna werkt ook niet meer bij House of Dreams.
als je weet waar een dame wel werk meld het dan in haar topic wij verplaatsen het dan zo werk RB  ;)

guest21214

  • Gast
Anna, House of Dreams, Soesterweg 271, Amersfoort
« Reactie #4 Gepost op: 13 februari 2018, 20:17:31 »
ja doe ik altijd, maar van de dames tot nu toe niet bekend