Auteur Topic: Jasmine.de  (gelezen 7096 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Jasmine.de
« Gepost op: 10 januari 2018, 09:37:36 »
Een slanke 25 jarige,  sexy gekleed in een witte mini jurk.   
k denk zo een 1m65, mooi benenwerk,  slank, zeer mooie dokters B cup, lang zwart uitgelengd haar (zwart sinds deze week,  voorheen donkerblond). 
Ze spreekt slechts enkele woorden Engels, dus de voertaal was Duits.
Ze is sinds verleden week aanwezig, doch slechts   2 dagen in een week.    k zou eerder dienen te schrijven 2 halve dagen gezien ze rond  16 a 17.00 uur vertrekt.   

Kamer 6 was ons lot. 
Ze begint er toch maar langzaam aan, ik dacht reeds van daar gaan we weer ' ik probeer een nieuwe en t zal niets worden'.
Maar toch , er kwamen tz bij te pas, strelingen,  ik wou het beperken tot 50 euro en ik ben niet ingegaan op de uitnodiging voor een massage.   Gevarieerd pijpen ohne gummi, het betere handwerk,   likken ,  cow girl  oh wat een zicht, in missionaris houding afgerond.

hhg :   80 % kans, indien geen favo s aanwezig van mij   100 %.

« Laatst bewerkt op: 10 januari 2018, 17:33:15 door de vulkaan spesjalist »

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
Julia.de
« Reactie #1 Gepost op: 10 januari 2018, 12:49:16 »
In je ander algemeen verslag spreek je over Jasmine.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Julia.de
« Reactie #2 Gepost op: 10 januari 2018, 14:23:00 »
Sorryyyyyyy, t gaat idd. over Jasmine.de

Hoe ik dit kan wijzigen weet ik niet.

Doc

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Julia.de
« Reactie #3 Gepost op: 10 januari 2018, 17:35:09 »
Sorryyyyyyy, t gaat idd. over Jasmine.de

Hoe ik dit kan wijzigen weet ik niet.

Doc
dat is dan 10 euro administratie kosten dendocteur voor het aanpassen van de naam  :lol
« Laatst bewerkt op: 10 januari 2018, 19:30:37 door de vulkaan spesjalist »

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Jasmine.de
« Reactie #4 Gepost op: 23 januari 2018, 20:56:59 »
Vandaag aanwezig, ze komt maar op di en op een do.

Ze herkende mij eerder dan ik haar.    Mijn hersens zijn nog steeds bezoedeld sinds mijn Poolse avonturen van verleden week.
Deze keer in het zwarte lingerie met dito netkousen die haar mooie benen accentueren.

Een korte inleiding, een douche vooraf in kamer 7.   

Prima service, zacht en sensueel.
Rond 16 h stond ze reeds in burger klaar om te vertrekken, zoals ik reeds eerder schreef maakt ze maar halve dagen, nachtuilen zullen haar nooit ontmoeten.

Doc


Offline dupontxxx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Jasmine.de
« Reactie #5 Gepost op: 27 januari 2018, 00:30:24 »
Hier een recensie van mij van deze dame. Wat hierna staat heb ik al eens geschreven maar voeg het deel over haar hier toe. Wat een lekker ding! En wat een sexbeleving.  :laydown Na een opfrisbeurt en wat rond geslenter dacht ik Paula aan de bar te zien. Ik wist het niet zeker en liep uiteindelijk op haar af. Ik sprak haar aan en zag dat ze het niet was. Toch ontstond er een gesprek en er leek een klik te zijn. Ze had stijl donker bruin haar, bijna zwart, ze was heel mooi slank met stevige borsten maar zeker niet te groot. Ze vertelde vandaag nieuw te zijn, Jasmine heet ze. Na wat geklets zijn we naar de kamer vertrokken. Ze leek wat onwennig maar op de kamer was daar niks van te merken. Wow, wat is deze dame mooi. Een mooi atletisch figuur met silicone borsten die niet te groot zijn. Een bescheiden maat maar daarom juist helemaal goed. Ik wilde een half uurtje beginnen maar er ontstond iets waanzinnigs. Langzaam hitste we elkaar op en het leek wel chemie. Uiteindelijk ben ik anderhalf uur met haar op de kamer gebleven. In dat anderhalve uur hebben we van alles gedaan en tussen door met elkaar gepraat. Het voelde allemaal zo natuurlijk.  Omdat ik ook nog een reis terug moest maken werd het ook wel weer tijd om huiswaarts te gaan. Ik wilde helemaal niet weg, ik wilde blijven en hoopte dat het eindeloos kon duren. Ja hallo, dat kan dus niet! :lol_hitting:

We namen afscheid en ik hoop haar echt nog een keer te zien. Dit was super. Wie weet, sometimes.